Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mohamed El Makrini

Gestart door Supersub, februari 06, 2013, 18:41:38

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2015, 15:16:04
Hoezo? De positie is met Overgoor en Schootstra toch al bezet binnen de selectie?
hij weet niet dat hij al officieel weg is

cambuurlegend

Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2015, 15:16:04
Hoezo? De positie is met Overgoor en Schootstra toch al bezet binnen de selectie?
Zo kan je er ook naar kijken ...Dus jij zegt al doet de mogelijkheid zich wellicht voor toch niet verlengen?

sunderland

Citaat van: cambuurlegend op juni 22, 2015, 16:00:43
Zo kan je er ook naar kijken ...Dus jij zegt al doet de mogelijkheid zich wellicht voor toch niet verlengen?
dan heeft hij 2 contracten

Dokkumer

Citaat van: cambuurlegend op juni 22, 2015, 15:06:43
Inmiddels zijn we alweer 1,5 week verder , en ik vind het maar stil rondom onze ( voormalige) aanvoerder ... Misschien toch eens tijd voor een gesprekje?
Hij was nog met vakantie, er zal deze of volgende week waarschijnlijk wel wat meer bekend worden.

denistel

Citaat van: Dokkumer op juni 22, 2015, 16:24:53
Hij was nog met vakantie, er zal deze of volgende week waarschijnlijk wel wat meer bekend worden.

de transfer periode loopt tot 31 aug

justremco

Citaat van: denistel op juni 22, 2015, 17:48:30
de transfer periode loopt tot 31 aug

En is officieel pas vanaf volgende week woensdag (1 juli) geopend....

Grijskijkert

Citaat van: cambuurlegend op juni 22, 2015, 16:00:43
Zo kan je er ook naar kijken ...Dus jij zegt al doet de mogelijkheid zich wellicht voor toch niet verlengen?
Zou mooi zijn, maar daar is denk ik geen geld voor en is Overgoor voor Jan met de korte achternaam gehaald....
IN HENK WE TRUST!!!

sccleeuwarden

Is al aan het verhuizen, haalde zaterdag verhuisdozen bij action!

roepieh

't nieuwe salaris is dus ook niet echt top  :_schater

Grijskijkert

Citaat van: roepieh op juni 22, 2015, 21:30:50
't nieuwe salaris is dus ook niet echt top  :_schater
Dat zeg je omdat hij verstandig inkopen doet?
IN HENK WE TRUST!!!

el haj

Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2015, 21:50:05
Dat zeg je omdat hij verstandig inkopen doet?

Nou nee maar iedereen weet toch dat als je een paar centen hebt je minstens Armani of Burberry verhuisdozen hoort te hebben?! Da's voetbal-etiquette.

roepieh

nee, gewoon omdat het kan...  :y

el haj

Laten we wel wezen, in het voetbal is het kijk-mij gehalte gigantisch hoog. El Makrini heb ik op dat soort gedrag echt nooit betrapt, zag 'm een maand of wat geleden zelfs met vrouw en kids in de bieb. Misschien (lees: waarschijnlijk) ben ik net als de meesten bevooroordeeld maar ik verwacht in de bibliotheek maar weinig profvoetballers tegen te komen. :P

Collingwood

Daan Rieken ‏@DaanRieken  · 3h3 hours ago 
Terwijk #Cambuur morgen begint aan de eredivisievoorbereiding, weet Mohamed El Makrini nog niet waar hij komend seizoen zal spelen

Daan Rieken ‏@DaanRieken  · 3h3 hours ago
Belangstelling uit binnen- en buitenland voor ex-#Cambuur-captain El Makrini. 'Zou morgen al kunnen tekenen', maar wacht nog op mooie kansen


Kalmte alleen kan u redden.

wiekie1969

Mooi bij cambuur blieve jongen. Bij twijfel altied blieve!!!!!