Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henry van der Vegt Technisch Directeur

Gestart door Lwdscc, maart 17, 2015, 10:53:22

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Citaat van: De Gast op maart 17, 2015, 17:11:07
Op welke gronden haal je dan zo'n man binnen vraag je je af..

Dat vraag ik me heel erg af. Onbegrijpelijk.

Sonnema

Welkom bij de club en rustig afwachten wij hij laat zien en waar hij mee op de proppen komt. Gelukkig hebben we Ype Smit om hem in de gaten te houden en is onze technische staf goed ,om te weten welke spelers wel of niet kunnen gebruiken. Keizer heeft toch ook de kans gekregen en dat is goed gegaan alleen koos hij na een kort verblijf voor wat anders. Succes

Nightmarelwd

Wanneer het binnen een jaar of twee jaar fout gaat weten we bij wie we moeten zijn  8P

Wanneer je bij drie clubs een puinhoop achterlaat, dan vraag ik mij af waarom wij die man op dezelfde functie zetten.

Maar goed ik geef hem het voordeel van de twijfel.
MI-Sider for Life

runner 1

Hij is nu al afgemaakt en hij moet nog beginnen .

poelie-lwd

Sinds wanneer zijn de meningen van RKC en willem 2 supporters maatgevend? Er wordt wat geroepen en we hobbelen gelijk weer achter de meute aan.

Wat mij betreft welkom.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

runner 1



sunderland

Als ik zo allemaal terug lees dan snap ik in vredesnaam niet aan wat voor voorwaarden de nieuwe td moest doen .Ik heb zeer sterk het idee dat het om vriendjespolitiek gaat vanuit de zwolle tijd .Ik hoop dat ype en cs deze man goed in de gaten houden .Ik was eigenlijk wel positief om hij wel een groot netwerk had

sunderland

maar.......als hij straks een paar goede spelers binnenhaalt is het weer een topper |:)

zeewolde

Hopelijk heeft hij zoveel geleerdcdat hij niet met te dure, nutteloze buitenlanders aankomt.

en voor ons bestuur: bij een volgende vacature mogen jullie ook wel eens verder dan zwolle kijken

PePe

Sorry hoor, ik neem aan dat overal waar hij heeft gewerkt, ook de trainers een stem hebben gehad in het aankoop beleid. Als er fouten zijn gemaakt, dan heeft hij dit vast niet in z'n eentje gedaan. Hij kan spelers aandragen, maar als de trainers het niks vinden, dan gaat het mooi niet door. :zucht

Cor

Het is hier weer machtig mooi. Niemand kent de man, iedereen googelt zijn verleden en zaagt hem vervolgens af. Dit gedrag lijkt hier tot de standaard te zijn verheven. Zullen we eerst eens afwachten en hem daarna afbranden?

Treb

Citaat van: Cor op maart 18, 2015, 06:05:22
Het is hier weer machtig mooi. Niemand kent de man, iedereen googelt zijn verleden en zaagt hem vervolgens af. Dit gedrag lijkt hier tot de standaard te zijn verheven. Zullen we eerst eens afwachten en hem daarna afbranden?

Maak je niet zo druk joh. Zal toch nooit veranderen hier  ;)

cambuurlegend

Ik stond gister bij Nederland o17 tegen Belgie o17 , en toen hoorde ik een paar voetbal insiders uit het PSV kamp zeggen dat het onbegrijpelijk is dat Cambuur met deze man in zee gaat . Schijnt overal waar hij  heeft gewerkt een absolute puinhoop achter te laten , ik zie het somber in .

dizzhead

Vd vegt bracht RKC naar de ere en is vertrokken, las ik. De eerste twee jaar na promotie zijn t moeilijkst, dus kortzichtig om t op hem af te schuiven. Verder is t afwachten