Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mohamed El Makrini

Gestart door Supersub, februari 06, 2013, 18:41:38

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: Marc S op april 13, 2015, 14:51:51
Of we draaiden gewoon een goede 1e seizoenshelft.

Of het vertrek van Rusnak heeft ons aanvalsspel wat voorspelbaar gemaakt.

PePe

Mohamed El Makrini moet na de fout van afgelopen zondag, verplicht nog een jaar blijven. (kan hij de fout herstellen)

runner 1

Weg met die man wat een drama voetballer.

Tukker

Citaat van: runner 1 op april 14, 2015, 19:10:06
Weg met die man wat een drama voetballer.
Er zijn negatievelingen en NEGATIEVELINGEN

Waarvan akte
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Citaat van: runner 1 op april 14, 2015, 19:10:06
Weg met die man wat een drama voetballer.
Weg met deze man, wat een drama forumlid

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op april 14, 2015, 19:29:04
Weg met deze man, wat een drama forumlid
waarom kom je daar nu pas mee, nu je geen admin meer bent. ;)

legeips

Citaat van: speculeter op april 12, 2015, 21:00:30
Hoorde Groningen supporters om me heen praten dat hij in concrete belangstelling van Groningen staat.
We zullen zien.

Zou me niks verbazen.. Speelde tegen de egels opvallend met de rem erop om geen kaart/ schorsing te permitteren.

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op april 14, 2015, 20:42:18
waarom kom je daar nu pas mee, nu je geen admin meer bent. ;)
Geen daden maar woorden... Als admin moest ik me soms nog inhouden, nu niet meer :D

speculeter

Word dan maar weer snel Admin. .. :_schater

Gasgeve

Valt wel door de mand wanneer hij teveel aan de bal komt.

moodygrunn

Citaat van: Gasgeve op april 18, 2015, 14:59:44
Valt wel door de mand wanneer hij teveel aan de bal komt.

Helemaal mee eens, zou graag een 'voetballende' 6 (ipv een 'sloper') zien tegen dit soort moeilijk bespeelbare tegenstanders
In Henk en Sandor we trust

cambuurlegend

Citaat van: Gasgeve op april 18, 2015, 14:59:44
Valt wel door de mand wanneer hij teveel aan de bal komt.
Denk dat dat de meeste ploegen uit de subtop dat inderdaad ook zien , en dat ze daarom verder gaan kijken. Hij kan prima tegenhouden , maar komt voetballend vaak in de problemen als hij te vaak in balbezit komt.

denistel

Citaat van: moodygrunn op april 18, 2015, 16:33:41
Helemaal mee eens, zou graag een 'voetballende' 6 (ipv een 'sloper') zien tegen dit soort moeilijk bespeelbare tegenstanders

ik liever een voetballende 10 en mo er achter als sloper

de Kale

Wordt er door de kvc nog iets gedaan tijdens de laatste thuiswedstrijd voor Mo?(uitgaande dat het waarschijnlijk ook zijn laatste is) Is de afgelopen jaren mega belangrijk geweest voor Cambuur. Groot spandoek voor hem zou wel gepast zijn. Misschien dat hij zich wel bedenkt.

ruubmac

Ik denk niet dat hij zich bedenkt. Maar een waardig afscheid heeft ie zeker verdiend. Ik vraag me af; is er wel interesse voor Makrini? Het blijft zo rustig rond hem.