Wordt deze knaap "Bobo" genoemd?
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: EastSide058 op maart 03, 2014, 19:17:56Excuses aanvaard.
Ajaxcieden noemen zich joden, wat ik dus bedoel is ajaxciedenjacht dus met 'wij gaan op jodenjacht' bedoel ik helemaal niet de Oorlog
Voor degenen die het anders opvingen
Mijn excuus.
Citaat van: EastSide058 op maart 03, 2014, 19:17:56Ik weet wel dat jij dat zo niet bedoeld.maar "jodenjacht" geeft bij mij een nare smaak in de mond. Het wordt tijd dat je de geschiedenis eens induikt, en je dan bij jezelf eens gaat afvragen of jodenjacht wel het juiste woord is. Ik weet ook wel dat de ajaxieden zich joden noemen, meer als koosnaam/geuzennaam, maar dat is wat anders dan jodenjacht. Daar kwets je veel overlevenden en nabestaande van de holocost mee.
Ajaxcieden noemen zich joden, wat ik dus bedoel is ajaxciedenjacht dus met 'wij gaan op jodenjacht' bedoel ik helemaal niet de Oorlog
Citaat van: EastSide058 op maart 03, 2014, 19:02:13
En als ik zeg boerenjacht dan is het wel goed zeker ? Kom op we pakken dan arrogante amsterdamWe zijn zeker niet kansloos dat hebben we eerder dit jaar wel bewezen.
Citaat van: EastSide058 op maart 03, 2014, 17:55:36Bah.....!!!
Wij gaan op jodenjacht
Citaat van: Straicar op maart 02, 2014, 22:48:45
......
Daarmee gezegd. Vind ik dat hij de laatste 2 wedstrijden zeer onzichtbaar is. Beetje lui aan t voetballen. Anders gezegd: gewoon slecht!
......
......
Citaat van: Dokkumer op maart 02, 2014, 20:43:48
Juist H. Realistisch gezien valt er in 020 niks te halen (dus winnen we daar ff)
..........
Citaat van: EastSide058 op maart 02, 2014, 21:46:31Een zespunter zal je bedoelen.
Barto speelde matig, maar weer snel een fitte Hemmen tegen Ajax. Ogbeche sparen voor de wedstrijd daarop tegen RKC want dat is een driepunter.
Citaat van: Goutum op maart 01, 2014, 09:37:36
Eerst zelf maar eens winnen, dan pas naar de ranglijst kijken. Moet jij als trainer toch weten.
Citaat van: Treb op februari 22, 2014, 16:22:45Nergens voor nodig.
Zum kotsen
Citaat van: Destroyer op februari 18, 2014, 19:30:12.........
Roda zal alles of niks spelen en ik hoop dat Cambuur daar mee om kan gaan. Ik verwacht een grimmige wedstrijd met grove overtredingen waarbij we in de tweede helft aan het langste eind zullen trekken........ maar zo simpel als tegen Zwolle verwacht ik het zeker niet...
Forza