Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - nepomuk

#1
Wordt deze knaap "Bobo" genoemd?
#2
Wedstrijden / Re: Ajax - SC Cambuur
maart 03, 2014, 19:26:55
Citaat van: EastSide058 op maart 03, 2014, 19:17:56
Ajaxcieden noemen zich joden, wat ik dus bedoel is ajaxciedenjacht dus met 'wij gaan op jodenjacht' bedoel ik helemaal niet de Oorlog

Voor degenen die het anders opvingen
Mijn excuus.
Excuses aanvaard.
#3
Wedstrijden / Re: Ajax - SC Cambuur
maart 03, 2014, 19:24:56
Citaat van: EastSide058 op maart 03, 2014, 19:17:56
Ajaxcieden noemen zich joden, wat ik dus bedoel is ajaxciedenjacht dus met 'wij gaan op jodenjacht' bedoel ik helemaal niet de Oorlog
Ik weet wel dat jij dat zo niet bedoeld.maar "jodenjacht" geeft bij mij een nare smaak in de mond. Het wordt tijd dat je de geschiedenis eens induikt, en je dan bij  jezelf eens gaat afvragen of jodenjacht wel het juiste woord is. Ik weet ook wel dat de ajaxieden  zich joden noemen, meer als koosnaam/geuzennaam, maar dat is wat anders dan jodenjacht. Daar kwets je veel overlevenden en nabestaande van de holocost mee.
#4
Wedstrijden / Re: Ajax - SC Cambuur
maart 03, 2014, 19:05:49
Citaat van: EastSide058 op maart 03, 2014, 19:02:13
En als ik zeg boerenjacht dan is het wel goed zeker ? Kom op we pakken dan arrogante amsterdam  :zweep We zijn zeker niet kansloos dat hebben we eerder dit jaar wel bewezen.

Ik heb een zin in om hierover een discussie te beginnen. Maar het waren niet de besten die in de oorlog op...jacht gingen, nogmaals bah!
#5
Wedstrijden / Re: Ajax - SC Cambuur
maart 03, 2014, 18:52:34
Citaat van: EastSide058 op maart 03, 2014, 17:55:36
Wij gaan op jodenjacht  :thumbsup
Bah.....!!!
#6
Selectie en Technische staf / Re: Elvis Manu
maart 02, 2014, 22:54:13
Citaat van: Straicar op maart 02, 2014, 22:48:45
......

Daarmee gezegd. Vind ik dat hij de laatste 2 wedstrijden zeer onzichtbaar is. Beetje lui aan t voetballen. Anders gezegd: gewoon slecht!

......
......

Ben het daar eigenlijk wel mee eens. Tot nu toe heeft zijn spel mij eigelijk niet kunnen bekoren. Misschien samen met Obeche, maar met Barto en Hemmen komt hij minder uit de verf.
#7
Citaat van: Dokkumer op maart 02, 2014, 20:43:48
Juist H. Realistisch gezien valt er in 020 niks te halen (dus winnen we daar ff 8P )
..........

Wie zegt dat daar niks te halen valt??? Ja, realistisch gezien kun je niet winnen van de aanstaande kampioen, Maar dit Ajax is geen super Ajax.  Onderschatting, gemakszucht noem het maar, maar dit kan er bij Ajax insluipen. Nu is Cambuur natuurlijk geen Salzburg, maar als Cambuur een beetje deze strijdwijze aanneemt zou het mij niet verbazen dat er een puntje - of misschien meer-  te halen valt.
#8
Citaat van: EastSide058 op maart 02, 2014, 21:46:31
Barto speelde matig, maar weer snel een fitte Hemmen tegen Ajax. Ogbeche sparen voor de wedstrijd daarop tegen RKC want dat is een driepunter.  |:)
Een zespunter zal je bedoelen.
#9
Was inderdaad niet erg sterk van van Brakel, zachtjes uitgedrukt. Scheelt Cambuur 2 punten.
#10
Citaat van: Goutum op maart 01, 2014, 09:37:36
Eerst zelf maar eens winnen, dan pas naar de ranglijst kijken. Moet jij als trainer toch weten.

Inderdaad. We moeten ons niet rijk rekenen. Het blijft een wedstrijd van er op of er onder. Zou zelf al blij zijn met een gelijkspel. Met drie punten schieten we aardig op in de goede richting. Dus mannen; Mouwen opstropen, de beuk er in. Laat die groninger watjes niet aan de bal komen. Dan kunnen we volgende week met een gerust hart naar Amsterdam!
#11
Wedstrijden / Re: Cambuur-Roda JC 22 februari
februari 22, 2014, 22:34:11
Een matige wedstrijd met een terechte winnaar. Zoals voorspeld een wedstrijd met veel gele en rode  kaarten.
#12
Wedstrijden / Re: Cambuur-Roda JC 22 februari
februari 22, 2014, 17:43:10
Citaat van: Treb op februari 22, 2014, 16:22:45
Zum kotsen  :R
Nergens voor nodig.
#13
Wedstrijden / Re: Cambuur-Roda JC 22 februari
februari 22, 2014, 15:10:03
Het gaat vandaag om 6 (zes!!!) punten, beste mensen.
#14
Wedstrijden / Re: Ajax - SC Cambuur
februari 19, 2014, 17:51:04
Ik zou niet weten waarom wij tegen Ajax geen kans hebben! Ajax heeft voor de wedstrijd tegen Cambuur een zware week voor de boeg. Verder lijden zijn nog al eens aan zelfoverschatting. En zo goed in Ajax momenteel u ook weer niet.  In het verleden is wel gebleken dat Cambuur een niet te onderschatten tegenstander is van Ajax. (zie maar de laatste thuiswedstrijd) Een puntje is er zeker te halen,maar het zou mij ook niet verbazen dat ze voor een leuke verrassing zorgen. En dat is helemaal niet onrealistisch gedacht.
#15
Wedstrijden / Re: Cambuur-Roda JC 22 februari
februari 18, 2014, 19:41:43
Citaat van: Destroyer op februari 18, 2014, 19:30:12.........
Roda zal alles of niks spelen en ik hoop dat Cambuur daar mee om kan gaan. Ik verwacht een grimmige wedstrijd met grove overtredingen waarbij we in de tweede helft aan het langste eind zullen trekken........ maar zo simpel als tegen Zwolle verwacht ik het zeker niet...

Forza  :scc

Kon je best wel eens gelijk in  hebben. Ik vermoed veel gele en mogelijk rode kaarten!. Het is voor RJC ook zo'n beetje de laatste kans op handhaving. Verliezen ze deze wedstrijd dan krijgen de duitsers uit Limburg het erg moeilijk.