Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Groningen - Cambuur [zondag 02-03-'14]

Gestart door Galdiano, februari 10, 2014, 22:38:48

Vorige topic - Volgende topic

Lwdscc

#345

legeips

Heracles heeft gisteren verloren en die kunnen wij bij winst passeren. Dit kan wel eens een heel mooi weekend worden als ik naar de rest van het programma kijk.

Het wordt de mouwen stropen en aan de bak, want het veld is echt bagger.

Op naar de eerste uit overwinning en handhaving. |:)

wiekie1969


Goutum

Citaat van: legeips op maart 01, 2014, 08:57:07
Heracles heeft gisteren verloren en die kunnen wij bij winst passeren. Dit kan wel eens een heel mooi weekend worden als ik naar de rest van het programma kijk.

Het wordt de mouwen stropen en aan de bak, want het veld is echt bagger.

Op naar de eerste uit overwinning en handhaving. |:)

Eerst zelf maar eens winnen, dan pas naar de ranglijst kijken. Moet jij als trainer toch weten.

carlo de leeuw

Dit seizoen kan je met gemiddeld 1 uit 1 er wel eens uitvliegen.bijna niet te geloven.

nepomuk

Citaat van: Goutum op maart 01, 2014, 09:37:36
Eerst zelf maar eens winnen, dan pas naar de ranglijst kijken. Moet jij als trainer toch weten.

Inderdaad. We moeten ons niet rijk rekenen. Het blijft een wedstrijd van er op of er onder. Zou zelf al blij zijn met een gelijkspel. Met drie punten schieten we aardig op in de goede richting. Dus mannen; Mouwen opstropen, de beuk er in. Laat die groninger watjes niet aan de bal komen. Dan kunnen we volgende week met een gerust hart naar Amsterdam!

speculeter

Nee joh....roda pakt geen punten meer en vliegt eruit.

carlo de leeuw

Citaat van: peter op maart 01, 2014, 09:48:12
Nee joh....roda pakt geen punten meer en vliegt eruit.
Iijkt mij beetje voorbarig 9 wedstrijden voor einde.
Roda is bovendien geen willem 2.vond het 1 va de betere ploegen tegen cambuur.
Afwachten is wel hoe hun zelfvertrouwen is na bijv een oorwassing tegen vitesse.

Eewal

Citaat van: peter op maart 01, 2014, 09:48:12
Nee joh....roda pakt geen punten meer en vliegt eruit.

we moeten er nog 2 onder ons houden he..

CambuurAmersfoort

GAE gaan we ook onder ons houden. die hebben veruit het moeilijkste programma van de degradatiekandidaten en spelen de laatste weken ook nog eens slecht. ik zie gae en rkc wel nacompetitie spelen roda degraderen en wij houden nec en ado ook nog onder ons en worden 13e.
waar kan ik tekenen :D

Dokkumer

Eagles mogen wmb 15e (uiteraard onder ons) worden. Als we op de laatste speeldag daarmee kunnen helpen , graag...

Ik zie het trouwens al helemaal zitten om over 9 wedstrijden te vloeken en tieren omdat we po voor Europees voetbal missen 8P

Verstuurd vanaf mijn spambox


Len Cantello

We zijn er nog lang niet. Gezien het verloop van de competitie tot nu toe spelen we nog negen finales.
Indien we nog negen keer met het mes tussen de tanden spelen, gaan we het redden. Dodelijk is om nu al te denken dat we er al zijn.
Gewoon zo doorgaan en niet te veel naar de ranglijst kijken!

Op naar de eerste 3 punten in een uitwedstrijd!!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

HilversumOnTour


Len Cantello


Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 01, 2014, 11:17:36
Wijze woorden van Len Cantello!!!
Zat vroeger niet voor niks wel eens in het Wapen van Hilversum, bron der wijsheden. Ha ha.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 01, 2014, 11:17:36
Wijze woorden van Len Cantello!!!

Niet mee eens. Beetje angsthazenpolitiek van een oude man.  :devil

Kom op zeg, borst vooruit en vertrouwen uitstralen in woord en gebaar is niks mis mee. Heeft ook niks met arrogantie te maken, wij handhaven ons fluitend.
Iedereen heeft recht op mijn mening.