Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Groningen - Cambuur [zondag 02-03-'14]

Gestart door Galdiano, februari 10, 2014, 22:38:48

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

FC Groningen zal een buscombi zijn.

Uitvak kunnen 1100 man in.
Echter als Cambuur de helft afneemt krijgen ze de 525 kaarten gratis. Ik hoop dat Cambuur voor de 1100 kaarten kiest!

We moeten er massaal heen. Klein uurtje in de bus.

Zal één deze dagen wel officieel bericht komen vanuit de club.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

We hadden massaal in Waalwijk en Almelo mutte wezen!

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Galdiano

Citaat van: SCC-J op februari 10, 2014, 23:01:54
We hadden massaal in Waalwijk en Almelo mutte wezen!

Eens! Maar je weet net zo goed als ik, dat veel dagjes mensen nu opeens wel gaan!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Daddy T.

Citaat van: Galdiano op februari 10, 2014, 22:38:48
FC Groningen zal een buscombi zijn.

Uitvak kunnen 1100 man in.
Echter als Cambuur de helft afneemt krijgen ze de 525 kaarten gratis. Ik hoop dat Cambuur voor de 1100 kaarten kiest!
We krijgen het gehele vak in FCG, buscombi a 30-35 euro, zal wel een WTC vertrek worden net als SCH uit.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Montana

Citaat van: Galdiano op februari 10, 2014, 22:38:48
FC Groningen zal een buscombi zijn.

Uitvak kunnen 1100 man in.
Echter als Cambuur de helft afneemt krijgen ze de 525 kaarten gratis. Ik hoop dat Cambuur voor de 1100 kaarten kiest!

Er is al voor 1100 gekozen.

Lwdscc

''FC GRONINGEN - SC CAMBUUR OP ZONDAG 2 MAART OM 14:30 UUR

Deze wedstrijd is een verplichte buscombi.
Kosten € 35,-
Leden van de KvC betalen € 30,- op vertoon van de ledenpas

Inschrijving zal in eerste instantie plaatsvinden in T 'Hertje, datum en tijd spoedig bekend.

Vertrek bussen vanaf het Cambuurplein (tijdstip nog niet bekend)''

papier

Als die lui zo spelen als afgelopen weekend dan valt er gewoon wat te halen hoor.

Bernardo

FC Groningen – SC Cambuur
Zondag 2 maart, 14:30 uur
Euroborg
Deze wedstrijd is voor Cambuur-supporters alleen te bezoeken middels de verplichte buscombi. Kosten voor deze combi zijn zoals gebruikelijk € 35,00 voor niet-leden, en € 30,00 voor leden van supportersvereniging Kern van Cambuur (op vertoon van de ledenpas).
Inschrijven kan aanstaande zondag (alleen) voor aanvang van de wedstrijd SC Cambuur – PEC Zwolle op het kassaplein (vanaf 11:15 uur), en vanaf maandag 17 februari om 10:30 uur bij de administratie van het Cambuur Stadion.
Graag tot dan!

de Schoot

Meer dan 600 man mee, zal wel weer moeilijk worden....de smoezen om niet te gaan kleuren de social media alweer.

Bernardo

Ja, sommigen hebben altijd wat te zeiken.

Leovardiascc

hopen dat we hier winnen!

gewoon om deze minicompetitie te winnen  :zweep

Cambuur    - Groningen             4-1
Cambuur    -  dkv                      3-1
dkv             - Cambuur              2-1
dkv             - Groningen              4-2
Groningen  - dkv                      1-3
Groningen  - Cambuur                 /

dkv               10-7    +3    4 wedstrijden 9 punten
Cambuur       8 - 4    +4    3 wedstrijden 6 punten
Groningen    5-11    - 6           3 wedstrijden 0 punten

drg

En om onze 'samenwerking' te vieren, waar vooral zij de vruchten van gejat hadden voordat we naar dit niveau kwamen, gunnen zij ons die punten wel.  :proost

SCCornjum

Citaat van: Galdiano op februari 10, 2014, 22:38:48
FC Groningen zal een buscombi zijn.

Uitvak kunnen 1100 man in.
Echter als Cambuur de helft afneemt krijgen ze de 525 kaarten gratis. Ik hoop dat Cambuur voor de 1100 kaarten kiest!

We moeten er massaal heen. Klein uurtje in de bus.

Zal één deze dagen wel officieel bericht komen vanuit de club.

Deze wedstrijd moet ik dus niet boycotten?
De logica ontgaat me.
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Citaat van: Galdiano op februari 10, 2014, 23:06:53
Eens! Maar je weet net zo goed als ik, dat veel dagjes mensen nu opeens wel gaan!

Jaja die dagjes mensen toch he.......
Watching Football Is Not A Crime