Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Albert Rusnák

Gestart door Dokkumer, juli 25, 2014, 11:23:17

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour


Lore

Citaat van: okkele op juli 25, 2014, 12:40:31
prachtig!
blij.
ons clubke wurd suh langzamerhand een duudelijke middenmoter met kans op europees.
haalt nederland eindelijk oek weer s punten.

welcome albert.
good luck,have fun.

Ik wil je wereld niet laten instorten, maar dat zij wij nog lang niet! Handhaven tot het nieuwe stadion en dan hopelijk doorgroeien

nepomuk

Wordt deze knaap "Bobo" genoemd?

666

Ik ben gewoon oprecht blij... Welkom Rusnak. 

Maak er net zoals de 12e,13e, 14e en 15e man een mooi voetbaljaar van, ik heb er echt zin in.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

poelie-lwd

Eindelijk weer een 'brein' op het middenveld. God heeft zich inmiddels al over hem ontfermt en zag dat het goed was  ;)

Wat krijgen we een prachtploeg man, ken wel janken!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

HilversumOnTour

Citaat van: poelie-lwd op juli 25, 2014, 13:13:51
Eindelijk weer een 'brein' op het middenveld. God heeft zich inmiddels al over hem ontfermt en zag dat het goed was  ;)

Wat krijgen we een prachtploeg man, ken wel janken!!

NIENHUIS
DROSTE REIJNEN -?- BIJKER
MAKRINI RUSNAK STREEK
NARSINGH OGBECHE MELEG

;(
|:)

de Schoot

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 25, 2014, 13:16:35
NIENHUIS
DROSTE REIJNEN -?- BIJKER
MAKRINI RUSNAK STREEK
NARSINGH OGBECHE MELEG

;(
|:)

Bank: Zeinstra, Pereira, Bakker, Hemmen.........  :thumbsup

Who can stop us???   l0l  |:)

zeewolde

Citaat van: de Schoot op juli 25, 2014, 13:26:59
Bank: Zeinstra, Pereira, Bakker, Hemmen.........  :thumbsup

Who can stop us???   l0l  |:)

De Ridder, Barto

ruubmac

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 25, 2014, 13:16:35
NIENHUIS
DROSTE REIJNEN -?- BIJKER
MAKRINI RUSNAK STREEK
NARSINGH OGBECHE MELEG

;(
|:)

Die "?" maak ik mij toch wel zorgen over... verder mooi team!

AL

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 25, 2014, 13:16:35
NIENHUIS
DROSTE REIJNEN -?- BIJKER
MAKRINI RUSNAK STREEK
NARSINGH OGBECHE MELEG

;(
|:)

bakker  op plaats van vd streek lijkt mij.
? Zet daar wat mij betreft dijkstra maar neer, doet het goed vind ik.
middenveld moet nog wel wat bij lijkt mij.

Marc S

Citaat van: AL op juli 25, 2014, 13:42:20
bakker  op plaats van vd streek lijkt mij.
? Zet daar wat mij betreft dijkstra maar neer, doet het goed vind ik.
middenveld moet nog wel wat bij lijkt mij.

Je kan alleen beter een linkspoot daar hebben.

de Schoot

Citaat van: zeewolde op juli 25, 2014, 13:29:57
De Ridder, Barto

Ridder is afwachten en Barto krijgt het denk ik moeilijk met een fitte B. en Hemmen.

666

Citaat van: ruubmac op juli 25, 2014, 13:38:39
Die "?" maak ik mij toch wel zorgen over... verder mooi team!

V/d Laan maar weer terug.. Europees is het toch al afgelopen.  :P
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

HilversumOnTour

Citaat van: 666 op juli 25, 2014, 13:53:58
V/d Laan maar weer terug.. Europees is het toch al afgelopen.  :P

Stel, stel, stel dat je die 2  (+ Leeuwin) en Manu nog had...  dan konden we zomaar richting Aberdeen volgend jaar  :insane

Galdiano

Citaat van: ruubmac op juli 25, 2014, 13:38:39
Die "?" maak ik mij toch wel zorgen over... verder mooi team!

Geen paniek! Daar gaat nog wel wat goeds komen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets