Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Elvis Manu

Gestart door Stille Genieter, januari 09, 2014, 18:06:30

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Manu veel en veel te lui!
Bijker moest hierdoor steeds kiezen tussen twee opkomende man!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

nepomuk

Citaat van: Straicar op maart 02, 2014, 22:48:45
......

Daarmee gezegd. Vind ik dat hij de laatste 2 wedstrijden zeer onzichtbaar is. Beetje lui aan t voetballen. Anders gezegd: gewoon slecht!

......
......

Ben het daar eigenlijk wel mee eens. Tot nu toe heeft zijn spel mij eigelijk niet kunnen bekoren. Misschien samen met Obeche, maar met Barto en Hemmen komt hij minder uit de verf.

PePe

"It's now or never"

Cambuur058

Mooi dat 'ie zat maar als ik  nu de beelden terug kijk was het wel een matige penalty, bijna recht door het midden
ach wat maakt het uit

pvanbuijtene

Gister ook groot aandeel in de 1-0.. verprutste een grote kans en bam tegrngoal..

Daddy T.

Citaat van: pvanbuijtene op maart 03, 2014, 13:05:00
Gister ook groot aandeel in de 1-0.. verprutste een grote kans en bam tegrngoal..
Laten we dan van Boxtel ook niet vergeten bij die actie, en wat brengt die een onrust met zich mee achterin zeg.. ;(
Penalty van Manu matig? Who cares, hij zit.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Collingwood

Citaat van: pvanbuijtene op maart 03, 2014, 13:05:00
Gister ook groot aandeel in de 1-0.. verprutste een grote kans en bam tegrngoal..

Dat was toch Droste?
Ik vond het kwalijker dat Manu steeds (met name in de eerste helft) die Hateboer liet lopen. Oogt een beetje lui.
Kalmte alleen kan u redden.

lunnie

Nee, dat was wel degelijk trage Boxel met z'n draaicirkel van een vrachtwagen, die laat z'n tegenstander (achteruitlopend) veel te ver richting de goal komen..... heb me ook dood geïrriteerd aan die gast.

Collingwood

Citaat van: lunnie op maart 03, 2014, 13:18:52
Nee, dat was wel degelijk trage Boxel met z'n draaicirkel van een vrachtwagen, die laat z'n tegenstander (achteruitlopend) veel te ver richting de goal komen..... heb me ook dood geïrriteerd aan die gast.

Nee, ik bedoel het verprutsen van de bal in het zestienmetergebied van Groningen waar de tegengoal uit voortkomt!

Van Boxel liet zich er bij de tegengoal inderdaad veel te gemakkelijk uit lopen, en bij die kans van Zivkovic vond ik hem er ook niet goed uitzien.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

En toch een 7 in ad....
onbegrijpelijk.
Hoogste cijfer van allemaal.

Yellow Army

Citaat van: peter op maart 03, 2014, 14:07:56
En toch een 7 in ad....
onbegrijpelijk.
Hoogste cijfer van allemaal.

AD komt uit Rotterdam...
Area 58

sunderland

Citaat van: pvanbuijtene op maart 03, 2014, 13:05:00
Gister ook groot aandeel in de 1-0.. verprutste een grote kans en bam tegrngoal..
hij niet juh

sunderland

Citaat van: Cambuur058 op maart 03, 2014, 13:02:38
Mooi dat 'ie zat maar als ik  nu de beelden terug kijk was het wel een matige penalty, bijna recht door het midden
ach wat maakt het uit
ow dus een penalty moet in de kruising .Hij was juist heeeeel koelbloedig .Langzame aanloop en Bizot ging al naar een hoek

Voorstopper

Citaat van: Cambuur058 op maart 03, 2014, 13:02:38
Mooi dat 'ie zat maar als ik  nu de beelden terug kijk was het wel een matige penalty, bijna recht door het midden
ach wat maakt het uit

Manu wachtte keurig af tot Bizot een hoek koos....Prima penal dus !

Dokkumer

Citaat van: Voorstopper op maart 03, 2014, 14:45:58
Manu wachtte keurig af tot Bizot een hoek koos....Prima penal dus !
Bizot lag al in de hoek, dus kon Elvis zelfs met het puntsje van sien piel de  bal erin pissen.