Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Elvis Manu

Gestart door Stille Genieter, januari 09, 2014, 18:06:30

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: Straicar op februari 16, 2014, 18:56:12
Ja echt een goede aanwinst deze jonge. Al laat ie verdedigend wel wat steekjes vallen. Aanvallend is t een topper. Goed gedaan van TS om hem te halen :thumbsup
Ik houd m'n hart vast als ik 'm in de buurt van onze eigen 16 zie.

Aanvallend echt een topper en door hem komt Lukoki ook iets beter uit de verf al zit daar nog veel meer in (denk ik want anders zou zo'n jongen toch niet bij Ajax zitten)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

drg

Kan ie de laatste paar wedstrijden als we al verzekerd zijn van competitiebehoud even een paar massale kansen verprutsen? Dan kunnen we hem misschien hier nog een jaartje houden  _O_

EastSide058

Elvis laat de anderen ook beter voetballen, maar had vandaag er ook wel 3 ballen in kunnen schieten. Goede versterking
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

el haj

'Ik heb al weken geen contact met Feyenoord, maar dat doet er niet toe'
Maandag, 17 februari 2014 om 18:20

Elvis Manu speelde sinds zijn tijdelijke overgang van Feyenoord zes wedstrijden voor SC Cambuur. Daarin was de twintigjarige aanvaller goed voor drie doelpunten. Scoren is echter niet het belangrijkst voor Manu, die zich wil ontwikkelen door veel te spelen.

Complimenten uit Rotterdam-Zuid heeft Manu nog niet ontvangen. "Nee, ik heb al weken helemaal geen contact met Feyenoord", vertelt de aanvaller aan De Huis aan Huis. "Ik vind dat er eerlijk gezegd ook niet zo toe doen. Misschien belt Ronald Koeman of iemand anders me vandaag of morgen wel op."

"Wat voor mij telt is waar ik nu mee bezig ben en dat is belangrijk zijn voor Cambuur." Manu maakte in 2011/12 zijn debuut voor Feyenoord en speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Excelsior. In de eerste helft van 2013/14 kwam Manu niet verder dan vier optredens voor Feyenoord.

Dokkumer

Uit het oog, uit het hart. Weet wel dat veel Feyenoordsupporters hem nog wel volgen en tevreden zijn over zijn spel.

Verstuurd vanaf mijn spambox


HilversumOnTour

Hoop dat hij blijft!  |:)

Leovardiascc


Cambuur123

Voortaan Elvis Manu maar toezingen met Elvis Presley? Zie foto op fb of instagram haha  :_schater

jeff

Citaat van: Cambuur123 op februari 28, 2014, 13:08:01
Voortaan Elvis Manu maar toezingen met Elvis Presley? Zie foto op fb of instagram haha  :_schater
gaat om deze foto http://t.co/8eYz7tMSRY voor de gene die hem nog niet gezien had.

Len Cantello

Ha ha! Geweldenaar!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Whoestemen

Moet echt een beter liedje voor hem komen. Lijkt mij wel wat om deze te doen: (Op de Elvis remix van Junkie XL/JXL A little less conversation)


A little less conversation, a little more... MANU!
A little less conversation, a little more... MANU!
A little less conversation, a little more... MANU!

:0=

666

Citaat van: Whoestemen op februari 28, 2014, 17:32:57
Moet echt een beter liedje voor hem komen. Lijkt mij wel wat om deze te doen: (Op de Elvis remix van Junkie XL/JXL A little less conversation)


A little less conversation, a little more... MANU!
A little less conversation, a little more... MANU!
A little less conversation, a little more... MANU!

:0=

Het liedje van Goudmijn heb ik al eens geopperd. Top liedje
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Te moeilijk voor ons jalala niveau...

Verstuurd vanaf mijn spambox


SCCRulez

Citaat van: 666 op februari 28, 2014, 17:41:54
Het liedje van Goudmijn heb ik al eens geopperd. Top liedje
Vond ik id ook, prachtige kans om dat weer 's  te laten herleven. Direct ook wat bedenken voor El Makrini en Leeuwin, die moeten veel meer toegezongen worden.

Straicar

#254
Ten eerste zeggen. Dat de penalty die hij tegen Groningen goed benutte, valt niet mee na zoveel oponthoud toch t hoofd koel te houden.

Daarmee gezegd. Vind ik dat hij de laatste 2 wedstrijden zeer onzichtbaar is. Beetje lui aan t voetballen. Anders gezegd: gewoon slecht!

De eerste wedstrijden die hij bij ons speelde deed hij het prima, maar kom op jongen. Het krediet wat je daarmee hebt opgebouwd raak natuurlijk wel eens op.

Volgende wedstrijd (Ajax uit) zal behoorlijk moeilijk zijn. Maar verwacht thuis tegen RKC dat je er weer STAAT!!!!

Hebben iedereen op volle kracht nodig om ons safe te houden  :0=