Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Roda JC 22 februari

Gestart door Goutum, februari 11, 2014, 17:26:40

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 22, 2014, 15:34:00
Oh, dat wist ik dus niet, mijn excuus.

Vast met je hoofd bij feyenoord  l0l

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Treb op februari 22, 2014, 15:47:22
Vast met je hoofd bij feyenoord  l0l

Dat doe ik morgen om 16:30 uur wel, eerst Cambuur - Roda JC
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)


pvanbuijtene


Treb

Citaat van: pvanbuijtene op februari 22, 2014, 16:27:26
80% zit met zijn kop ook bij andere club :proost

Dat vind ik onbegrijpelijk.

pvanbuijtene

Citaat van: Treb op februari 22, 2014, 16:33:34
Dat vind ik onbegrijpelijk.

Ik ga vanavond ook over een andere club dan cambuur dromen..

Ik droom over telstar.





Dat volgend jaar tegen roda speelt :D

moodygrunn

Citaat van: pvanbuijtene op februari 22, 2014, 16:38:53
Ik ga vanavond ook over een andere club dan cambuur dromen..

Ik droom over telstar.





Dat volgend jaar tegen roda speelt :D

Jij kunt maar moeilijk afscheid nemen van Brands, ofniet?
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Ik droom van Achilles :devil

Verstuurd vanaf mijn spambox


Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik droom van AGOVV, eindelijk een thuiswedstrijd :zweep
Henk, held, bedankt

pvanbuijtene

 :0= kijk uit Telstar roda komt eraan!!! :hein

666

Citaat van: pvanbuijtene op februari 22, 2014, 16:27:26
80% zit met zijn kop ook bij andere club :proost

Ik helaas ook...!


"De Kimberlyclub"
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Sakas

Van Cambuur cartoons op Facebook  |:)

[verwijderd door de beheerder]
Laat sien ast foor Cambuur bist!

nepomuk


fred

Zeer belangrijke pot. Publiek zal er vol achter moeten, snelle voorsprong en de puntjes zijn binnen. Succes straks.
Die 350 reserveduitsers een hele lange nare busreis terug  l0l

fred

De geluidskwaliteit is sinds dkv-thuis aanzienlijk verbeterd.
Luid en duidelijk. geen irrittante moffen erdoorheen