Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Roda JC 22 februari

Gestart door Goutum, februari 11, 2014, 17:26:40

Vorige topic - Volgende topic

oldehove

Citaat van: kickandrush op februari 18, 2014, 18:24:16
Gewoon net als zondag weer vlak voor rust die 2-0 erin prikken.  :y
Wanneer kan ik tekenen?  :insane
ut komt su as het komt

Galdiano

Citaat van: kickandrush op februari 18, 2014, 18:24:16
Gewoon net als zondag weer vlak voor rust die 2-0 erin prikken.  :y

Doe maar eerste minuut na rust! Dat komen ze niet meer te boven!
Ze gaan jankend naar huis!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

kickandrush

Citaat van: Galdiano op februari 18, 2014, 18:28:53
Doe maar eerste minuut na rust! Dat komen ze niet meer te boven!
Ze gaan jankend naar huis!  |:)

Is helaas niet mogelijk, de eerste minuut na rust is al gereserveerd voor de 3-0   :proost  |:)

Marc S

Word gewoon weer een pittige wedstrijd hoor 3-0 zal een mooie uitslag zijn maar denk dat het een 2-1 word. Die lui zullen wel niet komen om te voetballen..

Tukker

Citaat van: pvanbuijtene op februari 18, 2014, 12:08:50
Wat zei je Tukkertje! ;(
Gelukkig ben ik beter in het voorspellen van de uitslagen  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Destroyer

Citaat van: Marc S op februari 18, 2014, 18:53:19
Die lui zullen wel niet komen om te voetballen..

Denk je? Dacht het wel, alles of niks voor die lui!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Ik merk dat iedereen weer in uiterste euforie is, en hoop het van harte! Maar er zijn vaker momenten geweest dat de kopjes dan niet goed staan. Roda zal alles of niks spelen en ik hoop dat Cambuur daar mee om kan gaan. Ik verwacht een grimmige wedstrijd met grove overtredingen waarbij we in de tweede helft aan het langste eind zullen trekken, maar zo simpel als tegen Zwolle verwacht ik het zeker niet...

Forza  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

nepomuk

Citaat van: Destroyer op februari 18, 2014, 19:30:12.........
Roda zal alles of niks spelen en ik hoop dat Cambuur daar mee om kan gaan. Ik verwacht een grimmige wedstrijd met grove overtredingen waarbij we in de tweede helft aan het langste eind zullen trekken........ maar zo simpel als tegen Zwolle verwacht ik het zeker niet...

Forza  :scc

Kon je best wel eens gelijk in  hebben. Ik vermoed veel gele en mogelijk rode kaarten!. Het is voor RJC ook zo'n beetje de laatste kans op handhaving. Verliezen ze deze wedstrijd dan krijgen de duitsers uit Limburg het erg moeilijk.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Destroyer op februari 18, 2014, 19:30:12
Ik merk dat iedereen weer in uiterste euforie is, en hoop het van harte! Maar er zijn vaker momenten geweest dat de kopjes dan niet goed staan. Roda zal alles of niks spelen en ik hoop dat Cambuur daar mee om kan gaan. Ik verwacht een grimmige wedstrijd met grove overtredingen waarbij we in de tweede helft aan het langste eind zullen trekken, maar zo simpel als tegen Zwolle verwacht ik het zeker niet...

Forza  :scc

Maar hebbben zij wel de spelers om dat spel te spelen?
Henk, held, bedankt

Zuid1991

Online alleen nog maar kaarten te bestellen voor oost en zuid...
Rest dus al uitverkocht, of kan je nog kaarten kopen bij stadion voor noord, wie weet het.

Galdiano

Wat maakt het uit? Aan je naam te zien zit je liever op zuid  :D
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

Met de zelfde sfeer en instelling als tegen DKV en 038, wordt het weer een lekkere pot voetbal, met volop kansen en doelpunten, hierdoor blijven de punten in Leeuwarden!! (niet kreunen, mar steunen)

Sakin

Citaat van: Destroyer op februari 18, 2014, 19:30:12
Ik merk dat iedereen weer in uiterste euforie is, en hoop het van harte! Maar er zijn vaker momenten geweest dat de kopjes dan niet goed staan. Roda zal alles of niks spelen en ik hoop dat Cambuur daar mee om kan gaan. Ik verwacht een grimmige wedstrijd met grove overtredingen waarbij we in de tweede helft aan het langste eind zullen trekken, maar zo simpel als tegen Zwolle verwacht ik het zeker niet...

Forza  :scc

Als je dit op de tribune zegt... Dan ben je gelijk negatief! Ik vind je zeer realistisch... Dit hebben we niet zo maar gewonnen, steunen doe ik altijd en hoop dat we de punten in huis houden... Come on U BOYS...

Zuid1991

Citaat van: Galdiano op februari 18, 2014, 21:37:20
Wat maakt het uit? Aan je naam te zien zit je liever op zuid  :D
Nee, was meer een vraag voor kennis die extra kaart wil bestellen voor noord.
Maar is blijkbaar al vol?

Sakin

#194
Hebben we Bas al eerder gehad dit jaar?!?!?

OEI: http://www.youtube.com/watch?v=po2hFf5WCnU