Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Roda JC 22 februari

Gestart door Goutum, februari 11, 2014, 17:26:40

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Het is koud. Het is guur. Gooi een Duutser op het vuur!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

drg

Citaat van: marrumer op februari 18, 2014, 15:49:45
dat is op dit forum bij elke nederlaag van het seizoen en zelfs bij een gelijkspel ja...

Dat is het al wanneer de muziek voor een wedstrijd in de strijd tegen degradatie niet Ricky is.

Cambuur058

Tja, Nijhuis, gaat echt niet tegen ons fluiten
tenzij we dingen over z'n moeder gaan roepen, doe dat maar niet, kan nooit in het voordeel werken lijkt me

dizzhead

Citaat van: Len Cantello op februari 18, 2014, 16:02:47
Het is koud. Het is guur. Gooi een Duutser op het vuur!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
:0=
Roooooda JC degradeert,
is het niet nu dan volgend jaar
en van je hup falderie hup faldera
Roda JC gaat er aan.

EastSide058

Wtf de supporters van Roda hoeven maar 9,- te betalen voor de combi. De rest staat op de kosten van Roda zelf :( dit vanwege de slechte prestaties.

Kutclub  :R
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Eewal

Citaat van: Official-Sphere op februari 18, 2014, 17:04:06
Wtf de supporters van Roda hoeven maar 9,- te betalen voor de combi. De rest staat op de kosten van Roda zelf :( dit vanwege de slechte prestaties.

Kutclub  :R

Het is een k#tclub, dat ben ik met je eens, maar met deze actie is niks mis....

brambo3004

Citaat van: Official-Sphere op februari 18, 2014, 17:04:06
Wtf de supporters van Roda hoeven maar 9,- te betalen voor de combi. De rest staat op de kosten van Roda zelf :( dit vanwege de slechte prestaties.

Kutclub  :R

Wat heb jij liever? Dat je 35 euro moet betalen voor tripjes naar dkv en Groningen of dat je maar 9 euro hoeft te betalen voor een wedstrijd aan de andere kant van het land? Roda blijft een rotclub, maar alle initiatief om voetbalkijken goedkoper te maken voor de stadionbezoeker vind ik goed.

Yellow Army

Citaat van: Official-Sphere op februari 18, 2014, 17:04:06
Wtf de supporters van Roda hoeven maar 9,- te betalen voor de combi. De rest staat op de kosten van Roda zelf :( dit vanwege de slechte prestaties.

Kutclub  :R

Was het 5 jaar geleden ook niet zo dat ze gratis naar lwd konden
Area 58

brambo3004

Citaat van: Yellow Army op februari 18, 2014, 17:13:01
Was het 5 jaar geleden ook niet zo dat ze gratis naar lwd konden

Ik geloof dat ze toen ook nog hadden geprobeerd om van een deel van het stadion (oosttribune) de kaarten op te kopen. Cambuur is daar gelukkig niet op in gegaan.

Leovardiascc

hebbe die duutsers 1 voordeeltje, dat ze niet te veel betalen voor een keiharde nederlaag  :zweep

Lore

Citaat van: Official-Sphere op februari 18, 2014, 17:04:06
Wtf de supporters van Roda hoeven maar 9,- te betalen voor de combi. De rest staat op de kosten van Roda zelf :( dit vanwege de slechte prestaties.

Kutclub  :R

Het is toch ook makkelijk om het geld uit te geven! Zij gaan er vanuit dat zij degraderen en dan kunnen zij die dure selectie en dure stadion nooit betalen dus gaan zij failliet. Dan kan je het net zo goed kado doen aan je supporters! :proost

Bernardo

Wij zouden toch ook blij zijn als Cambuur dat zou doen, gewoon goeie actie van Roda.

pvanbuijtene

Ze konden toch ook gratis naar eigen stadion in 2009 tegen osn omdat ze bang waren voor te weinig support.

drg

Citaat van: Yellow Army op februari 18, 2014, 17:13:01
Was het 5 jaar geleden ook niet zo dat ze gratis naar lwd konden

Ja toen moesten ze alleen geel en zwart aan hebben om mee te mogen, nu jaren later zitten ze weer met hetzelfde probleem en toen moesten zij en mochten wij, de uitslag zal alleen deze keer in ons voordeel zijn.

kickandrush

Gewoon net als zondag weer vlak voor rust die 2-0 erin prikken.  :y