Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Roda JC 22 februari

Gestart door Goutum, februari 11, 2014, 17:26:40

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

JAAAAAAAAA !!!!
de aller aller aller lekkerste manier om een overwinning te behalen !!
PACO, HELD  |:) |:) |:)

Klasse Nijhuis om de kaarten te durven geven, al was dat volkomen terecht

Eewal

Dit hebben we zooooooooooooooooooooooooo verdiend! Voelt bijna net zo lekker als de 3-1 tegen DKV!!!!!!!

marrumer

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!! wat een geweldige avond!! nijhuis floot helemaal niet verkeerd trouwens  :)

Dokkumer

Pffff opluchting, blijdschap en stemloos. Was een enorme apotheose.

Verstuurd vanaf mijn spambox


Cor

 :0= TROTS!!!!! Die stinkkoempels gaan naar de biercompetitie!!! Wat een club, wat een stadion, wat een emotie. De ultieme wraak op die nep duitsers, heerlijk.   :0= KAMPIOENEN

Marc S

1-0 winnen van die reserve duitsers in de slotfase, wie heeft dat verzonnen  :_schater

Overigens hadden wij nu wel het geluk mee, voor het zelfde geld hadden we 0-1 verloren ;( 

John Hiatt

Pffff, dit kost jaren van je leven. Maar wat een ongelooflijk slot. Heerlijk. Vond dat Roda eerste helft goed speelde, tweede helft duidelijk voor Cambuur. Nienhuis terecht motm. Wisselbeleid vond ik niet echt logisch, maar winnende trainerd heeft altijd gelijk.

nepomuk

Een matige wedstrijd met een terechte winnaar. Zoals voorspeld een wedstrijd met veel gele en rode  kaarten.

punkman

Vond dat die Nijhuis goed floot ... :devil :_schater

Holwerd voor Cambuur

Ken wel janke ;( Wat is dit heeeeeerlijk! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Cambuur Groningen

Citaat van: nepomuk op februari 22, 2014, 22:34:11
Een matige wedstrijd met een terechte winnaar. Zoals voorspeld een wedstrijd met veel gele en rode  kaarten.
Nou.... ik vond het niet matig, eerlijk gezegd vond ik Roda zeker de eerste helft goed spelen, vroeg storend, compact, een van de betere ploegen die ik heb gezien. En dan hebben we het gewoon knap en professioneel aangepakt, wachtend op de kansen die er in de 2e helft in overvloed kwamen. En jezus, wat en fantastisch einde was het vervolgens. Tijd voor een verfiliming lijkt me, Nijhuis die 2 x rood geeft en in de blessuretijd scoren. Ik werd helemaal gek!!!

gewoon een fan

Wat een ongelofelijk heerlijk gevoel geeft deze overwinning  :thumbsup
Zelden zo blij geweest met een doelpunt  _O_

Ronnie tng

Citaat van: pvanbuijtene op februari 22, 2014, 16:27:26
80% zit met zijn kop ook bij andere club :proost

Weer z'n op niets gebaseerde uitspraak wat helemaal nergens op gebaseerd is?  :_schater

JDM

Al is het niet zo precies gegaan als gehoopt (geen blessure voor Hupperts  ;) ), ik ben dik tevreden! Twee keer rood en nul punten voor de moffen. Maastricht dankt jullie!  :proost :proost |:)

SCC-J

Citaat van: John Hiatt op februari 22, 2014, 22:28:16
Pffff, dit kost jaren van je leven. Maar wat een ongelooflijk slot. Heerlijk. Vond dat Roda eerste helft goed speelde, tweede helft duidelijk voor Cambuur. Nienhuis terecht motm. Wisselbeleid vond ik niet echt logisch, maar winnende trainerd heeft altijd gelijk.
eens . Maar die wissels snap ik wel vaker niet