Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Goudvinger

#1
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
januari 27, 2016, 19:09:49
#2
Wat gebeurt er met de transferinkomsten voor Ogbeche? Zijn deze nu geheel voor Cambuur? Was het spelersfonds niet beëindigd?
#3
Citaat van: michello op januari 27, 2016, 12:09:32
En dan maar roepen dat hij het hier zo naar z'n zin heeft...  :zucht

Dat zal ongetwijfeld zo zijn geweest, maar waarschijnlijk biedt Willem II aanzienlijk meer salaris, en dat is waar iedereen uiteindelijk voor speelt. Geeft eens temeer aan dat Cambuur een nieuw stadion nodig heeft om de begroting op te krikken.
#4
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
januari 27, 2016, 11:21:34
Citaat van: AL op januari 27, 2016, 11:15:30
Guess who's back next season??

Dan heeft het avontuur 2 seizoen langer geduurd dan verwacht. Ik zou er enorm van balen, maar het einde van de wereld is het ook niet.
#5
Waarschijnlijk had hij zonder die clausule überhaupt dit seizoen niet bij Cambuur gespeeld. Ik neem aan dat Cambuur z'n shortlist klaar heeft. Dit is natuurlijk een enorm verlies, maar de race is nog lang niet gelopen.
#6
Tot wanneer loopt zijn contract bij FC Groningen?
#7
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
december 06, 2015, 14:54:17
Citaat van: Timmie op december 06, 2015, 14:41:08
Ik neem aan dat Henk nu wel eens de eer aan zichzelf houdt?!.. Dit kan echt niet meer..

En dan?
#8
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
november 27, 2015, 23:36:23
Eventueel ontslag van Henk gaat geen enkele positieve uitwerking hebben. Het enige gevolg is dat het technisch beleid volledig terecht komt op het bordje van V/d Vegt. En laat die man ons nou juist niet helemaal omver geblazen hebben met zijn voetbalvisie en -kennis. Nee, Henk moet gewoon aanblijven. Al is het maar omdat dat hij ons persoonlijk deze fantastische drie jaren heeft bezorgd en iedere trainer recht heeft op één slecht seizoen. Ik moet er niet aan denken dat er weer zo'n grijze muis uit de Randstad voor de groep komt te staan.
#9
Cambuur heeft gewoon een gebrek aan kwaliteit. De verdediging is met uitzondering van Vytas (en Van der Laan in goede vorm) te licht voor de Eredivisie. Tegen fouten zoals bij de 1-0 valt ook niet te trainen. Iedereen kan de schuld wel bij Henk neerleggen, maar hij moet roeien met de riemen die hij heeft. Cambuur moet in de winterstop zorgen voor een ervaren man achterin, die ook het middenveld eens durft in te spelen. Henk staat wat mij betreft niet ter discussie. Natuurlijk is dit een flinke klap, maar het seizoen is nog lang niet voorbij. Uithuilen en volgende week opnieuw proberen.

Oh ja, en voor mensen die bij 0-2 achterstand hun eigen spelers uitschelden: blijf voortaan lekker thuis  :R
#10
Wedstrijden / Re: Ajax - SC Cambuur [21-11-15]
november 21, 2015, 22:54:06
Ik kan er niet treurig om zijn, dit lag toch in de lijn der verwachting? Geen nieuwe blessures opgelopen, geen schorsingen. Wat mij betreft dikke prima. Op naar volgende wedstrijd.
#11
Ik sluit me aan bij Galdiano. Cruijff heeft geen enkele banden met Cambuur. Ik zie er dus de meerwaarde niet van in en zal niet meedoen. Maar als anderen wel een eerbetoon willen geven, moeten ze dat vooral niet laten.
#12
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
september 21, 2015, 19:00:52
De enige vorm van voorrang die ik terecht zou vinden zou op basis van een puntensysteem zijn. Alleen omdat iemand wel/niet bij MI-side staat, vind ik niet voldoende. Ik ben als non-MI-side in de eerste divisie vaak genoeg naar uitwedstrijden geweest op treurige avonden in Haarlem, Velzen en Roosendaal. Genoeg mensen van de MI-side (los van de harde kern) hebben in die tijd hun gezicht daar niet laten zien. Ik zou niet inzien waarom die mensen voorrang op anderen (waaronder ik) zouden hebben. Er zijn genoeg mensen die langer bij Cambuur komen, maar op een andere tribune zitten. Deze mensen hebben in mijn beleving even veel recht op een kaartje voor deze uitwedstrijd.
#13
Algemeen / Re: Stadionverboden
augustus 24, 2015, 16:22:24
Tsja, het is natuurlijk de omgekeerde wereld als men eerst met walgelijke spreekkoren komt en vervolgens voor een oplossing om tafel wil. Een aantal stadionverboden zal inderdaad onterecht zijn, maar om op deze manier je onvrede te uiten gaat mij veel te ver. Ik denk bijna alle supporters zich met mij kapot hebben geschaamd voor de onverlaten die het gezongen hebben. Dat er nu überhaupt mensen zijn die zulke leuzen goed willen praten geeft aan in welke belevingswereld zij zich bevinden.
#14
Wedstrijden / Re: Cambuur-Heracles
augustus 16, 2015, 18:51:11
Volgens mij hoeft er niet zoveel druk op deze wedstrijd te staan. Compleet overbodig lijkt mij. Op deze manier van voetballen pakt Cambuur in het verdere verloop van de competitie genoeg punten. Anders dan vorig jaar heeft Cambuur uit tegen Zwolle weerbaarheid getoond en heeft het zich de hele wedstrijd met Feyenoord kunnen meten. Dat was vorig jaar wel anders. Cambuur eindigt gewoon weer bovenin het rechter rijtje. Zelfs al sta je na deze moeilijke reeks op 1 punt.
#15
Wedstrijden / Re: sc Cambuur - Feyenoord 16-08-15
augustus 15, 2015, 12:33:07
Nu Reijnen vertrokken is, wie wordt onze nieuwe aanvoerder?