Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Heracles

Gestart door John Hiatt, augustus 16, 2015, 18:35:20

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Heracles

leonard Nienhuis
4 (9.5%)
Djavan Anderson
12 (28.6%)
Calvin McIntosch
0 (0%)
Martijn van der Laan
0 (0%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Erik Bakker
3 (7.1%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
4 (9.5%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
17 (40.5%)
makhail Rosheuvel
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Vladimir Berisha
2 (4.8%)

Totaal aantal stemmen: 42

Stemmen gesloten: augustus 30, 2015, 00:00:29

John Hiatt


Unknown

Van de seizoenstart is dit de wedstrijd die echt gewonnen moet worden!

Casuals-lwd

Deze moet je winnen, anders krijg je t' echt heel lastig. met kijk op t speelschema

Goudvinger

Volgens mij hoeft er niet zoveel druk op deze wedstrijd te staan. Compleet overbodig lijkt mij. Op deze manier van voetballen pakt Cambuur in het verdere verloop van de competitie genoeg punten. Anders dan vorig jaar heeft Cambuur uit tegen Zwolle weerbaarheid getoond en heeft het zich de hele wedstrijd met Feyenoord kunnen meten. Dat was vorig jaar wel anders. Cambuur eindigt gewoon weer bovenin het rechter rijtje. Zelfs al sta je na deze moeilijke reeks op 1 punt.

Collingwood

Heracles heeft zich zojuist in slaap laten sussen door NEC en zal volgende week volkomen overdonderd worden door een fel Cambuur!  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

pvanbuijtene

na woensdag had ik dit niet verwacht
Zijn toch een stuk verder dan verwacht en verdedigend stond het ook goed.. Volgende week met meer ruimte meer creeeren en dan komen de goals wel.

Unknown

Ben benieuwd welke 4 er achterin staan zaterdag

Yellow Army

Citaat van: Unknown op augustus 16, 2015, 20:43:30
Ben benieuwd welke 4 er achterin staan zaterdag

Ben benieuwd of we er uberhaupt 4 hebben.
Area 58

Cambuur123

Noodzakelijk dat er nog een verdediger komt voor de wedstrijd!!! Gister verloren door blessures en van Boekel, mag nimmer weer gebeuren!

skaaver

Mooie wedstrijd! Benieuwd hoe het achterin opgelost wordt. Sluit me aan bij Collinwood! :scc :scc :scc

John Hiatt

Volgens Ype komen er voor zaterdag 2 of 3 verdedigers bij! Bron: VI

Zuid1991

Dik compliment aan de twaalfde man gister!
Aankomende zaterdag minimaal zelfde sfeer.
De boys hebben ons zaterdag nog meer nodig!
Op naar 3 punten!!!

sunderland

Citaat van: John Hiatt op augustus 17, 2015, 14:44:20
Volgens Ype komen er voor zaterdag 2 of 3 verdedigers bij! Bron: VI
ype praat weer voor sien beurt.

mindra

Zoals nu is zaterdag deze 4 verdedigers:

Peersman- vd laan- heerings- Mac int.

Hoop dat we nog 1 a 2 kunnen aantrekken.

wiekie1969

Vytas 2 tot 4 weken niet inzetbaar. Pereira WEL tegen heracles.

Bron: lc.nl

http://www.lc.nl/sport/vytas-weken-aan-de-kant-18970123.html