Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Heracles

Gestart door John Hiatt, augustus 16, 2015, 18:35:20

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Heracles

leonard Nienhuis
4 (9.5%)
Djavan Anderson
12 (28.6%)
Calvin McIntosch
0 (0%)
Martijn van der Laan
0 (0%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Erik Bakker
3 (7.1%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
4 (9.5%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
17 (40.5%)
makhail Rosheuvel
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Vladimir Berisha
2 (4.8%)

Totaal aantal stemmen: 42

Stemmen gesloten: augustus 30, 2015, 00:00:29

Cambuur123

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 24, 2015, 17:24:36
Waar haalt de LC het vandaan dat er eerst minder leuke dingen werden geroepen naar Tannane.  Er is nooit iets geroepen naar hem.

Denk dat ze in 'Sarah', 'Oussama' hebben gehoord. Heb wel meer mensen zich op Twitter zien afvragen waarom het Cambuurpubliek Oussama Tannane zo belachelijk maakte. Misverstandje waarschijnlijk, al doet de LC er vaak alles aan om het scc publiek belachelijk te maken...


HilversumOnTour

Citaat van: Cambuur123 op augustus 24, 2015, 18:32:43
Denk dat ze in 'Sarah', 'Oussama' hebben gehoord. Heb wel meer mensen zich op Twitter zien afvragen waarom het Cambuurpubliek Oussama Tannane zo belachelijk maakte. Misverstandje waarschijnlijk, al doet de LC er vaak alles aan om het scc publiek belachelijk te maken...

Precies dat dachten die Utreg mannen hier dus ook (net ff gevraagd)

legeips

Wel fijn dat Volendam en NAC zich hebben uitgeleefd op de tegenstander vanavond. Dat brengt onze drama van zaterdag avond weer een beetje op de achtergrond..

Bascambuur

Citaat van: legeips op augustus 24, 2015, 23:53:54
Wel fijn dat Volendam en NAC zich hebben uitgeleefd op de tegenstander vanavond. Dat brengt onze drama van zaterdag avond weer een beetje op de achtergrond..
Volgens mij heb ik de namen Fortes en Steenvoorden (beide FC Dordrecht) hier ook ergens voorbij zien komen als eventuele versterkingen.

Marc S

Citaat van: legeips op augustus 24, 2015, 23:53:54
Wel fijn dat Volendam en NAC zich hebben uitgeleefd op de tegenstander vanavond. Dat brengt onze drama van zaterdag avond weer een beetje op de achtergrond..

Erg cynisch, maar zo dacht ik er ook over..

Dokkumer

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 24, 2015, 17:24:36
Waar haalt de LC het vandaan dat er eerst minder leuke dingen werden geroepen naar Tannane.  Er is nooit iets geroepen naar hem.
Heb jij dit artikel toevallig in je bezit en kun je het inscannen/fotograferen en hier neerzetten?

bvd ;)

Nightmarelwd

Citaat van: Dokkumer op augustus 25, 2015, 17:38:48
Heb jij dit artikel toevallig in je bezit en kun je het inscannen/fotograferen en hier neerzetten?

bvd ;)

http://nl.tinypic.com/r/28gt3cm/8
MI-Sider for Life


el haj

Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2015, 18:01:54
De Geeuwarder hoort en ziet wel vaker dingen die er niet zijn. Die gasten geloven in sprookjes!

Het FD gelooft in het grootst verspreide sprookje van 't land maar hen kan ik eigenlijk nooit op een slecht stuk over Cambuur betrappen. :P
't LC heeft een eigen Gerard Bos nodig!

Dokkumer

Citaat van: el haj op augustus 27, 2015, 17:05:53
Het FD gelooft in het grootst verspreide sprookje van 't land maar hen kan ik eigenlijk nooit op een slecht stuk over Cambuur betrappen. :P
't LC heeft een eigen Gerard Bos nodig!
Ach die stukjes kun je overslaan en daar maak ik me niet zo druk over. De artikelen over Cambuur (voor mij de hoofdzaak in de krant) zijn in het algemeen een stuk objectiever dan die van de Schreeuwarder, die uitblinkt in negativiteit, suggestief taalgebruik en heel snel wijzende vingertjes naar mogelijk verkeerd gedrag van de aanhang.