Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Heracles

Gestart door John Hiatt, augustus 16, 2015, 18:35:20

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Heracles

leonard Nienhuis
4 (9.5%)
Djavan Anderson
12 (28.6%)
Calvin McIntosch
0 (0%)
Martijn van der Laan
0 (0%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Erik Bakker
3 (7.1%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
4 (9.5%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
17 (40.5%)
makhail Rosheuvel
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Vladimir Berisha
2 (4.8%)

Totaal aantal stemmen: 42

Stemmen gesloten: augustus 30, 2015, 00:00:29

El Ma-kri-niii

Citaat van: twingo op augustus 18, 2015, 16:40:40
Heeft Berisha gisteravond ook gespeeld hoeveel goals heeft hij toen gemaakt de verwachtingen van de forum bezoekers zijn nergens op gebaseerd die van Ogbeche wel vorig seizoen 15 toch.
Heeft Berisha gisteravond ook gespeeld? Hoeveel goals heeft hij toen gemaakt? De verwachtingen van de forum bezoekers zijn nergens op gebaseerd, die van Ogbeche wel. Vorig seizoen 15 toch?

Is je toetsenbord stuk?

moodygrunn

Citaat van: twingo op augustus 18, 2015, 16:40:40
Heeft Berisha gisteravond ook gespeeld hoeveel goals heeft hij toen gemaakt de verwachtingen van de forum bezoekers zijn nergens op gebaseerd die van Ogbeche wel vorig seizoen 15 toch.

Hij heeft wel gespeeld gisteren maar niet gescoord. Die verwachtingen zijn waarschijnlijk gebaseerd op de indruk die hij maakte in de oefenduels met Koln, Kasimpasa en Achilles.
In Henk en Sandor we trust

Nightmarelwd

Citaat van: poelie-lwd op augustus 18, 2015, 14:51:42
Je mag verwachten dat we tegen Heracles meer aan voetbal toekomen en veel vaker in de 16 zijn te vinden. Ogbeche zijn handelingssnelheid holt achteruit en alles springt van zijn voeten momenteel. Deze wedstrijd schreeuwt om een killer in de 16, niet zozeer om een aanspeelpunt.

De Jong haalt Ogbeche er niet uit. Berisha laat hij niet een hele wedstrijd voetballen.
MI-Sider for Life

poelie-lwd

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 18, 2015, 17:21:47
De Jong haalt Ogbeche er niet uit. Berisha laat hij niet een hele wedstrijd voetballen.

We gaan het zien vrind!  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

legeips

Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 18, 2015, 16:44:54
Heeft Berisha gisteravond ook gespeeld? Hoeveel goals heeft hij toen gemaakt? De verwachtingen van de forum bezoekers zijn nergens op gebaseerd, die van Ogbeche wel. Vorig seizoen 15 toch?

Is je toetsenbord stuk?

bitsje wishful thinking mag toch...
Maar met Ogebeche uit vorm en de beperkte jarige job van as zondag, hoop ik van harte dat hij onze afmaker in de punt gaat worden..

Dokkumer

Ik ben op dit moment nog steeds voorstander van starten met Ogbeche en het invallen van Berisha.
Waarom? Hij houdt de verdediging wel continu bezig en na zijn sloopwerk is er dan meer ruimte voor Berisha om het af te maken.

John Hiatt

Ogbeche speelde wel tegen een van de beste verdedigers van Nederland. Zaterdag is het toch een ander kaliber, daarom starten met Ogbeche.

Collingwood

Ogbeche versus Zomer. Moet kunnen, dacht ik zo.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Ook bedenken dat Ogbeche vanaf minuut 1 speelt en Berisha komt er in de 70e minuut in. Spelen tegen vermoeide verdedigers speelt een stuk makkelijker.

Dokkumer

Citaat van: Gasgeve op augustus 19, 2015, 06:58:04
Ook bedenken dat Ogbeche vanaf minuut 1 speelt en Berisha komt er in de 70e minuut in. Spelen tegen vermoeide verdedigers speelt een stuk makkelijker.
Helemaal mee eens!!

Is het al uitverkocht trouwens? Moet nog kaarten halen.

speculeter

Dokkumer. ...moet jij nu nog kaarten halen....foei.

Dokkumer

Citaat van: speculeter op augustus 19, 2015, 09:57:04
Dokkumer. ...moet jij nu nog kaarten halen....foei.
Vorig seizoen vanwege persoonlijke redenen geen sk vriend... Stond op de wachtlijst, maar nog niets gehoord.

speculeter

Okee.....was grapje hoor.
Waar zit of sta je meestal dan?

666

Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2015, 10:29:47
Vorig seizoen vanwege persoonlijke redenen geen sk vriend... Stond op de wachtlijst, maar nog niets gehoord.

Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat iedereen die op de wachtlijst stond een SCC heeft kunnen krijgen. Ik zou als ik jou was even contact zoeken met de administratie om te informeren (als je dat al niet gedaan hebt).
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

dit is mien club

Bryne mogelijk inzetbaar
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it