Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

sc Cambuur - Feyenoord 16-08-15

Gestart door nikjeuh, juli 27, 2015, 16:36:36

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Feyenoord

Leonard Nienhuis
6 (8.1%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Calvin Mac-Intosch
21 (28.4%)
Marvin Peersman
15 (20.3%)
Vytautas Andriuskevicius
28 (37.8%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.4%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Xander Houtkoop
3 (4.1%)
Kai Heerings
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 74

Stemmen gesloten: augustus 23, 2015, 17:34:09

poelie-lwd

Peersman moet zich niet laten provoceren door Kazim. Onze belgische vrind is zelf ook een ongeleid projectiel heb ik de indruk. Voor de rest prima opstelling al had ik zelf voor Masek gekozen ipv vd Streek.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

wiekie1969

Jack Byrne komt er ook weer aan, was individueel aan het trainen met de looptrainer. Prachtig mannetje trouwens, zit hele goeie kop op, was zeer fanatiek bezig met allerlei oefeningen.  Verwacht ik wel wat van de komende weken/maanden.

Goudvinger

Nu Reijnen vertrokken is, wie wordt onze nieuwe aanvoerder?

speculeter

Citaat van: wiekie1969 op augustus 15, 2015, 12:22:54
Net terug vd training. Calvin speelt voor Reijnen, met naast zich Peersman. Heerings dus wissel. Voor de rest geen wijzigingen, we starten dus met hetzelfde team als in de 1e helft tegen zwolle.

Op de bank  Narsingh, Berisha, Masek, Steblecki en Heerings.
we starten dus met hetzelfde team als in de 1e helft tegen zwolle??

Galdiano

Citaat van: wiekie1969 op augustus 15, 2015, 12:32:14
Jack Byrne komt er ook weer aan, was individueel aan het trainen met de looptrainer. Prachtig mannetje trouwens, zit hele goeie kop op, was zeer fanatiek bezig met allerlei oefeningen.  Verwacht ik wel wat van de komende weken/maanden.

Vitesse een minuut of 20 "thats te plan" aldus Byrne zelf.  :)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AL

Citaat van: Goudvinger op augustus 15, 2015, 12:33:07
Nu Reijnen vertrokken is, wie wordt onze nieuwe aanvoerder?

Overgoor lijkt mij.
Ogbeche is andere kanshebber, maar die speelt straks niet meer in de basis dus niet handig.

SCC

Citaat van: Galdiano op augustus 15, 2015, 12:35:05
Vitesse een minuut of 20 "thats te plan" aldus Byrne zelf.  :)
Opmerkelijke uitspraak. Dat zou betekenen dat de TS hem speelminuten garandeert. Zien in hem dus wel direct basisspeler mits fit, dat kan niet op basis van de oefenwedstrijden zijn. Zou dat ten koste van Streek of Bakker gaan?
Ik zeg, geen overhaaste dingen, dat zie je met Heerings nu ook. Heeft tijd en ritme nodig.

Citaat van: AL op augustus 15, 2015, 12:50:59
Overgoor lijkt mij.
Ogbeche is andere kanshebber, maar die speelt straks niet meer in de basis dus niet handig.
Gok op Nienhuis de eerste paar wedstrijden om het moraal van de langer aanwezigen als Bakker en Ogbeche niet een tik te geven. Om vervolgens na een paar wedstrijden inderdaad Overgoor de band te geven.

Utekleitrokken

Citaat van: poelie-lwd op augustus 15, 2015, 12:26:46
Peersman moet zich niet laten provoceren door Kazim.

Onze belgische vrind is zelf ook een ongeleid projectiel heb ik de indruk. Voor de rest prima opstelling al had ik zelf voor Masek gekozen ipv vd Streek.


Ik vermoed dat Kazim al redelijk op de korrel staat door zijn eerdere opstootjes. Kan in ons voordeel werken. Stuur em dr maar af in de 5e minuut  l0l

Van der Streek was erg zwak tegen Zwolle. Masek was goed in de voorbereiding...

drg

Citaat van: Goudvinger op augustus 15, 2015, 12:33:07
Nu Reijnen vertrokken is, wie wordt onze nieuwe aanvoerder?

Nienhuis, die schreeuwt zich toch al helemaal te pletter  :_schater

Collingwood

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970
Henk de Jong laat weten dat Mac-Intosch in de basis zal starten. #Cambuur #Feyenoord

Erg goed nieuws, hopen dat zijn enkel het de hele wedstrijd houdt. Met het centrum Peersman-Heerings had ik ons toch beduidend minder kans gegeven.

Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: SCC op augustus 15, 2015, 12:55:30
Opmerkelijke uitspraak. Dat zou betekenen dat de TS hem speelminuten garandeert. Zien in hem dus wel direct basisspeler mits fit, dat kan niet op basis van de oefenwedstrijden zijn. Zou dat ten koste van Streek of Bakker gaan?
Ik zeg, geen overhaaste dingen, dat zie je met Heerings nu ook. Heeft tijd en ritme nodig.
Gok op Nienhuis de eerste paar wedstrijden om het moraal van de langer aanwezigen als Bakker en Ogbeche niet een tik te geven. Om vervolgens na een paar wedstrijden inderdaad Overgoor de band te geven.

mist fit speelt byrne toch gewoon.bikkel en oek nog voetbal inzicht

fred

Citaat van: drg op augustus 15, 2015, 13:47:48
Nienhuis, die schreeuwt zich toch al helemaal te pletter  :_schater

Hoop dat 9599 man morgen het verschil kunnen maken  |:)

SCC

Citaat van: denistel op augustus 15, 2015, 16:18:47
mist fit speelt byrne toch gewoon.bikkel en oek nog voetbal inzicht
Hoop dat je gelijk hebt, maar vooralsnog te voorbarig. Heeft enkel nog met en tegen jeugd gespeeld.

vialli

Nou hoop ik dat er morgen niet een hasses bij de ingang van het Cambuurstadion staat as die "kampioensploeg" in Leeuwarden an komt. Dan wete ze direct dat ze in de HEL van LIWADDEN binne en dat er NIKS TE HALEN VALT :proost

Utekleitrokken

Citaat van: vialli op augustus 15, 2015, 23:06:24
Nou hoop ik dat er morgen niet een hasses bij de ingang van het Cambuurstadion staat as die "kampioensploeg" in Leeuwarden an komt. Dan wete ze direct dat ze in de HEL van LIWADDEN binne en dat er NIKS TE HALEN VALT :proost

Gooi maar wat vuurwerk onder de bus.