Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - De Graafschap 27 nov 20.00 uur

Gestart door 058-4life, november 12, 2015, 14:08:13

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - de Graafschap

Leonard Nienhuis
1 (1.7%)
Omar El Baad
0 (0%)
Wessel Dammers
0 (0%)
Marvin Peersman
1 (1.7%)
Vytautas Andriuskevicius
47 (79.7%)
Erik Bakker
5 (8.5%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
2 (3.4%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Sebastian Steblecki
2 (3.4%)
Harm Zeinstra
0 (0%)
Xander Houtkoop
1 (1.7%)

Totaal aantal stemmen: 59

Stemmen gesloten: december 04, 2015, 22:31:57

Voorstopper

Citaat van: Vak9 op november 27, 2015, 23:15:12
Ik heb byrne ook niet gezien in de rust met de andere wissels.. misschien geblesseerd?
Er zijn mij veel te veel spelers geblesseerd. Misschien toch eens anders gaan trainen of misschien is het kunstgras er ook wel de oorzaak van.

Goudvinger

Cambuur heeft gewoon een gebrek aan kwaliteit. De verdediging is met uitzondering van Vytas (en Van der Laan in goede vorm) te licht voor de Eredivisie. Tegen fouten zoals bij de 1-0 valt ook niet te trainen. Iedereen kan de schuld wel bij Henk neerleggen, maar hij moet roeien met de riemen die hij heeft. Cambuur moet in de winterstop zorgen voor een ervaren man achterin, die ook het middenveld eens durft in te spelen. Henk staat wat mij betreft niet ter discussie. Natuurlijk is dit een flinke klap, maar het seizoen is nog lang niet voorbij. Uithuilen en volgende week opnieuw proberen.

Oh ja, en voor mensen die bij 0-2 achterstand hun eigen spelers uitschelden: blijf voortaan lekker thuis  :R

AL

Schandalig optreden van Cambuur!
1e helft volledig op strijd afgetroefd.
Verdediging op Vytas na bedroevend.
Dit cambuur komt gewoon tekort. Degradatie accepteren en opnieuw beginnen.

Mooiste sfeer sinds jaren in uitvak!!

Cambuur LWD

Citaat van: 1992SCC op november 27, 2015, 23:05:46
Sfeer zonder trommel blijft ver onder het niveau van voorgaande seizoenen.

Eens we hebben het geprobeeerd, mission failed.. Trommel terug, wat een kut sfeer weer vandaag.. Mss 5 min. echt los voor de rest kut..  Waardeloos!

Tanjajeah

Citaat van: 1992SCC op november 27, 2015, 23:12:37
Snap ik op zich wel, maar ook zodra het ten koste van de sfeer in het stadion gaat? Vroeger poepten spelers in hun broek als ze hoorden dat ze naar Leeuwarden moesten, nu zijn we een lachertje.

Zou dat aan het ontbreken van een trommel liggen? Dat zou een slecht teken zijn.

058-4life

Ach ja, gelukkig is het weekend nog maar kort...  :wall Helemaal klaar met deze onzin iedere keer.

V-man

Man wat een teleurstelling! Ik dacht echt dat wij in de 2e helft nog wel ff 3-2 maakten. Zeker na die rooie vd boeren. Het lijkt wel niet te mogen. Bah zo'n lullige vrije trap...Die lui die na de 2-0 opstapten moeten zich schamen evenals lui die hun spelers uitschelden.. Hou toch op. Misschien is dit een goeie les en komt er nog een kentering...

Destroyer

Citaat van: Cambuur LWD op november 27, 2015, 23:21:00
Eens we hebben het geprobeeerd, mission failed.. Trommel terug, wat een kut sfeer weer vandaag.. Mss 5 min. echt los voor de rest kut..  Waardeloos!

Ja en sfeeracties, man oh man, wat een wanvertoning alleen een doekje. Vlaggen rook en vuuwerk uit de gratie?  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

058-4life


twingo

Met onmiddellijke ingang Peersman uit het elftal heeft nu genoeg kansen gehad Heerings maar de laatste wedstrijden voor de winterstop inzetten.Wat Nienhuis betreft is het beslist noodzakelijk om bij elke corner en voorzet als een zoutpilaar op de doellijn te blijven staan verder leken mij de eerste 2 goals houdbaar zou hij echt een blessure hebben?

SCC-J

Citaat van: Cambuur LWD op november 27, 2015, 23:21:00
Eens we hebben het geprobeeerd, mission failed.. Trommel terug, wat een kut sfeer weer vandaag.. Mss 5 min. echt los voor de rest kut..  Waardeloos!
eerste wedstrijden was het juist goed! Maar sfeer was net zo om te janken als het spel.

SCC-J

Citaat van: Destroyer op november 27, 2015, 23:27:30
Ja en sfeeracties, man oh man, wat een wanvertoning alleen een doekje. Vlaggen rook en vuuwerk uit de gratie?  ;(

Camera's zijn flink verbeterd en verboden omtrent vuurwerk zijn er genoeg. Doe het zelf zou ik zeggen

John Hiatt

Man of the match: supporters graafschap. Doe snapten wel wat op het spel stond.

Cambuur LWD

Citaat van: SCC-J op november 27, 2015, 23:37:40
Camera's zijn flink verbeterd en verboden omtrent vuurwerk zijn er genoeg. Doe het zelf zou ik zeggen

:0= SARAH ROT OP!!! Laat onze club lekker een volksclub zijn, zielig gedoe over een beetje vuurwerk! Zal er ooit een bezoeker een klacht ingediend hebben dat er vuurwerk afgestoken is?

V-man

#329
Ik snap niet dat die uitsupporters wel mogen knallen en vrolijk een sierpijl in de hand mogen houden
en er bij ons stadionverboden uitgevaardigd worden! Erger mij hier rot aan!