Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - De Graafschap 27 nov 20.00 uur

Gestart door 058-4life, november 12, 2015, 14:08:13

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - de Graafschap

Leonard Nienhuis
1 (1.7%)
Omar El Baad
0 (0%)
Wessel Dammers
0 (0%)
Marvin Peersman
1 (1.7%)
Vytautas Andriuskevicius
47 (79.7%)
Erik Bakker
5 (8.5%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
2 (3.4%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Sebastian Steblecki
2 (3.4%)
Harm Zeinstra
0 (0%)
Xander Houtkoop
1 (1.7%)

Totaal aantal stemmen: 59

Stemmen gesloten: december 04, 2015, 22:31:57

Tanjajeah

#300
Citaat van: Destroyer op november 27, 2015, 22:41:27
de TS dus.

Henk de schuld geven ? Dat zou zó nergens op slaan. Met de huidige verdediging haalt geen enkele trainer punten. Als er al iemand weg zou moeten vanwege de resultaten dan zou dat vd Vegt of Ard de Graaf moeten zijn.

gewoon een fan

Speel je één van de belangrijkste wedstrijden van het jaar en dan speel je zo'n ongelofelijke slechte eerste helft  :( je weet wat de belangen zijn en dan speel je zo belabberd  :( ik kan het echt niet begrijpen  ;(
De tweede helft was beter maar al met al een ongelofelijk slechte wedstrijd waar Cambuur zich dood voor moet schamen  ;(
De ploeg heeft het publiek voor schut gezet, ik ben benieuwd wat Henk zijn reactie nu weer is, zou hij weer trots op zijn jongens zijn  ;(

Voorstopper

Het hele team speelt angstig voetbal. Ze durfen niet, dus maar weer een balletje breed of terug. Niet om aan te gluren. Durf te voetballen, dit is een drama. Er is ook geen enkel zelfvertrouwen in de ploeg.

Destroyer

Citaat van: Tanjajeah op november 27, 2015, 22:46:50
Henk de schuld geven ? Dat zou zó nergens op slaan. Met de huidige verdediging haalt geen enkele trainer punten.

:0= HENKIE WISSEL, hou toch op man elke week weer een andere middenvelder verklaar dat dan eens...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

DayDreamer

Wat ik me afvraag na vanavond, worden de seizoenskaarten ook weer goedkoper volgend seizoen?

zeewolde

Citaat van: DayDreamer op november 27, 2015, 22:48:46
Wat ik me afvraag na vanavond, worden de seizoenskaarten ook weer goedkoper volgend seizoen?
zodat er nog minder geld is voor versterkingen :insane

Moira

Citaat van: DayDreamer op november 27, 2015, 22:48:46
Wat ik me afvraag na vanavond, worden de seizoenskaarten ook weer goedkoper volgend seizoen?

Die worden lager inderdaad, en vrijdagavond is ook een prima avond om naar het voetbal te gaan  ;(

SCC

Citaat van: DayDreamer op november 27, 2015, 22:48:46
Wat ik me afvraag na vanavond, worden de seizoenskaarten ook weer goedkoper volgend seizoen?
Haha, heerlijk. Toch nog een glimlach na vanavond

Wat ik het minste vind, op de fiets naar huis merk je gewonde berusting. Het is gewoon niet beter.
Bij Vytas zag je drive, bij Bakker zelfs de eerste helft, bij Steblecki die er nog wat van probeerde, maar een Houtkoop.... Man, laat een trainer zien dat hij het bij het verkeerde eind heeft, maar nee hoor. Continu naar binnentrekken en vooral niet gedreven zijn. Gemiste kans.

Destroyer

Waarschijnlijk volgend jaar ook minder lange rijen voor de biertent
** Poolwinner 18/19 - 21/22

DayDreamer

Citaat van: SCC op november 27, 2015, 22:53:26
Haha, heerlijk. Toch nog een glimlach na vanavond

Wat ik het minste vind, op de fiets naar huis merk je gewonde berusting. Het is gewoon niet beter.
Bij Vytas zag je drive, bij Bakker zelfs de eerste helft, bij Steblecki die er nog wat van probeerde, maar een Houtkoop.... Man, laat een trainer zien dat hij het bij het verkeerde eind heeft, maar nee hoor. Continu naar binnentrekken en vooral niet gedreven zijn. Gemiste kans.

Wij merkten dat ook op bij het weglopen van het stadion, supporters berusten er nu al in, je kan er al niet eens meer boos om worden.
Kutte is gewoon dat het eigenlijk al klaar is en het seizoen nog zo lang is. :zucht

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Tanjajeah op november 27, 2015, 22:31:54
Ik geloof d'r niks van dat het aan de instelling ligt. Kwaliteit en vooral vertrouwen is de oorzaak. Spelers staan stijf van de stress als die 1e tegengoal al na 7 minuten weer valt .

Eens
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

1992SCC

Ik wou nooit een account aanmaken, maar wil er nu toch we graag even wat over kwijt.

Ten eerste: geweldige sfeer in het uitvak, leuke liedjes en geweldige inzet van de spelers van de Graafschap.

Precies het tegenovergestelde van ons. Sfeer zonder trommel blijft ver onder het niveau van voorgaande seizoenen. Het stadion zou moeten kolken als je van 2-0 naar 2-2 terug komt. Ik denk we dat met een trommel wel kunnen. We hebben het zonder geprobeerd, het bevalt (mij) niet, ik zou zeggen zet hem terug. Ik ben oprecht benieuwd waarom je het niet zou willen?

Je kan het op zijn minst proberen.

Belachelijk dat Byrne vandaag niet speelde. Als iemand vandaag potten had kunnen breken....

Tanjajeah

Citaat van: 1992SCC op november 27, 2015, 23:05:46
Ik wou nooit een account aanmaken, maar wil er nu toch we graag even wat over kwijt.

Ten eerste: geweldige sfeer in het uitvak, leuke liedjes en geweldige inzet van de spelers van de Graafschap.

Precies het tegenovergestelde van ons. Sfeer zonder trommel blijft ver onder het niveau van voorgaande seizoenen. Het stadion zou moeten kolken als je van 2-0 naar 2-2 terug komt. Ik denk we dat met een trommel wel kunnen. We hebben het zonder geprobeerd, het bevalt (mij) niet, ik zou zeggen zet hem terug. Ik ben oprecht benieuwd waarom je het niet zou willen?

Je kan het op zijn minst proberen.

Belachelijk dat Byrne vandaag niet speelde. Als iemand vandaag potten had kunnen breken....

Trommels, AZ-klappers, megafoons, ik ben tegen. Kunstmatige sfeermakers.

1992SCC

Citaat van: Tanjajeah op november 27, 2015, 23:10:53
Trommels, AZ-klappers, megafoons, ik ben tegen. Kunstmatige sfeermakers.

Snap ik op zich wel, maar ook zodra het ten koste van de sfeer in het stadion gaat? Vroeger poepten spelers in hun broek als ze hoorden dat ze naar Leeuwarden moesten, nu zijn we een lachertje.

Vak9

Ik heb byrne ook niet gezien in de rust met de andere wissels.. misschien geblesseerd?