Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - De Graafschap 27 nov 20.00 uur

Gestart door 058-4life, november 12, 2015, 14:08:13

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - de Graafschap

Leonard Nienhuis
1 (1.7%)
Omar El Baad
0 (0%)
Wessel Dammers
0 (0%)
Marvin Peersman
1 (1.7%)
Vytautas Andriuskevicius
47 (79.7%)
Erik Bakker
5 (8.5%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
2 (3.4%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Sebastian Steblecki
2 (3.4%)
Harm Zeinstra
0 (0%)
Xander Houtkoop
1 (1.7%)

Totaal aantal stemmen: 59

Stemmen gesloten: december 04, 2015, 22:31:57

Destroyer

Citaat van: Cambuur LWD op november 27, 2015, 23:49:05
:0= SARAH ROT OP!!! Laat onze club lekker een volksclub zijn, zielig gedoe over een beetje vuurwerk! Zal er ooit een bezoeker een klacht ingediend hebben dat er vuurwerk afgestoken is?

_O_ je begint te merken dat we mak worden door al die zinloze sv 's
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur LWD

Citaat van: Destroyer op november 28, 2015, 00:00:38
_O_ je begint te merken dat we mak worden door al die zinloze sv 's

En dat is precies wat ze willen  8P

D.H.Skolten

Als Cambuur nou eens een echte verdediger zou aantrekken die meer dan 100 euro kost dan zouden we misschien eens een kans maken!

1992SCC

Citaat van: Tanjajeah op november 27, 2015, 23:21:29
Zou dat aan het ontbreken van een trommel liggen? Dat zou een slecht teken zijn.

Niet per se aan het ontbreken ervan... als ik als voorbeeld ajax en feyenoord even neem, 2 totaal verschillende stijlen van sfeer. Vind dat je deze 2 niet kan vergelijken alleen ik denk wel dat je ze kan opdelen in 2 stijlen. Bij Feyenoord heb je een stuk of 5 liedjes die met pure passie worden gezongen. Bij Ajax heb je 40 liedjes die worden gezongen met passie maar ook met plezier in het zingen/sfeer maken hoe je het ook wilt noemen, ik denk dat dit bij ons ook een grote rol speelt. Ik merk namelijk dat het in het begin wel goed gaat, dan heel lang niet, dan gebeurt er wat en dan zijn we weer even aanwezig en dan vallen we weer stil (ook als je zoals vandaag terug komt naar 2-2!!) Denk dat je met een trommel gewoon 'leukere' liedjes kan zingen + je neemt het stadion sneller mee, heb oost al in geen maanden meer zien losgaan, wat vorig jaar nog regelmatig gebeurde.

HilversumOnTour

Genoten van het uitvak, geërgerd aan de mensen die tijdens de match naar huis gaan. De bijna 300 km voor elke thuiswedstrijd is het bijna niet meer waard met dit voetbal.

Wat een drama dit jaar  ;(

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op november 28, 2015, 00:53:21
Genoten van het uitvak, geërgerd aan de mensen die tijdens de match naar huis gaan. De bijna 300 km voor elke thuiswedstrijd is het bijna niet meer waard met dit voetbal.

Kom kom, volgende week lekker naar Tilburg!!!  _O_
Henk, held, bedankt

HilversumOnTour


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

666

Wat mij het meest stoorde is dat we in de eerste helft niet gingen voetballen, de strijd met die boeren aan gaan. Heel erg dom. Wij zijn voetballend beter maar niemand durfde te voetballen. 2e helft ging het beter maar toen was het al kwaad al geschied. Trommel terug (al heeft dat niet mijn voorkeur) maar zonder krijg je niet meer die eenheid die het de afgelopen seizoenen wel was.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bascambuur

Elf voetballers zoals Vytas in het veld en je wint deze wedstrijd met 3-0.

denistel

#340
waarom speelde Byrne niet de meest creatieve middenvelder.Steblecki
maanden niet speelt er nu ineens wel weer.hoe wil je dan idd vastigheid hebben.

barto en vd streek  90 min niet gezien helaas.

waarom pas na de rust op hun speelwijze gereageerd we wisten toch
al dat ze 4-4-2 speelden.
bakker vulde die rol na rust behoorlijk goed in.

ogbeche leek me 70% fit.

we komen helaas dik kwaliteit te kort dit seizoen.laten we gewoon eerlijk zijn.


gewoon een fan

De heren, gisteren vooral dames had ik het idee, kunnen gewoon niet beter, een trieste constatering  ;(

666

Dat Byrne niet speelde snap ik nog steeds niet, vooraf dacht ik nog "niet met het fysieke meegaan, maar voetballen". Ik had verwacht dat Byrne de lijntjes zou uitzetten, maar wie moet het doen als je de opstelling zag  :?

Ik voel mij gewoon voor LUL gezet door het voetbal wat ze brachten. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik voel mij nog erger dan tegen die boeren en daar moet wel heel veel voor gebeuren om dat te overtreffen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

AL

In alle linies komen we tekort.
Vytas en Bakker de enige spelers met een voldoende.
Overgoor de 1e helft zeer veel balverlies.
Dammers doet zeer aan de ogen.

Dit elftal zou niet eens bovenin meedraaien in jupiler league.
Degradatie lijkt een kwestie van tijd of er moeten clubs omvallen.

Galdiano

Vaak om een uurtje of 10 gooien clubs the day after toch de trainer eruit?
Dat hoeft niet wat mij betrefd.

Maar hoop toch echt om 10:15 een persbericht dat vd Vegt is opgestapt of is ontslagen!

Niet dat het de komende wedstrijden dan beter gaat worden, maar hopenlijk na de winterstop betere spelers.

Waarom zo mooi willen voetballen als je 17de staat, dan moet je op resultaat spelen, knokken en bloed op het shirt.
Maar nee hoor de ts is blij met 10 ideale schoonzonen op het veld. (Uitgezonderd Vytas)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets