Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Martijn van der Laan

Gestart door Mitar, augustus 17, 2015, 15:07:10

Vorige topic - Volgende topic

oostside

Ik vond hem hier voor z'n vertrek als CV ook beter naast Leeuwin dan als back.

Ik snapte daarom ook niet dat TKV hem als back haalde op basis van z'n spel als CV.

el haj

Citaat van: oostside op december 14, 2015, 13:29:10
Ik vond hem hier voor z'n vertrek als CV ook beter naast Leeuwin dan als back.

Ik snapte daarom ook niet dat TKV hem als back haalde op basis van z'n spel als CV.

Tzestig?  8P

Yellow Army

Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Bernardo

Begint steeds meer op de oude vd Laan te lijken!!!  _O_

Bill Shankly

Begin er weer gerust op te worden als hij centraal staat.

Dokkumer


Bankzitter

Die speelt weer als vanouds, inclusief branie en wat overmoedige momentjes. Mooi om te zien.

Goudvinger

Tot wanneer loopt zijn contract bij FC Groningen?

Trainer

Vd laan idd goede pot, vond alleen dammers wat onzeker en dom balverlies. Misschien toch weer aankloppen bij Fischer. Speelde wat ongelukkige pot maar zet de boel wel neer, leiderstype. Peersman geen echte rechtsback dus daar moet ook iets komen. Dan voorin nog iets, spits of buiten......

zeewolde

Citaat van: Trainer op december 20, 2015, 14:45:34
Vd laan idd goede pot, vond alleen dammers wat onzeker en dom balverlies. Misschien toch weer aankloppen bij Fischer. Speelde wat ongelukkige pot maar zet de boel wel neer, leiderstype. Peersman geen echte rechtsback dus daar moet ook iets komen. Dan voorin nog iets, spits of buiten......
alleen rechter cv en dan echte topper voor onze begrippen. Degelijke rechtsback of mcintosh daar neerzetten. En heeeeeeel misschien bizot

Moira

Hij speelt weer met zelfvertrouwen! Ondanks ik bij sommige acties mijn hart nog vasthoudt,  _O_
Welkom terug Martijn! Top gespeeld

SCC

Blij met een vd Laan in deze huidige vorm (een er zit nog meer in).

el haj

Citaat van: zeewolde op december 20, 2015, 14:48:39
En heeeeeeel misschien bizot

Heeft juist net een basisplaats veroverd bij Genk, en sindsdien hebben ze nog geen goal tegen gehad. Dat wordt 'm dus niet.  :P

zeewolde

Citaat van: el haj op december 20, 2015, 14:56:37
Heeft juist net een basisplaats veroverd bij Genk, en sindsdien hebben ze nog geen goal tegen gehad. Dat wordt 'm dus niet.  :P
jammer. Vind nienhuis degelijk, maar bizot zou een meerwaarde zijn