Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Martijn van der Laan

Gestart door Mitar, augustus 17, 2015, 15:07:10

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Dit kan gewoon echt niet meer!  ;(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cor

Citaat van: Galdiano op september 13, 2015, 10:44:13
Dit kan gewoon echt niet meer!  ;(

Verneukt door onze vriend Nijland, Reijnen is de volgende die voor gas gaat bij die varkensboeren. Jammer dat geld zo bepalend is geworden.

SCC

Reijnen op de bank, maar gisteren ook Leeuwin op de bank (volgens mij is die wel weer 100% fit). Veelzeggend allemaal.

speculeter

In de winter een van beiden maar huren. ..

Utekleitrokken



okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Ik weet niet wat ze vorig jaar met Martijn hebben gedaan, maar wat was hij matig vandaag. Werd vaak moeiteloos voorbij gelopen. Hopelijk kan Vytas volgende week gewoon spelen.
Kalmte alleen kan u redden.

Cor

Citaat van: Collingwood op oktober 17, 2015, 20:23:48
Ik weet niet wat ze vorig jaar met Martijn hebben gedaan, maar wat was hij matig vandaag. Werd vaak moeiteloos voorbij gelopen. Hopelijk kan Vytas volgende week gewoon spelen.

Lijkt te zwaar en niet afgetraind

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cor op oktober 17, 2015, 21:18:28
Lijkt te zwaar en niet afgetraind

en belachelijk laconiek  :zucht
Henk, held, bedankt

V-man

Van der Laan liep steeds naast zijn mannetje het eigen strafschop gebied in. Heb er met verbazing naar gekeken. Wellicht had hij niet verwacht zo snel al te moeten invallen. Pfff uitverdedigen door het midden  brrrr.

SCC

Hij is niet snel. Dan moet je een snellere Hupperts korter dekken en niet op snelheid op je af laten komen. Zonde, hij mist alle zelfvertrouwen en verstopt zich daardoor.

Dokkumer

Is in mijn ogen zeker geen linksback, was in zijn eerste divisie periode bij Cambuur ook goed te zien. Hij komt, mits wedstrijdfit genoeg, het allerbest als LCV tot zijn recht. Desondanks natuurlijk positioneel ook niet sterk gespeeld.

DayDreamer

Deze jongen speelde echt, echt heel slecht. Lijkt ook geen zin in spelen te hebben lijkt het wel, is met zijn hoofd met andere dingen bezig.

Drumfather SCC

Schijnt ook geblesseerd te zijn..
Bron: Interview Henk met OA

Wat ik Henk ook hoor zeggen is ''Ik kan ze toch moeilijk op hun donder geven als ze een kans missen''

Tuurlijk wel juh, koekje bij de koffie! Aanpakken