Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Martijn van der Laan

Gestart door Mitar, augustus 17, 2015, 15:07:10

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Zou ook wat zijn... Dan volgende week maar Peersman - Mac-Intosch - Dammers - Anderson.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Zal er inderdaad zondag waarschijnlijk niet bij zijn:

De Drachtster houdt er rekening mee dat Martijn van der Laan voor zondag wegvalt. De Groninger linksback kreeg in de rust een spuit in zijn knie, waardoor hij de negentig minuten vol kon maken.

,,Ik weet bijna zeker dat we ook hem kwijt zijn'', stelt De Jong een tikkeltje mismoedig.

(Bron: LC)
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op oktober 25, 2015, 18:09:41
Zou ook wat zijn... Dan volgende week maar Peersman - Mac-Intosch - Dammers - Anderson.
Is Vytas bij die tijd niet fit? Anders die jonge uit het 2e maar op de back, zodat het centrum Peersman/Dammers weer staat en kan Mac-Intosch rustig aan wedstrijdfit worden...
IN HENK WE TRUST!!!

YellowBlue

Citaat van: Grijskijkert op oktober 26, 2015, 08:44:57
Is Vytas bij die tijd niet fit? Anders die jonge uit het 2e maar op de back, zodat het centrum Peersman/Dammers weer staat en kan Mac-Intosch rustig aan wedstrijdfit worden...

Vytas ligt er een aantal weken uit.
Ik ben ook voor om een echte linksback op te stellen, desnoods uit de beloften. dit heb ik veel liever dan dat daar een centrale verdediger komt te spelen.
Maar Henk zal wel weer Peersman op links zetten en Dammers / Macintosh centraal.

Collingwood

Citaat van: YellowBlue op oktober 26, 2015, 10:27:51
Vytas ligt er een aantal weken uit.
Ik ben ook voor om een echte linksback op te stellen, desnoods uit de beloften. dit heb ik veel liever dan dat daar een centrale verdediger komt te spelen.
Maar Henk zal wel weer Peersman op links zetten en Dammers / Macintosh centraal.

Voordat Peersman naar Cambuur kwam was hij natuurlijk eigenlijk een linksback (hoewel hij bij Dordrecht ook wel eens in het centrum heeft gespeeld). Ik weet ook niet of je het een speler uit Jong Cambuur kan aandoen om hem te laten debuteren in een wedstrijd waar zoveel druk op staat.
Kalmte alleen kan u redden.

YellowBlue

Citaat van: Collingwood op oktober 26, 2015, 10:34:07
Voordat Peersman naar Cambuur kwam was hij natuurlijk eigenlijk een linksback (hoewel hij bij Dordrecht ook wel eens in het centrum heeft gespeeld). Ik weet ook niet of je het een speler uit Jong Cambuur kan aandoen om hem te laten debuteren in een wedstrijd waar zoveel druk op staat.

Klopt wel, maar het centrum mét hem staat. Of dit nu met Dammers of Mac is.
Als je hem uit het centrum trekt krijg je problemen centraal, dan liever problemen op de back...

ace1974

is ie er zondag weer bij ????

op zijn vertrouwde plekkie  als vanouds

Collingwood

Speelde ook weer een beetje als vanouds. Als hij deze vorm kan doortrekken is hij gewoon een heel behoorlijke verdediger voor ons.
Kalmte alleen kan u redden.

ace1974

Citaat van: Collingwood op december 13, 2015, 14:29:32
Speelde ook weer een beetje als vanouds. Als hij deze vorm kan doortrekken is hij gewoon een heel behoorlijke verdediger voor ons.

Gaat vast goed komen !!!!!

sunderland

Citaat van: Collingwood op december 13, 2015, 14:29:32
Speelde ook weer een beetje als vanouds. Als hij deze vorm kan doortrekken is hij gewoon een heel behoorlijke verdediger voor ons.
mag ook wel weer eens gezegd worden .Vd Laan speelde een beste wedst .Je ziet dat hij weer steeds beter word .Ik vind behoorlijk niet het goede woord , doe maar uitstekende

Collingwood

Citaat van: sunderland op december 14, 2015, 10:09:53
mag ook wel weer eens gezegd worden .Vd Laan speelde een beste wedst .Je ziet dat hij weer steeds beter word .Ik vind behoorlijk niet het goede woord , doe maar uitstekende

Haha, wilde niet gelijk te enthousiast doen, maar je hebt gelijk!
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Ook grappig om te zien hoe hij zijn kopduels van de lange dweil Santos won.
Area 58

piene hassus

Foelt sich kenneluk beter as CV dan as back

legeips

Citaat van: piene hassus op december 14, 2015, 11:45:48
Foelt sich kenneluk beter as CV dan as back

Is oek su... voor een back is hij te traag en te klein...

Timmie

Citaat van: legeips op december 14, 2015, 12:45:59
Is oek su... voor een back is hij te traag en te klein...

Vaak zijn juist de backs een van de kleinsten van het veld...