Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Martijn van der Laan

Gestart door Mitar, augustus 17, 2015, 15:07:10

Vorige topic - Volgende topic

Stanley

#420
Citaat van: De Gast op maart 25, 2018, 17:19:58
Heb jij Go Ahead hier zien voetballen en dan met name de eerste helft?
Ja, dat bedoel ik. Je kunt een topspits hebben,maar als hij niet goed bediend wordt, mag je ook niet scores verwachten. Denk je dat Lieder hier ook zoveel gemaakt zou hebben?

Cor

Citaat van: sunderland op maart 25, 2018, 04:07:48
Hou toch op juh te zeuren. Als jij 2.5 c zoveel kan krijgen wat doe jij dan

Daar heb ik het toch niet over? En toen hij naar de Eagles zou ging hij echt niet 2,5 keer zoveel. Ik vind het een prima speler voor ons maar een clubman? Dat is voor mij toch echt iets anders.

sunderland

Citaat van: Cor op maart 25, 2018, 21:32:43
Daar heb ik het toch niet over? En toen hij naar de Eagles zou ging hij echt niet 2,5 keer zoveel. Ik vind het een prima speler voor ons maar een clubman? Dat is voor mij toch echt iets anders.
oke . Toen hij naar egels ging wouden wij hem niet.

D.H.Skolten

Citaat van: zeewolde op maart 24, 2018, 18:14:47
dat weet ik, gaat me meer om feit dat Barto voor van alles uitgemaakt kan worden, maar vd Laan is een clubicoo....... Mag wel met meer respect over Barto gesproken worden. Ook voor mij is hij geen basisspeler meer, maar als de hele selectie zijn instelling had gehad stonden we nu zeker top5
Helemaal met je eens, waardeloos hoe Barto hier door Cambuur supporters wordt afgekraakt!  :R

D.H.Skolten

Citaat van: zeewolde op maart 24, 2018, 18:19:13
het niveau is bedroevend, maar ga niet altijd met 2 maten meten.

Als ik naar Sai kijk zie ik een beperkte voetballer die het moet hebben van een zeer goeie instelling. Daar zijn de meeste mensen hier zeer blij mee, maar bij de uiterst loyale Barto gelden dan andere maatstaven?

Van Kippersluis, Daniels, Kallon, Matthieu, de reeds verttokken Smeets en de man met een veel te lage pijngrens(Narsingh) zouden maar eens met een zelfse instelling het veld opmoeten.... Dan zouden trainers tenminste genoeg voetbaltechnische redenen hebben om Barto op de bank te zetten.
Zo is het!

De Gast

Waarom zat deze jongen nu weer niet bij de wedstrijdselectie ?

Drumfather SCC

Zag Martijn net bij de Appie; Woont nog steeds in de stad? Nog actief ergens?