Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Martijn van der Laan

Gestart door Mitar, augustus 17, 2015, 15:07:10

Vorige topic - Volgende topic

Montana

Vd Laan wil niet meer voor dezelfde habbekrats voetballen als dit jaar hé. Mede gezien daardoor, zijn leeftijd en blessuregevoeligheid vind ik dit een begrijpelijke keuze.

Collingwood

Citaat van: Montana op maart 23, 2018, 23:16:16
Vd Laan wil niet meer voor dezelfde habbekrats voetballen als dit jaar hé. Mede gezien daardoor, zijn leeftijd en blessuregevoeligheid vind ik dit een begrijpelijke keuze.

En speelt op dezelfde positie dan Schilder. Ik snap het ook wel, maar puur uit sentiment is het op de één of andere manier toch jammer. Hopelijk voor hem nog een leuk en lucratief avontuur in het buitenland.
Kalmte alleen kan u redden.

Agy

Idd.. vindt het jammer maar snap het ook wel... je moet kiezen tussen vdLaan en Schilder waarbij de laatste eigenlijk altijd fit is.

sunderland

Citaat van: Agy op maart 23, 2018, 23:34:07
Idd.. vindt het jammer maar snap het ook wel... je moet kiezen tussen vdLaan en Schilder waarbij de laatste eigenlijk altijd fit is.
waarom dat meegelul allemaal. Hij speelt dit jaar geen enkele weds op de zelfde positie en speelt iedere x prima.Hij ziet net als meerdere spelers iedere x weer een ander op zijn positie die faalt. Nou geweldig hoor

Agy

Citaat van: sunderland op maart 23, 2018, 23:49:10
Hij ziet net als meerdere spelers iedere x weer een ander op zijn positie die faalt...

Dus jij vindt Schilder minder?

sunderland


Agy

#396
Jij hebt het over spelers die op zijn positie falen.. volgens mij kan vdLaan alleen maar links centraal. Althans als linksback vindt ik hem toch minder. Dat is niet alleen nu, dat is altijd al zo geweest.

De Gast

#397
Ben het helemaal met sunderland eens.

Je wilt de posities toch ook dubbel bezet hebben? Vind hem nog altijd prima spelen als hij meedoet. Zekerheidje. In tegenstelling tot Barto en Houtkoop. Maar daar gaan ze wel mee in gesprek  :wall

Jongen van de club. Had ik als eerste verlengd.


DayDreamer

v/d Laan zou bijna nooit spelen als Schilder fit is, linksback is geen optie want dat kan hij niet is mijn mening. Net als Maarten aangeeft, v/d Laan moet ook behoorlijk omhoog in salaris omdat hij nu voor een appel en een ei speelt. Ik snap het wel. Toch hoop ik dat hij uiteindelijk tegen een wat gering contractje kan blijven, een v/d Laan kun je er altijd bij hebben, lukt dat niet is dat jammer, maar we moeten nu niet in sentimenten denken, we willen een schoonmaak toch?

piene hassus

Van der Laan is bij Cambuur begonnen as LB dus kan hij dat wel

Galdiano

Citaat van: piene hassus op maart 24, 2018, 11:20:04
Van der Laan is bij Cambuur begonnen as LB dus kan hij dat wel

Toen was het echt middelmatig. Persoonlijk zou ik hem houden als back-up van Schilder.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Nee weg zonde van het geld kun je beter een jongere speler voor halen.

zeewolde

Citaat van: De Gast op maart 24, 2018, 07:21:58
Ben het helemaal met sunderland eens.

Je wilt de posities toch ook dubbel bezet hebben? Vind hem nog altijd prima spelen als hij meedoet. Zekerheidje. In tegenstelling tot Barto en Houtkoop. Maar daar gaan ze wel mee in gesprek  :wall

Jongen van de club. Had ik als eerste verlengd.
ging voor een paar centen meer naar groningen, wat een jongen van de club.... en Barto dan maar afzeiken....

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op maart 24, 2018, 12:11:30
Persoonlijk zou ik hem houden als back-up van Schilder.

Eens :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

richard

Citaat van: zeewolde op maart 24, 2018, 16:11:06
ging voor een paar centen meer naar groningen, wat een jongen van de club.... en Barto dan maar afzeiken....

Paar centen????was net andersom als Cambuur hem een paar centen meer had gegeven idem makrini dan waren ze gebleven. Hij ging er zwaar op vooruit, hij had hier maar een heel klein contract!!