Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, september 08, 2015, 09:28:53

Vorige topic - Volgende topic

MotM dkv - Cambuur

Leonard Nienhuis
32 (56.1%)
Djavan Anderson
2 (3.5%)
Wessel Dammers
0 (0%)
Calvin MacIntosh
2 (3.5%)
Marvin Peersman
14 (24.6%)
Erik Bakker
2 (3.5%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.8%)
Jamiro Monteiro Alvarenga 
2 (3.5%)
Martijn Barto
2 (3.5%)

Totaal aantal stemmen: 57

Stemmen gesloten: november 08, 2015, 20:21:39

El Ma-kri-niii

Citaat van: Nightmarelwd op september 21, 2015, 18:13:40
Goed geregeld. Iedereen in een aparte bus.  :_spank

Lid van een supportersvereniging heeft dus geen nut. Op de prijs na dan.

Ook mensen die meerdere uitwedstrijden bezoeken of bezocht hebben de afgelopen jaren hebben dus geen voorrang.

Lekker zo doorgaan, dan zit je straks met een nog stiller uitvak dan de rest van het stadion waar je in zit.


Allemaal lijdzaam toekijken hoe je de sfeer om zeep helpt.
Want als je lid bent van een bepaalde supportersvereniging ben je een ´grotere supporter´ dan iemand die dat niet is? Wat een bullshit.

Je andere punt snap ik. Had ook gehoopt op een soort voorrangssysteem, maar kennelijk is dat te ingewikkeld. Al met al is het nu al beter dan vorig jaar.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Treb op september 21, 2015, 18:28:12

MI-Side en Vak 14 horen een paar eigen bussen te krijgen.

Waarom zou iemand die bij Vak 14 zit meer rechten hebben dan iemand die op West zit?

Galdiano

Citaat van: El Ma-kri-niii op september 21, 2015, 18:31:21
Waarom zou iemand die bij Vak 14 zit meer rechten hebben dan iemand die op West zit?

Hiermee waarborg je de sfeer! Als dit zo doorgaat gaan de sfeermakers niet meer.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Treb

Citaat van: El Ma-kri-niii op september 21, 2015, 18:31:21
Waarom zou iemand die bij Vak 14 zit meer rechten hebben dan iemand die op West zit?

Citaat van: Galdiano op september 21, 2015, 18:34:38
Hiermee waarborg je de sfeer! Als dit zo doorgaat gaan de sfeermakers niet meer.

Juust.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Galdiano op september 21, 2015, 18:34:38
Hiermee waarborg je de sfeer! Als dit zo doorgaat gaan de sfeermakers niet meer.
Als groep kun je dat misschien verkopen, maar op individueel niveau is dat niet eerlijk. Wie zegt dat persoon A uit vak 14 harder meezingt dan persoon B uit vak 2? Misschien moeten we een geluidsmeter bij de ingang van het Hertje zetten, dan kunnen we meten of de supporters die mee willen wel genoeg decibellen kunnen produceren.

Als je niet meer wilt komen omdat je niet net als ieder ander in de rij wil staan, blijf je ook maar lekker weg. Gelijke monniken, gelijke kappen.

pvanbuijtene

Citaat van: Treb op september 21, 2015, 18:28:12
Sjonge jonge wat slecht weer zeg..  ;(

MI-Side en Vak 14 horen een paar eigen bussen te krijgen. Verder hebben de mensen welke het meest een uitwedstrijd hebben bezocht de laatste 2 jaar gewoon voorrang. Zo simpel te regelen dit..

Nu gaan weer allemaal dagjesmensen met.. oma's, moekes, kleine kinderen die niet eens weten wat voor kleur shirt Cambuur heeft. Om nog maar te zwijgen van alle pubers met heuptasjes en scheve petjes die hun matties weer voor in de rij laten.

Cambuur, Cambuur.. zijn jullie nou echt zo incompetent daar op kantoor?  :zucht

Sk houders weten hopelijk wel in wat voor kleur cambuur speelt.. dus dagjesmensen wil ik t nie noemen...
Voorrangsysteem qua bezochte uitwedstrijden moest gewoon, dan waren er ook geen aparte miside en cc bussen nodig want die gaan wel vaak.....toch?

Al met al moet ik zelf ook maar zien of ik 6uur de bus wil pakken om 3uur in de rij te staan voor wederom noppes...

drg

Lijkt me sterk dat er vooral sfeerloze dagjesmensen aanwezig zullen zijn.. Maar goed, zal wel weer een ideaal excuus zijn voor het gemekker dat men niet maanden van tevoren kan regelen dat hij/zij kan regelen dat ze als een van de eersten bij de kaartverkoop kunnen zijn.

Goudvinger

De enige vorm van voorrang die ik terecht zou vinden zou op basis van een puntensysteem zijn. Alleen omdat iemand wel/niet bij MI-side staat, vind ik niet voldoende. Ik ben als non-MI-side in de eerste divisie vaak genoeg naar uitwedstrijden geweest op treurige avonden in Haarlem, Velzen en Roosendaal. Genoeg mensen van de MI-side (los van de harde kern) hebben in die tijd hun gezicht daar niet laten zien. Ik zou niet inzien waarom die mensen voorrang op anderen (waaronder ik) zouden hebben. Er zijn genoeg mensen die langer bij Cambuur komen, maar op een andere tribune zitten. Deze mensen hebben in mijn beleving even veel recht op een kaartje voor deze uitwedstrijd.

Unknown

Citaat van: El Ma-kri-niii op september 21, 2015, 18:31:21
Waarom zou iemand die bij Vak 14 zit meer rechten hebben dan iemand die op West zit?

Ja eigenlijk niet. Maar bij bijna clubs gaat dit zo.
Plus liever de garantie dat deze mensen er sowieso bij zijn. Je fanatieke aanhang moet gewoon sowieso aanwezig zijn bij dit soort potjes. maar goed zo kijk ik er tegen aan.


Nightmarelwd

Citaat van: El Ma-kri-niii op september 21, 2015, 18:29:45
Want als je lid bent van een bepaalde supportersvereniging ben je een ´grotere supporter´ dan iemand die dat niet is? Wat een bullshit.

Je andere punt snap ik. Had ook gehoopt op een soort voorrangssysteem, maar kennelijk is dat te ingewikkeld. Al met al is het nu al beter dan vorig jaar.

Ik weet zeker dat het fanatieke gedeelte lid is van CC.  IK zeg niet dat we grotere supporters zijn.

Er zijn vorig jaar klachten geweest van mensen die geen kaarten konden krijgen omdat wij de MI-Side en CC eigen bussen hadden.  150 kaarten op 1222  :y



MI-Sider for Life

666

Net of er zonder mi-side of cc geen sfeer is.. 1e jaar DKV uit fantastisch 2e jaar DKV uit ook geweldig. De sfeer zal nooit meer hetzelfde zijn als ik er niet ben geweest. Dus Cambuur ik moet een kaartje, en maak een speciale lijst aan waarop ik boven aan sta.

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Nightmarelwd

Citaat van: 666 op september 21, 2015, 19:58:37
Net of er zonder mi-side of cc geen sfeer is.. 1e jaar DKV uit fantastisch 2e jaar DKV uit ook geweldig. De sfeer zal nooit meer hetzelfde zijn als ik er niet ben geweest. Dus Cambuur ik moet een kaartje, en maak een speciale lijst aan waarop ik boven aan sta.

Waarom bij andere uitwedstrijden wel een eigen bus en bij dkv uit ineens niet. 

Kijk hoe het gaat bij andere clubs.

Voorbeeld Z-side en Fanatics hebben een eigen bus. Zo ga je om met de fanatieke aanhang.

Iemand binnen de club voert een eigen oorlog en gaat proberen supporters en vooral groepen overal dwars te zitten. Zal maar geen naam noemen want dan heb ik ook een aangifte tegen mij lopen.

MI-Sider for Life

moodygrunn

Citaat van: Unknown op september 21, 2015, 19:48:40
Ja eigenlijk niet. Maar bij bijna clubs gaat dit zo.
Plus liever de garantie dat deze mensen er sowieso bij zijn. Je fanatieke aanhang moet gewoon sowieso aanwezig zijn bij dit soort potjes. maar goed zo kijk ik er tegen aan.

Dan had men dit voor het seizoen aan moeten kaarten (misschien is dit ook al wel besproken). De enige manier om dit voor elkaar te krijgen (fanatieke supporters krijgen voorrang) is door te registreren hoeveel gebruik gemaakt is van de uitkaart. Dit is misschien ook nog wel te achterhalen op basis van de afgelopen 17 uitwedstrijden.
In Henk en Sandor we trust

El Ma-kri-niii

Citaat van: Nightmarelwd op september 21, 2015, 19:54:24
Ik weet zeker dat het fanatieke gedeelte lid is van CC.  IK zeg niet dat we grotere supporters zijn.

Er zijn vorig jaar klachten geweest van mensen die geen kaarten konden krijgen omdat wij de MI-Side en CC eigen bussen hadden.  150 kaarten op 1222  :y
Als je 's ochtends vroeg in de rij staat en dat blijkt dat de laatste kaarten net voor jouw neus verkocht zijn, zou ik ook behoorlijk balen als ik dat hoorde ja. En dan is zo'n klacht ook volledig terecht, zeker ook omdat niet gecommuniceerd is dat die 150 kaarten al weg waren. Nogmaals: het horen bij een bepaalde groep geeft je nul komma nul recht op voorrang. Alleen voor frequente uitsupporters zou een voorrangsregeling moeten gelden, maar ik geloof dat we het bijna allemaal daarover eens zijn.

666

Citaat van: Nightmarelwd op september 21, 2015, 20:05:19
Waarom bij andere uitwedstrijden wel een eigen bus en bij dkv uit ineens niet. 

Kijk hoe het gaat bij andere clubs.

Voorbeeld Z-side en Fanatics hebben een eigen bus. Zo ga je om met de fanatieke aanhang.

Iemand binnen de club voert een eigen oorlog en gaat proberen supporters en vooral groepen overal dwars te zitten. Zal maar geen naam noemen want dan heb ik ook een aangifte tegen mij lopen.

Ik ben niet tegen een eigen bus voor de fanatieke aanhang, ik zit ook liever bij gelijkgestemden. Het gaat er mij meer om dat er wordt gesteld dat de 1 fanatieker is dan de ander en dat diegene dan meer voorrang heeft op deze wedstrijd. Nu hebben ze al meer regels om het iets eerlijker te maken dan vorig jaar, dikke prima. Had ik het zo gedaan... Misschien wel niet. Maar voor nu is het denk ik goed genoeg, volgend jaar maar weer iets beter in deze lerende organisatie.

Vorig jaar uren met mijn maten in de rij gestaan om kaarten te halen en bijelkaar in de bus te zitten,  wat gelukkig gelukt is. Ik hoop dat de mi-side en de cc ook gewoon in de rij gaan staan, maar dat ze achteraf bijelkaar in de bus kunnen gaan zitten.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander