Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 80

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

Zwolsecambuurfan

Zou win win voor Feyenoord zijn. Onruststoker half jaartje weg en wij een klein deel salaris betalen.....Laat maar komen.

speculeter

Dauda van vitesse maar halen...

DayDreamer

Boven onze stand geleefd dit seizoen? Financiele gaten dichten? Geloof niet in een clausule namelijk.

denistel

waardeloos alles wat je neer hebt gezet de afgelopen 2,5 jaar valt in het niet.

helemaal verrot die voetbalwereld

zeewolde

Kan dit topic zsm naar oud spelers :(?

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op januari 27, 2016, 12:07:33
Kan dit topic zsm naar oud spelers :(?
Nee. Er komt zsm een slotje op en dan kunnen we in het Oud Spelers topic verder praten.

Nightmarelwd

Citaat van: hobbes op januari 27, 2016, 08:26:36
Willem II wordt ook nog genoemd in de krant. Vind het toch een bepaalde arrogantie dat die clubs zich überhaupt voor hem melden.

8P
MI-Sider for Life

michello

En dan maar roepen dat hij het hier zo naar z'n zin heeft...  :zucht
Om vervolgens naar Willem II te verhuizen...Hij kon in de zomer echt wel hogerop  :_schater

Gasgeve

Citaat van: michello op januari 27, 2016, 12:09:32
En dan maar roepen dat hij het hier zo naar z'n zin heeft...  :zucht
Voetballers hebben geen clubliefde, daar ben je toch inmiddels wel achter?

Nightmarelwd

Citaat van: Zwolsecambuurfan op januari 27, 2016, 11:31:21

'Dat begrijpen we', vertelt technisch directeur Henri van der Vegt tegen VI. 'We hebben er alles aangedaan hem binnenboord te houden. We hebben gesproken over betere voorwaarden, geprobeerd zijn contract te verlengen, maar dat mocht niet baten. Bartholomew had een clausule in zijn contract en schijnbaar had Willem II daar weet van.'



Niemand wist van een clausule, behalve Willem 2. Vd Vegt had nog een rekening openstaan bij zijn oude werkgever zeker.  :y
MI-Sider for Life

Goudvinger

Citaat van: michello op januari 27, 2016, 12:09:32
En dan maar roepen dat hij het hier zo naar z'n zin heeft...  :zucht

Dat zal ongetwijfeld zo zijn geweest, maar waarschijnlijk biedt Willem II aanzienlijk meer salaris, en dat is waar iedereen uiteindelijk voor speelt. Geeft eens temeer aan dat Cambuur een nieuw stadion nodig heeft om de begroting op te krikken.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Nightmarelwd op januari 27, 2016, 12:10:29
Niemand wist van een clausule, behalve Willem 2. Vd Vegt had nog een rekening openstaan bij zijn oude werkgever zeker.  :y
Andere clubs hadden dit ook heus (kunnen) weten. Belletje naar de zaakwaarnemer van Ogbeche en je hebt het.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Nightmarelwd op januari 27, 2016, 12:10:29
Niemand wist van een clausule, behalve Willem 2. Vd Vegt had nog een rekening openstaan bij zijn oude werkgever zeker.  :y

Vond dit ook een heel vreemd zinnetje. Wist Utrecht dit niet. Dan hadden wij ze dat wel mogen vertellen, maar naar de directe concurrentie??
Henk, held, bedankt

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 27, 2016, 12:12:59
Vond dit ook een heel vreemd zinnetje. Wist Utrecht dit niet. Dan hadden wij ze dat wel mogen vertellen, maar naar de directe concurrentie??

Ik denk dat ze het eerder van (de zaakwaarnemer van) Ogbeche hebben gehoord dan van Cambuur.
Kalmte alleen kan u redden.

Goudvinger

Wat gebeurt er met de transferinkomsten voor Ogbeche? Zijn deze nu geheel voor Cambuur? Was het spelersfonds niet beëindigd?