Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Stadionverboden

Gestart door weestwel, maart 16, 2014, 20:41:20

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2015, 15:33:26
Iedereen die te hard rijdt meteen een rijontzegging geven!
Gelijke monniken, gelijke kappen! Die rotte appels uit het verkeer halen...

Of in het geval van mijn broertje een jaartje terug, iemand ramt hem met een auto en dan krijgt hij zelf een rijontzegging. Vervolgens moet hij alle zeilen bij zetten om zijn onschuld te bewijzen en houd de politie steevast vol dat ze wel degelijk de camera beelden hadden gezien.

John Hiatt

Helemaal met Dokkumer eens. Zo snel mogelijk een gesprek organiseren tussen een kleine delegatie van de supporters aan de ene kant, Sarah en Ard aan de andere kant. Dit moet niet verder escaleren.

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2015, 15:33:26
Iedereen die te hard rijdt meteen een rijontzegging geven!
Gelijke monniken, gelijke kappen! Die rotte appels uit het verkeer halen...
misschien dat meneer zevenaar dan wel normaal kan reageren.

koosZevenaar

Praat alles maar goed, een stelletje oproerkraaiers steunen, hebben niet eens het idee waar het over gaat.
Dit heeft niets met te hard rijden te maken.
Dit heeft te maken met figuurtjes die alleen maar komen voor dit en waarschijnlijk niet eens weten wat voor shirt Cambuur aanheeft.
Ik heb 12 jaar een seizoenkaart gehad en volg alles nog op afstand, zie alle wedstrijden via FOX, dus weet donders goed wat er speelt.
Maar zal me er verder niet mee bemoeien, de reacties zijn nog kinderachtiger dan ik al verwacht had.
Niets is goed, behalve als het tegen de regels ingaat.
Net als een nieuwe speler, al afgebrand voordat hij getekent heeft.
De "auteurs op dit forum" daar mag en moet CAMBUUR "TROTS" op zijn.

AMEN om met OOST te spreken

Vakje 9

#304
Citaat van: Len Cantello op augustus 20, 2015, 23:40:11
Dat veiligheidsvrouwtje van de bvo is totaal ongeschikt voor haar functie.,die wist niet eens van het bestaan van onze club af voordat ze er ging werken. Laat staan dat ze zich in kan leven in de beleving of het gedrag van supporters. Onvoorstelbaar dat zo iemand bij de club op de loonlijst staat......

In de wandelgangen heb ik vernomen dat zijn in haar vrije tijd wel aardig haar best doet om zich in te leven in de beleving en gedrag van bepaalde supporters. Het schijnt dat zijn dan dan wel aardig op 1 lijn zit. :devil :devil :devil

Len Cantello

Citaat van: John Hiatt op augustus 24, 2015, 15:52:02
Helemaal met Dokkumer eens. Zo snel mogelijk een gesprek organiseren tussen een kleine delegatie van de supporters aan de ene kant, Sarah en Ard aan de andere kant. Dit moet niet verder escaleren.
Waarom pakt de KvC dit niet op? Samen met CC?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Even los van het opleggen van SV's, wie over de schreef gaat kan sancties verwachten. Neem het als een vent, dat was je ook toen je wat uitvrat nietwaar.

Waar ik mij enorm aan stoor is de manier waarop de club hiermee omgaat. In mijn beleving is het amateurisme ten top. Ik snap best dat je het opneemt voor een werknemer echter gooi je met dit statement de deur heel hard in het slot en is er totaal geen ruimte meer om dit op een 'normale' manier op te kunnen lossen. Men is er heilig van overtuigd dat het uitgevoerde beleid het enige juiste is en kritiek daarop is uit den boze en wordt niet getolereerd, anders volgen er 'gepaste' maatregelen. Voor mij past deze noord Koreaanse gedachte niet bij een volksclub zoals wij geacht denken te zijn en is echt 2 bruggen te ver. Had zaterdag kloten getoond en had het probleem bij de bron aangepakt door voor mijn part Rene of Peter de tribune op te sturen om in ieder geval het gesprek aan te gaan of er notie van nemen en op een ander tijdstip hier eens even rustig over te brainstormen met een delegatie supporters. Nu zorg je er met dit statement voor dat de kloof nog groter wordt maar ook supporters over elkaar heen duikelen omdat een ieder de wijsheid in pacht lijkt te hebben. Op dit soort momenten zie je weer dat we met passanten te maken hebben die nog steeds niet in de gaten hebben hoe het werkt. Als er onvrede is bij je achterban over wat dan ook dan is de hakken in het zand zetten al net zo kinderachtig als de 'acties' met een SV als resultaat. Je dwingt als club meer respect af door er direct op af te stappen en het in ieder geval probeert om een oplossing te vinden dan een 'onze wil is wet en wie dat niet zint die flikkert maar op' statement.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Vlampiep

Wat mij steeds weer opvalt op dit forum, is dat een stel dombo's hun ego veel groter stelt dan de club waar zij denken supporter van te zijn.
Rot toch op, ga naar K1 gevechten of honden gevechten, maar blijf weg bij Cambuur wat probeert het imago wat jaren lang geschaad is door een stel malloten weer op een niveau te brengen wat aantrekkelijk is voor sponsoren.
Het heeft niets met Akkrum zuid te maken, maar het creëren van een maatschappelijk aanvaardbaar gedrag op de tribunes bij de wedstrijden.



Goudvinger

Tsja, het is natuurlijk de omgekeerde wereld als men eerst met walgelijke spreekkoren komt en vervolgens voor een oplossing om tafel wil. Een aantal stadionverboden zal inderdaad onterecht zijn, maar om op deze manier je onvrede te uiten gaat mij veel te ver. Ik denk bijna alle supporters zich met mij kapot hebben geschaamd voor de onverlaten die het gezongen hebben. Dat er nu überhaupt mensen zijn die zulke leuzen goed willen praten geeft aan in welke belevingswereld zij zich bevinden.

Bascambuur

Citaat van: Goudvinger op augustus 24, 2015, 16:22:24
Tsja, het is natuurlijk de omgekeerde wereld als men eerst met walgelijke spreekkoren komt en vervolgens voor een oplossing om tafel wil. Een aantal stadionverboden zal inderdaad onterecht zijn, maar om op deze manier je onvrede te uiten gaat mij veel te ver. Ik denk bijna alle supporters zich met mij kapot hebben geschaamd voor de onverlaten die het gezongen hebben. Dat er nu überhaupt mensen zijn die zulke leuzen goed willen praten geeft aan in welke belevingswereld zij zich bevinden.
Ik hou mij in dit soort gevallen toch vaak vast aan wat Rene vd Gijp altijd zegt.

https://www.youtube.com/watch?v=47eKJKVqcXM

Dokkumer

Citaat van: koosZevenaar op augustus 24, 2015, 16:06:40
Praat alles maar goed, een stelletje oproerkraaiers steunen, hebben niet eens het idee waar het over gaat.
Dit heeft niets met te hard rijden te maken.
Dit heeft te maken met figuurtjes die alleen maar komen voor dit en waarschijnlijk niet eens weten wat voor shirt Cambuur aanheeft.
Ik heb 12 jaar een seizoenkaart gehad en volg alles nog op afstand, zie alle wedstrijden via FOX, dus weet donders goed wat er speelt.
Maar zal me er verder niet mee bemoeien, de reacties zijn nog kinderachtiger dan ik al verwacht had.
Niets is goed, behalve als het tegen de regels ingaat.
Net als een nieuwe speler, al afgebrand voordat hij getekent heeft.
De "auteurs op dit forum" daar mag en moet CAMBUUR "TROTS" op zijn.

AMEN om met OOST te spreken

Sorry hoor, maar ik behoor al flink wat jaren tot de fanatiekere supporters en ben ook spuugzat van de stadionverboden die om de haverklap worden opgelegd. Zoals ik al vele malen eerder heb gezegd, voor opstootjes en vernielingen in en om het stadion is het eigen schuld dikke bult. Maar sv's geven voor het geven van een aansteker, het VERMOEDEN van een opgestoken middelvinger of het plaatsnemen in een verkeerd vak is in mijn ogen zwaar belachelijk!
Spreekkoren kun je goed of afkeuren, ik zie liever zoiets dan dat men wederom de hoofdtribune bestormt en Sarah aanvalt. De publieksvriendelijke actie tot minuut 12 sta ik overigens WEL volkomen achter.

Treb

Het geval van die aansteker is belachelijk.

Echter rottigheid uithalen in het stadion, ook al heb je alleen maar 'bestormd', en denken dat je er mee weg komt is wel heel naïef gedacht.

De spreekkoren waren ronduit schandalig. Sommige 'supporters' vinden hun eigen ego en dat van hun 'vriendjes' belangrijker dan de club.



dit is mien club

Citaat van: Vlampiep op augustus 24, 2015, 16:21:13
Wat mij steeds weer opvalt op dit forum, is dat een stel dombo's hun ego veel groter stelt dan de club waar zij denken supporter van te zijn.
Rot toch op, ga naar K1 gevechten of honden gevechten, maar blijf weg bij Cambuur wat probeert het imago wat jaren lang geschaad is door een stel malloten weer op een niveau te brengen wat aantrekkelijk is voor sponsoren.
Het heeft niets met Akkrum zuid te maken, maar het creëren van een maatschappelijk aanvaardbaar gedrag op de tribunes bij de wedstrijden.

Wat hebben rook potjes afsteken en k1 gevechten met elkaar te maken?
De gene die de rook potjes neerzetten doen dat juist om de sfeer te verhogen. Mensen die op west zijn geweest en daar klappen hebben uitgedeeld hebben daarvoor een sv gekregen. Net als een aantal die achter noord de auto's hebben vernield.
Maar om direct sv te geven voor wat rook potjes? Met die goed willende gasten kun je dan toch eerst in gesprek gaan.
In plaats van direct iemand een sv op te leggen, die jongens doen niemand kwaad met zo'n rook potje.

de fanatieke supporters horen nou eenmaal bij de cultuur van deze club. Als jij je daar niet mee wil associëren, vraag ik me af wat je doet in het Cambuur stadion. De club staat al jaren bekend om haar fanatieke aanhang, twee seizoenen terug werd ons stadion bestempelt als meest sfeervolle, waar denk je waar dat vandaan komt? Juist, van die fanatieke supporters.

Als er onbegrip is moet je het gesprek aan gaan, niet de strijd zoals Cambuur dat nu doet. Kans op escalatie is dan vele malen groter.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Scc01

Citaat van: koosZevenaar op augustus 24, 2015, 16:06:40
Praat alles maar goed, een stelletje oproerkraaiers steunen, hebben niet eens het idee waar het over gaat.
Dit heeft niets met te hard rijden te maken.
Dit heeft te maken met figuurtjes die alleen maar komen voor dit en waarschijnlijk niet eens weten wat voor shirt Cambuur aanheeft.
Ik heb 12 jaar een seizoenkaart gehad en volg alles nog op afstand, zie alle wedstrijden via FOX, dus weet donders goed wat er speelt.
Maar zal me er verder niet mee bemoeien, de reacties zijn nog kinderachtiger dan ik al verwacht had.
Niets is goed, behalve als het tegen de regels ingaat.
Net als een nieuwe speler, al afgebrand voordat hij getekent heeft.
De "auteurs op dit forum" daar mag en moet CAMBUUR "TROTS" op zijn.

AMEN om met OOST te spreken

Hebben we weer zon moraalridder.
Mooi maar weer snel alleen via Fox alles volgen later....
Als je echt 12 jaar en sk hebt gehad weet je dat het allemaal wel mee valt de laatste tijd.