Zaterdag 31 augustus 20:45 in Eindhoven!
PSV verzocht KNVB 'makkelijke' wedstrijd
De KNVB presenteerde donderdag het speelprogramma voor het seizoen 2013/2014. Het seizoen waarin PSV zijn 100-jarige jubileum viert. Op 31 augustus viert PSV haar 100 jarige bestaan. Reden voor een feestje dus, zo dacht het bestuur van de Eindhovense club. De beleidsbepalers bij PSV vroegen de KNVB om een 'makkelijke' tegenstander. Een nederlaag op je verjaardag, daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Het verzoek werd door de KNVB gehonoreerd en in Zeist zette men PSV - Cambuur Leeuwarden op de kalender. Toch allerminst opmerkelijk te noemen, omdat de KNVB met deze actie de kwaliteiten van Cambuur lijkt te minachten.
Ze hebben net 2 potten Milan in de benen, kom maar op!
|:)
kapot maken die lampen l0l
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 19, 2013, 10:38:48
Zaterdag 31 augustus 20:45 in Eindhoven!
PSV verzocht KNVB 'makkelijke' wedstrijd
De KNVB presenteerde donderdag het speelprogramma voor het seizoen 2013/2014. Het seizoen waarin PSV zijn 100-jarige jubileum viert. Op 31 augustus viert PSV haar 100 jarige bestaan. Reden voor een feestje dus, zo dacht het bestuur van de Eindhovense club. De beleidsbepalers bij PSV vroegen de KNVB om een 'makkelijke' tegenstander. Een nederlaag op je verjaardag, daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Het verzoek werd door de KNVB gehonoreerd en in Zeist zette men PSV - Cambuur Leeuwarden op de kalender. Toch allerminst opmerkelijk te noemen, omdat de KNVB met deze actie de kwaliteiten van Cambuur lijkt te minachten.
Ze hebben net 2 potten Milan in de benen, kom maar op!
|:)
Feestje verstieren daar in Eindhoven
Feestje over de rug van cambuur vieren? Binne ze helemaal gek wudde! Wij zijn cambuur, cambuur Leeuwarden! Wij zullen niet buigen voor dat stel nep Belgen!
Owwwwww wat hoop ik het :y
Arrogante kut lampjes :zweep
Wat lelijk van de KNVB zeg... ten eerste dat ze toegeven aan de gemeente... wat eigenlijks niet eerlijk is vind ik.. ten tweede dat ze dus Cambuur een mindere tegenstander vinden! Dat gaan ze zien!! aanpakken die klote lampies!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 19, 2013, 10:38:48
Ze hebben net 2 potten Milan in de benen, kom maar op!
di 20-8 20.45 PSV - AC Milan
za 24-8 19.45 Heracles Almelo - PSV
wo 28-8 20.45 AC Milan - PSV
za 31-8 20.45 PSV - SC Cambuur
Tegen Milan gun ik ze de winst, maar hopelijk moeten ze wel het onderste uit de kan halen zodat wij er op ons dooie gemakkie overheen kunnen. :devil
Als we het feestje willen verstieren, zullen we ook met een zo goed als vol uitvak die kant op moeten!! Laat zien dast voor cambuur bist
Alle kans, ze hebben de Eagles ook onderschat!
Eerst flink aan de kont in Milaan en 2 dagen daarna wacht cambuur.
Gas geven en stunten daar!!! |:)
0-1
Ritzmaier
93ste minuut
Dat hoop ik zo _O_
:0= Waar blijft de kaartverkoop info!?!! :wall
Had nou ondertussen toch wel wat info verwacht...
dan mut psv wel de status vrij geven en dat hevve ze nog niet deen als je hun site leest
zal wel bus combi worden met een prijskaartje van +- €50
Citaat van: el haj op augustus 19, 2013, 16:35:39
di 20-8 20.45 PSV - AC Milan
za 24-8 19.45 Heracles Almelo - PSV
wo 28-8 20.45 AC Milan - PSV
za 31-8 20.45 PSV - SC Cambuur
Tegen Milan gun ik ze de winst, maar hopelijk moeten ze wel het onderste uit de kan halen zodat wij er op ons dooie gemakkie overheen kunnen. :devil
Ben ik het helemaal mee eens. 4 wedstrijden in korte tijd; hopelijk gaat het licht snel uit in de 4e wedstrijd in de rij
Citaat van: el haj op augustus 19, 2013, 16:35:39
di 20-8 20.45 PSV - AC Milan
za 24-8 19.45 Heracles Almelo - PSV
wo 28-8 20.45 AC Milan - PSV
za 31-8 20.45 PSV - SC Cambuur
Tegen Milan gun ik ze de winst, maar hopelijk moeten ze wel het onderste uit de kan halen zodat wij er op ons dooie gemakkie overheen kunnen. :devil
Heb je ook nagedacht? stel dat ze winnen van AC Milan dan geeft dat een boost voor die jonge gasten die kunnen dan alles.
Citaat van: Roofvogel op augustus 21, 2013, 18:14:09
Heb je ook nagedacht? stel dat ze winnen van AC Milan dan geeft dat een boost voor die jonge gasten die kunnen dan alles.
Stel dat Cambuur wint van PEC; wat een boost zal dat geven :koffie
Citaat van: Roofvogel op augustus 21, 2013, 18:14:09
Heb je ook nagedacht? stel dat ze winnen van AC Milan dan geeft dat een boost voor die jonge gasten die kunnen dan alles.
gebeurt in ieder geval niet ze hebben thuis 1-1 gespeeld
Henk Albers @HenkAlbers1970 1u
De 'condities' voor vervoer aangaande uitwedstrijd naar #PSV worden wrs vrijdag door @SCCambuurLwd bekend gemaakt. #PSVCAM
Citaat van: Yellow Army op augustus 21, 2013, 20:12:18
Henk Albers @HenkAlbers1970 1u
De 'condities' voor vervoer aangaande uitwedstrijd naar #PSV worden wrs vrijdag door @SCCambuurLwd bekend gemaakt. #PSVCAM
Mooi op tijd :O
Eagles had vorige week autocombi voor 80 auto's/busjes en een buscombi:
http://m.ga-eagles.nl/?pag=nieuwsdetail&id=4296 (http://m.ga-eagles.nl/?pag=nieuwsdetail&id=4296)
Daar worden dus wel minibusjes toegestaan... Ben benieuwd hoe Sarah daar tegenover staat als wij weer een auto combi -hopelijk deze wedstrijd- hebben.
Citaat van: Daddy T. op augustus 21, 2013, 22:28:09
Eagles had vorige week autocombi voor 80 auto's/busjes en een buscombi:
http://m.ga-eagles.nl/?pag=nieuwsdetail&id=4296 (http://m.ga-eagles.nl/?pag=nieuwsdetail&id=4296)
en een buscombi met uitkaartverplichting... Ook dubbelop
Citaat van: Dokkumer op augustus 21, 2013, 22:30:37
Daar worden dus wel minibusjes toegestaan... Ben benieuwd hoe Sarah daar tegenover staat als wij weer een auto combi -hopelijk deze wedstrijd- hebben.
En tegen RKC mag het alweer niet...
http://m.ga-eagles.nl/?pag=nieuwsdetail&id=4314
Deze maakt me niet uit. Zit ik in France :proost
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 22, 2013, 00:24:23
Deze maakt me niet uit. Zit ik in France :proost
Zou je anders naar RKC - GA Egels zijn gegaan??
Staat nog niet op de website maar dit is een combi-combi oftewel bus of auto.
Citaat van: Roofvogel op augustus 21, 2013, 18:14:09
Heb je ook nagedacht? stel dat ze winnen van AC Milan dan geeft dat een boost voor die jonge gasten die kunnen dan alles.
Hoevaak spelen clubs na een europese wedstrijd niet belabberd tegen welke tegenstander dan ook? Ik moet wel zeggen dat ik het een voordeel vind.
nog steeds niet bekend hoe we daar heen kenne ,,zeker bang dat we hun feestje komen verpesten
Citaat van: denistel op augustus 22, 2013, 17:36:07
nog steeds niet bekend hoe we daar heen kenne ,,zeker bang dat we hun feestje komen verpesten
t schijnt een combinatie van bus/autocombi te worden
Citaat van: denistel op augustus 22, 2013, 17:36:07
nog steeds niet bekend hoe we daar heen kenne ,,zeker bang dat we hun feestje komen verpesten
Staat er al lang wordt een combi-combi, bus- autocombi. Er is plaats voor 80 auto's. Info komt van onze veiligheidscoordinatrice.
waar staat het????
op de site van cambuu staat info volgt zsm
Citaat van: denistel op augustus 22, 2013, 18:06:25
waar staat het? ???
Sorry Denistel, maar ik had het hier neergezet, op de site staat nog niks.
Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 22, 2013, 17:56:26
Staat er al lang wordt een combi-combi, bus- autocombi. Er is plaats voor 80 auto's. Info komt van onze veiligheidscoordinatrice.
En ook beperkingen aan het type auto? Of zijn MPV's en minibusjes nu wél toegestaan?
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2013, 18:11:57
En ook beperkingen aan het type auto? Of zijn MPV's en minibusjes nu wél toegestaan?
Het is de zesde wedstrijd, dus auto's die beginnen met een F hebben voorrang.
Oh mooi, ik heb een Faudi, een Folvo en een Fercedes... :devil
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2013, 18:21:19
Oh mooi, ik heb een Faudi, een Folvo en een Fercedes... :devil
Met die laatste mag je niet, ik ga met mijn fyundai.
Citaat van: moodygrunn op augustus 22, 2013, 17:38:16
t schijnt een combinatie van bus/autocombi te worden
Dat bestaat niet. Je hebt óf een autocombi, óf een buscombi.
Als er een autocombi wordt opgelegd en er rijdt toch een bus, dan rijdt deze bus onder de (minder strenge) regelgeving van de autocombi.
Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 22, 2013, 18:22:10
Met die laatste mag je niet, ik ga met mijn fyundai.
Hmm, dan maar mijn Fijfenfeertig kilometer autootje 8P
Citaat van: Kunstgras op augustus 22, 2013, 18:23:52
Dat bestaat niet. Je hebt óf een autocombi, óf een buscombi.
Als er een autocombi wordt opgelegd en er rijdt toch een bus, dan rijdt deze bus onder de (minder strenge) regelgeving van de autocombi.
Zelfde regeling als tegen Joda. Als er voldoende belangstelling is rijdt er een bus anders autocombi.
Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 22, 2013, 18:14:20
Het is de zesde wedstrijd, dus auto's die beginnen met een F hebben voorrang.
Mijn Ford Focus mag dan als eerste dubbel F :thumbsup
Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 22, 2013, 18:14:20
Het is de zesde wedstrijd, dus auto's die beginnen met een F hebben voorrang.
Yes! Ik heb een ford!
Citaat van: Kunstgras op augustus 22, 2013, 18:23:52
Dat bestaat niet. Je hebt óf een autocombi, óf een buscombi.
Als er een autocombi wordt opgelegd en er rijdt toch een bus, dan rijdt deze bus onder de (minder strenge) regelgeving van de autocombi.
Een goede zaak trouwens dat supporters die geen vervoer hebben zich kunnen aanmelden voor een vrijwillige buscombi!
PSV - SC CAMBUUR OP ZATERDAG 31 AUGUSTUS OM 20:45 UUR
Deze wedstrijd is een verplichte auto of buscombi.
Er is ruimte voor maximaal 80 personenauto's en de buscombi is onder voorbehoud bij genoeg belangstelling.
Prijs autocombi € 10,-
Prijs buscombi leden KvC € 40.- (alleen op vertoon van de ledenpas)
Niet leden betalen € 42,50 voor de buscombi.
De inschrijving voor deze uitwedstrijd start op maandag 26 augustus om 10.30 uur bij de administratie van het Cambuurstadion op vertoon van de uitkaart.
De inschrijving stopt op vrijdag 30 augustus om 12 uur
Vertrektijden voor zowel auto als buscombi volgen z.s.m.
10 euro voor autocombi, nice! _O_
Die prijzen voor buscombi zijn trouwens wel belachelijk, als kaartje maar 10 euro kost. En dan krijg je bij buscombi toch ook nog korting op je wedstrijdkaartje normaal gesproken?
Aanwezig!!
aanwezig!
Ook aanwezig, alles is geregeld.
ja hoor nu gaat iedereen ineens wel bij deze kansloze wedstrijd
Niet aanwezig l8l
Citaat van: marrumer op augustus 23, 2013, 15:51:59
ja hoor nu gaat iedereen ineens wel bij deze kansloze wedstrijd
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( :O
Dus we zijn alles behalve gloryhunters!! l0l l0l
Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2013, 15:23:53
De inschrijving stopt op vrijdag 30 augustus om 12 uur
Dat is alweer een dagje langer dan de inschrijving voor zwolle
Aanwezig
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Citaat van: marrumer op augustus 23, 2013, 15:51:59
ja hoor nu gaat iedereen ineens wel bij deze kansloze wedstrijd
Wat maak jij je de laatste tijd druk om wat een ander doet man :O
Kan jij in iemands beurs kijken?
Sommigen vinden PSV nou eenmaal leuker dan PEC omdat deze wedstrijd bijna nooit gespeeld word
Laat die mensen toch lekker gaan!
Heb jij daar meer of minder om?
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 23, 2013, 16:23:47
Sommigen vinden PSV nou eenmaal leuker dan PEC omdat deze wedstrijd bijna nooit gespeeld word
Deze wedstrijd wordt de komende 50 jaar gespeeld, of pisvee moet degraderen! :) :y :) :y :)
Afwezig
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 23, 2013, 16:23:47
Wat maak jij je de laatste tijd druk om wat een ander doet man :O
Kan jij in iemands beurs kijken?
Sommigen vinden PSV nou eenmaal leuker dan PEC omdat deze wedstrijd bijna nooit gespeeld word
Laat die mensen toch lekker gaan!
Heb jij daar meer of minder om?
Of mensen hebben gewoon een klerehekel aan buscombi's
Betekent dus dat de bus 30 euro pp kost.
50 man in een bus? Huurt Cambuur dus een bus voor 1500 euro. 8P
Citaat van: marrumer op augustus 23, 2013, 15:51:59
ja hoor nu gaat iedereen ineens wel bij deze kansloze wedstrijd
mafkees
Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2013, 17:17:39
Betekent dus dat de bus 30 euro pp kost.
50 man in een bus? Huurt Cambuur dus een bus voor 1500 euro. 8P
Daar kest een leuk feesie van bouwe
Citaat van: marrumer op augustus 23, 2013, 15:51:59
ja hoor nu gaat iedereen ineens wel bij deze kansloze wedstrijd
HA ! zal je net zien dat Cambuur wint tijdens de verjaardag van PSV.
Het zal mij niet verbazen in ieder geval !
Pfffff, "een gemakkelijke tegenstander graag KNVB" was de wens van PSV :R
0-1, 1-2, 2-3 maar Cambuur wint wel :D
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 23, 2013, 18:04:26
HA ! zal je net zien dat Cambuur wint tijdens de verjaardag van PSV.
Het zal mij niet verbazen in ieder geval !
Pfffff, "een gemakkelijke tegenstander graag KNVB" was de wens van PSV :R
0-1, 1-2, 2-3 maar Cambuur wint wel :D
26 - 27 na een 26 - 0 achterstand?
Aanwezig :thumbsup
Citaat van: Lore op augustus 23, 2013, 18:05:42
26 - 27 na een 26 - 0 achterstand?
Je weet wat ik bedoel toch ?
Al is het met 1 doelpunt verschil, Cambuur WINT :D
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 23, 2013, 18:53:50
Je weet wat ik bedoel toch ?
Al is het met 1 doelpunt verschil, Cambuur WINT :D
Volgende week van Pisvee, we gaan een feestje verstieren.
Aanwezig |:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 23, 2013, 19:14:57
Aanwezig |:)
Jij ook, dan ga ik niet of misschien toch wel. Wel een eind rijden.
Aanwezig met 4 man !!!! |:)
Helaas. Zo als het nu staat ben ik er niet bij om het feestje van die gloeilamppaupers te verpesten.
:wall
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 23, 2013, 18:53:50
Je weet wat ik bedoel toch ?
Al is het met 1 doelpunt verschil, Cambuur WINT :D
Ik weet wat je bedoelt en ben het helemaal met je eens!
Aanwezig in ieder geval met 2 personen en als de vrijkaarten gaan lukken zelfs met 4. Is dan wel in het thuisvak maar wel een vak waar veilig gejuicht kan worden |:) |:) |:)
En ook ik ben er eigenlijk wel zeker van dat we deze pot gaan winnen :proost
PSV moe van 4 wedstrijden in 2 weken en helemaal van slag omdat ze uit de champions league liggen of met de neus in de wolken omdat ze door zijn naar het hoofdtoernooi. Maken geen schijn van kans (als Hemmen op tijd weer fit is)
Citaat van: Tukker op augustus 23, 2013, 21:59:18
Aanwezig in ieder geval met 2 personen en als de vrijkaarten gaan lukken zelfs met 4. Is dan wel in het thuisvak maar wel een vak waar veilig gejuicht kan worden |:) |:) |:)
En ook ik ben er eigenlijk wel zeker van dat we deze pot gaan winnen :proost
PSV moe van 4 wedstrijden in 2 weken en helemaal van slag omdat ze uit de champions league liggen of met de neus in de wolken omdat ze door zijn naar het hoofdtoernooi. Maken geen schijn van kans (als Hemmen op tijd weer fit is)
Hemmen is weer fit toch?
Citaat van: Lore op augustus 23, 2013, 22:02:09
Hemmen is weer fit toch?
Maar dat wil niet zeggen dat ie dat volgende week nog is :insane
Is het al zeker dat ie weer 100% fit is dan?
Citaat van: Tukker op augustus 23, 2013, 22:05:20
Maar dat wil niet zeggen dat ie dat volgende week nog is :insane
Is het al zeker dat ie weer 100% fit is dan?
Daar heb je een punt! Een van die cambuur wachters zei dat als ze geen reactie krijgen op vandaag dat dan Hemmen, Markrini en Droste kunnen spelen!
ja maar hemmen geen hele wedstrijd denk ik
psv uit zeker met 4 man heen,,,ries- de gouden 3 hoek - de goudvink en denistel hoppatee
10 euro en 15 de man lappen voor de bensol,,sist op 25 euro dus je binne gek als je met de bus gaan.
zelfs nog een stuk goedkoper dan naar zwolle en das 90 km eindhoven is 230.
Citaat van: denistel op augustus 23, 2013, 23:12:46
ja maar hemmen geen hele wedstrijd denk ik
psv uit zeker met 4 man heen,,,ries- de gouden 3 hoek - de goudvink en denistel hoppatee
Inderdaad, hemmen wordt moeilijk voor Zwolle.....
Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2013, 17:17:39
Betekent dus dat de bus 30 euro pp kost.
50 man in een bus? Huurt Cambuur dus een bus voor 1500 euro. 8P
Inclusief 3 stewards en gevarengeld voor de chauffeur? :P
vorig seizoen had je 2euro adminkosten. Dit zou zijn voor stewards...
Goed dat de BVO bus ernaast regelt maar 30 euro voor een ritje heen en terug is echt veel te veel.
Citaat van: Tukker op augustus 23, 2013, 21:59:18
Aanwezig in ieder geval met 2 personen en als de vrijkaarten gaan lukken zelfs met 4. Is dan wel in het thuisvak maar wel een vak waar veilig gejuicht kan worden |:) |:) |:)
En ook ik ben er eigenlijk wel zeker van dat we deze pot gaan winnen :proost
PSV moe van 4 wedstrijden in 2 weken en helemaal van slag omdat ze uit de champions league liggen of met de neus in de wolken omdat ze door zijn naar het hoofdtoernooi. Maken geen schijn van kans (als Hemmen op tijd weer fit is)
psv is nu al moe ju
als Hemmen niet kan spelen lekker thuis blijven, zonder hem stellen we schijnbaar weinig voor :devil
als hemmen er niet is gewoon brands in de spits en schokker en lukoki er omheen voetballen.
bakker was oek een wereld van verschil met vorige week blijft fysiek en lopend te kort komen
is mijn mening.
tis wel duidelijk dat je een balvaste speler in de punt moet hebben vandaar uit kun je verder spelen.
Stel maar elf verdedigers op want als je bij zwolle al helemaal niks kunt creeeren..
Mooi naar Eindhoven zaterdag, t is pas over als t klaar is.
Citaat van: De Gast op augustus 24, 2013, 23:35:15
Stel maar elf verdedigers op want als je bij zwolle al helemaal niks kunt creeeren..
Doe niet zo onnozel juh, we krijgen tegen psv meer kansen als tegen zwolle!
Citaat van: De Gast op augustus 24, 2013, 23:35:15
Stel maar elf verdedigers op want als je bij zwolle al helemaal niks kunt creeeren..
;( :O
Zou gewoon 4 4 2 spelen. Mooi op counter loeren. Lui moeten komen. Is thuis en ze hebben gelijk speelt.
Mooi twee snelle mensen voorin...lukoki en felballe.
middenveld zo laten en schokker op de 10....voor de steek
ballen.
zo zou ik het doen.
Daar komt Schokker meer tot zijn recht ja
Schokker kan het ook niet aan allemaal, mooi op de bank zetten en tegen de clubs uit het rechterrijtje af en toe mee laten doen.
Wat wij voorin tekort komen is power. Paco en Brands vielen goed in gisteravond, start daar maar mee tegen psv zou ik zeggen.
Vanmorgen bij de uitlooptraining geweest, Hemmen trainde individueel. Savic was er ook.
Hoorde van Denistel dat er nog 2 spelers bijkomen.
Zo slecht was het allemaal niet vond ik gisteravond. Makrini heeft nog geen enkele gele kaart, beide backs nagenoeg foutloos, Nienhuis was goed. Leeuwin rots in de branding. Ritzmaier prima speler.
Vergeet niet dat we een heel jong elftal hebben met nauwelijks eredivisie ervaring dus het is wat wisselvallig. Valt die 1-0 voor Zwolle niet dan pakken we daar gewoon een punt.
We moeten thuis de punten halen maar dat wist je van tevoren.
Tegen psv kun je vrijuit voetballen volgende week, niks te verliezen daar. Die moeten naar Milaan en komen pas donderdag weer terug.
Gas geven volgende week met een hopelijk weer fitte Hemmen in de basis.
Wiekie...hoe kom jij ineens zo positief?
Citaat van: peter op augustus 25, 2013, 13:07:06
Wiekie...hoe kom jij ineens zo positief?
Hij het het licht zien uit lampiestad :_schater
Wij hewwe in mijn een heel goed elftal met een top ts. In jaren niet zo'n goed elftal gezien als dit seizoen. Zwolle speelde de slechtste wedstrijd van de 4, maar dat had puur met cambuur te maken.
Nogmaals, valt die 1-0 niet dan hadden we daar minimaal een punt gepakt.
Met dit team en eventueel nog wat versterking erbij handhaven wij ons, echt! :thumbsup |:)
Denk het ook Wiekie :D
Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2013, 15:23:53
PSV - SC CAMBUUR OP ZATERDAG 31 AUGUSTUS OM 20:45 UUR
Deze wedstrijd is een verplichte auto of buscombi.
Er is ruimte voor maximaal 80 personenauto's en de buscombi is onder voorbehoud bij genoeg belangstelling.
Prijs autocombi € 10,-
Prijs buscombi leden KvC € 40.- (alleen op vertoon van de ledenpas)
Niet leden betalen € 42,50 voor de buscombi.
De inschrijving voor deze uitwedstrijd start op maandag 26 augustus om 10.30 uur bij de administratie van het Cambuurstadion op vertoon van de uitkaart.
De inschrijving stopt op vrijdag 30 augustus om 12 uur
Vertrektijden voor zowel auto als buscombi volgen z.s.m.
10 euro voor autocombi, nice! _O_
De Eagles hadden vorige week ook een bus en een autocombi
Organisatie: gecombineerde auto- buscombi
De inschrijving voor deze uitwedstrijd is geopend. Supporters die mee willen naar PSV en in het bezit zijn van een uitkaartregistratie, kunnen kiezen uit een gecombineerde auto-/buscombi. Er mogen maximaal 80 auto's (minibusjes/max. 8 personen) deelnemen aan de autocombi.
Een kaart voor de autocombi kost € 18,00 per persoon.
Ook de inschrijving voor de buscombi is geopend. Ook hiervoor is een uitkaartregistratie verplicht. Een buscombikaart (busreis en toegangskaart) kost € 35,00
http://sv-gae.nl/wedstrijdinfo/173 (http://sv-gae.nl/wedstrijdinfo/173)
Citaat van: wiekie1969 op augustus 25, 2013, 13:10:24
Wij hewwe in mijn een heel goed elftal met een top ts. In jaren niet zo'n goed elftal gezien als dit seizoen. Zwolle speelde de slechtste wedstrijd van de 4, maar dat had puur met cambuur te maken.
Nogmaals, valt die 1-0 niet dan hadden we daar minimaal een punt gepakt.
Met dit team en eventueel nog wat versterking erbij handhaven wij ons, echt! :thumbsup |:)
Niks aan toe te voegen...
Citaat van: Nightmarelwd op augustus 25, 2013, 13:35:29
Een kaart voor de autocombi kost € 18,00 per persoon.
Op de website staat 10 euro voor autocombi??
Citaat van: Synea op augustus 25, 2013, 14:37:19
Op de website staat 10 euro voor autocombi??
Is een vergelijking tussen de prijzen van GA egels uit bij PSV en wij. Wij 8 euro goedkoper. :y :y
Citaat van: wiekie1969 op augustus 25, 2013, 13:10:24
Wij hewwe in mijn een heel goed elftal met een top ts. In jaren niet zo'n goed elftal gezien als dit seizoen. Zwolle speelde de slechtste wedstrijd van de 4, maar dat had puur met cambuur te maken.
Nogmaals, valt die 1-0 niet dan hadden we daar minimaal een punt gepakt.
Met dit team en eventueel nog wat versterking erbij handhaven wij ons, echt! :thumbsup |:)
Dat idee had ik ook, dat Cambuur best een lastige ploeg is om tegen te voetballen. Meer dan Eagles, die zijn wel fris en fruitig, maar achterin is dat erg matig!
Citaat van: wiekie1969 op augustus 25, 2013, 13:10:24
Zwolle speelde de slechtste wedstrijd van de 4, maar dat had puur met cambuur te maken.
Met dit team en eventueel nog wat versterking erbij handhaven wij ons, echt! :thumbsup |:)
Twee keer helemaal eensch.
Iedereen tot nu toe speelde slecht tegen ons. En dus kun je idd stellen dat dat de verdienste van SCC is ipv een mindere dag bij de opponent.
Die versterking moet een balvaste spits van niveau zijn. Met de blessuregevoeligheid van Hemmen zijn we daar het zwakst.
RT @KernVanCambuur: Woensdagavond om 18:30 uur bij de KvC is er extra kaartverkoop voor de wedstrijd PSV - SC Cambuur.
Nu hoop ik toch echt dat we daar eens een goed gevuld uitvak krijgen!! de supporters zijn daar zeker nodig en we zijn ook zeker niet kansloos daar, dus gewoon massaal op naar die lampenstad en we nemen die punten mee!
Citaat van: sccleeuwarden op augustus 25, 2013, 16:08:41
Nu hoop ik toch echt dat we daar eens een goed gevuld uitvak krijgen!!
Maximaal 250 man, verwacht ik.
Citaat van: peter op augustus 25, 2013, 13:07:06
Wiekie...hoe kom jij ineens zo positief?
Hij mag van de dokter geen azijn meer drinken :proost
Citaat van: sccleeuwarden op augustus 25, 2013, 16:08:41
Nu hoop ik toch echt dat we daar eens een goed gevuld uitvak krijgen!! de supporters zijn daar zeker nodig en we zijn ook zeker niet kansloos daar, dus gewoon massaal op naar die lampenstad en we nemen die punten mee!
kunnen 1600 man in toch :proost
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 25, 2013, 16:16:58
kunnen 1600 man in toch :proost
Als je naar Kerkrade maar amper 50 man op de been kan krijgen, verwacht je dan een vol vak in Eindhoven? Als we 250 man halen, is dat op zich al een wonder.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 25, 2013, 14:57:41
Is een vergelijking tussen de prijzen van GA egels uit bij PSV en wij. Wij 8 euro goedkoper. :y :y
Wij? Goedkoper? ;) Ongelooflijk :thumbsup
Citaat van: Len Cantello op augustus 25, 2013, 16:26:47
Als je naar Kerkrade maar amper 50 man op de been kan krijgen, verwacht je dan een vol vak in Eindhoven? Als we 250 man halen, is dat op zich al een wonder.
Roda is geen Pisvee. Toch traditionele top 3 club.
Citaat van: Len Cantello op augustus 25, 2013, 16:26:47
Als je naar Kerkrade maar amper 50 man op de been kan krijgen, verwacht je dan een vol vak in Eindhoven? Als we 250 man halen, is dat op zich al een wonder.
Er mogen (maar) 80 auto's daar heen dus 250 klopt dan precies..
Net als Kerkrade ga ik ook naar Eindje
4 personen gemiddeld per auto x 80 auto's = 320 Supporters.
Rijden nog busjes mee en bus zullen ook wel aantal in zitten.
400 zou mooi zijn. Maar denk 300 max!
Citaat van: Len Cantello op augustus 25, 2013, 16:26:47
Als je naar Kerkrade maar amper 50 man op de been kan krijgen, verwacht je dan een vol vak in Eindhoven? Als we 250 man halen, is dat op zich al een wonder.
Ik verwachtte ook maar 150 man in olle;).
Verschil is dat de dagjesmensen nu opeens ook gaan omdat t psv is.. 80auto komen er wel
We gaan gewoon winnen in Eindhoven. Hemmen is dan weer fit (bron glazen bol), Lukoki naar rechts en de verdedigers en keeper op scherp. En we stappen dit keer niet bibberend het veld op ondanks de ambiance. Er komt ruimte om te voetballen en dat kenne we wel. Desnoods laatste kwartier Barto er bij om zijn blazoen te zuiveren. Depay blundert elke wedstrijd dus vast ook tegen ons.
PSV heeft een feestje en dat moet verstierd worden. Net zoalsEmmen vorig jaar bij Sparta deed.
Citaat van: Len Cantello op augustus 25, 2013, 16:26:47
Als je naar Kerkrade maar amper 50 man op de been kan krijgen, verwacht je dan een vol vak in Eindhoven? Als we 250 man halen, is dat op zich al een wonder.
op zaterdag ,,niet midden inde vakantie en het scheelt 100 km,,,,3 redenen waarom er veel meer zullen gaan waarde vriend
Citaat van: denistel op augustus 25, 2013, 23:08:57
op zaterdag ,,niet midden inde vakantie en het scheelt 100 km,,,,3 redenen waarom er veel meer zullen gaan waarde vriend
En autocombi
was roda toch oek daar ging het in deze ff om
Citaat van: denistel op augustus 26, 2013, 00:14:18
was roda toch oek daar ging het in deze ff om
Ohh stom.. dacht buscombi koekoek
Het is toch te zot voor woorden dat er nog geen vertrektijd bekend is!
tis de vraag of we het hele feest mee mogen maken of niet,,,,gratis :proost int uitvak ole
Autocombi 17:00 uur vertrek en buscombi 17:30.
Loopt aardig door.
In twee uurtjes al 17 auto's/busjes!
Hieronder is het programma te vinden! Wat zullen wij genieten tijdens de drie kwartier durende eindshow! :_schater |:)
http://www.psv.nl/Nieuws/Nieuwspagina/Programma-eeuwfeest-PSV-op-31-augustus.htm?channel=iphone
Wat zou het mooi zijn, als wij het feestje verstoren l8l
wij waren auto 3 met 4 man present,,hopsa
Citaat van: Galdiano op augustus 26, 2013, 10:37:59
Autocombi 17:00 uur vertrek en buscombi 17:30.
Auto eerder als bus?
Citaat van: Bernardo op augustus 26, 2013, 12:53:40
Auto eerder als bus?
Klopt! Heeft te maken met het omwisselen van je kaart op het omwisselpunt. Bus kan in één keer doorrijden. En auto's zullen wel een aantal keer vaker stoppen dan de bus :proost
Zaterdag hopelijk eens met Kevin Brands in de spits starten. Kan ie z'n vader mooi pijn doen in Gloeilampenstad. Misschien handig om Hemmen nog even te sparen voor de belangrijke duels die volgen na de uitwedstrijd tegen PSV. Ik hou komende zaterdag in ieder geval rekening met 0 punten en dan kan het alleen nog maar meevallen!
|:)
Niks sparen! Hemmen gewoon in de basis! Heeft twee weken om erna te herstellen!
Ist al uitverkocht? :devil
zijn nu 70 kaarten verkocht
Citaat van: mindra op augustus 26, 2013, 14:34:49
zijn nu 70 kaarten verkocht
Lees net dat er 29 auto's staan ingeschreven!
Citaat van: Galdiano op augustus 26, 2013, 15:25:01
Lees net dat er 29 auto's staan ingeschreven!
Autocombi raakt denk ik wel uitverkocht, als er nu al 29 auto''s zijn!
Vanmorgen kaartje gehaald stonden al aardig wat op lijst ik zeg dat boerenfeestje daar maar verpesten hehe :proost
100 kaarten verkocht, meldt cambuur op twitter
Als er niet genoeg animo is voor de buscombi en er gaat dan geen bus, mogen er dan meer auto's/busjes afreizen naar Eindhoven als dat wel lekker loopt?
Citaat van: GerardFraneker op augustus 26, 2013, 18:25:09
Als er niet genoeg animo is voor de buscombi en er gaat dan geen bus, mogen er dan meer auto's/busjes afreizen naar Eindhoven als dat wel lekker loopt?
Wat denk jezelf? :_schater
Het is en blijft Cambuur...
Citaat van: Galdiano op augustus 26, 2013, 18:36:30
Wat denk jezelf? :_schater
Het is en blijft Cambuur...
Zou jammer zijn..
Maar heeft iemand een idee of er al iemand al ingeschreven staat in de bus?
SC Cambuur WINT in Eindhoven |:)
Citaat van: GerardFraneker op augustus 26, 2013, 21:39:22
Zou jammer zijn..
Maar heeft iemand een idee of er al iemand al ingeschreven staat in de bus?
hoorde vanmorgen dat er wel kaartjes voor de bus werden gehaald.zou mooi zijn als er 1 gaat
en anders zo veel mogelijk auto,s en busjes die kant uit met 4 of 8 man er in
Citaat van: Galdiano op augustus 26, 2013, 13:04:09
Klopt! Heeft te maken met het omwisselen van je kaart op het omwisselpunt. Bus kan in één keer doorrijden. En auto's zullen wel een aantal keer vaker stoppen dan de bus :proost
auto doet er oek een uur korter over ,,,,1 x stoppe is genoeg voor ons
Citaat van: denistel op augustus 26, 2013, 22:32:13
auto doet er oek een uur korter over ,,,,1 x stoppe is genoeg voor ons
Dan zal je een uitzondering zijn! :devil
Ik kan me reisjes herrineren waar de eerste auto's al bij Akkrum stopten.
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 26, 2013, 21:53:54
SC Cambuur WINT in Eindhoven |:)
Dat gevoel heb ik ook inderdaad..................... :thumbsup
Nog 300 kaarten beschikbaar:
http://www.psv.nl/PSV-100-jaar/Nieuwspagina-1/Nog-300-kaarten-voor-PSV-SC-Cambuur.htm?utm_source=feedburner&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+psvnews+%28psvnews%29
Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2013, 22:50:48
Nog 300 kaarten beschikbaar:
http://www.psv.nl/PSV-100-jaar/Nieuwspagina-1/Nog-300-kaarten-voor-PSV-SC-Cambuur.htm?utm_source=feedburner&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+psvnews+%28psvnews%29
De Nederlandse taal zijn ze daar ook nog niet machtig: "Ben er snel bij" :zucht
Citaat van: Yellow Army op augustus 26, 2013, 22:55:57
De Nederlandse taal zijn ze daar ook nog niet machtig: "Ben er snel bij" :zucht
Wie is die Ben dan ?
Ken geen Ben bij Pisvee...
Maar hij schijnt snel te zijn.
Misschien iets voor ons op de linksbuiten ? :devil
Ben is volgens mij een Cambuursupporter die niet in de regio woont :devil
Toch aardig dat ze daar in Eindhoven al de feestelijke activiteiten voor Cambuur organiseren aangezien wij 1-2 winnen gaan! SCC!!
Ik snap niet dat mensen echt denken dat we in Eindhoven gaan winnen.
Als we een puntje meenemen is dat een hele prestatie.
Citaat van: Treb op augustus 27, 2013, 03:25:54
Ik snap niet dat mensen echt denken dat we in Eindhoven gaan winnen.
Als we een puntje meenemen is dat een hele prestatie.
50% kans op winst. Zo simpel is het.
Citaat van: John Hiatt op augustus 27, 2013, 07:12:15
50% kans op winst. Zo simpel is het.
Winst 33,3%
verlies 33,3%
gelijk 33,3%
Niet kansloos dus (A) :P
Citaat van: Galdiano op augustus 26, 2013, 22:37:27
Ik kan me reisjes herrineren waar de eerste auto's al bij Akkrum stopten.
:_schater :_schater
Vanuit de Cambuurbar komende stopten wij altijd al op de rondweg bij het pompstation op de Drachtsterweg. Waren we Leeuwarden nog niet eens uit.
Citaat van: Treb op augustus 27, 2013, 03:25:54
Ik snap niet dat mensen echt denken dat we in Eindhoven gaan winnen.
Als we een puntje meenemen is dat een hele prestatie.
Wat loop jij altijd te klagen hier op het forum!
Druk ligt vol bij PSV! Die moeten winnen op zo'n speciale avond. Selectie is gemiddeld 10 jaar en hebben bijna geen ervaring.
Go Ahead Eagles speelde erg leuk de eerste helft en waren gewoon beter. Ik had het nog wel eens willen zien als ze achter kwamen. Bijkomend feit is dat ze ook al twee wedstrijden van Milan in de benen hebben. En tegen Heracles was het ook niet goed. Al met al genoeg redenen waarom we niet gelijk kansloos zijn! |:)
Citaat van: Galdiano op augustus 27, 2013, 08:19:42
Wat loop jij altijd te klagen hier op het forum!
Druk ligt vol bij PSV! Die moeten winnen op zo'n speciale avond. Selectie is gemiddeld 10 jaar en hebben bijna geen ervaring.
Go Ahead Eagles speelde erg leuk de eerste helft en waren gewoon beter. Ik had het nog wel eens willen zien als ze achter kwamen. Bijkomend feit is dat ze ook al twee wedstrijden van Milan in de benen hebben. En tegen Heracles was het ook niet goed. Al met al genoeg redenen waarom we niet gelijk kansloos zijn! |:)
Daar komt bij dat men na het spelen van een CL wedstrijd tegen een "grote" tegenstander vaak niet in staat is om zichzelf mentaal voor 100% weer op te laden tegen een "kleinere" club. En ook het spel van PSV begint zo langzamerhand haarscheurtjes te vertonen.
Cambuur wil feestje PSV verpesten
Jeugdig elan, fris spel, flitsende aanvallen, groeibriljantjes, et cetera. De kenners komen in de openingsfase van het nieuwe voetbalseizoen superlatieven tekort om het spel van PSV te beschrijven. Wat dat betreft komt de viering van het eeuwfeest op een perfect moment. De tegenstander van de Brabantse grootmacht is ook nog eens promovendus SC Cambuur. Een klinkende zege op één van de kleinere Eredivisieclubs moet het eeuwfeest van een gouden rand voorzien.
Festiviteiten
In Leeuwarden heeft men echter andere plannen. Centrumverdediger Martijn van der Laan weet van de geplande festiviteiten van de aankomende tegenstander. De website van PSV kondigt een rits aan feestelijkheden aan, waarbij de aandacht uiteraard uitgaat naar het rijke verleden van de club. Met, zo lijkt het, 'tussendoor' een inmaakpartijtje tegen de Friezen. ,,Dat denken zij misschien", reageert de verdediger vandaag in Sp!ts. Want Cambuur als feestnummer? ,,Nee hoor, daar gaan wij niet aan meewerken. Wij weten dat we goed kunnen voetballen. Dat lieten we tegen PEC Zwolle ook weer zien, ondanks de 2-0 nederlaag."
Onbevangen
Daar heeft Van der Laan een punt. Tegen koploper Zwolle zat er voor de Friezen meer in het vat, terwijl de week ervoor FC Groningen met 4-1 van de mat werd geveegd. Cambuur maakt vooralsnog een prima indruk onder het bewind van trainer Dwight Lodeweges, met fris en aanvallend voetbal. ,,We zullen op bezoek bij PSV misschien iets meer moeten inzakken, maar we gaan ons niet ingraven. Dat is niet onze stijl. Ja, we zullen gewoon onbevangen gaan spelen."
Cadeautje
Ramon Leeuwin ziet in dat zijn ploeg weinig te verliezen heeft in Eindhoven. ,,Wat wij meepakken bij PSV, is een cadeautje. Zij 'moeten' altijd in de Eredivisie en nu helemáál. Maar deze competitie staat er nu eenmaal om bekend dat iedereen van elkaar kan winnen. Dus ja..."
Figurant
Martijn Barto is spits van de Leeuwarders. Cambuur als figurant op het Brabantse feestje: van hem mogen de PSV'ers het zo benaderen. ,,Ik hoop dat ze het zo zien en de wedstrijd lichtzinnig opvatten. Dat is voor ons gunstig." Barto beseft wel hoe de verhoudingen liggen. ,,Met alle respect voor onszelf, maar we zijn natuurlijk 'gewoon' Cambuur. Wij hebben niet de middelen van PSV. Als je kijkt naar de begroting, dan is het een uitgemaakte zaak. Maar op het veld is het anders." Dus hoeft Barto niet lang na te denken als hem wordt gevraagd of Cambuur PSV komende zaterdag een kunstje gaat flikken. ,,Ja."
Jullie denken serieus kans te maken in Eindhoven?? :_schater :_schater
Jullie denken serieus kans te maken in Milaan? :_schater :_schater
Citaat van: Dokkumer op augustus 26, 2013, 23:34:38
Ben is volgens mij een Cambuursupporter die niet in de regio woont :devil
En ik was er snel bij hoor.
Citaat van: clint op augustus 27, 2013, 08:42:05
Jullie denken serieus kans te maken in Milaan? :_schater :_schater
een 2-2 is genoeg;)
zie ons eerder in Milan winnen dan jullie in Eindhoven .
wel reëel blijven jullie doen het leuk en aardig voor een promovendus heb ook liever Cambuur in de de eredivisie dan een Graafschap bijv .. maar PSV,Ajax ,Feyenoord, Twente , AZ, ... uit zijn jullie gewoon totaal kansloos.
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 08:55:19
een 2-2 is genoeg;)
zie ons eerder in Milan winnen dan jullie in Eindhoven .
wel reëel blijven jullie doen het leuk en aardig voor een promovendus heb ook liever Cambuur in de de eredivisie dan een Graafschap bijv .. maar PSV,Ajax ,Feyenoord, Twente , AZ, ... uit zijn jullie gewoon totaal kansloos.
:0= Ga lekker naar je eigen forum, zet alvast een feestneus op en ga oefenen voor het spijkerpoepen.. D-pupil!!!
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 08:41:08
Jullie denken serieus kans te maken in Eindhoven?? :_schater :_schater
Jullie dachten serieus kans te maken in Almelo?? :_schater :_schater
Jullie denken serieus kans te maken op het kampioenschap?? :_schater :_schater
Jullie denken serieus dat Pisvee een club is met uitstraling?? :_schater :_schater
En nu weer terug naar je boerderij l0l
Citaat van: 666 op augustus 27, 2013, 08:35:21
Figurant
Martijn Barto is spits van de Leeuwarders. Cambuur als figurant op het Brabantse feestje: van hem mogen de PSV'ers het zo benaderen. ,,Ik hoop dat ze het zo zien en de wedstrijd lichtzinnig opvatten. Dat is voor ons gunstig." Barto beseft wel hoe de verhoudingen liggen. ,,Met alle respect voor onszelf, maar we zijn natuurlijk 'gewoon' Cambuur. Wij hebben niet de middelen van PSV. Als je kijkt naar de begroting, dan is het een uitgemaakte zaak. Maar op het veld is het anders." Dus hoeft Barto niet lang na te denken als hem wordt gevraagd of Cambuur PSV komende zaterdag een kunstje gaat flikken. ,,Ja."
En jij bent "gewoon" Barto!
Die op dit niveau "gewoon" niet thuis hoort!
Jij hoort "gewoon" te spelen op een lager niveau!
Als jij niet speelt winnen we "gewoon" van PSV!
Als jij wel speelt verliezen we "gewoon" van PSV!
Een spits hoort "gewoon" te scoren maar dit kun je "gewoon" niet!
Conclussie: Barto hoort "gewoon" op de bank, en als Hemmen spits is hoort die "gewoon" te spelen!
Citaat van: Galdiano op augustus 27, 2013, 09:01:41
En jij bent "gewoon" Barto!
Die op dit niveau "gewoon" niet thuis hoort!
Jij hoort "gewoon" te spelen op een lager niveau!
Als jij niet speelt winnen we "gewoon" van PSV!
Als jij wel speelt verliezen we "gewoon" van PSV!
Een spits hoort "gewoon" te scoren maar dit kun je "gewoon" niet!
Conclussie: Barto hoort "gewoon" op de bank, en als Hemmen spits is hoort die "gewoon" te spelen!
Ik kan een opmerking maken over figuranten en Barto, maar laat ik dat maar niet doen :X
Citaat van: Yellow Army op augustus 27, 2013, 09:04:25
Ik kan een opmerking maken over figuranten en Barto, maar laat ik dat maar niet doen :X
Die vond ik zelf ook te makkelijk :D
Citaat van: Yellow Army op augustus 27, 2013, 09:01:26
Jullie dachten serieus kans te maken in Almelo?? :_schater :_schater
Jullie denken serieus kans te maken op het kampioenschap?? :_schater :_schater
Jullie denken serieus dat Pisvee een club is met uitstraling?? :_schater :_schater
En nu weer terug naar je boerderij l0l
Volgend jaar weer naar Helmond sport! :_schater
Beste uitstraling van NL , ga maar es in Engeland of Brazilie vragen l0l
FORZA PSV
Citaat van: 666 op augustus 27, 2013, 09:00:58
:0= Ga lekker naar je eigen forum, zet alvast een feestneus op en ga oefenen voor het spijkerpoepen.. D-pupil!!!
Feesten na de 10-0 op jullie friesjes !! 8)
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 09:11:38
Volgend jaar weer naar Helmond sport! :_schater
Beste uitstraling van NL , ga maar es in Engeland of Brazilie vragen l0l
FORZA PSV
Hahahahahahahahaha telstar heeft nog meer uitstraling ......
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 27, 2013, 09:13:13
Hahahahahahahahaha telstar heeft nog meer uitstraling ......
Zegt een Cambuur supporter hahahah
fucking cambuur uit leeuwaarden :_schater :_schater
Maar geniet van ons mooie stadion zaterdag , want volgend jaar weer FC Eindhoven voor .
..en praat de psv haters niet na, ze zijn jaloers op PSV , de 5e stad van NL met zo een prijzenkast en spelers als Romario en Ronaldo die hier hebben gespeeld.
haat haat haat :(
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 09:16:32
Zegt een Cambuur supporter hahahah
fucking cambuur uit leeuwaarden :_schater :_schater
Maar geniet van ons mooie stadion zaterdag , want volgend jaar weer FC Eindhoven voor .
..en praat de psv haters niet na, ze zijn jaloers op PSV , de 5e stad van NL met zo een prijzenkast en spelers als Romario en Ronaldo die hier hebben gespeeld.
haat haat haat :(
Behaalde resultaten uit het verleden bieden ..... ??? juist..
0-4 zaterdag met als afsluiter vuurwerk voor onze overwinning l8l l8l
Nou Internetboefje nu maar weer terug in je hok! We zien je zondag hier wel weer met je minder grote praatjes! :rodekaart
Citaat van: SaVaGe op augustus 27, 2013, 09:21:22
Behaalde resultaten uit het verleden bieden ..... ??? juist..
0-4 zaterdag met als afsluiter vuurwerk voor onze overwinning l8l l8l
Droom verder :D
4-0
2x Matavz
1xDepay
1XBakkali. _O_
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 09:23:10
Droom verder :D
4-0
2x Matavz
1xDepay
1XBakkali. _O_
0-4, 4x Ritsmaier :rodekaart l8l
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 09:12:49
jullie friesjes !! 8)
:_schater :_schater
Ja, jij snapt het. :_schater
Geniet van de wedstrijd Zaterdag en jullie moeten het als een eer zien bij het 100 jarig bestaan van ons mooie club te zijn!
8)
ps : het wordt 4-0.
Ok
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 09:12:49
Feesten na de 10-0 op jullie friesjes !! 8)
Spelen jullie zaterdag tegen Hoerenveen dan?
Stomme brabo's snappen er echt niks van.
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 09:16:32
Zegt een Cambuur supporter hahahah
fucking cambuur uit leeuwaarden :_schater :_schater
Maar geniet van ons mooie stadion zaterdag , want volgend jaar weer FC Eindhoven voor .
..en praat de psv haters niet na, ze zijn jaloers op PSV , de 5e stad van NL met zo een prijzenkast en spelers als Romario en Ronaldo die hier hebben gespeeld.
haat haat haat :(
Uitstraling? Jullie club bestaat 100 jaar en is een paar dagen voor de wedstrijd nog niet uitverkocht! :O
Citaat van: Bernardo op augustus 27, 2013, 09:49:03
Uitstraling? Jullie club bestaat 100 jaar en is een paar dagen voor de wedstrijd nog niet uitverkocht! :O
Zit gewoon vol Zaterdag.
wijhebben een stadion midden in een woonwijk(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.psvzuipsite.nl%2Fmultitext%2Fpictures%2Fstadion7.jpg&hash=8246dc48abf6fbbe08e5580ad392007073003bc8)
,de hertengang, spelers als ronaldo romario nilis van nistelroy cocu etc etc die hier hebben gespeeld
een schitterend shirt, een CL en Uefa cup beker, 21 schalen . altijd dezelfde sponsor gehad..
hoezo geen uitstraling?
gewoon dom kuddevolk napraat.. , jalozie!
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 09:54:09
Zit gewoon vol Zaterdag.
wijhebben een stadion in een woonwijk,de hertengang, spelers als ronaldo romario nilis van nistelroy cocu etc etc die hier hebben gespeeld
een schitterend shirt, een CL en Uefa cup beker, 21 schalen . altijd dezelfde sponsor gehad..
hoezo geen uitstraling?
gewoon dom kuddevolk napraat.. , jalozie!
Hoeveel gaan er naar milaan?
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 09:54:09
de hertengang,
jalozie!
Nu maar weer snel aan je huiswerk, anders wordt je juf kwaad.
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 09:54:09
Zit gewoon vol Zaterdag.
wijhebben een stadion midden in een woonwijk,de hertengang, spelers als ronaldo romario nilis van nistelroy cocu etc etc die hier hebben gespeeld
een schitterend shirt, een CL en Uefa cup beker, 21 schalen . altijd dezelfde sponsor gehad..
hoezo geen uitstraling?
gewoon dom kuddevolk napraat.. , jalozie!
Wat wil je nou ten opzichte van ons bewijzen lieve jongen?
Wordt je gepest op school? heeft je vriendinnetje met je broertje? wat zit je dwars?
Citaat van: SaVaGe op augustus 27, 2013, 09:58:03
Wat wil je nou ten opzichte van ons bewijzen lieve jongen?
Wordt je gepest op school? heeft je vriendinnetje met je broertje? wat zit je dwars?
Niks te doen :devil
Kom jullie Zaterdag troosten.
Houdoe
Zijn er meer mensen die met een busje naar PSV zouden gaan en werden tegengehouden door de administratie?
Er werd vanochtend gezegd dat PSV niet wilde hebben dat er busjes zouden rijden, en worden vanmiddag terug gebeld.
Een auto met 5 erin, of een busje met 9. Wat is het probleem?
Citaat van: Locoleeuw op augustus 27, 2013, 10:13:26
Zijn er meer mensen die met een busje naar PSV zouden gaan en werden tegengehouden door de administratie?
Er werd vanochtend gezegd dat PSV niet wilde hebben dat er busjes zouden rijden, en worden vanmiddag terug gebeld.
Een auto met 5 erin, of een busje met 9. Wat is het probleem?
Ze zijn bang dat we het klapvee van pisvee zullen overstemmen
Citaat van: Locoleeuw op augustus 27, 2013, 10:13:26
Zijn er meer mensen die met een busje naar PSV zouden gaan en werden tegengehouden door de administratie?
Er werd vanochtend gezegd dat PSV niet wilde hebben dat er busjes zouden rijden, en worden vanmiddag terug gebeld.
Een auto met 5 erin, of een busje met 9. Wat is het probleem?
Aha, mevrouw Tromp heeft weer een regel uit Keimpe zijn handboek overgenomen.... :zucht
PSV heeft namelijk helemaal geen problemen met busjes!
PSV heeft BTW om een thuis wedstrijd gevraagd in verband met het eeuw feest.
dus niet specific om Cambuur..
Citaat van: Daddy T. op augustus 27, 2013, 10:27:40
PSV heeft namelijk helemaal geen problemen met busjes!
Als dit zo is, waarom heeft ons veiligheidsmeisje er dan wel een probleem mee?
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 10:48:27
PSV heeft BTW om een thuis wedstrijd gevraagd in verband met het eeuw feest.
dus niet specific om Cambuur..
Ik dacht dat je weg zou blijven. Kssssst! Wegwezen.
Meestal stond het er wel bij als er geen busjes waren toegestaan! En GAE had ook busjes naar PSV!
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 10:48:27
PSV heeft BTW om een thuis wedstrijd gevraagd in verband met het eeuw feest.
dus niet specific om Cambuur..
Nou maar weer terug naar je Lampengatforum met je klaphandje.
Dit meen je niet, wij zijn namelijk ook van plan om ook met 2 busjes uit berlikum.
Zou na mijn werk contact met scc opnemen daarover. Geen goed nieuws dus. :zucht
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 10:03:50
Niks te doen :devil
Kom jullie Zaterdag troosten.
Houdoe
@ Lampje, Bij deze wil ik je even hartelijk bedanken voor je geweldige :X bijdragen aan ons forum, zullen we het maar bij deze 10 posts laten? zodat jij jezelf, je eigen cubje en de andere psv toeschouwers niet nog meer voor lul zet in deze????
Houdoe en veel plezier in de draaimolen zaterdag :_schater
Zijn net gebeld door Cambuur en het is niet toegestaan.
Hebben zelf even gebeld naar PSV en die hebben gezegd
dat de politie in Eindhoven geen busjes wil hebben.
Wat een beleid zeg... :R
Gewoon lekker gaan, laat ze lekker de rambam krijgen bij Cambuur!
:0= Tegen Heracles maar even een actie bedenken op de noordtribune tegen het uitwedstrijden beleid!
Ongelooflijk waardeloos dit . bvo komt ten eerste al veel te laat met kaartverkoop informatie. Gooien ze na een paar dagen er nog eens busjesverbod op ..... Er wordt wel mee werkt zeg om de uitvakken vol te krijgen ....
Ter compersatie gaat er bij voldoende belangstelling wel een bus(combi) richting Eindhoven geeft cambuur als reactie. :wall :wall :wall :wall
Citaat van: Len Cantello op augustus 27, 2013, 10:49:14
Als dit zo is, waarom heeft ons veiligheidsmeisje er dan wel een probleem mee?
Ik had niet anders verwacht.
Denk dat we allen het antwoord wel weten toch? Mijn speciale dank gaat hierbij uit aan alle stoere jongens die het nodig vonden om na SCC-FCG als een dolle door de tuintjes en straatjes/steegjes te stuiven en zodoende de ME een gratis extra training te geven (er zat van alles doorelkaar in de bussen van Grunn)
Gezien haar verantwoordelijkheid voor haar functie, kan ze anders beslissen dan? van hun kant willen ze het ook niet hebben.
Citaat van: Cambuur Liwwadden op augustus 27, 2013, 11:40:53
Ik had niet anders verwacht.
Denk dat we allen het antwoord wel weten toch? Mijn speciale dank gaat hierbij uit aan alle stoere jongens die het nodig vonden om na SCC-FCG als een dolle door de tuintjes en straatjes/steegjes te stuiven en zodoende de ME een gratis extra training te geven (er zat van alles doorelkaar in de bussen van Grunn)
Gezien haar verantwoordelijkheid voor haar functie, kan ze anders beslissen dan? van hun kant willen ze het ook niet hebben.
Je loopt nu met je eigen domheid te koop
Citaat van: SCC-J op augustus 27, 2013, 11:46:10
Je loopt nu met je eigen domheid te koop
Dan is de waarheid dom in deze??
Citaat van: Cambuur Liwwadden op augustus 27, 2013, 11:40:53
Ik had niet anders verwacht.
Denk dat we allen het antwoord wel weten toch? Mijn speciale dank gaat hierbij uit aan alle stoere jongens die het nodig vonden om na SCC-FCG als een dolle door de tuintjes en straatjes/steegjes te stuiven en zodoende de ME een gratis extra training te geven (er zat van alles doorelkaar in de bussen van Grunn)
Gezien haar verantwoordelijkheid voor haar functie, kan ze anders beslissen dan? van hun kant willen ze het ook niet hebben.
Ja joh, heeft er allemaal mee te maken... Voorheen was het gewoon vrij reizen waar we van vijfenveertigkilometer autootjes en bierfietsen tot Waaksma bussen mee konden nemen. Dat is ALLEMAAL door Groningen thuis verpest...
Niet geloven dit beleid, wordt inderdaad tijd voor actie...
Wij worden behandeld als oud vuil.
Citaat van: Cambuur Liwwadden op augustus 27, 2013, 11:40:53
Ik had niet anders verwacht.
Denk dat we allen het antwoord wel weten toch? Mijn speciale dank gaat hierbij uit aan alle stoere jongens die het nodig vonden om na SCC-FCG als een dolle door de tuintjes en straatjes/steegjes te stuiven en zodoende de ME een gratis extra training te geven (er zat van alles doorelkaar in de bussen van Grunn)
Gezien haar verantwoordelijkheid voor haar functie, kan ze anders beslissen dan? van hun kant willen ze het ook niet hebben.
Weet je wel hoelang wij al te maken hebben met dit wanbeleid???
Daar heeft het door de politie benoemde ''rustig avondje'' niks mee te maken.
Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2013, 11:51:14
Ja joh, heeft er allemaal mee te maken... Voorheen was het gewoon vrij reizen waar we van vijfenveertigkilometer autootjes en bierfietsen tot Waaksma bussen mee konden nemen. Dat is ALLEMAAL door Groningen thuis verpest...
Ik zeg niet
allemaal door dat kleine akkefietje tegen Grunn. (groter moeten we het ook niet maken, stelde verder ook geen reet voor) Mede wel ja, helaas in mevrouw Tromp haar ogen. ben bang dat heel veel leuke wedst. Combi worden dit jaar.
Voorheen, vroeger de tijd van de treinen...... met weemoed.... 8)
Wat is de reden om reizen middels "busjes" te verbieden? Is dat nog aangegeven vanuit de partijen?
8 man in een busje, 7 of 8 man in mpv, of 5 man in een "gewone" auto. Zoek de verschillen. In relatie tot veiligheid.
Ik heb het sterke vermoeden dat het weer een één tweetje tussen de politie LWD en politie Eindhoven is geweest.... Toneelstuk in één bedrijf met als reden een groot vraagteken. En de veiligheidsmensen van SCC en PSV stonden er bij en keken er naar...
Citaat van: Cambuur Liwwadden op augustus 27, 2013, 11:59:26
Ik zeg niet allemaal door dat kleine akkefietje tegen Grunn. (groter moeten we het ook niet maken, stelde verder ook geen reet voor) Mede wel ja, helaas in mevrouw Tromp haar ogen. ben bang dat heel veel leuke wedst. Combi worden dit jaar.
Voorheen, vroeger de tijd van de treinen...... met weemoed.... 8)
Ben ik niet bang voor, weet ik namelijk wel zeker.
En ja die treintijd krijg je niet meer terug. Dat is voltooid verleden tijd...
Waarom mocht Eagles wel met busjes en wij niet? Er zijn toch geen goede argumenten om een busjes verbod te hanteren? Ik kan er in ieder geval geen één verzinnen.
Citaat van: TM op augustus 27, 2013, 12:13:29
Waarom mocht Eagles wel met busjes en wij niet? Er zijn toch geen goede argumenten om een busjes verbod te hanteren? Ik kan er in ieder geval geen één verzinnen.
Ik wel "Uitreisbeleid Cambuur"...
Gewoon massaal met busjes gaan! Wat zouden ze doen dan als er alsnog 10 busjes vertrekken?
Snap ook echt het probleem niet, of je nou met 5, 7 of 9 man in een auto zit. Wat een gezeik. :R
Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2013, 12:15:02
Ik wel "Uitreisbeleid Cambuur"...
Zal wel in overleg gaan tussen politie lwd en eindhoven. :O
Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2013, 12:12:33
Ben ik niet bang voor, weet ik namelijk wel zeker.
En ja die treintijd krijg je niet meer terug. Dat is voltooid verleden tijd...
Konden we playoff 2009 uit de history schrappen hadden we misschien wel vrij vervoer gehad met 1600 geel blauwe gekken in de gloeilamp.
@len, en inderdaad er is geen wezenlijk verschil tussen een volle personen auto en busje van 9 pers.
Ze trekken gewoon ergens een lijn hé ze hebben hoe jammerlijk ook die keuze gemaakt
En nee, die buscombi wordt het 'm niet
Citaat van: Cambuur Liwwadden op augustus 27, 2013, 12:20:07
Ze trekken gewoon ergens een lijn
Waarom? Leg mij maar uit wat het verschil is irt 'veiligheid' tussen een busje, een mpv of een auto. Ik kan nm niks verzinnen.
Citaat van: TM op augustus 27, 2013, 12:16:45
Gewoon massaal met busjes gaan! Wat zouden ze doen dan als er alsnog 10 busjes vertrekken?
Je kan op die manier wel een statement maken door met tig busjes af te reizen, de politie houdt je tegen en met z'n allen elders op groot scherm volgen. maak er een feest van en bij goed gedrag: volop landelijke aandacht en wie weet helpt het voor een volgende keer?
Citaat van: Cambuur Liwwadden op augustus 27, 2013, 12:20:07
Konden we playoff 2009 uit de history schrappen hadden we misschien wel vrij vervoer gehad met 1600 geel blauwe gekken in de gloeilamp.
@len, en inderdaad er is geen wezenlijk verschil tussen een volle personen auto en busje van 9 pers.
Ze trekken gewoon ergens een lijn hé ze hebben hoe jammerlijk ook die keuze gemaakt
En nee, die buscombi wordt het 'm niet
Wat maakt het nou uit of je met 5,7 of 9 man in een auto/busje zit?
Citaat van: Cambuur Liwwadden op augustus 27, 2013, 12:20:07
Konden we playoff 2009 uit de history schrappen hadden we misschien wel vrij vervoer gehad met 1600 geel blauwe gekken in de gloeilamp.
@len, en inderdaad er is geen wezenlijk verschil tussen een volle personen auto en busje van 9 pers.
Ze trekken gewoon ergens een lijn hé ze hebben hoe jammerlijk ook die keuze gemaakt
En nee, die buscombi wordt het 'm niet
Jij bent echt nog dommer dan ik dacht..... Wat hebben de roda rellen hier nu mee te maken???? Dat is gvd al dik 4 jaar geleden. Daarna is er nooit meer iets noemenswaardigs gebeurd. Je kunt ook gewoon in de voeten van de supporters staan ipv de anus te likken van de lokale driehoek van beide gemeenten.
Citaat van: TM op augustus 27, 2013, 12:16:45
Gewoon massaal met busjes gaan! Wat zouden ze doen dan als er alsnog 10 busjes vertrekken?
Dan geef je 'ze' een reden om bij de volgende uitwedstrijd een buscombi op te leggen, of zelfs een compleet 'uitreisverbod'. Met dat laatste heeft 'men' haar ultieme doel bereikt...... En dat spel is op de wagen, is mijn donkerbruine vermoeden... Maar ik hoop dat ik er naast zit.
Citaat van: TM op augustus 27, 2013, 12:25:23
Jij bent echt nog dommer dan ik dacht..... Wat hebben de roda rellen hier nu mee te maken???? Dat is gvd al dik 4 jaar geleden. Daarna is er nooit meer iets noemenswaardigs gebeurd. Je kunt ook gewoon in de voeten van de supporters staan ipv de anus te likken van de lokale driehoek van beide gemeenten.
Daar plukken we nog de vruchten van. face it. Wanner je dat niet wilt snappen....gezien jou manier van reageren... triest imo :0=Kan het ook normaal??
Higler is de scheidsrechter.
een beperkt aantal plaatsen voor auto's en dan mini busjes weigeren... Maar vervolgens moet iedereen wel gaan carpoolen zodat iedereen toch mee kan .
;( ;( :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R ;( ;( :wall :wall
Citaat van: Cambuur Liwwadden op augustus 27, 2013, 12:24:12
Je kan op die manier wel een statement maken door met tig busjes af te reizen, de politie houdt je tegen en met z'n allen elders op groot scherm volgen. maak er een feest van en bij goed gedrag: volop landelijke aandacht en wie weet helpt het voor een volgende keer?
Ja denk je dat echt? Je krijgt sowieso begeleiding richting huis, en reken maar dat ze je in de gaten houden. Dus voordat je ergens op een scherm kan kijken is de wedstrijd al klaar. En dan is het nog maar hopen dat je niet binnen afzienbare tijd een stadionverbod op de mat hebt liggen.
Wat ik zo triest vind is dat je nu op het laatste moment alles moet omgooien en in sommige gevallen misschien niks meer kan regelen. Zo iets hoort, net als vertrektijden en de vervoersregeling twee weken vooraf bekend te zijn. Echt schandalig.. van zowel Cambuur als PSV.. dik drama!!
Citaat van: Bernardo op augustus 27, 2013, 12:18:50
Zal wel in overleg gaan tussen politie lwd en eindhoven. :O
Waarschijnlijk wel, waarin in de BVO haar uiterste best doet voor haar supporters? :zucht
En de rol van de KvC hierin? Of mogen die over 2 weken gewoon weer alleen de koffie en het bier klaar zetten?
Citaat van: TM op augustus 27, 2013, 12:25:23
Jij bent echt nog dommer dan ik dacht..... Wat hebben de roda rellen hier nu mee te maken???? Dat is gvd al dik 4 jaar geleden. Daarna is er nooit meer iets noemenswaardigs gebeurd. Je kunt ook gewoon in de voeten van de supporters staan ipv de anus te likken van de lokale driehoek van beide gemeenten.
Jonguh het alles met toen te maken .Plysies die op e belich kregen en dat vergeten ze nooit weer .Heel nederland stond op e kop .Nu word het nagespeeld door de M E bij trainingen
Het lijkt alsof ze bij Cambuur zo weinig mogelijk supporters mee willen hebben naar uitwedstrijden. Altijd moeilijk doen en proberen iets te regelen ho maar.. Erger mij hier al jaren aan :zucht
Dit zal het hele seiz zo blijven .En als we straks naar Dkv weer worden genaaid moeten we iedereen zo ver krijgen om niet te gaan.Maar dan ook helemaal niemand
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 09:30:26
Geniet van de wedstrijd Zaterdag en jullie moeten het als een eer zien bij het 100 jarig bestaan van ons mooie club te zijn!
8)
ps : het wordt 4-0.
:O heb je weer zo'n gloryhunter
Arrogante kutclub dat psv. Een niet te moeilijke tegenstander op hun "feestdag" en die KNVB honoreert het ook nog vrolijk :rodekaart l0l l8l
Goh, wat hoop ik dat dat psv de deksel op de neus krijgt zaterdag.
SCC Reuzendoder :zweep
Mooi op tijd gemeld ook! Niet getreurd u kunt altijd nog met de bus(combi) |:)
Goed bezig! :R
We hebben toestemming gekregen om met een 7-personen auto te mogen reizen, krom maja we hoeven die bus igg niet in!
Citaat van: Locoleeuw op augustus 27, 2013, 13:00:43
We hebben toestemming gekregen om met een 7-personen auto te mogen reizen, krom maja we hoeven die bus igg niet in!
Ben je serieus..?
Citaat van: Southman op augustus 27, 2013, 13:04:01
Ben je serieus..?
Ja we hebben 7 man van ons vaste groepje, wie bepaald dan welke 2 met een andere auto mutten. Nu doen we joetje erbij allen en huren we gewoon zo'n auto.
Citaat van: TM op augustus 27, 2013, 12:25:23
Jij bent echt nog dommer dan ik dacht..... Wat hebben de roda rellen hier nu mee te maken???? Dat is gvd al dik 4 jaar geleden. Daarna is er nooit meer iets noemenswaardigs gebeurd. Je kunt ook gewoon in de voeten van de supporters staan ipv de anus te likken van de lokale driehoek van beide gemeenten.
Waarom is hij dom? Hij heeft gelijk. Oa de Roda rellen hebben de
Beeldvorming van cambuursupporters heel veel schade toegedaan.
Dit is ook na vier jaar nog niet herstelt!
Het slaat echt als een lul op een drumstel....
Wanneer gaat de KVC (die er "moet" zijn voor de supporters) iets doen aan dit gedrag van de driehoek?
O nee het is de KVC = "Ja meneer, ja mevrouw, gaan we doen, zo als u wenst"
PSV zegt dat het door de burgemeester van Eindhoven wordt beslist. Wat er in mijn ogen feitelijk neerkomt dat iemand een plan schrijft en hij zet zijn handtekening er onder. Volgens PSV gaat het daarbij wel om het aantal supporters dat naar Eindhoven afreist. 'Je kan niet uitgaan van 80 personenauto's van 5 personen waarvan de samenstelling ineens veranderd in 70 auto's en tien busjes.'
Waarom zijn er niet bepaalde concessies mogelijk? Waarom is er geen overleg tussen PSV/Cambuur/Eindhoven waarin wordt gesproken over de mogelijkheid van het terugbrengen van het aantal auto's als er een bepaald aantal busjes wil rijden. Het gaat immers om het aantal personen. Waarom is er niemand die hier over nadenkt of hier moeite voor wil doen om dit te overleggen?!
Overigens zeggen ze bij de gemeente Eindhoven dat de supportersvereniging van PSV het reisbeleid en de veiligheid regelt van de bezoekende club :_schater
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 09:11:38
Volgend jaar weer naar Helmond sport! :_schater
Beste uitstraling van NL , ga maar es in Engeland of Brazilie vragen l0l
FORZA PSV
jullie hebben van de topclubs de slechtste sfeer van nederland en wij horen in ieder geval bij de top 3 van meest sfeervolle clubs van nederland. jullie zijn een koopclub en heel nederland heeft een hekel aan jullie. mooi weer 2de eindigen gloryhunter
Citaat van: Southman op augustus 27, 2013, 13:21:37
PSV zegt dat het door de burgemeester van Eindhoven wordt beslist. Wat er in mijn ogen feitelijk neerkomt dat iemand een plan schrijft en hij zet zijn handtekening er onder. Volgens PSV gaat het daarbij wel om het aantal supporters dat naar Eindhoven afreist. 'Je kan niet uitgaan van 80 personenauto's van 5 personen waarvan de samenstelling ineens veranderd in 70 auto's en tien busjes.'
Waarom zijn er niet bepaalde concessies mogelijk? Waarom is er geen overleg tussen PSV/Cambuur/Eindhoven waarin wordt gesproken over de mogelijkheid van het terugbrengen van het aantal auto's als er een bepaald aantal busjes wil rijden. Het gaat immers om het aantal personen. Waarom is er niemand die hier over nadenkt of hier moeite voor wil doen om dit te overleggen?!
Overigens zeggen ze bij de gemeente Eindhoven dat de supportersvereniging van PSV het reisbeleid en de veiligheid regelt van de bezoekende club :_schater
Eens.
Het probleem begint al bij Cambuur. Laat ze lekker een maand van te voren de kaart verkoop starten. Woensdag de boel sluiten. Aantallen doorgeven klaar! Geen gezeik met aantallen en iedereen weet waar ze aan toe zijn!
@Southman, de burgemeester krijgt dat niet eens onder ogen. Een overijverig ambtenaartje zet digitaal die handtekening er wel onder..
Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2013, 12:36:44
En de rol van de KvC hierin? Of mogen die over 2 weken gewoon weer alleen de koffie en het bier klaar zetten?
Die nemen net als in Zwolle plaats op een andere tribune ipv het uitvak.
Citaat van: Galdiano op augustus 27, 2013, 08:19:42
Wat loop jij altijd te klagen hier op het forum!
Druk ligt vol bij PSV! Die moeten winnen op zo'n speciale avond. Selectie is gemiddeld 10 jaar en hebben bijna geen ervaring.
Go Ahead Eagles speelde erg leuk de eerste helft en waren gewoon beter. Ik had het nog wel eens willen zien als ze achter kwamen. Bijkomend feit is dat ze ook al twee wedstrijden van Milan in de benen hebben. En tegen Heracles was het ook niet goed. Al met al genoeg redenen waarom we niet gelijk kansloos zijn! |:)
Ben gewoon realistisch. Als PSV een hele slechte dag heeft en wij een hele goede dan valt er wat te halen. Normaal gesproken niet dus. Ieder punt uit tegen de top 7 a 8 is meegenomen.
145 kaarten verkocht
Citaat van: mindra op augustus 27, 2013, 15:33:25
145 kaarten verkocht
Dat houdt met 300/400 ook wel op ben ik bang....
Citaat van: Treb op augustus 27, 2013, 14:47:42
Ben gewoon realistisch. Als PSV een hele slechte dag heeft en wij een hele goede dan valt er wat te halen. Normaal gesproken niet dus. Ieder punt uit tegen de top 7 a 8 is meegenomen.
Realistisch of niet, in deze competitie maakt iedereen kans om van 'grotere' ploegen te winnen. (kijk maar vorig jaar PSV-PEC 1-3)
Citaat van: mindra op augustus 27, 2013, 15:33:25
145 kaarten verkocht
En hoeveel auto's al op de lijst?
Citaat van: TM op augustus 27, 2013, 15:35:50
Dat houdt met 300/400 ook wel op ben ik bang....
Dat denk ik ook.
maar ja... mensen willen wel maar al die beperkingen die worden opgelegd maken het er niet makkelijker op voor een scc supporter.
Zou iemand mij kunnen vertellen wat het hele nut van de uitkaart in deze is, ik dacht dat het een `controle middel´ was dat de BVO bij misdragingen iemand het recht tot het bezoeken van uitwedstrijden kon ontnemen door het innemen van de uitkaart. Het zou zorgen voor een soepeler beleid ten opzichte van het bezoeken van uitwedstrijden, wat maakt het dan uit of je met een busje gaat om met de auto. Ik zou zeggen dat het voor de autoriteiten makkelijker is controle te houden wanneer iedereen bij elkaar in een busje zou zitten.
Vaag dat jullie eerst moeten wisselen bij het stadion. Overige BVO's wisselen halverwege de route om.
Citaat van: tobo op augustus 27, 2013, 16:08:22
Vaag dat jullie eerst moeten wisselen bij het stadion. Overige BVO's wisselen halverwege de route om.
BIj ons is het motto "Waarom moeilijk doen als het ook op een onmogelijke wijze kan"
wij waren vanmiddag auto 44. Er stonden 11 man op de lijst met de bus combi
Citaat van: Remco1352 op augustus 27, 2013, 16:11:56
Er stonden 11 man op de lijst met de bus combi
Prima trouwens dat Cambuur de mogelijkheid bied om met een buscombi te gaan!! Ik hoop alleen dat er nog wel wat aan de prijs gedaan kan worden.
Citaat van: Ronnie tng op augustus 27, 2013, 17:13:41
Prima trouwens dat Cambuur de mogelijkheid bied om met een buscombi te gaan!! Ik hoop alleen dat er nog wel wat aan de prijs gedaan kan worden.
Vergelijk ik het met Groningen, die betalen consequent € 34 voor een buscombi. Of het nu naar Heracles of naar PSV was... Bussen worden daar geregeld door de SV. Leden krijgen € 3,- korting.
Citaat van: Remco1352 op augustus 27, 2013, 16:11:56Er stonden 11 man op de lijst met de bus combi
Als het niet lukt om de bus vol te krijgen kan er misschien een klein busje rijden?!?!
Citaat van: Lore op augustus 27, 2013, 13:08:57
Waarom is hij dom? Hij heeft gelijk. Oa de Roda rellen hebben de
Beeldvorming van cambuursupporters heel veel schade toegedaan.
Dit is ook na vier jaar nog niet herstelt!
En na Groningen thuis was het ook weer kiele,kiele door een paar STOMMELINGEN :rodekaart :rodekaart
Citaat van: vialli op augustus 27, 2013, 17:58:03
En na Groningen thuis was het ook weer kiele,kiele door een paar STOMMELINGEN :rodekaart :rodekaart
Ach je kan overdrijven, van Cambuur kant viel het echt wel mee!!! Groningers die het hek wilde forceren, Groningers die zoals in de LC te lezen was een vol blik bier door het eigen ruit gooide, Groningers die de bussen uitkwamen. Vertel jij mij eens wat die "stommelingen" voor aandeel hebben gehad?
Citaat van: Viper op augustus 27, 2013, 17:42:30
Als het niet lukt om de bus vol te krijgen kan er misschien een klein busje rijden?!?!
l8l
Net contact gehad met NEC . Die mochten ook met autocombi richting PSV en hadden nog nooit van een busjesverbod gehoord . Gae mocht ook met busjes .... Maar Cambuur niet ....
http://www.sv-gae.nl/wedstrijdinfo/173 heerlijk cambuur. Geen busjes!?
Ik baal hier stevig van maar denk dat het met het jubileum heeft te maken. Het zal er gigantisch druk worden rondom het stadion. Ze achten busjes risicovoller en kunnen dat er niet bij hebben. Beetje jammer alemaal.
Citaat van: Ronnie tng op augustus 27, 2013, 18:00:34
Ach je kan overdrijven, van Cambuur kant viel het echt wel mee!!! Groningers die het hek wilde forceren, Groningers die zoals in de LC te lezen was een vol blik bier door het eigen ruit gooide, Groningers die de bussen uitkwamen. Vertel jij mij eens wat die "stommelingen" voor aandeel hebben gehad?
Omdat ze zich weer hebben laten PROVOCEREN
Citaat van: vialli op augustus 27, 2013, 18:24:16
Omdat ze zich weer hebben laten PROVOCEREN
Het is juist rustig gebleven ondanks de provocaties.
Citaat van: vialli op augustus 27, 2013, 18:24:16
Omdat ze zich weer hebben laten PROVOCEREN
En nu een antwoord mbt RonnieTNG zijn vraag?
Wat hebben Cambuur-supporters (STOMMELINGEN) volgens jou gedaan? Was je erbij, of alleen LC gelezen? :_spank l0l l8l
Citaat van: SaVaGe op augustus 27, 2013, 18:55:46
En nu een antwoord mbt RonnieTNG zijn vraag?
Wat hebben Cambuur-supporters (STOMMELINGEN) volgens jou gedaan? Was je erbij, of alleen LC gelezen? :_spank l0l l8l
Het 90 minute lang provocerende obscebe gebaren maken naar uitvak.... met groep beneden bij hek staan en wat stoer doen bij opwachten bussen zal niet helpen maar dat zal niet de reden zijn van dit kutbeleid...
Men hoeft hier geen reden te hebben om je eigen supporters als vuil te behandelen..
Vind het al godsgetreurd dat je je uitksarten niet via internet kan bestelle en je maar 4/5 dagen hebr om kaartje te kopen. Dan ook nog gruwelijke buscombi prijzen en afvrage waarom het niet vol is.... over het busjes beleid msar niet te sprekn.. ff namens je supporters op je strepen staan mevrouw tromp en busjes eisen... alle clubs kunnen zowat met busjes erheen.. ben wel klaar met die waardeloze bende dasr. Amateurs.
Zo kan ik ook ff frustraties kwijt :proost
Citaat van: Bernardo op augustus 27, 2013, 12:30:51
Higler is de scheidsrechter.
Knvb doet er alles aan om psv te laten winnen. Snotneus die Higler en een dikke thuisfluiter :zucht
Citaat van: Bernardo op augustus 27, 2013, 12:30:51
Higler is de scheidsrechter.
De laatste dat we die als scheidsrechter hadden was het einde prachtig. In mijn beleving was ie toen niet tegen ons (zoals Kuipers dit weekend wel)
Citaat van: fred op augustus 27, 2013, 12:52:55
Arrogante kutclub dat psv. Een niet te moeilijke tegenstander op hun "feestdag" en die KNVB honoreert het ook nog vrolijk :rodekaart l0l l8l
Goh, wat hoop ik dat dat psv de deksel op de neus krijgt zaterdag.
SCC Reuzendoder :zweep
Onzin , PSV vroeg een thuis wedstrijd thats it.
Elke thuiswedstrijd voor PSV is een ""makkie"" , op Ajax na.
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 21:38:37
Onzin , PSV vroeg een thuis wedstrijd thats it.
Elke thuiswedstrijd voor PSV is een ""makkie"" , op Ajax na.
Donder nou maar weer op naar je eigen forum l0l
Citaat van: Tukker op augustus 27, 2013, 19:15:34
De laatste dat we die als scheidsrechter hadden was het einde prachtig. In mijn beleving was ie toen niet tegen ons (zoals Kuipers dit weekend wel)
Was het niet Excelsior? Of was het de Graafschap?
Citaat van: Galdiano op augustus 27, 2013, 21:41:46
Was het niet Excelsior? Of was het de Graafschap?
Excelsior
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 21:38:37
Onzin , PSV vroeg een thuis wedstrijd thats it.
Elke thuiswedstrijd voor PSV is een ""makkie"" , op Ajax na.
Welkom !
En inderdaad is Ajax een taaie ploeg om tegen te spelen :X
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 27, 2013, 21:55:53
Welkom !
En inderdaad is Ajax een taaie ploeg om tegen te spelen :X
Thanks..
Ja met Marcelo en Derijck achterin wel , meestal verliezen ze in Eindhoven 8)
btw hoe doet Ritzmaier et ?
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 21:38:37
Onzin , PSV vroeg een thuis wedstrijd thats it.
Elke thuiswedstrijd voor PSV is een ""makkie"" , op Ajax na.
PECH Zwolle thuis is ook een makkie kan ik me herinneren :devil
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 22:04:15
Thanks..
Ja met Marcelo en Derijck achterin wel , meestal verliezen ze in Eindhoven 8)
btw hoe doet Ritzmaier et ?
Ritzmaier kan er geen fuck van. Hebben we helemaal niets aan.
Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2013, 22:04:44
PECH Zwolle thuis is ook een makkie kan ik me herinneren :devil
ach ja zulke wedstrijden heb je 1x in de zoveel jaar er tussen zitten. ;)
Cambuur wordt een eitje l0l
Citaat van: John Hiatt op augustus 27, 2013, 22:13:41
Ritzmaier kan er geen fuck van. Hebben we helemaal niets aan.
Lekker bij jullie laten dan.
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 22:19:41
ach ja zulke wedstrijden heb je 1x in de zoveel jaar er tussen zitten. ;)
Cambuur wordt een eitje l0l
Ja elk seizoen wel zo'n mispeer...
Ach na zaterdag weet je tenminste dat je die mispeer hebt gehad voor dit seizoen l8l
Oh ja, laat ik dan ook nog eens "aardig" zijn... Welkom!
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 22:20:06
Lekker bij jullie laten dan.
Prima. Voor niks dan hè.. ff serieus Ritzmaier is een prima speler voor ons. Deed het tegen groningen uitstekend. Veel loopvermogen ook!!
Overigens hoeveel kaarten zijn er al verkocht voor ons?? En hoeveel animo is er voor de buscombi??
Citaat van: Nightmarelwd op augustus 27, 2013, 14:43:07
Die nemen net als in Zwolle plaats op een andere tribune ipv het uitvak.
Dat de KVC dit doet vind ik echt :R
In plaats van je eigen jongens te steunen en schouder aan schouder te staan vind ik dit de reinste vorm van gek aanstekerij en walgelijkheid.
Ik ben blij dat er iemand dit eens zegt. Mij viel het al langer op en vindt het de omgekeerde wereld. Echt schijt ziek wordt je van dat uit beleid maar zelf op de hoofd tribune gaan zitten en zuipen in de zakken club is als bestuurlijk lid supporterclub onwaardig!
En dan ook nog gek aansteken met foto's op Facebook :R :R :R
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 22:20:06
Lekker bij jullie laten dan.
Check de tweede pagina van "Spelers en Technische Staf" maar eens. Dan weet je hoe we over hem denken ;)
Goede invalbeurt tegen Roda, uitstekend gespeeld tegen Groningen, maar tegen Zwolle een stuk minder.
Citaat van: maikcambuur op augustus 27, 2013, 22:23:26
Overigens hoeveel kaarten zijn er al verkocht voor ons?? En hoeveel animo is er voor de buscombi??
11 buskaarten was de laatste update die ik gelezen heb. Autocombi liep wel aardig door.
Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 22:19:41
ach ja zulke wedstrijden heb je 1x in de zoveel jaar er tussen zitten. ;)
Cambuur wordt een eitje l0l
:_schater en dat zeg je als je amper een punt bij heracles kan scoren :_schater
Citaat van: Destroyer op augustus 27, 2013, 22:23:56
Dat de KVC dit doet vind ik echt :R
In plaats van je eigen jongens te steunen en schouder aan schouder te staan vind ik dit de reinste vorm van gek aanstekerij en walgelijkheid.
Ik ben blij dat er iemand dit eens zegt. Mij viel het al langer op en vindt het de omgekeerde wereld. Echt schijt ziek wordt je van dat uit beleid maar zelf op de hoofd tribune gaan zitten en zuipen in de zakken club is als bestuurlijk lid supporterclub onwaardig!
En dan ook nog gek aansteken met foto's op Facebook :R :R :R
Joh maak je niet druk.. Iedere andere club doet precies hetzelfde. Maak ik me niet druk om, net als de supporters die buiten de combi omreizen en ook op andere tribunes zitten.
Komt ie weer:
SC Cambuur WINT in Eindhoven !!!
Vraag niet hoe maar het gebeurt |:) |:)
Dus dat verjaardagfeesie wordt een " sobere" bijeenkomst :_schater
Als er iemand is die een feestje kan verknallen ben ik het wel...
Maar even regelen dat ik zonder uitkaart ook mee kan.. Zandokan nog een plek vrij in de kofferbak? :devil
Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2013, 22:24:54
11 buskaarten was de laatste update die ik gelezen heb. Autocombi liep wel aardig door.
Als er nog 5 bijkomen zal je zien dat Cambuur met jeugd busjes gaat rijden :_schater
Die worden geweigerd :devil
Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2013, 22:27:00
Joh maak je niet druk.. Iedere andere club doet precies hetzelfde. Maak ik me niet druk om, net als de supporters die buiten de combi omreizen en ook op andere tribunes zitten.
Zou best kunnen. Ik heb het idee dat bij andere clubs meer kan. Feiten worden hier genoeg genoemd. Dat andere supporters in andere vakken zitten hou je imo niet tegen. Maar je snapt toch mijn eerste zin?
Ik vind het gek aanstekerij!
Ik snap je wel en zolang het een delegatie van het bestuur is die op "uitnodiging" van de collega's uit Kerkrade/Zwolle/Eindhoven etc. daar zitten vind ik het geen probleem. Neemt men cru gezegd "vriendjes" mee dan vind ik het een ander verhaal.
Citaat van: Destroyer op augustus 27, 2013, 22:23:56
Dat de KVC dit doet vind ik echt :R
In plaats van je eigen jongens te steunen en schouder aan schouder te staan vind ik dit de reinste vorm van gek aanstekerij en walgelijkheid.
Ik ben blij dat er iemand dit eens zegt. Mij viel het al langer op en vindt het de omgekeerde wereld. Echt schijt ziek wordt je van dat uit beleid maar zelf op de hoofd tribune gaan zitten en zuipen in de zakken club is als bestuurlijk lid supporterclub onwaardig!
En dan ook nog gek aansteken met foto's op Facebook :R :R :R
sta liever int uitvak dan op dehoofdtribune hoor
Citaat van: Destroyer op augustus 27, 2013, 22:40:33
Ik vind het gek aanstekerij!
Dat moet je anders zien. Alle sv's in Nederland nodigen het bestuur uit van de ontvangende sv. Dat gebeurt over en weer. In mijn tijd ook. Niet dat Roepieh en ik daar ooit gebruik van hebben gemaakt, wij stonden altijd in het uitvak op eigen vervoer (of met Bierbus), maar dat is heel normaal. In onze tijd was er altijd 1 persoon die dat wel deed en die ontfermde zich dan ook altijd thuis weer over de bezoekende sv. Hoefden wij dat gelukkig niet te doen en konden wij gewoon lekker vooraf zuipen.
Somebody has to take the bullit. :clint
Citaat van: Destroyer op augustus 27, 2013, 22:23:56
Dat de KVC dit doet vind ik echt :R
Echt schijt ziek wordt je van dat uit beleid maar zelf op de hoofd tribune gaan zitten en zuipen in de zakken club is als bestuurlijk lid supporterclub onwaardig!
En dan ook nog gek aansteken met foto's op Facebook :R :R :R
Net contact gehad hierover met de secretaris van de KVC. Totaal niet waar. Bestuur KVC zat gewoon in het uitvak.
Kijk, dat krijg je dus met dat domme meisjesachtige Facebook gedoe. Lekker blijven roddelen met zijn allen.
Statusjes bijwerken jongens met zijn allen. :_schater :_schater
Citaat van: Nightmarelwd op augustus 27, 2013, 14:43:07
Die nemen net als in Zwolle plaats op een andere tribune ipv het uitvak.
Volgens mij zag ik toch echt de voorzitter in het uitvak staan.
Citaat van: poelie-lwd op augustus 28, 2013, 07:47:53
Volgens mij zag ik toch echt de voorzitter in het uitvak staan.
Op zijn fb stond anders een foto van een ander vak.
Citaat van: clint op augustus 28, 2013, 07:34:54
wij stonden altijd in het uitvak
Of beter, lagen in het uitvak.
:zweep
Jezus,
Wat een gejank om niks... ;(
Allemaal facebook checken.
195 autocombi kaarten momenteel
12 op bus lijst
Citaat van: SaVaGe op augustus 28, 2013, 13:46:29
195 autocombi kaarten momenteel
12 op bus lijst
Zal een auto of 50 zijn?
Citaat van: Lore op augustus 28, 2013, 13:52:57
Zal een auto of 50 zijn?
Uitgaande van een gemiddelde bezetting per auto van 3 pers. zit je op 65 autos ;)..
Citaat van: SaVaGe op augustus 28, 2013, 14:19:59
Uitgaande van een gemiddelde bezetting per auto van 3 pers. zit je op 65 autos ;)..
Dus autocombi zal wel uitverkocht raken en dan buscombi, max 1 bus!
Denk niet dat die bus vol komt, als er pas 12 man op staan...
Dan kan er toch een klein busje rijden voor hen? Tegen Roda ging die bus ook al niet door.
Citaat van: Viper op augustus 28, 2013, 14:50:22
Dan kan er toch een klein busje rijden voor hen? Tegen Roda ging die bus ook al niet door.
Foei! :rodekaart
Dat mag niet, word er veel te veel gezopen zegt men! :O
Gelukkig kan dat in een personen auto niet :_spank
Citaat van: Bernardo op augustus 28, 2013, 14:28:50
Denk niet dat die bus vol komt, als er pas 12 man op staan...
Misschien niet, maar zullen toch nog wel wat bij komen? En anders regelen ze maar wat!
Zal wat zijn als BVO klein busje regelt voor buscombigangers :_schater :_schater
Citaat van: SCC-J op augustus 28, 2013, 15:57:23
Zal wat zijn als BVO klein busje regelt voor buscombigangers :_schater :_schater
Ja, die hebben zichzelf wel redelijk klem gezet. Ze willen die mensen misschien wel helpen, maar kunnen dat straks door hun eigen uitlatingen niet meer!
Bijna een hele vi over 100 jarig bestaan van psv.
Wat zou het toch mooi zijn als wij dat feestje kunnen
verpesten |:)
Tussenstand:
220 kaarten
59 auto's
12 busgangers
Word mannetje of 300 denk ik.
Citaat van: Bernardo op augustus 28, 2013, 17:22:14
Word mannetje of 300 denk ik.
vanavond extra verkoop hertje toch?
Er is nu nog plek voor 15 auto's, begreep ik van iemand. Zijn bron: twitter.
Het moet in milaan even verlengen worden.. zijn ze zaterdag niet top fit.
Citaat van: 666 op augustus 28, 2013, 21:28:46
Het moet in milaan even verlengen worden.. zijn ze zaterdag niet top fit.
En dan uitschakeling door strafschoppen. En plak er ook nog maar wat vertraging met het vliegtuig er achteraan :devil
Citaat van: Lore op augustus 23, 2013, 18:05:42
26 - 27 na een 26 - 0 achterstand?
Nee joh! Cambuur wint met 0-58 :P
Milan was toch een maatje te groot alhoewel PSV het aardig deed en zeker niet kansloos was..
PSV zal voor Cambuur een maatje te groot zijn , gun jullie wel een ere treffer gemaakt door Ritzmaier 8) :proost
Citaat van: PSV1913 op augustus 29, 2013, 08:31:57
Milan was toch een maatje te groot alhoewel PSV het aardig deed en zeker niet kansloos was..
PSV zal voor Cambuur een maatje te groot zijn , gun jullie wel een ere treffer gemaakt door Ritzmaier 8) :proost
Dank voor deze bijdrage!
Citaat van: Lore op augustus 29, 2013, 08:51:05
Dank voor deze bijdrage!
Geen dank kerel :proost
Citaat van: PSV1913 op augustus 29, 2013, 09:03:37
Geen dank kerel :proost
niet te vrij worden he, Meneer voor jou
Citaat van: PSV1913 op augustus 29, 2013, 08:31:57
Milan was toch een maatje te groot alhoewel PSV het aardig deed en zeker niet kansloos was..
PSV zal voor Cambuur een maatje te groot zijn , gun jullie wel een ere treffer gemaakt door Ritzmaier 8) :proost
Heb jij de wedstrijd dan wel gezien?? PSV is helaas zwaar overklast.. ik had voor het nederlands voetbal ook gehoopt dat jullie gingen winnen. Maar AC milan heeft heerlijk Italiaans voetbal gespeeld.. Zo spelen ze daar en de PSV heeft 1 kans gehad.. Voor de rest kwamen ze bijna niet in de 16... Ook leden voorin de mannen veel en veel te snel balverlies en was de 2de bal bijna nooit voor PSV.. enige goed wat ik gezien heb is dat er wel vechtlust is.. maar die mogen ze zaterdag wel op de bank neerzetten want cambuur gaat gewoon een punt mee naar huis nemen!
Hoe lang duurt het aanvragen van zo'n uitkaart?
Kan ik deze vandaag aanvragen en meteen een kaart voor psv - scc kopen?
Citaat van: skaaf op augustus 29, 2013, 11:02:53
Hoe lang duurt het aanvragen van zo'n uitkaart?
Kan ik deze vandaag aanvragen en meteen een kaart voor psv - scc kopen?
Ja, kan meteen kaartje halen.
FC Schietvan40meter
Ik zie geen problemen :zweep
Overigens, nog dit, in tegenstelling tot wat onze 'vriend' van PSV hier eerder over beweerde:
Rik Elfrink @RikElfrink 12h
#PSV kan zich gaan richten op het feestmenu bij het jubileum: Cambuur. #PSV vroeg speciaal om een 'kleine' tegenstander.
garrincha_ @GARRINCHA_ 12h
@RikElfrink KNVB heeft dat ontkent. PSV vroeg er alleen om om geen risicoduel te krijgen in verband met festiviteiten.
Rik Elfrink @RikElfrink 11h
@GARRINCHA_ Een clubfunctionaris heeft dat in een volle zaal met veel pers uit Eindhoven aangegeven.
Rik Elfrink is PSV-watcher van het Eindhovens Dagblad. Hij is vaak goed op de hoogte en heeft volgens mij geen redenen om hierover te liegen.
EDIT: Daarnaast nog een interessante tweet van Henk Albers:
Henk Albers @HenkAlbers1970 1m
Het is wel duidelijk: #CAMBUUR speelt voorin met Feldballe op links, Hemmen centraal en Lukoki op rechts. pic.twitter.com/yBfY0s1IMJ
De rest van de opstelling blijft vermoedelijk intact.
Henk Albers @HenkAlbers1970 3m
(vermoedelijke) opstelling #CAMBUUR :Nienhuis,Bijker,VdLaan,Leeuwin,Droste,Ritzmaier,ElMakrini,Bakker,Feldballe,Hemmen,Lukoki #PSVCAM
Mooie voorhoede... Even kijken of de pamperverdediging het geweld van Hemmen aan kan :devil
Citaat van: Dokkumer op augustus 29, 2013, 11:26:58
Mooie voorhoede...
Eens. Zo moet je iedere wedstrijd beginnen!
Citaat van: Len Cantello op augustus 29, 2013, 12:39:52
Eens. Zo moet je iedere wedstrijd beginnen!
EENSCHER DAN EENSCH |:)
mooie opstelling,,,snelheid opde buitens en een koele afmaker in de midden.
Citaat van: PSV1913 op augustus 29, 2013, 08:31:57
Milan was toch een maatje te groot alhoewel PSV het aardig deed en zeker niet kansloos was..
PSV zal voor Cambuur een maatje te groot zijn , gun jullie wel een ere treffer gemaakt door Ritzmaier 8) :proost
die scoort na 3 min al jonkje
Ik vind het niet erg als de opstelling van Henk Albers juist is. Alleen Lukoki dan wel op recht laten balle en op links Feldballe
Alle vertrouwen erin :proost
Ben wel benieuwd of we onze PSV "vriend" na de wedstrijd hier nog terug zien :rodekaart :rodekaart
Citaat van: Collingwood op augustus 29, 2013, 11:20:26
Overigens, nog dit, in tegenstelling tot wat onze 'vriend' van PSV hier eerder over beweerde:
Rik Elfrink @RikElfrink 12h
#PSV kan zich gaan richten op het feestmenu bij het jubileum: Cambuur. #PSV vroeg speciaal om een 'kleine' tegenstander.
garrincha_ @GARRINCHA_ 12h
@RikElfrink KNVB heeft dat ontkent. PSV vroeg er alleen om om geen risicoduel te krijgen in verband met festiviteiten.
Rik Elfrink @RikElfrink 11h
@GARRINCHA_ Een clubfunctionaris heeft dat in een volle zaal met veel pers uit Eindhoven aangegeven.
Rik Elfrink is PSV-watcher van het Eindhovens Dagblad. Hij is vaak goed op de hoogte en heeft volgens mij geen redenen om hierover te liegen.
EDIT: Daarnaast nog een interessante tweet van Henk Albers:
Henk Albers @HenkAlbers1970 1m
Het is wel duidelijk: #CAMBUUR speelt voorin met Feldballe op links, Hemmen centraal en Lukoki op rechts. pic.twitter.com/yBfY0s1IMJ
De rest van de opstelling blijft vermoedelijk intact.
geen risicoduel en dan zulke regels
Citaat van: PSV1913 op augustus 29, 2013, 08:31:57
Milan was toch een maatje te groot alhoewel PSV het aardig deed en zeker niet kansloos was..
PSV zal voor Cambuur een maatje te groot zijn , gun jullie wel een ere treffer gemaakt door Ritzmaier 8) :proost
Dat had ik je ook meteen kunnen vertellen dat Milan een maat te groot is.
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 30, 2013, 06:59:15
Dat had ik je ook meteen kunnen vertellen dat Milan een maat te groot is.
Jij hebt lef als Feyenoord aanhanger 8P
Karim Rekik dreigt jubileumwedstrijd PSV tegen SC Cambuur te missen
EINDHOVEN - PSV-verdediger Karim Rekik heeft in de uitwedstrijd tegen AC Milan een enkelblessure opgelopen. Dat meldt De Telegraaf. Het is daardoor onzeker of hij zaterdag aan kan treden tegen SC Cambuur.
Middenvelder Oscar Hiljemark herstelt volgens de krant goed van zijn enkelblessure en kan tegen SC Cambuur mogelijk weer worden opgesteld.
Wie is de vervanger van Rekik? Manolev? :_schater
hemmen sloopt ze allemaal
Citaat van: Yellow Army op augustus 30, 2013, 08:03:46
Karim Rekik dreigt jubileumwedstrijd PSV tegen SC Cambuur te missen
EINDHOVEN - PSV-verdediger Karim Rekik heeft in de uitwedstrijd tegen AC Milan een enkelblessure opgelopen. Dat meldt De Telegraaf. Het is daardoor onzeker of hij zaterdag aan kan treden tegen SC Cambuur.
Middenvelder Oscar Hiljemark herstelt volgens de krant goed van zijn enkelblessure en kan tegen SC Cambuur mogelijk weer worden opgesteld.
Ach wat naar, had met zo verheugd om hem te zien spelen! :_schater
werd lekker pittig getraind,,,kloosterman werd bijna ko schoten en spelers waren hem aant dollen na de training haha
Citaat van: denistel op augustus 30, 2013, 12:51:27
werd lekker pittig getraind,,,kloosterman werd bijna ko schoten en spelers waren hem aant dollen na de training haha
hadden ze dat maar deen, stadionverbod die vent!!!
PSV wil eeuwfeest vieren met winst op Cambuur
Geplaatst op
30 augustus 2013
Laatste update
30 augustus, 13:49
Foto's 1 Fotograaf: EPA
EINDHOVEN - PSV bestaat deze week 100 jaar en dat moet zaterdagavond gevierd worden met een klinkende zege op SC Cambuur. Die overwinning moet er niet alleen komen om de verjaardagstaart zoeter te laten smaken, maar ook om de nederlaag van woensdag tegen AC Milan (2-0) het gelijkspel tegen Heracles Almelo (1-1) vorige week weg te spoelen. De ploeg van Philip Cocu werd door die resultaten uitgeschakeld voor de Champions League en liep averij op in de competitie.
Mocht PSV zateerdagavond winnen van Cambuur, dan zijn de Eindhovenaren in ieder geval weer voor even koploper. PEC Zwolle, dat sinds zaterdag bovenaan staat, komt zondag pas in actie thuis tegen FC Utrecht. De Zwollenaren zijn verrassend genoeg nog de enigen zonder puntenverlies. PSV is de nummer twee en volgt PEC op 2 punten. Vorige week won Zwolle overtuigend met 2-0 van Cambuur. FC Utrecht herstelde zich van een matige seizoensstart door met 2-0 van AZ te winnen. l8l
Wat is je bron? Zelden zoveel fouten gezien in 8 regels... Kon bijna een episteltje van mijn hand zijn :devil
Het Brabants dagblad !!!!!
Ik ben al de hele dag bezig geweest met een spandoek maar kreeg het niet voor elkaar :P
Kan iemand nog ff een spandoek fixen voor morgen?
Ik PM je de tekst wel
Alvast bedankt, FORZA SCC
Hopen dat we een beetje redelijk voor de dag komen morgen zoals Go Ahead laatst. Beetje stootkracht zou leuk zijn.
Citaat van: SCCBerlikum op augustus 30, 2013, 17:18:40
Ik ben al de hele dag bezig geweest met een spandoek maar kreeg het niet voor elkaar :P
Kan iemand nog ff een spandoek fixen voor morgen?
Ik PM je de tekst wel
Alvast bedankt, FORZA SCC
Luilak ;)
Hoeveel supporters uiteindelijk mee?
Citaat van: Galdiano op augustus 30, 2013, 09:00:05
Wie is de vervanger van Rekik? Manolev? :_schater
Hendrix of Zanka.
wtf is hemmen ?
:0= MATCHDAY!!
We gaan een feestje verstieren! |:)
Citaat van: PSV1913 op augustus 30, 2013, 23:58:15
Hendrix of Zanka.
wtf is hemmen ?
Is? Wie is Hemmen zal je bedoelen!
Daar komen jullie vanavond wel achter!
Hendrix of Zanka? Het interesseert me geen reet wie het zijn.
Veel minder dan Rekik, en Park op de bank? Vreemd allemaal.
Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2013, 00:08:12
Is? Wie is Hemmen zal je bedoelen!
Daar komen jullie vanavond wel achter!
Hendrix of Zanka? Het interesseert me geen reet wie het zijn.
Veel minder dan Rekik, en Park op de bank? Vreemd allemaal.
Rik Elfrink @RikElfrink 9h
Vermoedelijke opstelling #PSV morgen: Zoet; Brenet, Bruma, Hendrix, Willems; Wijnaldum, Schaars, Maher; Jozefzoon, Matavz, Depay #psvcam
100 jaar !!! :thumbsup
Goeie wedstrijd morgen .
ga voor een 4-1.
Citaat van: PSV1913 op augustus 31, 2013, 00:14:20
100 jaar !!! :thumbsup
Goeie wedstrijd morgen .
ga voor een 4-1.
Jij ook! :proost
Gok op een verassing, geen winst, wel gelijkspel!
2-2 ofzo |:)
MATCH DAY
De beloften van pisvee konden gisteren niet op tegen het altijd lastige haha Dordrecht 2-0
Vandaag wordt het feestje compleet om zeep geholpen 1-2..
Matchday!
Metsdee
Citaat van: PSV1913 op augustus 31, 2013, 00:14:20
100 jaar !!! :thumbsup
Goeie wedstrijd morgen .
ga voor een 4-1.
morgen we spelen vandaag jongkje
Toch maar even een terugblik op 100 jaar Pisvee. Voor mij gaat het gelukkig maar 30 jaar terug, mis ik gelukkig 70 jaar van hun bestaan. Het jaar waarin Ons Cambuur voor de beker gelijk speelde en de return in Eindhoven moest spelen. Helaas kwamen we toen te laat in Eindhoven aan en hebben we de eerste goal van Cambuur niet gezien. Er werd nipt verloren met 3-2 (volgens Dokkumer), maar een hele belevenis omdat je toen nog Nederlanders had die bij Pisvee speelden en Cambuur het uitstekend deed.
Daarna nooit meer in het Pisvee stadion geweest, tot mijn vrijgezellenfeest in 2002, vergeef ik mijn schoonfamilie nooit weer.
Pisvee de club die als eerste de verloedering van de Nederlandse competitie inzette door een team te kopen van geld wat over de ruggen van de Philips werknemer was verdiend. Immers de hoofdsponsor van Pisvee was de eerste die zijn mensen ontslagen had omdat de administratie van het hoofdkantoor verhuisd was naar Polen en India. En zie daar weer de link met het Pisvee van toen. Veel buitenlanders en weinig eigen kweek weinig spelers voor het Nederlands elftal en door de extreem hoge gemeentelijke subsidie, die nergens zo hoog is als in Eindhoven, weten ze nu weer wat Nederlanders zijn. Het is dan wel de pampergeneratie, maar het begint weer ergens op te lijken.
Afijn in die 30 jaar Pisvee heb ik gezien hoe dit soort clubs de Nederlandse competitie naar een bedenkelijk niveau hebben gebracht door alleen nog buitenlanders te halen, samen met de duitsers uit Kerkrade en de mensen van Fietstas uit Arnhem, die dat nu nog steeds in heel extreme mate doen.
Nou ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn terugblik en laten we nou vanavond maar een feestje gaan verstieren. We weten waarom we het allemaal doen. Drie punten pakken van de club die de ondergang van de Nederlandse competitie heeft ingezet.
PSV speelde met 11 Nederlanders vorige week :|
Citaat van: PSV1913 op augustus 31, 2013, 08:57:02
PSV speelde met 11 Nederlanders vorige week :|
Knap hoor voor het eerst in 100 jaar en nou maar weer terug naar je klapveeforum.
Citaat van: PSV1913 op augustus 30, 2013, 23:58:15
Hendrix of Zanka.
wtf is hemmen ?
Daar kom je vanavond wel achter Willy.... of is het Rene?
Citaat van: PSV1913 op augustus 31, 2013, 00:14:20
100 jaar !!! :thumbsup
Goeie wedstrijd morgen .
ga voor een 4-1.
Echt kansloos dat je als psv supporter de hele week op een Cambuur forum bivakkeert
Citaat van: SCC-J op augustus 31, 2013, 12:00:16
Echt kansloos dat je als psv supporter de hele week op een Cambuur forum bivakkeert
Ik voel me zelf al vrij kansloos dat ik 40 keer per week hier het forumonderdeel 'nieuwe spelers' aan klik tegen beter weten in ;)
Ik denk dubbele cijfers....
1-1 |:)
Citaat van: Eewal op augustus 31, 2013, 12:05:53
Ik voel me zelf al vrij kansloos dat ik 40 keer per week hier het forumonderdeel 'nieuwe spelers' aan klik tegen beter weten in ;)
Alleen het topic nieuwe spelers? Bijna alle 7000 berichten van deze maand verdienen het predikaat "Kansloos"... :devil
Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2013, 12:23:32
Alleen het topic nieuwe spelers? Bijna alle 7000 berichten van deze maand verdienen het predikaat "Kansloos"... :devil
Mooie club hebben we toch 8)
6-1
Citaat van: sunderland op augustus 31, 2013, 12:47:33
6-1
Als we daar vanuit gaan kan het alleen maar tegenvallen :_schater
Citaat van: Eewal op augustus 31, 2013, 12:05:53
Ik voel me zelf al vrij kansloos dat ik 40 keer per week hier het forumonderdeel 'nieuwe spelers' aan klik tegen beter weten in ;)
Je bent niet de enige :_schater
Citaat van: DC op augustus 31, 2013, 13:07:34
Je bent niet de enige :_schater
En dan elke keer die teleurstelling hè :_schater
Citaat van: Destroyer op augustus 31, 2013, 13:41:44
En dan elke keer die teleurstelling hè :_schater
Steeds weer hetzelfde geleuter en steeds is het niks... Misschien die, misschien Tigha, misschien Gijpie voor op de vleugel? 8P
Aan de ene kant nutteloos al dat gelul maar op zich is het ook wel vermakelijk dus blijf toch steeds terugkomen 8)
Citaat van: sunderland op augustus 31, 2013, 12:47:33
6-1
Dan scoren we tenminste wel in een uitwedstrijd :devil
Citaat van: DC op augustus 31, 2013, 14:09:02
Steeds weer hetzelfde geleuter en steeds is het niks... Misschien die, misschien Tigha, misschien Gijpie voor op de vleugel? 8P
Aan de ene kant nutteloos al dat gelul maar op zich is het ook wel vermakelijk dus blijf toch steeds terugkomen 8)
Gijpie kwam alleen als Derksen als back gehaald werd..
Citaat van: denistel op augustus 30, 2013, 09:21:41
hemmen sloopt ze allemaal
Meestal
wordt Hemmen gesloopt...Als die Bruma er in kleunt maakt Hemmen de 90 minuten weer niet vol..
Heel realistisch gezien ga ik er gewoon vanuit dat we hier verliezen. PSV heeft gewoon een veel betere selectie. Hoop alleen dat het niet een gigantisch pak slaag wordt als in 7-0 of zo.
Maar toch leeft stiekem dan hoop dat zij ons onderschatten, dat zij nog moe zijn van afgelopen woensdag en misschien nog wel teleurgesteld door die uitschakeling.. Misschien hebben zij wel een offday en wij een hele goeie dag... sja je weet het nooit.
Kijk er vooral naar uit hoe wij het er vanaf brengen tegen een tegenstander als PSV. Ben vooral benieuwd of we nu ook weer gevaarlijker kunnen worden met Hemmen in de spits en Lukoki vanaf rechts. Feldballe op links ben ik ook benieuwd naar.
Ik reken nergens op, alles beter dan dat is mooi, hopelijk gaan we de boeken in als de club die het feestje van PSV verstoorde.
Gas geve |:)
Tuurlijk moet je een verlies incalculeren. Maar je wilt als ploeg ook niet als feestmaal rondlopen.
Laten we hopen dat ze de wedstrijd tegen Milan nog in de benen hebben plus wat onderschatting en dat we zolang mogelijk de 0 houden.
Des te gerriteerder raken ze met hier en daar een :gelekaart en het klapvee wat zich begint te roeren.
4-3 :X
Hiervoor zijn we gepromoveerd... We kunnen alleen maar winnen! |:) |:)
Cambuur wint niet
Maar een permanent Ban voor PSV1913 zou voor mij als 3 pt. voelen :insane
Ik zeg 3-1
Zojuist even een goed gesprek gehad met Junior Hoolie -ja hij is gepromoveerd- en die wist met stelligheid te melden dat Cambuur zou winnen met 2-1.. Lukoki en Hemmen scoren volgens hem |:)
Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2013, 17:22:05
Zojuist even een goed gesprek gehad met Junior Hoolie -ja hij is gepromoveerd- en die wist met stelligheid te melden dat Cambuur zou winnen met 2-1.. Lukoki en Hemmen scoren volgens hem |:)
Kijk die heeft er kijk op.
Zo, bier staat koud, vlammetjes gehaald, nog 2,5 uur.
:0=GAS GEVEN MET DIE BENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citaat van: wiekie1969 op augustus 31, 2013, 18:17:07
Zo, bier staat koud, vlammetjes gehaald, nog 2,5 uur.
:0=GAS GEVEN MET DIE BENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wij hebben de zelfde gedachten gang, vanmiddag nieuwe biertjes en vlammetjes gehaald! :p
Opstelling PSV vs Cambuur: Zoet, Willems, Hendrix, Bruma, Brenet; Maher, Schaars, Wijnaldum; Depay, Locadia, park
( Locadia vervangt geblesseerde Matavz en Hendrix 1e keer in de basis )
De van te voren al verwachte opstelling van onze geel/blauwe trots:
Nienhuis;
Droste, Leeuwin, vd Laan, Bijker;
El Makrini, Bakker, Ritzmaier;
Lukoki, Hemmen en Feldballe
:0= Eind tijd feestje: 20:45 uur
Dit wordt natuurlijk een overwinning 8)
Kan er helaas niet bij zijn en moet online kijken, heb gelukkig deze site gevonden: http://www.sports-livez.net (http://www.sports-livez.net) Hopelijk werkt deze goed :)
Zolang ik maar kan kijken..
http://firstrownow.eu/watch/204652/1/watch-psv-vs-cambuur-leeuwarden.html (http://firstrownow.eu/watch/204652/1/watch-psv-vs-cambuur-leeuwarden.html)
leuke sfeeractie, speciaal voor ons? :P
Citaat van: JohnMafred op augustus 31, 2013, 20:06:55
Dit wordt natuurlijk een overwinning 8)
Kan er helaas niet bij zijn en moet online kijken, heb gelukkig deze site gevonden: http://www.sports-livez.net (http://www.sports-livez.net) Hopelijk werkt deze goed :)
Zolang ik maar kan kijken..
Die site is dus ook weer online
ik hoor de cambuur supporters nu al meer dan de psv supporters |:)
sterk begin
Jezus komen we goed weg, 2 man vrij bij een corner.
Die man die door het voetbal heen praat: :rodekaart
verdomme kunnen we dus toch gevaarlijk worden...lekker paasje van makrini op lukoki
Als El Makrini beter oplet (iets meer geluk heeft) trapt hij bij die corner de bal binnen
BIN HELEMAAL GEK INNE HASSES...
Wat zou er met me gebeuren als we winnen in Eindhoven? :P
De ruimtes tussen de gespeelde bal en de speler is bij Cambuur soms erg groot
PSV is kwetsbaar op links bij Brenet alleen is Feldballe helaas niet in staat daar gebruik van te maken
Ook met Willems en Park gaan ze het niet redden
We hebben te vrezen van Wijnaldum, Bruma en Depay!
Bijker speelt trouwens alsof doet hij dit al jaren! Topper |:)
Ook zie je gelijk waarom Hemmen speelt in plaars van Barto; Rust en balvast
Het middenveld is van ons alleen de stootkracht mist (weer)
Ook onze supporters hoor je erg goed :thumbsup
PSV had een kinderfeestje: Lang zal ze leven :_schater
Ik ga van een verlies naar een gelijkspel; 1-1 |:)
lekkere panna van bijkertje net |:)
kut geel voor ritzmaier
oh wat een domme kaart voor lukoki
Lukoki, hoe stom kan je zijn. Met al zijn gebaartjes
Domme kaart voor Lukoki... Maar eindelijk hoorden we de toeschouwers van psv eens :zucht
geweldige eerste helft :thumbsup
Gele kaart was idd bijzonder onnozel...
maar die pass had ook eerder gemoeten hoor!!!!
Prima eerste helft...
Benieuwd of we dezelfde energie erin kunnen gooien tweede helft... |:) |:)
Sjonge, niet verwacht dat het nog 0-0 zou staan. |:)
eagles ging ook pas 2de helft onderuit tegen PSV... ben benieuwd of wij wel stand kunnen houden
Volgende week bij de Eagles krijg je het moeilijker zoals t nu staat :zucht
Citaat van: Unknown op augustus 31, 2013, 21:35:13
eagles ging ook pas 2de helft onderuit tegen PSV... ben benieuwd of wij wel stand kunnen houden
Straks 15 minuten overleven en dan beginnen we kans te maken op een stuntje.
Gedurfd gespeeld en zeker een verdiende ruststand.
Prima eerste helft voor Cambuur. Wat me opvalt is dat PSV geen druk zet op Cambuur en Cambuur dit juist wel doet. Ook winnen we de tussen vallende ballen en gaan we de duels veel meer in. Het middenveld moet nog meer power naar voren toe geven. En Lukoki en Feldballe af en toe wisselen van kant. Lukoki kan op snelheid eenvoudig Brenet voorbij.
Tweede helft zo door en de PSV'ers worden als kaarsjes uitgeblazen :insane
Prachtig om van halst zo positief over ons te horen... |:)
Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2013, 21:36:34
Straks 15 minuten overleven en dan beginnen we kans te maken op een stuntje.
Gedurfd gespeeld en zeker een verdiende ruststand.
Ik wil je enthousiasme niet temperen, maar.....Ik durf het niet te hopen.
Wat spelen we goed!
Citaat van: scclwd op augustus 31, 2013, 21:39:34
Ik wil je enthousiasme niet temperen, maar.....Ik durf het niet te hopen.
Even voor de duidelijkheid..
Ik verwacht dat PSV na rust direct de druk gigantisch op gaat voeren, dus moet je sowieso de eerste 15 minuten stand houden. Dan kunnen we verder kijken of we er heel stiekem 1 achter Zoet kunnen leggen ;)
Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2013, 21:42:30
Even voor de duidelijkheid..
Ik verwacht dat PSV na rust direct de druk gigantisch op gaat voeren, dus moet je sowieso de eerste 15 minuten stand houden. Dan kunnen we verder kijken of we er heel stiekem 1 achter Zoet kunnen leggen ;)
Precies, kwartiertje de 0 houden en dan is er van alles mogelijk. Voor de rest zeer goede eerste helft, heerlijke panna van bijkertje en lovende kritieken op fox.
Ji Sung Park, zal nog wel eens wakker worden, door die panna van Bijker |:)
Citaat van: Yellow Army op augustus 31, 2013, 21:46:00
Precies, kwartiertje de 0 houden en dan is er van alles mogelijk. Voor de rest zeer goede eerste helft, heerlijke panna van bijkertje en lovende kritieken op fox.
Nog steeds onwerkelijk cambuur in zo'n stadion tegen psv te zien spelen. Wie had dat een half jaar geleden gedacht |:)
Citaat van: dennisw8 op augustus 31, 2013, 21:46:09
Ji Sung Park, zal nog wel eens wakker worden, door die panna van Bijker |:)
Wakker worden? Hij doet er geen oog dicht om!
Wat er ook gebeurt de 2de helft, op basis van de eerste helft weet ik zeker dat als we zo blijven spelen we er dit seizoen wel inblijven. Niks tegenhouden, gewoon willen voetballen en zelfs wat kansjes gecreëerd, trots op wat ik heb gezien |:)
0-0 als ruststand.
Keurig Cambuur |:) |:)
wow komen we wederom goed weg.. onderkant lat
die scheids fluit ook alleen maar voor PSV he :(
Citaat van: Unknown op augustus 31, 2013, 21:56:32
die scheids fluit ook alleen maar voor PSV he :(
En eerlijk gezegd is het in 8 van de 10 gevallen ook terecht.. We spelen nu eenmaal wat fysieker dan ze in de Eredivisie gewend zijn ;)
Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2013, 21:57:35
En eerlijk gezegd is het in 8 van de 10 gevallen ook terecht.. We spelen nu eenmaal wat fysieker dan ze in de Eredivisie gewend zijn ;)
Of er is vanuit Zeist gebeld in de rust dat het hier wel om het feestje gaat van PSV en dat daar een gepast cadeau bij hoort
Wie jarig is trakteert.. Cambuur mag vandaag dus punten ontvangen |:)
nou psv zet de joker in
Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2013, 22:00:08
Wie jarig is trakteert.. Cambuur mag vandaag dus punten ontvangen |:)
En dan schiet Brands die bal maar binnen. Waar kunnen we tekenen :)
Citaat van: Unknown op augustus 31, 2013, 22:01:38
nou psv zet de joker in
Hoezo? Park speelt toch al? :devil
Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2013, 22:02:53
Hoezo? Park speelt toch al? :devil
Haha.
Wij hebben ook nog een Joker....Barto _O_
Die komt er vanavond niet in..
Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2013, 22:06:23
Die komt er vanavond niet in..
Dat mag ik hopen ja...
Citaat van: scclwd op augustus 31, 2013, 21:39:34
Ik wil je enthousiasme niet temperen, maar.....Ik durf het niet te hopen.
Waarom niet man? :zucht
Zonder Strijd Geen Overwinning |:)
Lukoki weer de zwakste schakel...
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 31, 2013, 22:07:39
Waarom niet man? :zucht
Zonder Strijd Geen Overwinning |:)
Lukoki weer de zwakste schakel...
Vrouw ;)
Lukoki idd niet goed vanavond, rest staat als een HUIS!
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 31, 2013, 22:07:39
Waarom niet man? :zucht
Zonder Strijd Geen Overwinning |:)
Lukoki weer de zwakste schakel...
Meeste dreiging komt toch via zijn kant
Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2013, 22:08:37
Vrouw ;)
Lukoki idd niet goed vanavond, rest staat als een HUIS!
Mijn excuses Scc-Lwd
Laat me je een biertje aanbieden; :proost
Of koffie :koffie
Meer hewwe we hier niet hahaha
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 31, 2013, 22:07:39
Waarom niet man? :zucht
Zonder Strijd Geen Overwinning |:)
Lukoki weer de zwakste schakel...
Probleem bij Lukoki is volgens mij dat hij aan een actie of sprint begint zonder vooraf een idee te hebben wat hij gaat doen als het lukt. Heeft wel de meeste dreiging maar speelt wat 'ongelukkig'.
fluit die eikel weer voor PSV..
ah nu ook eens voor ons
Brands ga liggen...
Alhoewel alle kleine twijfel gevallen zijn in het voordeel van PSV
Schiet dan eerder Kevin! Prima gedaan!
mocht het lukken om hier gelijk te spelen of te winnen lijkt het me een goed idee om de spelersbus op te wachten
Wat er ook gebeurt...wat ben ik trots op wat cambuur vanavond laat zien
Ik zie alleen maar Cambuuronline maar zo te zien aan de reacties gaat het GOED in Eindhoven |:) |:)
wat is het spannend!!!
PSV wou een makkelijke tegenstander, alleen daarom is dit al mooi
Citaat van: kgscc op augustus 31, 2013, 22:24:16
PSV wou een makkelijke tegenstander, alleen daarom is dit al mooi
eeuwfeest is al verneukt.. nu nog met punten voor ons! of puntje :thumbsup
Hoe lang nog? Heb vandaag ook alleen forum
83ste minuut.
Anders gewoon radio ervoor
Citaat van: zeewolde op augustus 31, 2013, 22:26:55
Hoe lang nog? Heb vandaag ook alleen forum
6 minuten officieel..denk nog 2 blessure tijd
dit is niet goed voor het hart!
Voorzet op Toivonen op een meter van de goal. Gelukkig over
Citaat van: Unknown op augustus 31, 2013, 22:27:49
6 minuten officieel..denk nog 2 blessure tijd
3 minuten nu nog
Ook radio er maar bij. PSV krijgt de Friese muur niet omver, alhoewel Leeuwarder muur. Friese muur mag je niet zeggen in Leeuwarden :_schater
Droste ook geel voor tijdrekken volgens Higler
Ahhhhhh dokkumer daar is onze joker
Slotminuut..
Barto er toch in voor Lukoki
owee als barto dit verneukt
Cambuur KOM OP |:) |:)
jezus 4 minuten, waar halen ze die weg!!
Veel wissels à 30 seconden plus een paar keer tijdrekken van ons..
Barto valt sterk in, dat wel
Citaat van: kgscc op augustus 31, 2013, 22:35:44
Barto valt sterk in, dat wel
Dat mag ook wel eens ;)
Nog 1 minuut
Ik wordt gek
Afgelopen. Trots. Enige teleurstelling is dat we misschien wel hadden kunnen winnen, maar dat maakt vandaag niks uit. Hoe zo een makkelijke club.
:0= Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden
Citaat van: scclwd op augustus 31, 2013, 22:38:11
Ik wordt gek
YESSSSSSSSSS DE MOOISTE 0-0 IN MIEN LEVEN |:)
Meteen Studio Sport aan :devil
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een fantastische gelijkspel!!!!!
Helden!!
Niet normaallllllllll
HOPPA, weer een punt erbij schrijven op de ranglijst.
Gaat netjes tot nu toe dit seizoen :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup
TROTS |:)
Tussen 03:00 en 03:30 allemaal t Plein op!
Kan niet anders zeggen dat dit een volkomen terecht punt is wat we pakken!
Prachtig resultaat bij die arrogante lampjes.
(https://pbs.twimg.com/media/BTBdxg_IUAEkk9e.jpg)
jaaaaaa oh wat trots |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Fantastisch! Dik verdiend gelijkspel. Had verwacht dat het zou gaan stormen het eerste kwartier na rust, maar we bleven eenvoudig overeind. Dan weet je dat de kopjes wat gaan hangen en met een beetje geluk neem je 3 punten mee naar huis. Trots op de mannen |:)
Cambuur staat nu 12e, een plaats om trots op te zijn.
Ik hoor hier net dat we Bakker kwijt zijn aan Heracles.
Citaat van: scclwd op augustus 31, 2013, 22:47:38
Ik hoor hier net dat we Bakker kwijt zijn aan Heracles.
echt? bron?
Citaat van: scclwd op augustus 31, 2013, 22:47:38
Ik hoor hier net dat we Bakker kwijt zijn aan Heracles.
Duarte is nu jood. Zou dus best kunnen dat dit de laatste pot van Bakker was in het geel-blauw
Medeforummer "PSV1913" Kom er maar in beste lamp :_schater
haha ik zie die kans van toivonen terug, hoe krijgt ie hem over
Pffff...wat een spanning.
en wat gebeurt er veel.
punt tegen psv...boxel erbij
broekhof weg.
en nu ook bakker weg??
Wedstrijd niet kunnen zien, slechts een stukje van de samenvatting.
MAAR NOG NOOIT ZO BLIJ GEWEEST MET EEN 0-0 !!!
Tjongeh jonge jonge! nog nooit zon goeie uitwedstrijd gezien!TROTS!
:0= WIJ ZIJN CAMBUUR, CAMBUUR LEEUWARDEN!
Gefeliciteerd jongens , dik verdiend. :thumbsup
Citaat van: PSV1913 op augustus 31, 2013, 23:04:25
Gefeliciteerd jongens , dik verdiend. :thumbsup
Sportief PSV-er! :thumbsup
Citaat van: PSV1913 op augustus 31, 2013, 23:04:25
Gefeliciteerd jongens , dik verdiend. :thumbsup
Sportief kerel, Bedankt :proost
Je was overmoedig en je hebt ons erg onderschat
Vielen we je mee of tegen?
Citaat van: PSV1913 op augustus 31, 2013, 23:04:25
Gefeliciteerd jongens , dik verdiend. :thumbsup
:thumbsup
Echt superknap jongens.. godsamme. Dit is echt bijzonder!
Heerlijke wedstrijd en wat hebben wij een top verdediging!
Bijker en Leeuwin ijzersterk! Bijker MOTM!!
Godverdomme dat was toch wel weer op de rand zitten die laatste minuten voor de vrees van een goal tegen of die van onze kant, echt geweldig gespeeld, helemaal gouden! Bijker laat gewoon weer zien waarom hij elke wedstrijd wel man of the match kan worden |:)
Volgende wedstrijd weer 10,000 man in de rug en Heracles aan de grond zetten :proost
Muhahaha :devil
Loop ik vol adrenaline nog even snel een blokje om met de hond, blijkt dat er bij mij om de hoek ook een PSV fan woont.. Die had met zijn vrienden niet een leuke avond ghehehe.. Stonden net buiten te roken toen er een fier hert kwam langsschrijden..
Ze komen rond drieën binnen zeker?
Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2013, 23:15:49
Muhahaha :devil
Loop ik vol adrenaline nog even snel een blokje om met de hond, blijkt dat er bij mij om de hoek ook een PSV fan woont.. Die had met zijn vrienden niet een leuke avond ghehehe.. Stonden net buiten te roken toen er een fier hert kwam langsschrijden..
Jullie laten in dokkum ook alles toe :(
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 31, 2013, 23:05:45
Sportief kerel, Bedankt :proost
Je was overmoedig en je hebt ons erg onderschat
Vielen we je mee of tegen?
Mee natuurlijk eerste keer dat ik Cambuur live zie spelen leuk team , er zijn maar weinig teams die komen om te voetballen in Eindhoven ..
.. succes verder.
Citaat van: zeewolde op augustus 31, 2013, 23:17:37
Jullie laten in dokkum ook alles toe :(
Ja de nog aanwezige dkv-ers zetten alles in om Cambuur maar in een hoek te drukken.. Straks wonen hier nog Limburgia supporters :devil
Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2013, 23:15:49
Muhahaha :devil
Loop ik vol adrenaline nog even snel een blokje om met de hond, blijkt dat er bij mij om de hoek ook een PSV fan woont.. Die had met zijn vrienden niet een leuke avond ghehehe.. Stonden net buiten te roken toen er een fier hert kwam langsschrijden..
hahaha |:)
Citaat van: PSV1913 op augustus 31, 2013, 23:04:25
Gefeliciteerd jongens , dik verdiend. :thumbsup
Sportief! En nu maar snel aan de ranja |:)
:0= WIJ ZIJN CAMBUUR. CAMBUUR LEEUWARDEN :camigo
Geweldige prestatie, dat PSV kreeg soms gewoon voetballes. |:)
Citaat van: PSV1913 op augustus 31, 2013, 23:18:31
Mee natuurlijk eerste keer dat ik Cambuur live zie spelen leuk team , er zijn maar weinig teams die komen om te voetballen in Eindhoven ..
.. succes verder.
Je kunt beter voetballend op je bek gaan dan met je kont in de goal zoals VVV vorig seizoen deed. Durven voetballen wordt op een gegeven moment beloond. Dat het uitgerekend in Eindhoven op een verjaardagsfeest is, is natuurlijk voor ons dubbele pret en voor jullie zuur.
In ieder geval leuk dat je hier langsgekomen bent, met wat plagerijtjes over en weer.. Hoort er een beetje bij. Sportief ben je in ieder geval wel. Thx!
Citaat van: PSV1913 op augustus 31, 2013, 23:18:31
Mee natuurlijk eerste keer dat ik Cambuur live zie spelen leuk team , er zijn maar weinig teams die komen om te voetballen in Eindhoven ..
.. succes verder.
Afgelopen seizoen hadden wij dat ook bij ons, ploegen kwamen voor 1 punt.
Nu willen ploegen spelen en wij krijgen nu de ruimte.............op momenten.
proficiat 100 jaar, we zien je in Leeuwarden.
TROTS |:)
Wat als Brands was gaan liggen.. werd meende ik nog gehaakt in het strafschopgebied
Citaat van: De Gast op augustus 31, 2013, 23:31:06
TROTS |:)
Wat als Brands was gaan liggen.. werd meende ik nog gehaakt in het strafschopgebied
Was er niets gebeurt, die Higler probeerde van alles om het feestje niet te verstieren, maar helaas mislukt.
Dan heeft hij de grootste act zeker verkeerd beoordeeld. Had ie de bal in de tweede helft op de stip moeten leggen..
Wat een feest vanavond in het uitvak, de lampenkappen zelden horen aanmoedigen. En een puike partij van onze jongens. Terecht een punt gehaald bij die brabo's. Toch nog even iets over de verplichte combi. We moesten de auto een kilometer verder parkeren en we moesten lopend naar het stadion. Na de wedstrijd liepen we tussen de gefrustreerde lampenkappen en helemaal niks aan de hand. Al met al een terechte combi. _O_
Top resultaat jongens |:)
Trots op mien clupke :D
GEWELDIG CAMBUUR |:) |:) |:)
Fantastische Leeuwin, Bijker idem dito.
Hemmen de held voorin, zeer balvast, klasse pot!
VOLKOMEN TERECHT GELIJKSPEL _O_
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 31, 2013, 22:07:39
Waarom niet man? :zucht
Zonder Strijd Geen Overwinning |:)
Lukoki weer de zwakste schakel...
Dat was met afstand Feldballe.
4 minuten blessuretijd en oek nog een onterechte vrije trap in de 94e minuut, dikke schande die knvb :R
Mooiste moment was de bobo tribune van psv in de samenvatting met al die zure koppen :_schater :_schater
KLASSE CAMBUUR, GENOTEN EN KIPPEVEL OVER MIEN HELE BELIG |:) |:) |:) _O_ _O_
Citaat van: wiekie1969 op augustus 31, 2013, 23:41:52
Dat was met afstand Feldballe.
Inderdaad, die speulde as un krant, daar ging niks vanuut,
Lukoki was oek swak, maar dat is ie eigeluk steeds helaas, want hij mut beter kenne hoop ik.
Lukoki ken wel degelijk voetballen, maar hij liekt mij mentaal niet al te sterk. Maar goed, hij is nog maar 20 heh.
Zijn er nog meer ploegen die een jubileum hebben te vieren? :_schater
(https://pbs.twimg.com/media/BTBqmXEIgAAhzkj.jpg)
Beste knvb wij zijn psv en we gaan onze verjaardag vieren en we willen graag een (makkelijke) tegenstander.
Beste psv dat is goed, we sturen cambuur jullie kant wel op.
Haha sukkels wij zijn cambuur Leeuwarden en dit is niet ons feestje! l0l
Spelers bedanken supporters.
(https://pbs.twimg.com/media/BTBkbItIMAAVg6_.jpg)
KIJK WIJ GAAN DE BOEKEN IN HOPPA !!!!!!!!!!!!
Het gelijkspel betekende ook een einde van een bijzondere reeks. De jubileumdag gaat de boeken in als de dag waarin door Cambuur een einde werd gemaakt aan een clubrecord. PSV scoorde in 33 Eredivisieduels op rij (sinds 27 februari 2011 PSV-Ajax 0-0), maar stapte uitgerekend vanavond zonder goal van het veld. Ook bijzonder: PSV speelde tot vanavond al bijna twee jaar niet meer gelijk in eigen stadion, een reeks van 33 duels. Het gelijkspel tegen Cambuur was het eerste sinds 18 september 2011 (2-2 tegen Ajax).
Nog een kleine 20 minuten
(https://pbs.twimg.com/media/BTBdQFbIIAAGFq4.jpg)
Cambuur speelde vanavond met het logo van AC Milaan op het scorebord.
(https://pbs.twimg.com/media/BTBUCpaIEAAfyDw.jpg)
KIJK WIJ GAAN DE BOEKEN IN HOPPA !!!!!!!!!!!!
Het gelijkspel betekende ook een einde van een bijzondere reeks. De jubileumdag gaat de boeken in als de dag waarin door Cambuur een einde werd gemaakt aan een clubrecord. PSV scoorde in 33 Eredivisieduels op rij (sinds 27 februari 2011 PSV-Ajax 0-0), maar stapte uitgerekend vanavond zonder goal van het veld. Ook bijzonder: PSV speelde tot vanavond al bijna twee jaar niet meer gelijk in eigen stadion, een reeks van 33 duels. Het gelijkspel tegen Cambuur was het eerste sinds 18 september 2011 (2-2 tegen Ajax).
Citaat van: SCCornjum op september 01, 2013, 00:12:07
Cambuur speelde vanavond met het logo van AC Milaan op het scorebord.
(https://pbs.twimg.com/media/BTBUCpaIEAAfyDw.jpg)
Logisch, daar konden ze ook niet van winnen.
Telegraaf.nl schrijft
Blamage PSV in 'feestduel'
Van onze Telesportredactie
Het had een feestavond moeten worden voor PSV, maar het jubileumduel met Cambuur liep voor de Eindhovenaren uit op een klein fiasco. De honderdjarige Brabanders deden er in het Phillips Stadion alles aan, maar kwamen net als de gasten niet tot scoren: 0-0.
Ola Toivonen had PSV in de slotfase de zege kunnen schenken. De Zweedse invaller kreeg het echter voor elkaar om van een meter afstand over een leeg doel te schieten.
Met onder andere Guus Hiddink, Ruud van Nistelrooy, Kees Rijvers en Willy van der Kuylen op de tribune had PSV voor de rust veel moeite met de stugge Friezen. De ploeg van Phillip Cocu kwam zelfs nauwelijks toe aan het creëren van kansen.
Ook in de tweede helft slaagde PSV er maar niet in om gevaarlijk te worden. Jorrit Hendrix (18) verving Karim Rekik, en was na de rust dicht bij een goal. De verdediger raakte de lat.
Cocu bracht de van een blessure teruggekeerde Zakaria Bakkali nog in. De zeventienjarige Belg bracht wel wat energie in de ploeg, maar tot een goal leidde het niet.
Cambuur-goalie Leonard Nienhuis maakte tien minuten voor tijd nog een vrije trap van Stijn Schaars onschadelijk. Enkele minuten later miste Toivonen op beschamende wijze
Nog meer telegraaf.nl
za 31 aug 2013, 23:31
'Cambuur een aardig ploegje'
EINDHOVEN -
Dwight Lodeweges glom van trots na de 0-0 van SC Cambuur tegen het 100-jarige PSV. De trainer van de Friese club, die ooit op de loonlijst van PSV stond, sprak na afloop vol bewondering over zijn pupillen. "We hebben, net als tegen FC Groningen, laten zien dat we goed kunnen voetballen. Dit is geen gestolen punt. We hadden zelfs kunnen winnen, maar dat geldt ook voor PSV. In de slotfase kan Ola Toivonen ons nog op verlies zetten."
Lodeweges vond het vooral knap dat zijn pupillen overeind bleven in een uitverkocht stadion, gevuld met feestvierende supporters van PSV. "Dat was mooi om te zien. We waren geen moment geïmponeerd, speelden ons eigen spelletje. Ik heb echt een heel aardig ploegje met veel spelers die ook onder moeilijke omstandigheden proberen te voetballen. Een groter compliment kan ik de groep niet geven."
Na deze wedstrijd tegen PSV, zou het voor Gerald van den Belt niet zo moeilijk meer moeten zijn om nog een spits te kunnen halen? :)
Is het al druk op het Cambuurplein? |:)
Maher de slappeling red het niet tegen Martijn van der Laan
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimages0.tcdn.nl%2Ftelesport%2Farticle21855165.ece%2FBINARY%2Fq%2FAdam%2BMaher.jpg&hash=db10a4b2676d594a84a5f98e39722fa0aa3b0394)
Fantastische pot, heb echt genoten! Teamprestatie, iedereen gevochten voor elke meter :thumbsup
Zoals eerder hier opgemerkt: Leeuwin en Bijker speelden echt een superpot. Locadia in de broekzak bij Van der Laan 8)
Kon duidelijk zien dat we echt een stuk beter spelen met Hemmen in de spits, maar goed daar is al genoeg over gezegd.
Gaat wel goed komen met dit Cambuur als iedereen fit blijft, trots op onze club |:)
Citaat van: PePe op september 01, 2013, 00:22:38
Na deze wedstrijd tegen PSV, zou het voor Gerald van den Belt niet zo moeilijk meer moeten zijn om nog een spits te kunnen halen? :)
Is het al druk op het Cambuurplein? |:)
Spelers nu 3 kwartier onderweg. Nog kleine 2 uurtjes denk ik.
Heerlijke sfeer in het uitvak, heel goed gespeeld!
1 woord:
TROTS |:) |:) |:) |:) |:)
Prachtige avond in't uitvak, we worden verwend dit jaar _O_ _O_ _O_
Lieten net voor mijn gevoel wel wat weinig Cambuur zien in de samenvatting...
Samenvatting was pro PSV maar dat moet bijna wel met 100 jarig bestaan etc.
Zonde dat die panna van Bijker er niet inzat :_spank
Wel mooi dat ze bij Studio Sport telkens de uitslag herhaalden en inwreven dat het een domper op de feestvreugde was.
voor de aardigheid dit item ff lezen:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=195511
Bijna alleen maar complimenten en respect voor ons... |:)
Citaat van: Unknown op september 01, 2013, 01:36:07
voor de aardigheid dit item ff lezen:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=195511
Bijna alleen maar complimenten en respect voor ons... |:)
Lekkere spelerscijfers ook!! :y :y :y
Citaat van: SCCornjum op september 01, 2013, 00:03:16
(https://pbs.twimg.com/media/BTBqmXEIgAAhzkj.jpg)
:_schater briljant
Heerlijke avond gehad in Eindhoven. Cambuur was echt heel goed, jammer dat we niet stiekem nog een goaltje konden maken. Zou, in mijn ogen, niet onverdiend zijn geweest. Lekker sfeertje in het uitvak. Machtig mooi dit! :camigo
Prachtige avond gehad in het uitvak.
Cambuur speelde erg goed, lekker compact en steeds de voetballende oplossing kiezen!
Met een goede voorhoede had je vandaag gewonnen (hemmen was wel sterk).
1woord hiervoor. TROTS!
de club heeft zich weer op een geweldige manier laten zien
KEEP UP THE GOOD WORK :scc
Wat een mooi punt, superblij. Loop nu zo'n beetje alle forums af (lekker even nagenieten) en kwam net dit tegen van het PSV forum:
" Over dat publiek trouwens, en dit zal me niet in dank worden afgenomen en ik heb ook geen recht van spreken, maar om in je jubileumwedstrijd 90 minuten overstemd te worden door een uitvak was behoorlijk vreemd en zelfs pijnlijk. Frustratie ten top....ik ga even afkoelen! "
Heerlijk. Complimenten aan de meegereisde supporters.
Meer dan trots! Lekker zo'n punt. Klasse!
Net nog ff het topic met de pool doorgelopen, opvallend dat onze zg voetbalkenners hier op het forum allemaal dikke nederlagen hadden ingevuld.......
|:)
Citaat van: Len Cantello op september 01, 2013, 08:26:34
Meer dan trots! Lekker zo'n punt. Klasse!
Net nog ff het topic met de pool doorgelopen, opvallend dat onze zg voetbalkenners hier op het forum allemaal dikke nederlagen hadden ingevuld.......
|:)
niet allemaal Lennie :proost
Citaat van: poelie-lwd op september 01, 2013, 08:33:38
niet allemaal Lennie :proost
Jij bent ook geen zg kenner. Jij ben een kenner, ouwe!
w:) ;)
Citaat van: Len Cantello op september 01, 2013, 08:26:34
Meer dan trots! Lekker zo'n punt. Klasse!
Net nog ff het topic met de pool doorgelopen, opvallend dat onze zg voetbalkenners hier op het forum allemaal dikke nederlagen hadden ingevuld.......
|:)
ik had een overwinning en dat had oek kennen.
Omroep Brabant:
Jubileumfeest PSV krijgt bittere nasmaak door gelijkspel tegen SC Cambuur
EINDHOVEN - Het jubileumfeest in het Philips Stadion kreeg zaterdagavond een bittere nasmaak. PSV speelde op de avond van zijn 100-jarig bestaan doelpuntloos gelijk tegen een sterk SC Cambuur.
De jarige ploeg kwam er al vroeg achter dat Cambuur niet van plan was om aan te treden als feestmaal. PSV belandde in de eerste helft enkel sporadisch voor het doel van de bezoekers uit Leeuwaarden. Zo kopte Bruma rakelings naast uit een corner en zag aanvoerder Wijnaldum hoe zijn schot de verkeerde kant van de paal voorbijging.
Grote moeite
PSV had grote moeite met de druk van de bezoekers. Cambuur, dat aantrad met PSV-huurling Marcel Ritzmaier, maakte het de Eindhovenaren moeilijk in de duels en kwam aan de bal tot meerdere scoringskansen. Achterin gaf de ploeg PSV geen centimeter ruimte. Spits Locadia werd nauwelijks bereikt.
PSV begon zonder mutaties aan de tweede helft en was direct gevaarlijk. Uit een kort genomen vrije trap van Schaars ontstond een grote kans als Hendrix met een simpele beweging Ritzmaier uitkapt, maar de debutant schoot hard op de lat.
Gejoel
Het publiek zag pas reden tot juichen toen Zakaria in de achtenvijftigste minuut het veld inkwam voor Depay. De komst van het talent veranderde weinig aan het spelbeeld. Ook Florian Jozefzoon, die de plaats van Ji-Sung Park overneemt, maakte het verschil niet.
In de 85ste minuut kon invaller Toivoinen vrij inschieten bij de tweede paal, maar de Zweed kreeg het niet voor elkaar de bal tussen de palen te krijgen. Het was de laatste kans van de wedstrijd. Onder luid gejoel verlieten de PSV'ers het veld, dat daarna gauw werd geprepareerd voor de jubileumfestiviteiten.
Wat een prachtig punt. Ben zelfs mijn teennagels kwijt. |:)
Heb dat PSV forum ook nog maar even gelezen, heerlijk!!! Die lui zijn er helemaal mee aan :_schater :_schater :_schater
Citaat van: Harry L. op september 01, 2013, 09:02:46
Wat een prachtig punt. Ben zelfs mijn teennagels kwijt. |:)
Heb dat PSV forum ook nog maar even gelezen, heerlijk!!! Die lui zijn er helemaal mee aan :_schater :_schater :_schater
Linkje?
Citaat van: scclwd op september 01, 2013, 09:09:18
Linkje?
http://forum.psv.nl/showthread.php?6339-PSV-SC-Cambuur-Zaterdag-31-augustus-2013-Aanvang-20-45-uur&p=752711#post752711
Mooi reisje gehad, voor geen goud willen missen.
Nog nooit zo blij met een 0-0, en dan ook nog de manier, niet lucky maar gewoon goed meevoetballen, middenveld stond goed en zat er steeds bovenop.
Haha, zie deze post op hun forum, onbetaalbaar:
Een goede pot. Er werd afgejaagd, redelijk nauwkeurig in de passing, veel duels gewonnen, lekker fel gespeeld, alleen onnauwkeurig op momenten dat er een kans of mogelijkheid ontstond....
en nu over PSV...
Citaat van: scclwd op september 01, 2013, 09:17:28
Haha, zie deze post op hun forum, onbetaalbaar:
Een goede pot. Er werd afgejaagd, redelijk nauwkeurig in de passing, veel duels gewonnen, lekker fel gespeeld, alleen onnauwkeurig op momenten dat er een kans of mogelijkheid ontstond....
en nu over PSV...
Ja, dat was een van de mooiste stukjes. Ere wie ere toekomt, een prima analyse !!!!
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat na het puntverlies tegen ons "de Herdgang" omgedoopt gaat worden in "de Martelgang" :devil
Gaat op amateurbasis naar Emmen, dus ben wel benieuwd wat ie mee heeft gekregen van Cambuur....
Een meer dan verdiend punt van Cambuur. We waren zeker niet minder dan die omhoog geklutste gloeilampen. Iets te hoog in hun gloeilampenbol, denk ik. Ze staan in ieder geval weer met de beentjes op de grond.
En ik moet mijn mening mbt Bijker bijstellen. Vorig jaar had ik nog enige scepsis toen ik hem tegen Almere-city zag spelen. Niet veel soeps, maar gisteren speelde hij een meer dan voortreffelijke partij met als hoogtepunt die "panna". Als hij zo doorgaat dan wordt het een grote.
De hele ploeg verdiend een ruim compliment. Nauwelijks een zwakke schakel te ontdekken. Zo spelend dan zijn we zeker geen degradatiekandidaat .
Almere city??
Nooit van gehoord! :devil
Geweldige avond gehad en ook nog een jubileumboekje en sjaaltje aan overgehouden. Werden die ook aan het uitvak uitgedeeld?
Voetballend vond ik Cambuur de betere. Ze zaten er lekker bovenop. Maher was echt brandhout en Locadia kreeg echt geen goede bal aangespeeld. Die Park en Locadia stonden (zeker de eerste helft) wel op scherp. Prima verdedigd.
Tweede helft ging Schaars wat meer doorschuiven en toen hield ik mijn hart wel even vast.
Maar we hebben het gered; het feestje verstoord _O_ :_schater :y |:)
TROTS
Ik loop hier alleen
in een te stille stad
ik heb eigenlijk nooit
last van CAMBUUR gehad
maar de psv-ers ze slapen
de deuren gaan dicht
en dan denk ik aan LEEUWARDEN
want daar brand nog licht!
mooie tekst, guus.....
Citaat van: Shar op september 01, 2013, 07:10:50
Wat een mooi punt, superblij. Loop nu zo'n beetje alle forums af (lekker even nagenieten) en kwam net dit tegen van het PSV forum:
" Over dat publiek trouwens, en dit zal me niet in dank worden afgenomen en ik heb ook geen recht van spreken, maar om in je jubileumwedstrijd 90 minuten overstemd te worden door een uitvak was behoorlijk vreemd en zelfs pijnlijk. Frustratie ten top....ik ga even afkoelen! "
Heerlijk. Complimenten aan de meegereisde supporters.
Wellicht was dit de ervaring in het uitvak zelf maar door het geluid kwam niet altijd even goed door in de rest van het stadion, eventuele spandoeken waren ook slecht zichtbaar door het glas/kunststof en de spiegeling.
Maar zal zeker een goed sfeertje geweest zijn; einde wedstrijd wel steeds nadrukkelijker hoorbaar.
Ik zat zelf 3 meter achter de PSV dugout en prima zicht met achter mij Hiddink, Van Breukelen, Van Bommel, Van Nistelrooy, Rijvers, Van der Kuylen enz. Ik kon hun gemor goed horen :_schater :_schater
Fantastische wedstrijd ! Ons middenveld is gewoon van het niveau linkerrijtje hoor , wat zijn die complementair aan elkaar prachtig om te zien.
Citaat van: cambuurlegend op september 01, 2013, 11:27:22
Fantastische wedstrijd ! Ons middenveld is gewoon van het niveau linkerrijtje hoor , wat zijn die complementair aan elkaar prachtig om te zien.
onze achterhoede is ook nivo linkerrijtje.
onze keeper en spits zijn van nivo linkerrijtje.
nu nog vleugels van linkerrijtje.
Dan word het zelfs linkerrijtje!
Citaat van: Tukker op september 01, 2013, 11:02:20
Geweldige avond gehad en ook nog een jubileumboekje en sjaaltje aan overgehouden. Werden die ook aan het uitvak uitgedeeld?
Voetballend vond ik Cambuur de betere. Ze zaten er lekker bovenop. Maher was echt brandhout en Locadia kreeg echt geen goede bal aangespeeld. Die Park en Locadia stonden (zeker de eerste helft) wel op scherp. Prima verdedigd.
Tweede helft ging Schaars wat meer doorschuiven en toen hield ik mijn hart wel even vast.
Maar we hebben het gered; het feestje verstoord _O_ :_schater :y |:)
Nooit 1x gevoel gehad dat het mis zou gaan alleen die schandalige Higler wat een hoer juh!!
Citaat van: richard op september 01, 2013, 11:45:28
Nooit 1x gevoel gehad dat het mis zou gaan alleen die schandalige Higler wat een hoer juh!!
Ik vond de scheids wel meevallen. Hij was alleen geen Hemmen fan.
De tweede helft ging even alles naar Pisvee tot aan die trekpartij in het strafschopgebied van Leeuwin. Als ie echt tegen ons was geweest had die bal op de stip gegaan
Citaat van: Tukker op september 01, 2013, 11:53:33
Ik vond de scheids wel meevallen. Hij was alleen geen Hemmen fan.
De tweede helft ging even alles naar Pisvee tot aan die trekpartij in het strafschopgebied van Leeuwin. Als ie echt tegen ons was geweest had die bal op de stip gegaan
Tja, wij spelen ook iets fysieker.. Logisch dat je dan de D-pupillen wat in bescherming neemt.
"Overtreding" van Leeuwin had zomaar een strafschop kunnen zijn, alleen was de eerste overtreding wel van die PSV-er. Weet zo niet meer wie dat was.
Citaat van: richard op september 01, 2013, 11:45:28
Nooit 1x gevoel gehad dat het mis zou gaan alleen die schandalige Higler wat een hoer juh!!
Die scheidsrechter krijgt er van de psv toeschouwers ook van langs.
Wat me wel opvalt is dat, op PEC na, de trainer en spelers van de tegenstander elke wedstrijd het excuus geven dat ze zelf zo slecht speelden. Misschien ligt dat dan ook een beetje aan Cambuur?
Citaat van: kgscc op september 01, 2013, 12:08:41
Wat me wel opvalt is dat, op PEC na, de trainer en spelers van de tegenstander elke wedstrijd het excuus geven dat ze zelf zo slecht speelden. Misschien ligt dat dan ook een beetje aan Cambuur?
Was mij ook al opgevallen, misschien om de hand in eigen boezem te steken, maar je hoort ze nooit dat cambuur misschien wel onverwacht sterk speelde of goed voor de dag kwam.
Citaat van: Ameland op september 01, 2013, 12:17:10
Was mij ook al opgevallen, misschien om de hand in eigen boezem te steken, maar je hoort ze nooit dat cambuur misschien wel onverwacht sterk speelde of goed voor de dag kwam.
Wijnaldum wel overigens.. die zei dat scc fel speelde. Vooruit verdedigde en er steeds bovenop zat dat het lastig voor hun was.
Citaat van: Ameland op september 01, 2013, 12:17:10
Was mij ook al opgevallen, misschien om de hand in eigen boezem te steken, maar je hoort ze nooit dat cambuur misschien wel onverwacht sterk speelde of goed voor de dag kwam.
Volgens mij is onze TS zich daar wel heel bewust van, dus geen slapende honden wakker maken, maar gewoon nog een paar keer toeslaan. |:) |:)
Citaat van: pvanbuijtene op september 01, 2013, 12:19:22
Wijnaldum wel overigens.. die zei dat scc fel speelde. Vooruit verdedigde en er steeds bovenop zat dat het lastig voor hun was.
Ik moet zeggen dat Wijnaldum de laatste tijd wel vaker zinnige dingen zegt. Valt me mee van hem :P
@ Tukker. Dit was de ervaring van een PSV supporter, vandaar dat ik het ook zo'n mooi stukje vond. Dit stukje stond op de volgende locatie:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2473-2.php
Ik ben er zelf niet bij geweest dus kan ook niet oordelen hoe het in het stadion was. Maar in ieder geval één PSV supporter is de aanwezigheid van de Cambuursupporters niet ontgaan :)
Ik ergerde me trouwens aan het commentaar tijdens de wedstrijd. Die gozer deed cambuur haast over komen als een stel amateurs en dat psv wel even zou winnen. Nouw mooi niet! l8l
Citaat van: Shar op september 01, 2013, 12:35:16
@ Tukker. Dit was de ervaring van een PSV supporter, vandaar dat ik het ook zo'n mooi stukje vond. Dit stukje stond op de volgende locatie:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2473-2.php
Ik ben er zelf niet bij geweest dus kan ook niet oordelen hoe het in het stadion was. Maar in ieder geval één PSV supporter is de aanwezigheid van de Cambuursupporters niet ontgaan :)
Ik ben er wel bij geweest en het uitval was fantastisch! Geen seconde stilte in het vak en de spanning was om te snijden!
Citaat van: Lore op september 01, 2013, 12:40:41
Ik ben er wel bij geweest en het uitval was fantastisch! Geen seconde stilte in het vak en de spanning was om te snijden! Echt heerlijk om onze mannen het zo te zien doen in dit soort stadions!
Wat stond nou precies op dat heel lange spandoek, lag eerst achter ons en hing daarna bij de boarding, maar kon het niet lezen, iets met het 100 jarig bestaan?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2013, 12:49:30
Wat stond nou precies op dat heel lange spandoek, lag eerst achter ons en hing daarna bij de boarding, maar kon het niet lezen, iets met het 100 jarig bestaan?
cambuur feestmaal? in nog geen 100 jaar!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2013, 12:49:30
Wat stond nou precies op dat heel lange spandoek, lag eerst achter ons en hing daarna bij de boarding, maar kon het niet lezen, iets met het 100 jarig bestaan?
Ik kon het ook niet lezen, maar dacht dat het over het verbod van busjes ging!
Citaat van: marrumer op september 01, 2013, 12:50:27
cambuur feestmaal? in nog geen 100 jaar!
Dat was de kleine, er was ook nog een heel lang spandoek, hing over de hele breedte van het uitvak
Wat een enorme boost is dit. Voor de club en voor het zelfvertrouwen van de spelers! Gisteren met een grote grijns naar bed gegaan en loop nu nog zo rond w:)
Citaat van: kgscc op september 01, 2013, 12:08:41
Wat me wel opvalt is dat, op PEC na, de trainer en spelers van de tegenstander elke wedstrijd het excuus geven dat ze zelf zo slecht speelden. Misschien ligt dat dan ook een beetje aan Cambuur?
Het ligt aan ons.
Iemand anders nog die handsbal gezien een minuut of 10 voor 't eind? Vanuit mijn positie leek het binnen de 16 en het was er 1 van ons (Bijker ?)
Gelukkig zag de scheids in de 1e helft de handsbal van Park wel, anders had pisvee gevaarlijk uit kunnen breken
Citaat van: Tukker op september 01, 2013, 13:30:20
Iemand anders nog die handsbal gezien een minuut of 10 voor 't eind? Vanuit mijn positie leek het binnen de 16 en het was er 1 van ons (Bijker ?)
Gelukkig zag de scheids in de 1e helft de handsbal van Park wel, anders had pisvee gevaarlijk uit kunnen breken
Was van der Laan dacht ik, en hij nam em mee met de borst/ schouder, rechts net op de 16 meter, geen hands (en als was het hands, dan was het nog geen hands)
Citaat van: Jules058 op september 01, 2013, 12:59:19
Wat een enorme boost is dit. Voor de club en voor het zelfvertrouwen van de spelers! Gisteren met een grote grijns naar bed gegaan en loop nu nog zo rond w:)
Erg genieten. Voor als wat scc lief heeft is het een boost! Gewoon lekker zo doorgaan |:)
TROTS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2013, 12:53:34
Dat was de kleine, er was ook nog een heel lang spandoek, hing over de hele breedte van het uitvak
http://dijksfotografie.photoshelter.com/gallery-image/PSV-SC-Cambuur/G0000hYdfzh8bgT4/I000051bDzkWfkn8
Zat in een PSV-vak met een vriend die voor PSV is. Die heeft een lange avond met mij gehad :devil. Het gevloek en gescheld om mij heen was niet van de lucht. Cambuur heeft echt geweldig gespeeld, ik heb genoten.
Op naar Heracles, kan bijna niet wachten! |:) |:)
Citaat van: SCC-J op september 01, 2013, 14:57:50
http://dijksfotografie.photoshelter.com/gallery-image/PSV-SC-Cambuur/G0000hYdfzh8bgT4/I000051bDzkWfkn8
Precies, die bedoelde ik
Citaat van: Collingwood op september 01, 2013, 15:00:11
Zat in een PSV-vak met een vriend die voor PSV is. Die heeft een lange avond met mij gehad :devil. Het gevloek en gescheld om mij heen was niet van de lucht. Cambuur heeft echt geweldig gespeeld, ik heb genoten.
Op naar Heracles, kan bijna niet wachten! |:) |:)
ik zat eretribune zuid en hier was het al niet anders. Men was doodsbenauwd voor Lukoki en kotsten Depay, Willems en Maher helemaal uit.
Op het laatst riepen ze zelfs "schiet 'm er maar in" toen Cambuur in de aanval was. En ook vonden ze dat psv niet mocht klagen met de scheids.
We staan nu maar 3 puntjes van europees voetbal
Als we toch eens iets meer geluk hadden gehad in Kerkrade en een goede scheids in Zwolle . . . .
Als . . .
Citaat van: Tukker op september 01, 2013, 16:40:29
ik zat eretribune zuid en hier was het al niet anders. Men was doodsbenauwd voor Lukoki en kotsten Depay, Willems en Maher helemaal uit.
Op het laatst riepen ze zelfs "schiet 'm er maar in" toen Cambuur in de aanval was. En ook vonden ze dat psv niet mocht klagen met de scheids.
We staan nu maar 3 puntjes van europees voetbal
Als we toch eens iets meer geluk hadden gehad in Kerkrade en een goede scheids in Zwolle . . . .
Als . . .
Denk dat je beter kan zeggen, was Lodeweges met Makrini en Hemmen begonnen tegen NAC en Roda..... :rodekaart
Citaat van: Bernardo op september 01, 2013, 16:43:30
Denk dat je beter kan zeggen, was Lodeweges met Makrini en Hemmen begonnen tegen NAC en Roda..... :rodekaart
Toen was men nog zoekende en nu heeft men het gevonden :proost
Op het forum was het al eerder gevonden maar daar zitten dan ook de beste thuiscoaches van Nederland :koffie
Citaat van: Collingwood op september 01, 2013, 15:00:11
Zat in een PSV-vak met een vriend die voor PSV is. Die heeft een lange avond met mij gehad :devil. Het gevloek en gescheld om mij heen was niet van de lucht. Cambuur heeft echt geweldig gespeeld, ik heb genoten.
|:) |:)
Ja wij herkenden je, je was tussen al die kapotte lampen de enige die licht gaf, sterker nog JE STRAALDE!!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2013, 16:53:28
Ja wij herkenden je, je was tussen al die kapotte lampen de enige die licht gaf, sterker nog JE STRAALDE!!
:zucht
citaat:
"maar om in je jubileumwedstrijd 90 minuten overstemd te worden door een uitvak was behoorlijk vreemd en zelfs pijnlijk. Frustratie ten top....ik ga even afkoelen! :kots "
:_schater :_schater :_schater :_schater
Opeens zag ik een klein ventje van PSV naast me staan. Wat moest die daar? Het bleek dat ie door een nauwe opening in de scheidingswand was geglipt. Haha, geweldig!
En toen? Een Cambuursjaal gegeven? :devil
Ik zei: "goed zo! Het feest is hier, jonge!" :)
Maar hij heeft er niet lang van kunnen genieten, want hij werd al snel weer teruggestuurd door stewards.
En hoe vond ut mantsje dat? Fut ut Woanskip maar leerd zeker? :D
Citaat van: Tukker op september 01, 2013, 11:53:33
Ik vond de scheids wel meevallen. Hij was alleen geen Hemmen fan.
De tweede helft ging even alles naar Pisvee tot aan die trekpartij in het strafschopgebied van Leeuwin. Als ie echt tegen ons was geweest had die bal op de stip gegaan
toe juh die aangelklede lampekap gaf alle kleine duels het voordeel aan pisvee,,,niet normaal vond ik,,vliegende tackel op de zij lijn deed ie niks
die slomme
Citaat van: Viper op september 01, 2013, 18:26:23
Opeens zag ik een klein ventje van PSV naast me staan. Wat moest die daar? Het bleek dat ie door een nauwe opening in de scheidingswand was geglipt. Haha, geweldig!
wat een idioten ju die lui kienders van 3 a 4 jaar vlak naast het uitvak,,,,,,,,,,
Citaat van: denistel op september 01, 2013, 18:49:38
toe juh die aangelklede lampekap gaf alle kleine duels het voordeel aan pisvee,,,niet normaal vond ik,,vliegende tackel op de zij lijn deed ie niks
die slomme
Met die kleine duels heb je wel gelijk maar voor een dergelijke uitwedstrijd hadden we het slechter kunnen treffen.
Citaat van: denistel op september 01, 2013, 18:49:38
toe juh die aangelklede lampekap gaf alle kleine duels het voordeel aan pisvee,,,niet normaal vond ik,,vliegende tackel op de zij lijn deed ie niks
die slomme
Helemaal mee eens als je dan net Joda ziet. Zelfde tackle als gisteravond verschil vandaag rood en gister helemaal geen kaart. Ik heb niet zo snel commentaar op een scheidsrechter, maar ben het nu wel helemaal met Denistel eens. De maffia uit Zeist stuurde een echte thuisfluiter.
Citaat van: denistel op september 01, 2013, 18:51:16
wat een idioten ju die lui kienders van 3 a 4 jaar vlak naast het uitvak,,,,,,,,,,
Mooi toch! Niks mis mee!
PSV1913 vandaag nog hier op het forum gezien?
Citaat van: Vanuit Helmond op september 01, 2013, 19:46:50
PSV1913 vandaag nog hier op het forum gezien?
Even terug lezen!
Citaat van: Tukker op september 01, 2013, 19:33:55
Met die kleine duels heb je wel gelijk maar voor een dergelijke uitwedstrijd hadden we het slechter kunnen treffen.
Vind ik ook wel eigenlijk. Hij gaf inderdaad, zeker in een fase in de tweede helft, veel kleine overtredingen in het voordeel van PSV. Maar als hij echt kwaad wil dan kon hij die penalty geven!
Ik had het genoegen in een skybox van een leverancier van me te zitten en had overzicht over totale stadion. Conclusie qua sfeer is heel kort: 300 Cambuur-man overstemden(al was daar weinig voor nodig, die gasten zongen niet en als ze zongen was het maar 1 song) 90 minuten lang het thuispubliek wat ook nog wat te vieren had.
Verder voetbalde Cambuur gemakkelijk mee en zelfs conditioneel(wat vaak de doorslag geeft in top tegen net gepromoveerd) bleven ze het belopen. Kenmerkend daarbij was dat de laatste dikke 5 minuten en 4 minuten blessuretijd zich grotendeels op de helft van PSV afspeelde. En dát is echt grote klasse.
Nienhuis liet zien betrouwbaar en rustig te zijn.
Droste en Bijker is minimaal het meest talentvolle backduo van de eredivisie.
Leeuwin is fantastisch, Henkie Fräser maar dan opbouwend beter.
vd Laan, wow! Ik weet werkelijk niet eens wie er in de spits stond bij PSV, niet gezien!
Makrini, geen cm ruimte voor Maher of wie dan ook. Er bovenop en zijn allersterkste punt blijft het doorbewegen na balverovering. Altijd vooruit!
Bakker, hard gewerkt en kwam een paar keer prima door.
Ritzmaier, opvallend continue met lach op z'n gezicht, wát een plezier en gewoon een goede voetballer. Probeerde vooral Schaars te pakken om te laten zien dat...
Lukoki, viel tegen, leek vanaf begin geblesseerd..niet fit...bovenbeen...maar goed, is hoe dan ook altijd dreigend!
Hemmen, nog techniek ook. Sterk aan de bal, heerlijk rustpunt. Hopelijk kan ie komende weken voluit trainen want trainen op zijn balvastheid als team gaat echt puntem opleveren.
Feldballe, tsjaaa... vel er maar even geen oordeel over...
Invaller Brands: Oh zo slim vd TS om hem tegen pa te laten invallen. Deed het goed, ontzettend balvast en ook nog slim in de duels. En toch... als ie valt bij die rush dan...
Citaat van: camsterdambuurinsneek op september 01, 2013, 20:51:37
Invaller Brands: Oh zo slim vd TS om hem tegen pa te laten invallen. Deed het goed, ontzettend balvast en ook nog slim in de duels. En toch... als ie valt bij die rush dan...
Ik denk inderdaad dat de bal dan op de stip was gegaan.
Citaat van: camsterdambuurinsneek op september 01, 2013, 20:51:37
Verder voetbalde Cambuur gemakkelijk mee en zelfs conditioneel(wat vaak de doorslag geeft in top tegen net gepromoveerd) bleven ze het belopen. Kenmerkend daarbij was dat de laatste dikke 5 minuten en 4 minuten blessuretijd zich grotendeels op de helft van PSV afspeelde. En dát is echt grote klasse.
Helemaal mee eens, was doodzenuwachtig dat ze zo'n luizendoelpunt in de laatste minuut tegen zouden krijgen, maar ze waren zelfs toen gewoon beter! |:) |:)
Citaat van: Lore op september 01, 2013, 20:04:03
Vind ik ook wel eigenlijk. Hij gaf inderdaad, zeker in een fase in de tweede helft, veel kleine overtredingen in het voordeel van PSV. Maar als hij echt kwaad wil dan kon hij die penalty geven!
dan fluit je toch als een drol als je al die kleine dingen voor hun fluit.
Citaat van: denistel op september 01, 2013, 21:07:55
dan fluit je toch als een drol als je al die kleine dingen voor hun fluit.
Stjah, dat kan je vinden inderdaad. Wordt ook wel gesteund door zowel Cambuur als PSV supporters, die hem slecht vonden fluiten.
Ik stoorde mij er niet heel erg aan.
Citaat van: Collingwood op september 01, 2013, 20:57:52
Ik denk inderdaad dat de bal dan op de stip was gegaan.
Dat had die labbekakker nooit deen :zucht
Toch weer ff wat credits gekregen van Jack en Arno bij studio voetbal. :devil
Cambuur 'piekt' tegen jubilerend PSV en blijft fier overeind
Bonuspunt in Eindhoven vormt morele opsteker
EINDHOVEN – Met een kern die vorig
seizoen gewoon eerste divisie
speelde, beteugelde Cambuur voorbeeldig
het grote PSV. De wijze
waarop biedt hoop voor de toekomst
Na de 2-0 nederlaag tegen PEC Zwolle
zei Cambuur-trainer Dwight Lodeweges
dat het allemaal wel goed
komt. Een week later werd min of
meer het gelijk van die opmerking
bewezen. Cambuur had de ideale tegenstander
moeten zijn op het
eeuwfeest van de honderdjarige,
maar zette op bewonderenswaardige
wijze zijn tanden in de tegenstander.
Druk zetten waar het kon en niet
met de kont 'in de zestien' hangen.
Zeven spelers die zaterdagavond in
de basis stondenwaren tot voor kort
actief in de eerste divisie. In korte
tijd blijkt dat Cambuur in het leerproces
richting verzorgd voetbal aardig
op weg is. Zaterdagavond bleek
dat de spelers stappen maken en
zich niet gek laten maken.
Die kern wordt aangevuld met
spelers waar een 'vlekje' aan zat. Ramon
Leeuwin bijvoorbeeld was na
een knieblessure bij ADO Den Haag
op een zijspoor beland. In de Hofstad
zullen ze zichnuwel eens achter
de oren krabben. Als centrale verdediger
is Leeuwin wekelijks een van
de uitblinkers.
Wout Droste speelde uitstekend
en gaf de onzichtbare Memphis Depay
amper een kans. Die andere
back, Lucas Bijker, speelde Ji-Sung
Park uit de wedstrijd. Hij poortte de
Koreaan zelfs voor rust. Bijker moest
vorig seizoen aanvankelijk nog
ruimtemaken voor JonathanVosselman,
maar hij ontwikkelt zich fantastisch.
Martijn van der Laanwas rustig en
liet spits Jürgen Locadia, spelend
voor de geblesseerde Tim Matavz, figureren.
Doelman Leonard Nienhuis,
acht wedstrijden voor het einde
van de competitie door Henk de
Jong 'ontdekt', is een volwaardige
eredivisiekeeper.
Hij liet zich niet gek maken door
de entourage en de striemende fluitconcerten
toen hij na rust wat aan
het tijdrekken was. Scheidsrechter
Higler vermaande hem diverse keren,
maar Nienhuis kwam er mee
weg.
Verdedigend stond Cambuur
goed en weerstond het de druk van
PSV, dat het eeuwfeest had willen opluisteren
met een vorstelijke overwinning.
Lodeweges, nuchter als altijd:
,,Ze hadden het over een feestmaal,
maar het is nog lang geen kerst
en ik ben geen kalkoen.Vooraf heb ik
tegen de spelers gezegd dat als er
hier iets te halen viel, het nu zou
zijn.''
PSV had dewedstrijd tegen AC Milan
in de benen en de jonge spelers
moeten wennen aan het ritme van
driewedstrijden in tien dagen.Het is
allemaalwaar, maar dan nog is er het
kwaliteitsverschil. Middenvelder
Adam Maher kwam voor€8 miljoen
over van AZ naar PSV. Stel daar eens
de begroting van Cambuur - €5,5
miljoen - tegenover en de verhoudingen
zijn geschetst.
Maher kreeg in de beginfase een
beste schietkans die hij verkwanselde.
Jeffrey Bruma, kopbal naast, en
GeorginioWijnaldumwaren gevaarlijk,
maar daarna kreeg Cambuur
heel aardig controle over PSV. Mohamed
El Makrini gaf Maher weinig
kans. PSV-huurling Marcel Ritzmaier,
die een moeizame eerste helft
kende, herstelde zich na rust uitstekend.
Erik Bakkerwerkte zich een slag in
de rondte tegenover international
Stijn Schaars, de vormgever bij PSV.
Na rust speelde Schaars dieper en
met meer dreiging, raakte de tank bij
Bakker leeg en werd hij moegestreden
gewisseld voor Paco van Moorsel.
Lodeweges: ,,Het is zo belangrijk
voor de jongens dat ze dezewedstrijden
spelen. Al hebben we soms nog
wel wat pieken en dalen, maar volgens
mij meer pieken als je kijkt naar
de opbouwen het durven spelen.We
zijn niet gekomen om te verdedigen
en de boel tegen te houden. Deze 0-0
is mooi, maar nog belangrijker voor
mij is de wijze waarop dat gebeurde.''
Lodeweges had gekozen voor de
fysiek sterke Michiel Hemmen (,,hij
is onberekenbaar'') in de spits en Oliver
Feldballe (,,vanwege zijn snelheid'')
op de linkerflank. Hemmen is
een prima aanspeelpunt en bood in
de beginfase Jody Lukoki (zijnet) een
aardige kans.
Feldballe begon na rust matig en
werd terecht snel gewisseld voor Kevin
Brands, die voor meer dreiging
zorgde. Brands verpieterde bij WillemII,
maar klopt nadrukkelijk op de
deur voor een basisplek.
Een paar keer dreigde Cambuur
overlopen te worden en leek het
moeite te hebben met het hogere
tempo. Jeffrey Hendrix, vervanger
voor de geblesseerde Karim Rekik,
raakte in de 50ste minuut de lat. Vier
minuten voor tijd mazzelde Cambuur
toen de inglijdende invaller Ola
Toivonen voor het lege doel huizenhoog
over knalde.
Dat geluk dwong Cambuur kennelijk
af. De sympathie voor die onervaren
nieuwkomer in de eredivisie
die knap stand hield, was groot. Een
punt in Eindhoven is een bonus en
vormt vooral mentaal een opsteker.
Dat Cambuur in vier eredivisieduels
niet tot scoren kwam, was zaterdag
even van ondergeschikt belang.
LC
Ritzmaier: 'Iedereen was na de wedstrijd trots op zichzelf'
EINDHOVEN - ,,Jongen, als jij hier
de winnende had gescoord, had ik
je afgemaakt.'' Zo vader, zo zoon zaterdagavond
in het PSV-stadion.
Technisch manager Marcel Brands
van PSVkwamzijn 25-jarige zoonKevin
tegen in de catacomben en
plaatste de opmerking. Kevin was in
de slotfase zelfs nog dicht bij het
winnende doelpunt. Hij kwam bij
doelman Jeroen Zoet in de buurt,
maar de stunt van een overwinning
bleef uit.
,,Geintje van pa'', zei de breedgeschouderde
Kevin Brands. ,,Natuur-
lijk verwacht het publiek hier een zege.
Bij PSVhoort een overwinning tegen
Cambuur, maar wij hebben bij
vlagen gewoon goed gespeeld.'' ,,Iedereen
was na de wedstrijd trots op
zichzelf'', zei Marcel Ritzmaier. De
Oostenrijkse huurling van PSV typeerde
daarmee de sfeer in de kleedkamer.
Voor Ritzmaier was het ,,een gewone
wedstrijd'' tegen de club waar
hij onder contract staat. ,,Voor mijn
ontwikkeling is het belangrijk dat ik
nu kan spelen. De eerste helft hadden
we het moeilijk en kregen we
niet echt grip op het middenveld.
Dat hebben we na rust goed hersteld.''
Dat PSV geen al te lastige tegenstander
wilde,was een extra motivatie
voor de groep, zei Lucas Bijker.De
twintigjarige verdediger speelde onbevangen,
zocht waar mogelijk de
aanval en had directe tegenstander
Ji-Sung Park in de tang. In de slotfase
kreeg hij te maken met de nog fitte
Florian Jozefzoon.
Bijker straalde na de wedstrijd terechte
tevredenheid uit. ,,Vorige
week tegen PEC was het niet goed,
maar ik ben nu niet in de problemen
geweest. De hele ploeg is niet in paniek
geraakt en als we op deze manier
spelen geeft dat veel vertrouwen.''
Mogelijk onderneemt Cambuur
vandaag nog iets op de transfermarkt.
,,Het hoeft niet per se,we zijn
tevreden met deze groep en willen
niet iets ten koste van alles doen'', aldus
Cambuur-directeur Gerald van
den Belt.
De club haalt mogelijk nog een
aanvaller.Van den Belt: ,,Dan moet je
denken aan spelers van het kaliber
Glynor Plet of Geoffrey Castillion,
die nu bij hun clubs buiten beeld zijn
geraakt.'' Plet werd door FC Twente
vorig seizoen uitgeleend aan Racing
Genk, waar hij 22 wedstrijden speelde.
Castillion zit bij Ajax in de anonimiteit.
Hijwerd eerder verhuurd aan
RKC en Heracles.
Cambuur heeft proefspeler Stefan
Savic een zogeheten plek in het opleidingstraject
aangeboden. Van den
Belt: ,,Het is nog niet een speler van
wie we verwachten dat hij binnen
enkele weken in de basis zal staan,
maar waar we in de toekomst wel
iets aan kunnen hebben.''
De club nam zaterdag afscheid
van verdediger Leon Broekhof, die
nog een tweejarig contract had.
Broekhof kwam van de beloften van
Roda JC, maar kon nooit overtuigen
en een basisplek afdwingen. In overleg
is het contract ontbonden.Waarschijnlijk
gaat Broekhof bij Emmen
voetballen.
Daar staat de terugkeer van Robert
van Boxel tegenover. Hij wordt
gehuurd van Sparta. De in Amsterdam
wonende Van Boxel speelde
van 2009 tot 2012 voor Cambuur. Bij
Sparta speelde hij vorig seizoen negentien
wedstrijden, maar dit seizoen
komt hij niet in de plannen van
trainer Adrie Bogers voor.
Van Boxel: ,,Ik ben bij Sparta een
beetje op dood spoor geraakt. Daar
waren redenen voor, maar daar wil
ik niet over uitweiden. Als je weinig
opgesteld wordt ga je verder kijken.
Momenteel staat het verdedigend
bij Cambuur goed, daar zijn ze heel
open en eerlijk in. Maar ik ga mijn
stinkende best doen. Als je deze kans
bij je oude club in de eredivisie krijgt,
laat je die niet liggen.''
LC
Erg trots! Had ht niet verwacht, maar dat maakt het juist extra mooi! |:)
Elftal van AD.nl met Bijker, El Makrini en Leeuwin
http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3502426/2013/09/02/Noord-en-Oost-regeert-in-Nederlands-elftal.dhtml (http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3502426/2013/09/02/Noord-en-Oost-regeert-in-Nederlands-elftal.dhtml)
Noord en Oost regeert in 'Nederlands' elftal
Met 4 spelers van Go Ahead Eagles, 3 van SC Cambuur, één speler van FC Twente, Vitesse, Heracles en SC Heerenveen heeft ons AD.nl Elftal van de Week een volledig noordelijk en oostelijk gezicht. En dan is het voor het eerst in de historie van het Elftal van de Week ook nog eens een volledig 'Nederlands' elftal.
Ons Elftal van de Week is meer dan ooit een afspiegeling van de Eredivisie-verrassingen van het seizoen. Met promovendi Cambuur en Go Ahead als voornaamste exponenten. De clubs zijn met liefst 7 spelers hofleverancier deze week.
Cambuur 'levert' Ramon Leeuwin, Lucas Bijker en Mohamed El Makrini. Namens Go Ahead Eagles werden Doke Schmidt, Erik Falkenburg, Jarchinio Antonia en Marnix Kolder uitverkoren. De eenlingen zijn Lerin Duarte (voor het laatst van Heracles), Rajiv Van la Parra (SC Heerenveen), FC Twente-doelman Nick Marsman en Vitesse-verdediger Jan-Arie van der Heijden.
Hebben jullie vi ervoor? Zo niet, morgen even kijken bij uitzending gemist. Fantastisch stukje over Cambuur!
GIJPIE _O_
Citaat van: scclwd op september 02, 2013, 20:52:03
Hebben jullie vi ervoor? Zo niet, morgen even kijken bij uitzending gemist. Fantastisch stukje over Cambuur!
Sh*t vergeten op te nemen. Ben benieuwd.
Citaat van: Tukker op september 02, 2013, 20:55:01
Sh*t vergeten op te nemen. Ben benieuwd.
sigaarsnor.blogspot.nl komt meestal wel snel een mp4 op te staan
Citaat van: brambo3004 op september 02, 2013, 20:59:07
sigaarsnor.blogspot.nl komt meestal wel snel een mp4 op te staan
Thanx _O_
Citaat van: SCCornjum op september 02, 2013, 20:52:38
GIJPIE _O_
Ja die was onder de indruk van cambuur. Leuk om te horen.
:_schater
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2Fps1dehk.jpg&hash=0a19007db429bbcdcbd945780282ddfa5c41fb62)
:_schater :thumbsup
Hahaha briljant! |:)