Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

31-08-2013 PSV - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 19, 2013, 10:38:48

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: TM op augustus 27, 2013, 12:13:29
Waarom mocht Eagles wel met busjes en wij niet? Er zijn toch geen goede argumenten om een busjes verbod te hanteren? Ik kan er in ieder geval geen één verzinnen.
Ik wel "Uitreisbeleid Cambuur"...

TM

Gewoon massaal met busjes gaan! Wat zouden ze doen dan als er alsnog 10 busjes vertrekken?

Bernardo

Snap ook echt het probleem niet, of je nou met 5, 7 of 9 man in een auto zit. Wat een gezeik.  :R

Bernardo

Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2013, 12:15:02
Ik wel "Uitreisbeleid Cambuur"...

Zal wel in overleg gaan tussen politie lwd en eindhoven.  :O

Cambuur Liwwadden

Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2013, 12:12:33

Ben ik niet bang voor, weet ik namelijk wel zeker.
En ja die treintijd krijg je niet meer terug. Dat is voltooid verleden tijd...

Konden we playoff 2009 uit de history schrappen hadden we misschien wel vrij vervoer gehad met 1600 geel blauwe gekken in de gloeilamp.

@len, en inderdaad er is geen wezenlijk verschil tussen een volle personen auto en busje van 9 pers.
Ze trekken gewoon ergens een lijn hé     ze hebben hoe jammerlijk ook die keuze gemaakt

En nee, die buscombi wordt het 'm niet
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Len Cantello

Citaat van: Cambuur Liwwadden op augustus 27, 2013, 12:20:07
Ze trekken gewoon ergens een lijn
Waarom? Leg mij maar uit wat het verschil is irt 'veiligheid' tussen een busje, een mpv of een auto. Ik kan nm niks verzinnen.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cambuur Liwwadden

Citaat van: TM op augustus 27, 2013, 12:16:45
Gewoon massaal met busjes gaan! Wat zouden ze doen dan als er alsnog 10 busjes vertrekken?

Je kan op die manier wel een statement maken door met tig busjes af te reizen, de politie houdt je tegen en met z'n allen elders op groot scherm volgen. maak er een feest van en bij goed gedrag: volop    landelijke aandacht en wie weet helpt het voor een volgende keer?
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Bernardo

Citaat van: Cambuur Liwwadden op augustus 27, 2013, 12:20:07
Konden we playoff 2009 uit de history schrappen hadden we misschien wel vrij vervoer gehad met 1600 geel blauwe gekken in de gloeilamp.

@len, en inderdaad er is geen wezenlijk verschil tussen een volle personen auto en busje van 9 pers.
Ze trekken gewoon ergens een lijn hé     ze hebben hoe jammerlijk ook die keuze gemaakt

En nee, die buscombi wordt het 'm niet

Wat maakt het nou uit of je met 5,7 of 9 man in een auto/busje zit?

TM

Citaat van: Cambuur Liwwadden op augustus 27, 2013, 12:20:07
Konden we playoff 2009 uit de history schrappen hadden we misschien wel vrij vervoer gehad met 1600 geel blauwe gekken in de gloeilamp.

@len, en inderdaad er is geen wezenlijk verschil tussen een volle personen auto en busje van 9 pers.
Ze trekken gewoon ergens een lijn hé     ze hebben hoe jammerlijk ook die keuze gemaakt

En nee, die buscombi wordt het 'm niet

Jij bent echt nog dommer dan ik dacht..... Wat hebben de roda rellen hier nu mee te maken???? Dat is gvd al dik 4 jaar geleden. Daarna is er nooit meer iets noemenswaardigs gebeurd. Je kunt ook gewoon in de voeten van de supporters staan ipv de anus te likken van de lokale driehoek van beide gemeenten.

Len Cantello

Citaat van: TM op augustus 27, 2013, 12:16:45
Gewoon massaal met busjes gaan! Wat zouden ze doen dan als er alsnog 10 busjes vertrekken?
Dan geef je 'ze' een reden om bij de volgende uitwedstrijd een buscombi op te leggen, of zelfs een compleet 'uitreisverbod'. Met dat laatste heeft 'men' haar ultieme doel bereikt...... En dat spel is op de wagen, is mijn donkerbruine vermoeden... Maar ik hoop dat ik er naast zit.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cambuur Liwwadden

Citaat van: TM op augustus 27, 2013, 12:25:23
Jij bent echt nog dommer dan ik dacht..... Wat hebben de roda rellen hier nu mee te maken???? Dat is gvd al dik 4 jaar geleden. Daarna is er nooit meer iets noemenswaardigs gebeurd. Je kunt ook gewoon in de voeten van de supporters staan ipv de anus te likken van de lokale driehoek van beide gemeenten.

Daar plukken we nog de vruchten van. face it.  Wanner je dat niet wilt snappen....gezien jou manier van reageren...   triest imo  :0=Kan het ook normaal??
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Bernardo

Higler is de scheidsrechter.

SCC-J

een beperkt aantal plaatsen voor auto's  en dan mini busjes weigeren... Maar vervolgens moet iedereen wel gaan carpoolen zodat iedereen toch mee kan .

;( ;( :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R ;( ;( :wall :wall


Southman

Citaat van: Cambuur Liwwadden op augustus 27, 2013, 12:24:12
Je kan op die manier wel een statement maken door met tig busjes af te reizen, de politie houdt je tegen en met z'n allen elders op groot scherm volgen. maak er een feest van en bij goed gedrag: volop    landelijke aandacht en wie weet helpt het voor een volgende keer?
Ja denk je dat echt? Je krijgt sowieso begeleiding richting huis, en reken maar dat ze je in de gaten houden. Dus voordat je ergens op een scherm kan kijken is de wedstrijd al klaar. En dan is het nog maar hopen dat je niet binnen afzienbare tijd een stadionverbod op de mat hebt liggen.


Wat ik zo triest vind is dat je nu op het laatste moment alles moet omgooien en in sommige gevallen misschien niks meer kan regelen. Zo iets hoort, net als vertrektijden en de vervoersregeling twee weken vooraf bekend te zijn. Echt schandalig.. van zowel Cambuur als PSV.. dik drama!!

Ronnie tng

Citaat van: Bernardo op augustus 27, 2013, 12:18:50
Zal wel in overleg gaan tussen politie lwd en eindhoven.  :O

Waarschijnlijk wel, waarin in de BVO haar uiterste best doet voor haar supporters?  :zucht