Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

31-08-2013 PSV - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 19, 2013, 10:38:48

Vorige topic - Volgende topic

Locoleeuw

Zijn net gebeld door Cambuur en het is niet toegestaan.
Hebben zelf even gebeld naar PSV en die hebben gezegd
dat de politie in Eindhoven geen busjes wil hebben.
Wat een beleid zeg... :R
Wherever we went and whatever we did.
Only one thing I know for sure.
We had a sick night, bitches!

Ronnie tng

Gewoon lekker gaan, laat ze lekker de rambam krijgen bij Cambuur!

:0= Tegen Heracles maar even een actie bedenken op de noordtribune tegen het uitwedstrijden beleid!

SCC-J

Ongelooflijk waardeloos dit .  bvo komt ten eerste al veel te laat met kaartverkoop informatie. Gooien ze na een paar dagen er nog eens busjesverbod op .....  Er wordt wel mee werkt zeg om de uitvakken vol te krijgen .... 

Locoleeuw

Ter compersatie gaat er bij voldoende belangstelling wel een bus(combi) richting Eindhoven geeft cambuur als reactie.  :wall :wall :wall :wall
Wherever we went and whatever we did.
Only one thing I know for sure.
We had a sick night, bitches!

Cambuur Liwwadden

Citaat van: Len Cantello op augustus 27, 2013, 10:49:14
Als dit zo is, waarom heeft ons veiligheidsmeisje er dan wel een probleem mee?

Ik had niet anders verwacht.
Denk dat we allen het antwoord wel weten toch?      Mijn speciale dank gaat hierbij uit aan alle stoere jongens die het nodig vonden om na SCC-FCG  als een dolle door de tuintjes en straatjes/steegjes te stuiven en zodoende de ME een gratis extra training te geven   (er zat van alles doorelkaar in de bussen van Grunn)

Gezien haar verantwoordelijkheid voor haar functie, kan ze anders beslissen dan?  van hun kant willen ze het ook niet hebben.
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

SCC-J

Citaat van: Cambuur Liwwadden op augustus 27, 2013, 11:40:53
Ik had niet anders verwacht.
Denk dat we allen het antwoord wel weten toch?      Mijn speciale dank gaat hierbij uit aan alle stoere jongens die het nodig vonden om na SCC-FCG  als een dolle door de tuintjes en straatjes/steegjes te stuiven en zodoende de ME een gratis extra training te geven   (er zat van alles doorelkaar in de bussen van Grunn)

Gezien haar verantwoordelijkheid voor haar functie, kan ze anders beslissen dan?  van hun kant willen ze het ook niet hebben.

Je loopt nu met je eigen domheid te koop

Cambuur Liwwadden

Citaat van: SCC-J op augustus 27, 2013, 11:46:10
Je loopt nu met je eigen domheid te koop

Dan is de waarheid dom in deze??
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

SCC-J


Dokkumer

Citaat van: Cambuur Liwwadden op augustus 27, 2013, 11:40:53
Ik had niet anders verwacht.
Denk dat we allen het antwoord wel weten toch?      Mijn speciale dank gaat hierbij uit aan alle stoere jongens die het nodig vonden om na SCC-FCG  als een dolle door de tuintjes en straatjes/steegjes te stuiven en zodoende de ME een gratis extra training te geven   (er zat van alles doorelkaar in de bussen van Grunn)

Gezien haar verantwoordelijkheid voor haar functie, kan ze anders beslissen dan?  van hun kant willen ze het ook niet hebben.
Ja joh, heeft er allemaal mee te maken... Voorheen was het gewoon vrij reizen waar we van vijfenveertigkilometer autootjes en bierfietsen tot Waaksma bussen mee konden nemen. Dat is ALLEMAAL door Groningen thuis verpest...


dit is mien club

Niet geloven dit beleid, wordt inderdaad tijd voor actie...
Wij worden behandeld als oud vuil.

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: Cambuur Liwwadden op augustus 27, 2013, 11:40:53
Ik had niet anders verwacht.
Denk dat we allen het antwoord wel weten toch?      Mijn speciale dank gaat hierbij uit aan alle stoere jongens die het nodig vonden om na SCC-FCG  als een dolle door de tuintjes en straatjes/steegjes te stuiven en zodoende de ME een gratis extra training te geven   (er zat van alles doorelkaar in de bussen van Grunn)

Gezien haar verantwoordelijkheid voor haar functie, kan ze anders beslissen dan?  van hun kant willen ze het ook niet hebben.


Weet je wel hoelang wij al te maken hebben met dit wanbeleid???
Daar heeft het door de politie benoemde ''rustig avondje'' niks mee te maken.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Cambuur Liwwadden

Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2013, 11:51:14
Ja joh, heeft er allemaal mee te maken... Voorheen was het gewoon vrij reizen waar we van vijfenveertigkilometer autootjes en bierfietsen tot Waaksma bussen mee konden nemen. Dat is ALLEMAAL door Groningen thuis verpest...

Ik zeg niet allemaal door dat kleine akkefietje tegen Grunn. (groter moeten we het ook niet maken, stelde verder ook geen reet voor) Mede wel ja, helaas in mevrouw Tromp haar ogen.   ben bang dat heel veel leuke wedst. Combi worden dit jaar.

Voorheen, vroeger de tijd van de treinen...... met weemoed.... 8)
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Len Cantello

Wat is de reden om reizen middels "busjes" te verbieden? Is dat nog aangegeven vanuit de partijen?

8 man in een busje, 7 of 8 man in mpv, of 5 man in een "gewone" auto. Zoek de verschillen. In relatie tot veiligheid.

Ik heb het sterke vermoeden dat het weer een één tweetje tussen de politie LWD en politie Eindhoven is geweest.... Toneelstuk in één bedrijf met als reden een groot vraagteken. En de veiligheidsmensen van SCC en PSV stonden er bij en keken er naar...
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Cambuur Liwwadden op augustus 27, 2013, 11:59:26
Ik zeg niet allemaal door dat kleine akkefietje tegen Grunn. (groter moeten we het ook niet maken, stelde verder ook geen reet voor) Mede wel ja, helaas in mevrouw Tromp haar ogen.   ben bang dat heel veel leuke wedst. Combi worden dit jaar.

Voorheen, vroeger de tijd van de treinen...... met weemoed.... 8)

Ben ik niet bang voor, weet ik namelijk wel zeker.
En ja die treintijd krijg je niet meer terug. Dat is voltooid verleden tijd...

TM

Waarom mocht Eagles wel met busjes en wij niet? Er zijn toch geen goede argumenten om een busjes verbod te hanteren? Ik kan er in ieder geval geen één verzinnen.