Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

31-08-2013 PSV - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 19, 2013, 10:38:48

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: denistel op augustus 22, 2013, 17:36:07
nog steeds niet bekend hoe we daar heen kenne ,,zeker bang dat we hun feestje komen verpesten

t schijnt een combinatie van bus/autocombi te worden
In Henk en Sandor we trust

Vanuit Helmond

Citaat van: denistel op augustus 22, 2013, 17:36:07
nog steeds niet bekend hoe we daar heen kenne ,,zeker bang dat we hun feestje komen verpesten
Staat er al lang wordt een combi-combi, bus- autocombi. Er is plaats voor 80 auto's. Info komt van onze veiligheidscoordinatrice.

denistel


denistel

op de site van cambuu staat info volgt zsm

Vanuit Helmond

Citaat van: denistel op augustus 22, 2013, 18:06:25
waar staat het? ???
Sorry Denistel, maar ik had het hier neergezet, op de site staat nog niks.

Dokkumer

Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 22, 2013, 17:56:26
Staat er al lang wordt een combi-combi, bus- autocombi. Er is plaats voor 80 auto's. Info komt van onze veiligheidscoordinatrice.
En ook beperkingen aan het type auto? Of zijn MPV's en minibusjes nu wél toegestaan?

Vanuit Helmond

Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2013, 18:11:57
En ook beperkingen aan het type auto? Of zijn MPV's en minibusjes nu wél toegestaan?
Het is de zesde wedstrijd, dus auto's die beginnen met een F hebben voorrang.

Dokkumer

Oh mooi, ik heb een Faudi, een Folvo en een Fercedes... :devil

Vanuit Helmond

Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2013, 18:21:19
Oh mooi, ik heb een Faudi, een Folvo en een Fercedes... :devil
Met die laatste mag je niet, ik ga met mijn fyundai.

Kunstgras

Citaat van: moodygrunn op augustus 22, 2013, 17:38:16
t schijnt een combinatie van bus/autocombi te worden

Dat bestaat niet. Je hebt óf een autocombi, óf een buscombi.

Als er een autocombi wordt opgelegd en er rijdt toch een bus, dan rijdt deze bus onder de (minder strenge) regelgeving van de autocombi.

Dokkumer

Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 22, 2013, 18:22:10
Met die laatste mag je niet, ik ga met mijn fyundai.
Hmm, dan maar mijn Fijfenfeertig kilometer autootje 8P

Vanuit Helmond

Citaat van: Kunstgras op augustus 22, 2013, 18:23:52
Dat bestaat niet. Je hebt óf een autocombi, óf een buscombi.

Als er een autocombi wordt opgelegd en er rijdt toch een bus, dan rijdt deze bus onder de (minder strenge) regelgeving van de autocombi.
Zelfde regeling als tegen Joda. Als er voldoende belangstelling is rijdt er een bus anders autocombi.

Tukker

Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 22, 2013, 18:14:20
Het is de zesde wedstrijd, dus auto's die beginnen met een F hebben voorrang.
Mijn Ford Focus mag dan als eerste  dubbel F   :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Lore

Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 22, 2013, 18:14:20
Het is de zesde wedstrijd, dus auto's die beginnen met een F hebben voorrang.

Yes! Ik heb een ford!

Ronnie tng

Citaat van: Kunstgras op augustus 22, 2013, 18:23:52
Dat bestaat niet. Je hebt óf een autocombi, óf een buscombi.

Als er een autocombi wordt opgelegd en er rijdt toch een bus, dan rijdt deze bus onder de (minder strenge) regelgeving van de autocombi.

Een goede zaak trouwens dat supporters die geen vervoer hebben zich kunnen aanmelden voor een vrijwillige buscombi!