Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

31-08-2013 PSV - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 19, 2013, 10:38:48

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 09:54:09
Zit gewoon vol Zaterdag.


wijhebben  een stadion in een woonwijk,de hertengang, spelers als ronaldo romario nilis van nistelroy cocu etc etc die  hier hebben gespeeld
een schitterend shirt, een CL en Uefa cup beker, 21 schalen . altijd dezelfde sponsor gehad..

hoezo geen uitstraling?
gewoon dom kuddevolk napraat.. , jalozie!

Hoeveel gaan er naar milaan?

Len Cantello

Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 09:54:09
de hertengang,

jalozie!
Nu maar weer snel aan je huiswerk, anders wordt je juf kwaad.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SaVaGe

Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 09:54:09
Zit gewoon vol Zaterdag.


wijhebben  een stadion midden in een woonwijk,de hertengang, spelers als ronaldo romario nilis van nistelroy cocu etc etc die  hier hebben gespeeld
een schitterend shirt, een CL en Uefa cup beker, 21 schalen . altijd dezelfde sponsor gehad..

hoezo geen uitstraling?
gewoon dom kuddevolk napraat.. , jalozie!


Wat wil je nou ten opzichte van ons bewijzen lieve jongen?

Wordt je gepest op school? heeft je vriendinnetje met je broertje? wat zit je dwars?

PSV1913

Citaat van: SaVaGe op augustus 27, 2013, 09:58:03

Wat wil je nou ten opzichte van ons bewijzen lieve jongen?

Wordt je gepest op school? heeft je vriendinnetje met je broertje? wat zit je dwars?
Niks te doen   :devil

Kom jullie Zaterdag troosten.
Houdoe

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Locoleeuw

Zijn er meer mensen die met een busje naar PSV zouden gaan en werden tegengehouden door de administratie?
Er werd vanochtend gezegd dat PSV niet wilde hebben dat er busjes zouden rijden, en worden vanmiddag terug gebeld.
Een auto met 5 erin, of een busje met 9. Wat is het probleem?
Wherever we went and whatever we did.
Only one thing I know for sure.
We had a sick night, bitches!

Yellow Army

Citaat van: Locoleeuw op augustus 27, 2013, 10:13:26
Zijn er meer mensen die met een busje naar PSV zouden gaan en werden tegengehouden door de administratie?
Er werd vanochtend gezegd dat PSV niet wilde hebben dat er busjes zouden rijden, en worden vanmiddag terug gebeld.
Een auto met 5 erin, of een busje met 9. Wat is het probleem?

Ze zijn bang dat we het klapvee van pisvee zullen overstemmen
Area 58

Daddy T.

Citaat van: Locoleeuw op augustus 27, 2013, 10:13:26
Zijn er meer mensen die met een busje naar PSV zouden gaan en werden tegengehouden door de administratie?
Er werd vanochtend gezegd dat PSV niet wilde hebben dat er busjes zouden rijden, en worden vanmiddag terug gebeld.
Een auto met 5 erin, of een busje met 9. Wat is het probleem?

Aha, mevrouw Tromp heeft weer een regel uit Keimpe zijn handboek overgenomen.... :zucht
PSV heeft namelijk helemaal geen problemen met busjes!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

PSV1913

PSV heeft BTW om een thuis wedstrijd gevraagd in verband met het eeuw feest.
dus niet specific om Cambuur..

Len Cantello

Citaat van: Daddy T. op augustus 27, 2013, 10:27:40
PSV heeft namelijk helemaal geen problemen met busjes!
Als dit zo is, waarom heeft ons veiligheidsmeisje er dan wel een probleem mee?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 10:48:27
PSV heeft BTW om een thuis wedstrijd gevraagd in verband met het eeuw feest.
dus niet specific om Cambuur..
Ik dacht dat je weg zou blijven. Kssssst! Wegwezen.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Bernardo

Meestal stond het er wel bij als er geen busjes waren toegestaan! En GAE had ook busjes naar PSV!

Vanuit Helmond

Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 10:48:27
PSV heeft BTW om een thuis wedstrijd gevraagd in verband met het eeuw feest.
dus niet specific om Cambuur..
Nou maar weer terug naar je Lampengatforum met je klaphandje.

SCCBerlikum

Dit meen je niet,  wij zijn namelijk ook van plan om ook met 2 busjes uit berlikum.
Zou na mijn werk contact met scc opnemen daarover. Geen goed nieuws dus.  :zucht

Cambuur Liwwadden

Citaat van: PSV1913 op augustus 27, 2013, 10:03:50
Niks te doen   :devil

Kom jullie Zaterdag troosten.
Houdoe

@ Lampje, Bij deze wil ik je even hartelijk bedanken voor je geweldige  :X  bijdragen aan ons forum, zullen we het maar bij deze 10 posts laten?  zodat jij jezelf, je eigen cubje  en de andere psv toeschouwers niet nog meer voor lul zet in deze????     

Houdoe en veel plezier in de draaimolen zaterdag  :_schater
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?