Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

31-08-2013 PSV - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 19, 2013, 10:38:48

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Zaterdag 31 augustus 20:45 in Eindhoven!

PSV verzocht KNVB 'makkelijke' wedstrijd
De KNVB presenteerde donderdag het speelprogramma voor het seizoen 2013/2014. Het seizoen waarin PSV zijn 100-jarige jubileum viert. Op 31 augustus viert PSV haar 100 jarige bestaan. Reden voor een feestje dus, zo dacht het bestuur van de Eindhovense club. De beleidsbepalers bij PSV vroegen de KNVB om een 'makkelijke' tegenstander. Een nederlaag op je verjaardag, daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Het verzoek werd door de KNVB gehonoreerd en in Zeist zette men PSV - Cambuur Leeuwarden op de kalender. Toch allerminst opmerkelijk te noemen, omdat de KNVB met deze actie de kwaliteiten van Cambuur lijkt te minachten.

Ze hebben net 2 potten Milan in de benen, kom maar op!

|:)

marrumer

Vanuit Helmond

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 19, 2013, 10:38:48
Zaterdag 31 augustus 20:45 in Eindhoven!

PSV verzocht KNVB 'makkelijke' wedstrijd
De KNVB presenteerde donderdag het speelprogramma voor het seizoen 2013/2014. Het seizoen waarin PSV zijn 100-jarige jubileum viert. Op 31 augustus viert PSV haar 100 jarige bestaan. Reden voor een feestje dus, zo dacht het bestuur van de Eindhovense club. De beleidsbepalers bij PSV vroegen de KNVB om een 'makkelijke' tegenstander. Een nederlaag op je verjaardag, daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Het verzoek werd door de KNVB gehonoreerd en in Zeist zette men PSV - Cambuur Leeuwarden op de kalender. Toch allerminst opmerkelijk te noemen, omdat de KNVB met deze actie de kwaliteiten van Cambuur lijkt te minachten.

|:)

Feestje verstieren daar in Eindhoven

Jules058

Feestje over de rug van cambuur vieren? Binne ze helemaal gek wudde! Wij zijn cambuur, cambuur Leeuwarden! Wij zullen niet buigen voor dat stel nep Belgen!
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

fred

Owwwwww wat hoop ik het :y

Arrogante kut lampjes  :zweep

IsmailvanEssen

Wat lelijk van de KNVB zeg... ten eerste dat ze toegeven aan de gemeente... wat eigenlijks niet eerlijk is vind ik.. ten tweede dat ze dus Cambuur een mindere tegenstander vinden! Dat gaan ze zien!! aanpakken die klote lampies!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

el haj

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 19, 2013, 10:38:48

di 20-8    20.45    PSV - AC Milan    
za 24-8    19.45    Heracles Almelo - PSV    
wo 28-8    20.45    AC Milan - PSV    
za 31-8    20.45    PSV - SC Cambuur

Tegen Milan gun ik ze de winst, maar hopelijk moeten ze wel het onderste uit de kan halen zodat wij er op ons dooie gemakkie overheen kunnen.  :devil

sccleeuwarden

Als we het feestje willen verstieren, zullen we ook met een zo goed als vol uitvak die kant op moeten!! Laat zien dast voor cambuur bist

wiekie1969

Alle kans, ze hebben de Eagles ook onderschat!

Eerst flink aan de kont in Milaan en 2 dagen daarna wacht cambuur.

Gas geven en stunten daar!!! |:)

drg

0-1
Ritzmaier
93ste minuut

Dat hoop ik zo  _O_

Daddy T.

:0= Waar blijft de kaartverkoop info!?!!  :wall
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Bernardo

Had nou ondertussen toch wel wat info verwacht...

denistel

dan mut psv wel de status vrij geven en dat hevve ze nog niet deen als je hun site leest

Remco1352

zal wel bus combi worden met een prijskaartje van +- €50

Tukker

Citaat van: el haj op augustus 19, 2013, 16:35:39
di 20-8    20.45    PSV - AC Milan    
za 24-8    19.45    Heracles Almelo - PSV    
wo 28-8    20.45    AC Milan - PSV    
za 31-8    20.45    PSV - SC Cambuur

Tegen Milan gun ik ze de winst, maar hopelijk moeten ze wel het onderste uit de kan halen zodat wij er op ons dooie gemakkie overheen kunnen.  :devil
Ben ik het helemaal mee eens. 4 wedstrijden in korte tijd; hopelijk gaat het licht snel uit in de 4e wedstrijd in de rij
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist