Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

31-08-2013 PSV - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 19, 2013, 10:38:48

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

@Southman, de burgemeester krijgt dat niet eens onder ogen. Een overijverig ambtenaartje zet digitaal die handtekening er wel onder..

Nightmarelwd

Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2013, 12:36:44
En de rol van de KvC hierin? Of mogen die over 2 weken gewoon weer alleen de koffie en het bier klaar zetten?

Die nemen net als in Zwolle plaats op een andere tribune ipv het uitvak.
MI-Sider for Life

Treb

Citaat van: Galdiano op augustus 27, 2013, 08:19:42
Wat loop jij altijd te klagen hier op het forum!
Druk ligt vol bij PSV! Die moeten winnen op zo'n speciale avond. Selectie is gemiddeld 10 jaar en hebben bijna geen ervaring.

Go Ahead Eagles speelde erg leuk de eerste helft en waren gewoon beter. Ik had het nog wel eens willen zien als ze achter kwamen. Bijkomend feit is dat ze ook al twee wedstrijden van Milan in de benen hebben. En tegen Heracles was het ook niet goed. Al met al genoeg redenen waarom we niet gelijk kansloos zijn!  |:)

Ben gewoon realistisch. Als PSV een hele slechte dag heeft en wij een hele goede dan valt er wat te halen. Normaal gesproken niet dus. Ieder punt uit tegen de top 7 a 8 is meegenomen.

mindra


TM

Citaat van: mindra op augustus 27, 2013, 15:33:25
145 kaarten verkocht

Dat houdt met 300/400 ook wel op ben ik bang....

dennisw8

Citaat van: Treb op augustus 27, 2013, 14:47:42
Ben gewoon realistisch. Als PSV een hele slechte dag heeft en wij een hele goede dan valt er wat te halen. Normaal gesproken niet dus. Ieder punt uit tegen de top 7 a 8 is meegenomen.

Realistisch of niet, in deze competitie maakt iedereen kans om van 'grotere' ploegen te winnen. (kijk maar vorig jaar PSV-PEC  1-3)


Bernardo


666

Citaat van: TM op augustus 27, 2013, 15:35:50
Dat houdt met 300/400 ook wel op ben ik bang....

Dat denk ik ook.
maar ja...  mensen willen wel maar al die beperkingen die worden opgelegd maken het er niet makkelijker op voor een scc supporter.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Inglorious Bastard

Zou iemand mij kunnen vertellen wat het hele nut van de uitkaart in deze is, ik dacht dat het een `controle middel´ was dat de BVO bij misdragingen iemand het recht tot het bezoeken van uitwedstrijden kon ontnemen door het innemen van de uitkaart. Het zou zorgen voor een soepeler beleid ten opzichte van het bezoeken van uitwedstrijden, wat maakt het dan uit of je met een busje gaat om met de auto. Ik zou zeggen dat het voor de autoriteiten makkelijker is controle te houden wanneer iedereen bij elkaar in een busje zou zitten.

tobo

Vaag dat jullie eerst moeten wisselen bij het stadion. Overige BVO's wisselen halverwege de route om.

Dokkumer

Citaat van: tobo op augustus 27, 2013, 16:08:22
Vaag dat jullie eerst moeten wisselen bij het stadion. Overige BVO's wisselen halverwege de route om.
BIj ons is het motto "Waarom moeilijk doen als het ook op een onmogelijke wijze kan"

Remco1352

wij waren vanmiddag auto 44. Er stonden 11 man op de lijst met de bus combi

Ronnie tng

Citaat van: Remco1352 op augustus 27, 2013, 16:11:56
Er stonden 11 man op de lijst met de bus combi

Prima trouwens dat Cambuur de mogelijkheid bied om met een buscombi te gaan!! Ik hoop alleen dat er nog wel wat aan de prijs gedaan kan worden.

Dokkumer

Citaat van: Ronnie tng op augustus 27, 2013, 17:13:41
Prima trouwens dat Cambuur de mogelijkheid bied om met een buscombi te gaan!! Ik hoop alleen dat er nog wel wat aan de prijs gedaan kan worden.
Vergelijk ik het met Groningen, die betalen consequent € 34 voor een buscombi. Of het nu naar Heracles of naar PSV was... Bussen worden daar geregeld door de SV. Leden krijgen € 3,- korting.

Viper

Citaat van: Remco1352 op augustus 27, 2013, 16:11:56Er stonden 11 man op de lijst met de bus combi

Als het niet lukt om de bus vol te krijgen kan er misschien een klein busje rijden?!?!