Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

31-08-2013 PSV - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 19, 2013, 10:38:48

Vorige topic - Volgende topic

Roofvogel

Citaat van: el haj op augustus 19, 2013, 16:35:39
di 20-8    20.45    PSV - AC Milan    
za 24-8    19.45    Heracles Almelo - PSV    
wo 28-8    20.45    AC Milan - PSV    
za 31-8    20.45    PSV - SC Cambuur

Tegen Milan gun ik ze de winst, maar hopelijk moeten ze wel het onderste uit de kan halen zodat wij er op ons dooie gemakkie overheen kunnen.  :devil

Heb je ook nagedacht? stel dat ze winnen van AC Milan dan geeft dat een boost voor die jonge gasten die kunnen dan alles.

Tukker

Citaat van: Roofvogel op augustus 21, 2013, 18:14:09
Heb je ook nagedacht? stel dat ze winnen van AC Milan dan geeft dat een boost voor die jonge gasten die kunnen dan alles.
Stel dat Cambuur wint van PEC; wat een boost zal dat geven  :koffie
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

marrumer

Citaat van: Roofvogel op augustus 21, 2013, 18:14:09
Heb je ook nagedacht? stel dat ze winnen van AC Milan dan geeft dat een boost voor die jonge gasten die kunnen dan alles.
gebeurt in ieder geval niet ze hebben thuis 1-1 gespeeld

Yellow Army

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 1u

De 'condities' voor vervoer aangaande uitwedstrijd naar #PSV worden wrs vrijdag door @SCCambuurLwd bekend gemaakt. #PSVCAM
Area 58

Bernardo

Citaat van: Yellow Army op augustus 21, 2013, 20:12:18
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 1u

De 'condities' voor vervoer aangaande uitwedstrijd naar #PSV worden wrs vrijdag door @SCCambuurLwd bekend gemaakt. #PSVCAM

Mooi op tijd :O

Daddy T.

Eagles had vorige week autocombi voor 80 auto's/busjes en een buscombi:
http://m.ga-eagles.nl/?pag=nieuwsdetail&id=4296
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Dokkumer

Daar worden dus wel minibusjes toegestaan... Ben benieuwd hoe Sarah daar tegenover staat als wij weer een auto combi -hopelijk deze wedstrijd-  hebben.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Daddy T. op augustus 21, 2013, 22:28:09
Eagles had vorige week autocombi voor 80 auto's/busjes en een buscombi:
http://m.ga-eagles.nl/?pag=nieuwsdetail&id=4296
en een buscombi met uitkaartverplichting... Ook dubbelop
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op augustus 21, 2013, 22:30:37
Daar worden dus wel minibusjes toegestaan... Ben benieuwd hoe Sarah daar tegenover staat als wij weer een auto combi -hopelijk deze wedstrijd-  hebben.

En tegen RKC mag het alweer niet...
http://m.ga-eagles.nl/?pag=nieuwsdetail&id=4314
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Deze maakt me niet uit. Zit ik in France :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 22, 2013, 00:24:23
Deze maakt me niet uit. Zit ik in France :proost

Zou je anders naar RKC - GA Egels zijn gegaan??
Henk, held, bedankt

Vanuit Helmond

Staat nog niet op de website maar dit is een combi-combi oftewel bus of auto.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Roofvogel op augustus 21, 2013, 18:14:09
Heb je ook nagedacht? stel dat ze winnen van AC Milan dan geeft dat een boost voor die jonge gasten die kunnen dan alles.

Hoevaak spelen clubs na een europese wedstrijd niet belabberd tegen welke tegenstander dan ook? Ik moet wel zeggen dat ik het een voordeel vind.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

nog steeds niet bekend hoe we daar heen kenne ,,zeker bang dat we hun feestje komen verpesten