Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

31-08-2013 PSV - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 19, 2013, 10:38:48

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: Bernardo op augustus 28, 2013, 17:22:14
Word mannetje of 300 denk ik.
vanavond extra verkoop hertje toch?

Lore


Len Cantello

Er is nu nog plek voor 15 auto's, begreep ik van iemand. Zijn bron: twitter.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

666

Het moet in milaan even verlengen worden.. zijn ze zaterdag niet top fit.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Ronald

Citaat van: 666 op augustus 28, 2013, 21:28:46
Het moet in milaan even verlengen worden.. zijn ze zaterdag niet top fit.

En dan uitschakeling door strafschoppen. En plak er ook nog maar wat vertraging met het vliegtuig er achteraan  :devil

Leovardiascc

Citaat van: Lore op augustus 23, 2013, 18:05:42
26 - 27 na een 26 - 0 achterstand?

Nee joh! Cambuur wint met 0-58  :P

PSV1913

Milan was toch een maatje te groot alhoewel PSV het aardig deed en zeker niet kansloos was..

PSV zal voor Cambuur een maatje te groot zijn , gun jullie wel een ere treffer gemaakt door Ritzmaier  8) :proost

Lore

Citaat van: PSV1913 op augustus 29, 2013, 08:31:57
Milan was toch een maatje te groot alhoewel PSV het aardig deed en zeker niet kansloos was..

PSV zal voor Cambuur een maatje te groot zijn , gun jullie wel een ere treffer gemaakt door Ritzmaier  8) :proost

Dank voor deze bijdrage!

PSV1913


SaVaGe


IsmailvanEssen

Citaat van: PSV1913 op augustus 29, 2013, 08:31:57
Milan was toch een maatje te groot alhoewel PSV het aardig deed en zeker niet kansloos was..

PSV zal voor Cambuur een maatje te groot zijn , gun jullie wel een ere treffer gemaakt door Ritzmaier  8) :proost

Heb jij de wedstrijd dan wel gezien?? PSV is helaas zwaar overklast.. ik had voor het nederlands voetbal ook gehoopt dat jullie gingen winnen. Maar AC milan heeft heerlijk Italiaans voetbal gespeeld.. Zo spelen ze daar en de PSV heeft 1 kans gehad.. Voor de rest kwamen ze bijna niet in de 16... Ook leden voorin de mannen veel en veel te snel balverlies en was de 2de bal bijna nooit voor PSV.. enige goed wat ik gezien heb is dat er wel vechtlust is.. maar die mogen ze zaterdag wel op de bank neerzetten want cambuur gaat gewoon een punt mee naar huis nemen!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

skaaf

Hoe lang duurt het aanvragen van zo'n uitkaart?
Kan ik deze vandaag aanvragen en meteen een kaart voor psv - scc kopen?

Bernardo

Citaat van: skaaf op augustus 29, 2013, 11:02:53
Hoe lang duurt het aanvragen van zo'n uitkaart?
Kan ik deze vandaag aanvragen en meteen een kaart voor psv - scc kopen?

Ja, kan meteen kaartje halen.

skaaf


drg

FC Schietvan40meter

Ik zie geen problemen  :zweep