Hallo,
Vorig jaar ben ik naar redelijk veel uitwedstrijden geweest, ik ben van plan (en hopelijk vele met mij) volgend seizoen ook naar zoveel mogelijk wedstrijden toe te gaan. Alleen heb ik geen idee hoe duur een uitwedstrijd in de Eredivisie ongeveer is? En ga je altijd met de bus of zijn autocombi's ook mogelijk?
Alvast bedankt voor de reactie. :clint
Prijzen zullen wel aanzienelijk stijgen. Een kaart voor het uitvak van Ajax betaal je 18 euro en als er een buscombi is zal er wel een eurotje of 25 bij opgeteld moeten worden.
PSV kost een losse kaart voor uitvak 23 euro.
Het zal inderdaad wel rond de 50 euro per wedstrijd worden, helemaal nu er geen a wedstrijden voor cambuur zijn
Citaat van: Synea op juli 13, 2013, 09:16:59
Het zal inderdaad wel rond de 50 euro per wedstrijd worden, helemaal nu er geen a wedstrijden voor cambuur zijn
Een autocombi (b wedstrijd) kost geen € 50,00
Citaat van: Nightmarelwd op juli 13, 2013, 10:57:02
Een autocombi (b wedstrijd) kost geen € 50,00
Ik doelde beetje op buscombi, autocombi kom je afhankelijk van je auto en afstand toch ook wel aardig in de zelfde richting
Heeft die nieuwe veiligheidscoordinator al eens met supporters gesproken?
Citaat van: John Hiatt op juli 13, 2013, 18:54:06
Heeft die nieuwe veiligheidscoordinator al eens met supporters gesproken?
Waarom? De politie LWD heeft het plaatje voor het komende seizoen vast al weer rond.
Jullie vragen je vast af wat een 'feanfan' hier doet, maar ik vraag me af hoeveel mensen er in jullie vernieuwde uitvak kunnen. Ik heb wat foto's gezien, en het uitzicht is echt veel beter geworden!!
Wat betreft die prijzen in de Eredivisie voor uitwedstrijden, wij betaalden afgelopen seizoen €2 tot €28 euro, afhankelijk van de samenwerking tussen beide clubs.
Ik hoop een redelijk antwoord te kunnen krijgen, want redelijke Leeuwarders zijn er volgens mij ook genoeg! ;)
:0= Moderater.....actie!!
Weer een spammer op ons geel blauwe forum l8l
Citaat van: John Hiatt op juli 13, 2013, 18:54:06
Heeft die nieuwe veiligheidscoordinator al eens met supporters gesproken?
ik hev al sproken ja :proost
Citaat van: feanfan op juli 21, 2013, 23:58:16
Jullie vragen je vast af wat een 'feanfan' hier doet, maar ik vraag me af hoeveel mensen er in jullie vernieuwde uitvak kunnen.
Ik hoop een redelijk antwoord te kunnen krijgen, want redelijke Leeuwarders zijn er volgens mij ook genoeg! ;)
Tsjaa er kunnen vrij veel
mensen in dat vak, maar wat heeft dat met jullie te maken?
Ik ga er vanuit dat wij worden toegelaten in jullie vak, dus in die zin heeft het wel iets met ons te maken :y
Maar ik vraag het me gewoon af, omdat het uitvak nu veel ruimer lijkt dan voorheen..
Citaat van: feanfan op juli 22, 2013, 00:21:38
Ik ga er vanuit dat wij worden toegelaten in jullie vak, dus in die zin heeft het wel iets met ons te maken :y
Maar ik vraag het me gewoon af, omdat het uitvak nu veel ruimer lijkt dan voorheen..
6/700 mensen ofzo, 0 boeren...nou...kssjjtt!
Dankjewel voor het antwoord, nou doe ik ook wat jij wil! Ik wens jullie toch maar succes voor het komende seizoen!
Citaat van: feanfan op juli 22, 2013, 00:37:21
Dankjewel voor het antwoord, nou doe ik ook wat jij wil! Ik wens jullie toch maar succes voor het komende seizoen!
w:) :_schater
Citaat van: feanfan op juli 22, 2013, 00:37:21
Dankjewel voor het antwoord, nou doe ik ook wat jij wil! Ik wens jullie toch maar succes voor het komende seizoen!
Ik wens alles wat ook meer enige sympathie draagt voor dat schijtclubje van jullie echt het aller aller slechtse toe. Dat er maar een bom op jullie stadion moge vallen.
En nou oprotten hier.
Citaat van: feanfan op juli 22, 2013, 00:37:21
Dankjewel voor het antwoord, nou doe ik ook wat jij wil! Ik wens jullie toch maar succes voor het komende seizoen!
Ik wist wel dat het iq op het platteland niet zo hoog is, maar zo laag...!
Citaat van: denistel op juli 22, 2013, 00:11:51
ik hev al sproken ja :proost
Jij hoort bij t inventaris! :devil
Citaat van: Treb op juli 22, 2013, 03:05:48
Ik wens alles wat ook meer enige sympathie draagt voor dat schijtclubje van jullie echt het aller aller slechtse toe. Dat er maar een bom op jullie stadion moge vallen.
En nou oprotten hier.
Ik heb ook geen sympathie voor dkv maar zolang iemand zijn fatsoen houdt kun je toch normaal antwoord geven, wat is dat nou?
Laat die jongen lekker sien vraag stellen, hij loopt de boel hier toch niet op te jutten ofsu?
Citaat van: DC op juli 22, 2013, 11:48:56
Ik heb ook geen sympathie voor dkv maar zolang iemand zijn fatsoen houdt kun je toch normaal antwoord geven, wat is dat nou?
Laat die jongen lekker sien vraag stellen, hij loopt de boel hier toch niet op te jutten ofsu?
Hij jut de boel wel op door zo'n kutnaam te kiezen.. hij kan ook een neutrale naam kiezen en die vraag stellen zonder er bij te vermelden dat t een dkver is...
Citaat van: pvanbuijtene op juli 22, 2013, 12:19:36
Hij jut de boel wel op door zo'n kutnaam te kiezen.. hij kan ook een neutrale naam kiezen en die vraag stellen zonder er bij te vermelden dat t een dkver is...
Zo kest het ook bekijken maar jim reageren meteen zo agressief terwijl die knakker gewoon een vraag stelt..
As ik op hun forum een vraag zou stellen zou ik ook duidelijk maken waar mijn voorkeur ligt.
Maar ik ga me er niet druk om maken, is het veel te warm voor :proost
Citaat van: DC op juli 22, 2013, 13:28:06
Zo kest het ook bekijken maar jim reageren meteen zo agressief terwijl die knakker gewoon een vraag stelt..
As ik op hun forum een vraag zou stellen zou ik ook duidelijk maken waar mijn voorkeur ligt.
Maar ik ga me er niet druk om maken, is het veel te warm voor :proost
Jim is een cowboy
Kan nog zo fatsoenlijk zijn oprotten met die schapenbeffers gewoon lekker op je eigen forum blijven!En voor de rest krijg lekker de pleuris met je stinkclub!! l0l :R
Citaat van: feanfan op juli 21, 2013, 23:58:16
Jullie vragen je vast af wat een 'feanfan' hier doet, maar ik vraag me af hoeveel mensen er in jullie vernieuwde uitvak kunnen. Ik heb wat foto's gezien, en het uitzicht is echt veel beter geworden!!
Wat betreft die prijzen in de Eredivisie voor uitwedstrijden, wij betaalden afgelopen seizoen €2 tot €28 euro, afhankelijk van de samenwerking tussen beide clubs.
Ik hoop een redelijk antwoord te kunnen krijgen, want redelijke Leeuwarders zijn er volgens mij ook genoeg! ;)
Dat uitzicht is goed, maar je snapt zeker niet dat al die schermen blauw geel geverfd worden als jullie komen.
Ik zag gister op Twitter, dat wij de enige club zijn in de eredivisie, die overal een 'combi' naartoe heeft... Nou mijn vraag; Kan zo'n combi ook met de auto? Ik geloof van wel want vorig jaar sprak van men ook van een 'autocombi' maar ik vraag het toch maar even voor de zekerheid, want het kan in geld een heel verschil zijn :proost
roda is al een buscombi toch...oh oh op vrijdag avond en de verste wedstrijd wat een verstand
Citaat van: denistel op juli 22, 2013, 21:19:31
roda is al een buscombi toch...oh oh op vrijdag avond en de verste wedstrijd wat een verstand
Waar staat dat?
Citaat van: Cambuur123 op juli 22, 2013, 21:15:45
Ik zag gister op Twitter, dat wij de enige club zijn in de eredivisie, die overal een 'combi' naartoe heeft... Nou mijn vraag; Kan zo'n combi ook met de auto? Ik geloof van wel want vorig jaar sprak van men ook van een 'autocombi' maar ik vraag het toch maar even voor de zekerheid, want het kan in geld een heel verschil zijn :proost
Er zijn inderdaad autocombi's en buscombi's. Vorig seizoen waren het veelal autocombi's
Citaat van: Bernardo op juli 22, 2013, 21:27:39
Waar staat dat?
dat zei men vanmorgen in het stadion
Citaat van: denistel op juli 22, 2013, 21:45:28
dat zei men vanmorgen in het stadion
Zucht. :zucht :zucht
Citaat van: Cambuur123 op juli 22, 2013, 21:15:45
Ik zag gister op Twitter, dat wij de enige club zijn in de eredivisie, die overal een 'combi' naartoe heeft... Nou mijn vraag; Kan zo'n combi ook met de auto? Ik geloof van wel want vorig jaar sprak van men ook van een 'autocombi' maar ik vraag het toch maar even voor de zekerheid, want het kan in geld een heel verschil zijn :proost
Groningen is ook alles verplichte combi...
Moet hier toch even op antwoorden. Groningen mag met vrij vervoer bij ons komen en dat is andersom ook zo. En Roda uit was zelfs voor ons vorig seizoen al een verplichte autocombi.. :(
Maar mogen jullie dan niet met eigen vervoer naar RKC of zo? Wat een onzin..
Sorry, maar mijn verzoek tot accountsverwijdering werd niet beantwoord..
Citaat van: feanfan op juli 22, 2013, 22:43:07
Moet hier toch even op antwoorden.
Nee hoor, niets moet.
Citaat van: brambo3004 op juli 22, 2013, 22:50:50
Nee hoor, niets moet.
Wil er eens over nadenken als hij grote sponsors hier heen haalt en zorgt dat Veenstra en Co. terug keren naar dkv.
Citaat van: punkman op juli 22, 2013, 22:56:23
Wil er eens over nadenken als hij grote sponsors hier heen haalt en zorgt dat Veenstra en Co. terug keren naar dkv.
Voor zover ik weet zijn er al enkele sponsoren overgelopen naar jullie, maar ik vrees dat Robert er bij ons niet meer in komt, en hij dat zelf ook niet meer wil :P
Robert weet wanneer hij niet welkom is
In de online ticketing is een test voor uitwedstrijden zichtbaar. Zou mooi zijn als we vanaf komend seizoen ook kaarten voor uitwedstrijden via internet kunnen bestellen!
Zou mooi zijn!
Heracles een een autocombi ving ik op. :)
Mooi Vitesse ook hoop ik. Afgelopen seizoen nagenoeg leeg uitvak. Gezien de afstand en timing van de wedstrijd zouden we het uitvak daar dan goed moeten kunnen vullen lijkt me!
Citaat van: 0517 op juli 18, 2014, 15:10:10
Mooi Vitesse ook hoop ik. Afgelopen seizoen nagenoeg leeg uitvak. Gezien de afstand en timing van de wedstrijd zouden we het uitvak daar dan goed moeten kunnen vullen lijkt me!
Inderdaad 300 man mee lijkt me redelijk |:)
voor een paar wedstrijden zal het nu wel duidelijk zijn dat het buscombi's worden (DKV, Groningen Ajax etc.) . is het niet mogelijk de inschrijving voor deze wedstrijden veel vroeger te laten beginnen? en iets van korting geven bij bezoeken van meer wedstrijden? denk dat je zo uiteindelijk meer mensen mee zult krijgen.
mij lijkt het ook fair dat mensen die vaak uitwedstrijden bezoeken op een bepaalde manier hier voordeel van kunnen ondervinden (voorrang, financieel voordeel o.i.d.).
Helemaal mee eens!
Bij Heracles worden we door Supportersvereniging Hart voor Heracles ontvangen met koffie :koffie met een broodje. Naast de 3,45 servicekosten die er op het kaartje staat snap ik dan ook de 20 euro.
Az kreeg dezelfde service voor 10€
Citaat van: SCC-J op augustus 21, 2014, 19:09:11
Az kreeg dezelfde service voor 10€
Maar dat is ook een koopje natuurlijk
Citaat van: SCC-J op augustus 21, 2014, 19:09:11
Az kreeg dezelfde service voor 10€
Heeft Heracles niet deals met bepaalde clubs over de halvering van de prijs voor kaarten? meende dat zoiets vorig jaar hier werd gemeld.
klopt met meer clubs, zou cambuur ook moeten doen.
Citaat van: SCC-J op augustus 21, 2014, 22:07:11
klopt met meer clubs, zou cambuur ook moeten doen.
Dat zou Cambuur absoluut niet moeten doen.
We kunnen bijvoorbeeld ook naar Az of Groningen voor €3,- op voorwaarde dat Cambuur een half uitvak neemt. Geen optie dus.
Heracles neemt halve uitvakken van clubs af en daardoor betalen ze ook minder.
Citaat van: Montana op augustus 22, 2014, 12:35:37
Dat zou Cambuur absoluut niet moeten doen.
We kunnen bijvoorbeeld ook naar Az of Groningen voor €3,- op voorwaarde dat Cambuur een half uitvak neemt. Geen optie dus.
Heracles neemt halve uitvakken van clubs af en daardoor betalen ze ook minder.
Dus omdat Heracles een half uitvak afneemt van AZ, kan AZ voor 12 euro naar Almelo? Of neemt AZ dan ook een half uitvak af bij Heracles en kunnen ze daarom goedkoper naar Almelo?
Wat kost een kaartje voor uitvak in Leeuwarden? Wellicht kan Cambuur korting geven aan bezoekende clubs inruil voor goedkopere kaarten als Cambuur uit tegen die club speelt.
Onderling maken clubs een deal idd. Groningen bij Heracles een half uitvak en vice versa. Wilde Groningen ook bij ons maar zou betekenen dat we met 400 erheen gaan ipv 850.
Cambuur zelf heeft niet zoveel mogelijkheden vwb het uitvak.
Hoorde dat er dit jaar 6 verplichte buscombi's zijn: ajax,feyenoord,utrecht,dkv,ado en groningen. Betekend dus dat eagles en pec dit jaar autocombi is.
Citaat van: TopperM op augustus 24, 2014, 16:41:15
Hoorde dat er dit jaar 6 verplichte buscombi's zijn: ajax,feyenoord,utrecht,dkv,ado en groningen. Betekend dus dat eagles en pec dit jaar autocombi is.
Die 6 wedstrijden kan ik me voorstellen. Zou mooi zijn zoveel auto-combi's. Mooi volle uitvakken.
Citaat van: Tukker op augustus 24, 2014, 16:49:41
Die 6 wedstrijden kan ik me voorstellen. Zou mooi zijn zoveel auto-combi's. Mooi volle uitvakken.
Ja dat zou idd top zijn!, snap nog steeds niet dat wij vorig een van de meeste clubs waren met een verplichte buscombi
Citaat van: Montana op augustus 22, 2014, 17:25:18
Onderling maken clubs een deal idd. Groningen bij Heracles een half uitvak en vice versa. Wilde Groningen ook bij ons maar zou betekenen dat we met 400 erheen gaan ipv 850.
Cambuur zelf heeft niet zoveel mogelijkheden vwb het uitvak.
dat geld niet voor alle clubs. Az heeft afspraak met alle clubs behalve Feyenoord en vitesse. Dat kaartje voor beide uitvakken 10 euro is.
Citaat van: TopperM op augustus 24, 2014, 16:41:15
Hoorde dat er dit jaar 6 verplichte buscombi's zijn: ajax,feyenoord,utrecht,dkv,ado en groningen. Betekend dus dat eagles en pec dit jaar autocombi is.
Pin je er maar niet aan vast. Enkele weken voor de wedstrijd zal dit pas definitief zijn.
Evenementen in gemeente? Incidenten in lopend seizoen? Of bij ontvangende club incidenten?
Vooraf worden wel inschattingen gemaakt, maar definitief, nee.
Citaat van: TopperM op augustus 24, 2014, 16:41:15
Hoorde dat er dit jaar 6 verplichte buscombi's zijn: ajax,feyenoord,utrecht,dkv,ado en groningen. Betekend dus dat eagles en pec dit jaar autocombi is.
Daar zitten geen verassingen bij, de wedstrijd die buscombi zouden zijn.
Citaat van: Montana op augustus 22, 2014, 17:25:18
Onderling maken clubs een deal idd. Groningen bij Heracles een half uitvak en vice versa. Wilde Groningen ook bij ons maar zou betekenen dat we met 400 erheen gaan ipv 850.
Cambuur zelf heeft niet zoveel mogelijkheden vwb het uitvak.
Dat klopt niet wat je zegt. De meeste clubs geven elkaar ook korting zonder verdere restricties. Zie bijvoorbeeld :
Afgelopen seizoenen gaven bijna alle clubs in de Eredivisie elkaar op basis van wederkerigheid korting. Alleen Feyenoord en Vitesse gaven nog nooit korting. Van Go Ahead Eagles en Cambuur is het onbekend wat zij doen omdat zij een tijd niet in de Eredivisie hebben gespeeld. Excelsior, De Graafschap, VVV en Roda JC gaven in ieder geval wel korting. Sommige clubs doen dit alleen bij een wederzijdse autocombi.
az.nieuwsbreak.nl/az-nieuws/uitwedstrijden-worden-fors-goedkoper/3351279
Wij moeten niet zo zeiken. Wij hebben toch al het vlijmscherpe aanbod van 35 euro per uitwedstrijd bij een buscombi. Daar moeten we al zo blij mee zijn want dankzij de bvo en de KVC hebben we deze megakorting gekregen. Hierdoor schiet de bvo en KVC er wel bij in, maar dat hebben ze over voor de supporters.
Verder creatief zijn zit er niet in l0l
Citaat van: Ronnie tng op september 04, 2014, 15:24:31
Wij moeten niet zo zeiken. Wij hebben toch al het vlijmscherpe aanbod van 35 euro per uitwedstrijd bij een buscombi. Daar moeten we al zo blij mee zijn want dankzij de bvo en de KVC hebben we deze megakorting gekregen. Hierdoor schiet de bvo en KVC er wel bij in, maar dat hebben ze over voor de supporters.
Verder creatief zijn zit er niet in l0l
Wat is jou/jullie oplossing en wat ga je/jullie eraan doen?
In ieder geval niet zeggen dat er geld bijgelegd word terwijl ik niet weet hoe de prijsopgave is opgemaakt, niet wetende hoeveel ik bij zou moeten leggen.
- vragen naar een prijsopgaaf
- onderzoek naar zogenaamde maatschappijen die al jaren niet voor Cambuur willen rijden
- kutsmoesjes als administratiekosten, gecertificeerde stewards mee naar wedstrijden aan de kaak stellen
- Onderzoek hoe het bij andere clubs zit, met als voorbeeld Almelo
:O
Maar ja, dit zijn punten waarbij de "officiële" supportersclub alleen wat mee kan, maar niets mee doet
Citaat van: Montana op september 04, 2014, 16:44:26
Wat is jou/jullie oplossing en wat ga je/jullie eraan doen?
Wij hadden zoveel punten al afgelopen vergadering al willen inbrengen maar dat was te concreet volgens de andere 3 partijen ( wat samen 1 leek.)
Gaat volgende bijeenkomst door ons op
Agenda worden gezet.
Ohja afgelopen bijeenkomst voorstel ingediend voor versoepeling bussen bij autocombi.
Citaat van: Ronnie tng op september 04, 2014, 16:50:01
In ieder geval niet zeggen dat er geld bijgelegd word terwijl ik niet weet hoe de prijsopgave is opgemaakt, niet wetende hoeveel ik bij zou moeten leggen.
- vragen naar een prijsopgaaf
- onderzoek naar zogenaamde maatschappijen die al jaren niet voor Cambuur willen rijden
- kutsmoesjes als administratiekosten, gecertificeerde stewards mee naar wedstrijden aan de kaak stellen
- Onderzoek hoe het bij andere clubs zit, met als voorbeeld Almelo
:O
Maar ja, dit zijn punten waarbij de "officiële" supportersclub alleen wat mee kan, maar niets mee doet
Dat hebben we wel degelijk. Maar ivp ons heel negatief te gaan uiten geloven we het bestuur en pleuren we geld er geld bij.
In ieder geval leidt dit gegeven nog tot iets.
Citaat van: Montana op september 04, 2014, 17:09:58
Dat hebben we wel degelijk. Maar ivp ons heel negatief te gaan uiten geloven we het bestuur en pleuren we geld er geld bij.
In ieder geval leidt dit gegeven nog tot iets.
Inderdaad dat lijdt nog steeds tot hoge buscombi prijzen. Ik heb geleerd dat je problemen altijd bij de bron moet aanpakken. In dit geval dus door blijven hameren bij de BVO die dan vanzelf met een prijsopgaaf gaat komen. Wanneer je als braaf schooljongetje dan maar plan B inzet en klakkeloos geld geeft (met alle goede bedoelingen) snap je er maar weinig van en vind de BVO het wel prima zo.
Citaat van: Montana op september 04, 2014, 17:09:58
Dat hebben we wel degelijk. Maar ivp ons heel negatief te gaan uiten geloven we het bestuur en pleuren we geld er geld bij.
In ieder geval leidt dit gegeven nog tot iets.
Heel negatief te uiten?? De KvC zou beter Cambuur Culture kunnen steunen in plaats van de club na te praten dat wij alleen maar te negatief zouden zijn! Wij hebben genoeg oplossingen en zijn echt wel bereid constructief mee te werken.
Maar ja, pleur er maar geld bij en geloof het bestuur maar op haar woord. Lekker makkelijk ook als 'rijke' supportersclub met al jullie horeca-inkomsten.
Citaat van: Kunstgras op september 04, 2014, 17:53:37
Heel negatief te uiten?? De KvC zou beter Cambuur Culture kunnen steunen in plaats van de club na te praten dat wij alleen maar te negatief zouden zijn! Wij hebben genoeg oplossingen en zijn echt wel bereid constructief mee te werken.
Maar ja, pleur er maar geld bij en geloof het bestuur maar op haar woord. Lekker makkelijk ook als 'rijke' supportersclub met al jullie horeca-inkomsten.
Juist, maar ik blijf erbij, de ene hond bijt de andere niet!..
Misschien is het een mogelijkheid om na een beloftewedstrijd van cambuur/groningen eens te overleggen hoe groningen dit doet. Die kunnen voor 3 euro naar eindhoven, uiteraard kunnen de psv supporters ook goedkoop naar groningen.
De contacten met andere clubs met name supportersgroepen van az en Groningen zijn er. We weten ook hoe zij dit doen. We hopen volgende bijeenkomst ook hier een voorstel over in te dienen.(ook dit hadden we graag afgelopen bijeenkomst willen doen)
Met alle respect, ik snap uberhaupt niet dat er geld achteraan wordt gegooid door de KvC die al afdraagt aan BVO. Wij worden alom geprezen als 12e man en altijd als onverbiddelijke steun opgehemeld en bla bla bla door BVO.
Nou, ik heb in heel afgelopen seizoen niet daar de waardering uit zien spreken. Om de buscombi prijs maar gelijk te trekken naar 35 euro ala, maar ik weet zeker dat bij bepaalde wedstrijden waar vtv niet veel animo was de prijs naar beneden was gedrukt met bijdrage door BVO er veel meer punten waren gepakt in uitwedstrijden. Want dat is door BVO maar wat te vaak benadrukt.
Ze willen alleen steun en sfeer in thuiswedstrijden, uitwedstrijden is alleen maar lastig en vergt teveel tijd en moeite.
Maar termen als "volksclub" weten ze wel te gebruiken richting media.
Citaat van: Destroyer op september 04, 2014, 21:32:50
Nou, ik heb in heel afgelopen seizoen niet daar de waardering uit zien spreken. Om de buscombi prijs maar gelijk te trekken naar 35 euro ala, maar ik weet zeker dat bij bepaalde wedstrijden waar vtv niet veel animo was de prijs naar beneden was gedrukt met bijdrage door BVO er veel meer punten waren gepakt in uitwedstrijden. Want dat is door BVO maar wat te vaak benadrukt.
Dat de club graag uitdraagt een volksclub te zijn maar er naar de supporters toe te weinig voor wil betekenen, helemaal eens. Echter, stap je eerder in de bus naar bijvoorbeeld een ADO of Vitesse als deze 5 of 10 euro goedkoper was geweest? Ik geloof daar helemaal niets van. Je kunt ook lid worden van de KvC, scheelt je 5 euro per keer dus dan kan voor de supporters die > 2 buscombi's gaan al uit, betaal je 30 euro. Kaartje 15 euro en bus 15 euro is zo gek nog niet, stap maar es in de auto met 3 of 4 man naar Den Haag, kost je ook 15 man p.p. brandstof. Ik stap niet meer in combi's omdat ik klaar ben met de beperkingen, autocombi prima. Maar ook daar hadden we vorig jaar regelmatig te weinig supporters mee, en dat had niets met de prijs te maken...
Beetje transparantie zou wel fijn zijn lijkt mij, gewoon even onderbouwen waar de kosten vandaan komen..... met een gestandaardiseerd bedrag als wat er nu is eventueel op jaarbasis. Daarmee worden veel vraagtekens weggenomen.
Citaat van: Daddy T. op september 05, 2014, 09:51:35
Dat de club graag uitdraagt een volksclub te zijn maar er naar de supporters toe te weinig voor wil betekenen, helemaal eens. Echter, stap je eerder in de bus naar bijvoorbeeld een ADO of Vitesse als deze 5 of 10 euro goedkoper was geweest? Ik geloof daar helemaal niets van. Je kunt ook lid worden van de KvC, scheelt je 5 euro per keer dus dan kan voor de supporters die > 2 buscombi's gaan al uit, betaal je 30 euro. Kaartje 15 euro en bus 15 euro is zo gek nog niet, stap maar es in de auto met 3 of 4 man naar Den Haag, kost je ook 15 man p.p. brandstof. Ik stap niet meer in combi's omdat ik klaar ben met de beperkingen, autocombi prima. Maar ook daar hadden we vorig jaar regelmatig te weinig supporters mee, en dat had niets met de prijs te maken...
Dan vergeet je voor het gemak nog de prijsverschillen in kaartjes tussen buscombi en autocombi. Buscombi levert 40% goedkopere kaartjes.
Citaat van: Dokkumer op september 05, 2014, 12:09:26
Dan vergeet je voor het gemak nog de prijsverschillen in kaartjes tussen buscombi en autocombi. Buscombi levert 40% goedkopere kaartjes.
15 euro (incl korting) voor kaartje bij buscombi is aardig gemiddelde lijkt mij, de ene club vraagt 18 euro als standaard prijs, de ander 27,50 per kaart. Maar het is zeker tijd voor transparantie over kosten buscombi.
Citaat van: Dokkumer op september 05, 2014, 12:09:26
Dan vergeet je voor het gemak nog de prijsverschillen in kaartjes tussen buscombi en autocombi. Buscombi levert 40% goedkopere kaartjes.
En vergeet niet dat je je als club zijnde ook wel een beetje actief bezig mag zijn voor de supporters. Afspraken die met andere clubs gemaakt worden. Andere busmaatschappijen benaderen (er is immers al tijden niets gebeurd, laatste was een steen door de ruiten bij GAE) seizoenskaarten voor uitwedstrijden. Transperantie is een eerste stap, die de bvo niet durft te zetten omdat men bang is voor kritieken die daar op volgen.
Cambuur een volksclub, voor elkaar met elkaar..... maar wel als het uitkomt! :|
https://twitter.com/AwaydaysNL/status/547084656655753216/photo/1
Daar overzicht van de bezettingsgraad van de eerste seizoenshelft.
en hier nog het aantal uitsupporters per club, en daar staan we gewoon 5de! en dat voor een club die niet centraal ligt.
http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=232683#15
:thumbsup |:)
Citaat van: Unknown op december 23, 2014, 09:04:01
https://twitter.com/AwaydaysNL/status/547084656655753216/photo/1
Daar overzicht van de bezettingsgraad van de eerste seizoenshelft.
en hier nog het aantal uitsupporters per club, en daar staan we gewoon 5de! en dat voor een club die niet centraal ligt.
http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=232683#15
:thumbsup |:)
En met zo'n dunbevolkt verzorgingsgebied is dat meer dan goed!
Keurige lijstjes ondanks de anti-combi mentaliteit van velen.
Kan in 2e helft alleen maar meer worden. :thumbsup |:)
gemiddeld 332 uit supporters mee.. volgens mij 1 meer dan vorig seizoen...
bron: awaydays
Citaat van: pvanbuijtene op mei 18, 2015, 12:11:39
gemiddeld 332 uit supporters mee.. volgens mij 1 meer dan vorig seizoen...
bron: awaydays
Jij? :P
Volgens mij zaten we vorig seizoen rond de 350.
331 vorig jaar. 1 meer dus.
Citaat van: Dokkumer op mei 18, 2015, 12:16:12
Jij? :P
Volgens mij zaten we vorig seizoen rond de 350.
een aantal, maar niet meer dan vorig jaar haha.. wel paar thuisvakjes.. wou dak meer kon.ik vindt uitwedstrijden toch vaak mooier qua beleving dan thuis.
Citaat van: Bernardo op mei 18, 2015, 12:23:54
331 vorig jaar. 1 meer dus.
Bron? Ik kwam namelijk met verzamelde gegevens van vorig seizoen (o.a. clubmededelingen en Awaydays.nl) op 374.
Over dit seizoen beaam ik de 332 :P
| Roda | 56 | | Zwolle | 150 | | PSV | 300 | | Eagles | 75 | | Huhuveen | 1222 | | AZ | 600 | | den Haag | 50 | | Vitesse | 50 | | RKC | 200 | | NAC | 120 | | Twente | 175 | | Heracles | 225 | | Groningen | 800 | | Ajax | 780 | | Utrecht | 460 | | NEC | 250 | | Feyenoord | 850 | | Totaal | 6363 | | Gemiddeld | 374 |
|
http://www.indehekken.net/tag/uitsupporters-ranglijst/
Gezien thx. Ik zie in tegenstelling tot mijn lijst geen enkele onderbouwing en opbouw van het gemiddelde :rodekaart
Denk het al te weten. Wanneer je Ajax van vorig seizoen op 50 aanwezige supporters zet in plaats van de 780 verkochte kaarten, dan kom je op 331. Reken maar na :P
Hoe zit het met het Puntensysteem in Uitwedstrijden? Dit met betrekking tot de wedstrijd tegen DKV.
Citaat van: thankyou op augustus 06, 2015, 10:59:02
Hoe zit het met het Puntensysteem in Uitwedstrijden? Dit met betrekking tot de wedstrijd tegen DKV.
Niet, is deze week nagevraagd bij de BVO door iemand die ik ken.
Is de bvo wel mee bezig en moet nog voor Dkv in werking zijn. Zelf nagevraagd.
Citaat van: SCC-J op augustus 06, 2015, 15:32:07
Is de bvo wel mee bezig en moet nog voor Dkv in werking zijn. Zelf nagevraagd.
Is maar net wie je aan de lijn hebt dus :_schater
Ze waren er mee bezig, klopt. Maar eerder deze week ging men er vanuit dat het pas ergens in de tweede seizoenshelft in werking zou treden. Mooi dat het systeem met de dag vroeger komt ;)
Zo ingewikkeld hoeft het niet te zijn toch? Iedereen die een x-aantal uitwedstrijden geweest is, krijgt voorrang bij dkv-uit. Voor de overige 16 wedstrijden zal het niet nodig zijn.
Citaat van: thankyou op augustus 06, 2015, 10:59:02
Hoe zit het met het Puntensysteem in Uitwedstrijden? Dit met betrekking tot de wedstrijd tegen DKV.
Je mag mijn plek wel hebben. Vorig seizoen meegeweest, maar kom er niet weer in het uitvak.
Citaat van: Nightmarelwd op augustus 07, 2015, 18:53:21
Je mag mijn plek wel hebben. Vorig seizoen meegeweest, maar kom er niet weer in het uitvak.
omdat??
Citaat van: Nightmarelwd op augustus 07, 2015, 18:53:21
Je mag mijn plek wel hebben. Vorig seizoen meegeweest, maar kom er niet weer in het uitvak.
same here!
ik zit niet meer in het thuisvak 8P :R
Citaat van: speculeter op augustus 07, 2015, 19:12:15
omdat??
Het eerste jaar was het veel beter qua sfeer en personen dan het tweede jaar.
Gemiddelde leeftijd schat ik 15, en een hoop sletjes.
Eerste jaar ging iedereen gek!
Okee....ik moet zeggen dat ik het wel vond meevallen.
Als het zover is praten we wel verder....denk dat het toch weer begint te kriebelen :_schater
Citaat van: Galdiano op augustus 07, 2015, 20:23:46
Het eerste jaar was het veel beter qua sfeer en personen dan het tweede jaar.
Gemiddelde leeftijd schat ik 15, en een hoop sletjes.
Eerste jaar ging iedereen gek!
Ach ja.. Vak 14 en 15 zijn ook wel eens anders geweest, ga je dan daar ook niet meer staan? Ik wil alleen maar zeggen dat het de ene keer beter of anders is dan de andere keer. Maar dat moet geen reden zijn om niet te gaan.
Citaat van: Galdiano op augustus 07, 2015, 20:23:46
Het eerste jaar was het veel beter qua sfeer en personen dan het tweede jaar.
Gemiddelde leeftijd schat ik 15, en een hoop sletjes.
Eerste jaar ging iedereen gek!
Ja, en dat willen ze nu oplossen door trouwe supporters voorrang te geven (al blijft dat een lastig begrip). Dus als je nu niet meer in het uitvak komt ben je meer onderdeel van het probleem dan van de oplossing. Wel komen = betere sfeer.
Al moet iedereen het natuurlijk zelf weten en er zijn misschien nog veel meer zwaarwegende argumenten. Blijft toch de derby.
Verhaal van vorig jaar is ook een beetje eigen leven gaan leiden, tuurlijk was het verschil erg groot, maar 'alleen maar meisjes van 15' is ook niet echt een correcte weergave. Is vorig jaar terecht veel kritiek geweest, maar hoop dus echt dat de sfeermakers er gewoon weer staan.
Dat is voor mij niet de reden, ik vind het gewoon een kinderachtig gedoe allemaal voor een/de wedstrijdvoetbal.
14:30 is de wedstrijd dan moet je om 11:00 al aanwezig zijn bij het fec om daar een half uur te wachten tot je bus gaat, in die half uur hebben de stewards van Cambuur eten en drinken al afgepakt en vergeet ook niet de anti fries spandoeken. (Die na de wedstrijd spoorloos verdwijnen) Vervolgens weten ze het te presenteren om een uur te doen over 30 km. Waarom dit allemaal zo traag moet is mij een raadsel. Bij aankomst nog een stuk schijnveiligheid door iedereen te fouilleren.
Eindelijk in het uitvak, voor de rest niemand in het stadion, wedstrijd begint ook pas over 2 uur. Even drinken halen dan maar, uiteraard geen bier stel je voor! Sta je beneden mag je het drinken weer niet de tribune opnemen.
Al deze kinderachtige overdreven maatregelen kan ik me aan irriteren, en dan heb ik zo iets van laat maar er is genoeg animo voor deze wedstrijd.
(De exacte tijden weet ik niet meer, maar zijn gevoelsmatig.)
Citaat van: SCC-J op augustus 08, 2015, 12:16:36
Dat is voor mij niet de reden, ik vind het gewoon een kinderachtig gedoe allemaal voor een/de wedstrijdvoetbal.
14:30 is de wedstrijd dan moet je om 11:00 al aanwezig zijn bij het fec om daar een half uur te wachten tot je bus gaat, in die half uur hebben de stewards van Cambuur eten en drinken al afgepakt en vergeet ook niet de anti fries spandoeken. (Die na de wedstrijd spoorloos verdwijnen) Vervolgens weten ze het te presenteren om een uur te doen over 30 km. Waarom dit allemaal zo traag moet is mij een raadsel. Bij aankomst nog een stuk schijnveiligheid door iedereen te fouilleren.
Eindelijk in het uitvak, voor de rest niemand in het stadion, wedstrijd begint ook pas over 2 uur. Even drinken halen dan maar, uiteraard geen bier stel je voor! Sta je beneden mag je het drinken weer niet de tribune opnemen.
Al deze kinderachtige overdreven maatregelen kan ik me aan irriteren, en dan heb ik zo iets van laat maar er is genoeg animo voor deze wedstrijd.
(De exacte tijden weet ik niet meer, maar zijn gevoelsmatig.)
Er is nog een andere oplossing (mits je je een beetje in kan houden bij een goal van Cambuur) : probeer via via een kaartje te ritselen naast het uitvak. Hierdoor geen verplichte combi, bakkie koffie mag mee op de tribune en (vorig jaar althans) gelijk gestemden om je heen. Is mij goed bevallen
Ik kan me heel goed voorstellen inderdaad dat Cambuursupporters daar de voorkeur aangeven.
En dat is precies waar ik voor ga dit jaar. Al die kansloze overdreven maatregelen werken dus eerder de andere kant op, supporters die opzoek gaan naar alternatieven. :y
Citaat van: Ronnie tng op augustus 08, 2015, 13:21:27
En dat is precies waar ik voor ga dit jaar. Al die kansloze overdreven maatregelen werken dus eerder de andere kant op, supporters die opzoek gaan naar alternatieven. :y
Die zijn er zat weet ik uit ervaring. Je kan overal in Nederland simpel aan kaarten komen. Mits je niet té aanwezig bent, kun je lekker zonder stress op thuisvakken van je cluppie genieten onder het genot van. Zelfs in Hoerenveen....
Citaat van: SCC-J op augustus 08, 2015, 12:16:36
Dat is voor mij niet de reden, ik vind het gewoon een kinderachtig gedoe allemaal voor een/de wedstrijdvoetbal.
14:30 is de wedstrijd dan moet je om 11:00 al aanwezig zijn bij het fec om daar een half uur te wachten tot je bus gaat, in die half uur hebben de stewards van Cambuur eten en drinken al afgepakt en vergeet ook niet de anti fries spandoeken. (Die na de wedstrijd spoorloos verdwijnen) Vervolgens weten ze het te presenteren om een uur te doen over 30 km. Waarom dit allemaal zo traag moet is mij een raadsel. Bij aankomst nog een stuk schijnveiligheid door iedereen te fouilleren.
Eindelijk in het uitvak, voor de rest niemand in het stadion, wedstrijd begint ook pas over 2 uur. Even drinken halen dan maar, uiteraard geen bier stel je voor! Sta je beneden mag je het drinken weer niet de tribune opnemen.
Al deze kinderachtige overdreven maatregelen kan ik me aan irriteren, en dan heb ik zo iets van laat maar er is genoeg animo voor deze wedstrijd.
(De exacte tijden weet ik niet meer, maar zijn gevoelsmatig.)
Ja, ik begrijp je heel goed. Snap ook dat dit wordt meegenomen in je afweging. Je bent als volwassen kerel gewoon een halve dag de speelbal van 'experts' die niets weten. Meestal heb ik aan het einde van het seizoen ook altijd zo'n moment van: 'die verplichte buscombi's, steek ze maar daar waar de zon niet schijnt', maar als de wedstrijden dan weer naderen zet ik bepaalde principes wel opzij (of dat slim is, is een tweede). Ik ken er genoeg die echt voor geen goud met een buscombi meegaan en in principe hebben ze helemaal gelijk, t is puur de clubliefde die velen doet beslissen om toch te gaan. Hopelijk zet de trend van autocombi's zich door, maar dat zal bij de derby niet gebeuren (helaas).
Citaat van: moodygrunn op augustus 08, 2015, 12:25:39
(mits je je een beetje in kan houden bij een goal van Cambuur)
Waren afgelopen jaar genoeg die zich totaal niet in konden houden en waar niets verder mee is gebeurd _O_ _O_
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 09, 2015, 00:44:04
Waren afgelopen jaar genoeg die zich totaal niet in konden houden en waar niets verder mee is gebeurd _O_ _O_
Zelfs met een paar honderd man (zover ik het kon zien vanuit het thuisvak) springen op het lied: wie niet springt is een boer. Was een leuk sfeertje toen, was helemaal gekkenboel geweest als we hadden gewonnen. |:)
Citaat van: Cambuur LWD op augustus 09, 2015, 11:06:35
Zelfs met een paar honderd man (zover ik het kon zien vanuit het thuisvak) springen op het lied: wie niet springt is een boer. Was een leuk sfeertje toen, was helemaal gekkenboel geweest als we hadden gewonnen. |:)
Inclusief de zakenclub |:)
Feyenoord mag hier heen met de autocombi: minimaal 4 personen in de auto. Kan cambuur nog wat van leren.
Citaat van: TopperM op augustus 16, 2015, 10:41:53
Feyenoord mag hier heen met de autocombi: minimaal 4 personen in de auto. Kan cambuur nog wat van leren.
Is te veel werk ;) Maar inderdaad een punt van service waar aan gewerkt moet gaan worden.
Clubkaart en combiregeling op de schop
In het betaald voetbal komen proeven waarbij mensen zonder clubkaart naar wedstrijden kunnen en zonder combiregeling naar uitwedstrijden kunnen reizen. Minister Van der Steur van Justitie heeft daarover afspraken gemaakt met de KNVB, het OM, de politie en de clubs. Hij wil de veiligheidsmaatregelen aanpassen.
In een brief aan de Tweede Kamer schrijft de minister dat het doel is om het voetbal weer toegankelijker te maken voor 'gewone' supporters. Die worden nu vaak tegengehouden door de veiligheidsmaatregelen tegen hooligans. Voetbal moet volgens de minister weer een feest worden.
Combiregeling
Bij de combiregeling kunnen supporters niet zelfstandig naar het stadion reizen. Ze kunnen alleen met een groepsreis vanuit de stad van hun club reizen. Ajax-supporters uit Eindhoven moeten dan bijvoorbeeld uit Amsterdam naar Eindhoven reizen als hun club tegen PSV speelt.
Zonder een clubkaart is het op dit moment niet mogelijk om een kaartje te kopen voor een voetbalwedstrijd. Komend jaar worden minstens zes proefprojecten bij clubs gestart. Daarbij wordt ook geëxperimenteerd met een minder strenge toegangscontrole.
Relschoppers
Om het stadion toegankelijker te maken voor 'gewone' supporters moeten probleemsupporters harder worden aangepakt. Notoire relschoppers moeten uit de stadions geweerd worden. De minister kijkt onder meer naar de mogelijkheden om dat via een meldplicht te bereiken.
Ook de supportersverenigingen worden betrokken bij de plannen. De plannen lijken te zijn versneld en uitgebreid na de eerste competitieronde, waarbij wedstrijden zonder problemen werden gespeeld zonder veel politie-inzet.
Roepen ze elke vijf jaar weer. Wat er echt gebeurt is dat de voetbalwet wordt aangescherpt want dat klinkt leuk voor de bühne. Opsporingsmogelijkheden doen ze het liefst zo min mogelijk aan want dit kost geld.
ondanks voetbalwet 1/2/3 hebben we meer combi's in Nederland dan voor de invoering ervan.
Citaat van: waldkip op augustus 27, 2015, 08:49:03
Ajax-supporters uit Eindhoven moeten dan bijvoorbeeld uit Amsterdam naar Eindhoven reizen als hun club tegen PSV speelt.
:_schater :_schater :_schater
Beste ,
Vanaf vandaag gaat SC Cambuur starten met een nieuw systeem voor het bestellen van kaarten voor uitwedstrijden. Vanaf de wedstrijd tegen Jong Ajax op 5 mei is het uitsluitend mogelijk om je kaarten voor uitwedstrijden online te bestellen. Het nieuwe systeem dat SC Cambuur gaat hanteren gaat uit van een Loyalty punten systeem. Het is vanaf heden mogelijk om punten per uitwedstrijd te verdienen. Je kunt het nieuwe uitkaarten systeem vinden via https://fanshop.cambuur.nl.
Een voorbeeld hiervan is:
MVV Maastricht uit: 3 punten
SC Telstar uit: 2 punten
FC Emmen uit: 1 punt
Groot voordeel van dit systeem is dat vaste uitsupporters bij wedstrijden die erg gewild zijn voorrang krijgen. In dit geval geldt dus: Degene met de meeste punten krijgt als eerste de optie om een kaart aan te schaffen.
Wat ik me wel afvraag: Als je met een groepje met de bus mee wil, moet je allemaal tegelijkertijd bestellen om bij elkaar te kunnen zitten? Want je kunt wel voor een ander bestellen, maar de loyaltypunten komen dan bij het saldo van degene die betaalt.
Dat deugt indd niet. Dan heb je als nog geen werkende puntenregeling. of iedereen moet als nog zijn eigen kaartje halen.
En hoe gaat dit lopen voor trouwe uitspporters als kuzmanovic_apeldoorn die regelmatig op eigen vervoer mag....?
Lijkt mij dat als je voor andere mensen besteld hun uitkaartnummer moet invullen en hun dan de punten krijgen. Maar cambuur meld zelf niks over het nieuwe systeem?
Citaat van: siepelsjeu op april 21, 2017, 14:38:11
Lijkt mij dat als je voor andere mensen besteld hun uitkaartnummer moet invullen en hun dan de punten krijgen. Maar cambuur meld zelf niks over het nieuwe systeem?
Dat is dus niet zo :wall Degene die betaalt krijgt de punten.
Citaat van: El Ma-kri-niii op april 21, 2017, 14:47:56
Dat is dus niet zo :wall Degene die betaalt krijgt de punten.
Vreemd. Maar wat is de bron hiervan, zie cambuur niks melden over het nieuwe systeem?
Citaat van: siepelsjeu op april 21, 2017, 14:51:35
Vreemd. Maar wat is de bron hiervan, zie cambuur niks melden over het nieuwe systeem?
Uitkaarthouders hebben mail gehad.
Citaat van: El Ma-kri-niii op april 21, 2017, 15:07:27
Uitkaarthouders hebben mail gehad.
Die heb ik niet gehad...
Citaat van: Yellow Army op april 21, 2017, 16:39:22
Die heb ik niet gehad...
Oh oh, het is weer des Cambuurs hoor. Wel belangrijk want je inloggegevens staan erin. Moet je even contact opnemen dus...
Merkwaardig trouwens om dat nu uit te rollen. Voor de PO telt het voorrangsysteem nog niet mee.
Wel mail gehad, met inlog naam (je eigen e-mailadres) en wachtwoord. Alleen doet ie het niet haha :_schater Typisch Cambuur natuurlijk!
Citaat van: Lore op april 21, 2017, 16:41:24
Ik dus ook niet!
Hier ook niet, en dan heb ik al jaaaaren een uitkaart. Zal wel aan m'n woonplaats liggen :koffie
Kwam bij mij in de ongewenste mail, dat valt niet zo snel op
Citaat van: Yellow Army op april 21, 2017, 18:06:19
Merkwaardig trouwens om dat nu uit te rollen. Voor de PO telt het voorrangsysteem nog niet mee.
Even voor de duidelijkheid: bedoel je nu dat er geen voorrangsysteem is voor de play-offs?
Citaat van: Lore op april 22, 2017, 10:11:26
Even voor de duidelijkheid: bedoel je nu dat er geen voorrangsysteem is voor de play-offs?
Klopt, althans niet op basis van dit nieuwr systeem.
In de play offs misschien nog op dezelfde wijze als AZ-uit...?? Iedereen die min. een x-aantal uitduels bezocht heeft krijgt voorrang...?
Cambuur Culture verbaasd over puntensysteem
Vrijdagavond was een prachtige avond voor alle Cambuursupporters, voor het eerst in 16 jaar wisten we weer eens een periodetitel te pakken. Dat nog wel in ons eigen stadion, wat leidde tot een heuse pitch invasion. De avond begon al goed met live muziek in de gracht voor de Noordtribune, wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar. We zien de laatste tijd vele verbeteringen op supportersgebied ook de communicatie tussen de BVO en ons gaat steeds beter.
Juist vanwege al deze positieve ontwikkelingen verbaasde het ons enorm dat een aantal uitkaarthouders afgelopen vrijdag de volgende mail hadden ontvangen.
We waren er van op de hoogte dat de BVO met een puntensysteem bezig was , sterker nog dit juichen wij zelfs van harte toe. Wat wij niet begrijpen is dat we bij de inhoud van het puntensysteem op geen enkele manier betrokken zijn en dat we nu al een aantal obstakels tegenkomen.
Zo valt te lezen dat de koper van kaarten voor uitwedstrijden alle loyaliteitspunten krijgt van de gekochte kaarten, waarom dit zo is en hoe dit bijdraagt aan een eerlijk en rechtvaardig puntensysteem is ons niet duidelijk.
Wanneer je een uitwedstrijd tegen MVV bezoekt krijg je meer punten dan een wedstrijd tegen Emmen. Waarom is hier voor gekozen? Is dit niet compleet overbodig?
Is er een scenario mogelijk waarbij je kaarten kan halen, punten kan krijgen maar vervolgens niet de wedstrijd bezoekt? Hiermee worden autocombi plekken voor uitwedstrijden ontnomen en wordt het principe van het puntensysteem ontweken.
Het meest opvallende van dit alles is misschien nog wel de timing. Op dezelfde vrijdag dat de mail verzonden wordt gaat het systeem ook direct in en kan op geen enkel andere manier kaarten worden aangeschaft. Dat allemaal met nog 1 uitwedstrijd te gaan tegen Jong Ajax, die op 5 mei bezocht mag worden met de verplichte buscombi.
Wij voorzien met dit puntensysteem en de naderende de play-offs toch de nodige problemen maar gelukkig wij niet alleen ook bij de BVO zijn ze wat huiverig gelet op de laatste zin in de mail.
"P.s. De verkoopprocedure tijdens de Jupiler Play-Offs kan vanwege de korte "geschiedenis" afwijken."
Waarom moest dit systeem nu direct zonder enige vorm van overleg ingevoerd worden? En kon dit niet wachten op het nieuwe seizoen? Genoeg vragen waar wij binnenkort een antwoord op verwachten.
Wordt vervolgd..
http://cambuurculture.nl/wordpress/cambuur-culture-verbaasd-over-puntensysteem/
Ik heb wel een tientje over voor een (goedkope) autocombikaart naar een verre bestemming, om zo hoger in het systeem te komen. Of ik dan ook daadwerkelijk afreis naar die verre uitwedstrijd is dan min of meer bijzaak.
Hier heeft CC wat mij betreft wel een punt.
Citaat van: weestwel op april 26, 2017, 08:45:48
Ik heb wel een tientje over voor een (goedkope) autocombikaart naar een verre bestemming, om zo hoger in het systeem te komen. Of ik dan ook daadwerkelijk afreis naar die verre uitwedstrijd is dan min of meer bijzaak.
Hier heeft CC wat mij betreft wel een punt.
Volgens mij wordt gecontroleerd bij het omwisselpunt of mensen ook daadwerkelijk er zijn.
Dat betwijfel ik, omwisselbiljeten zouden dan op naam uitgegeven moeten worden en bij het omwisselpunt gescand worden ...
Citaat van: SCC-J op april 26, 2017, 09:42:30
Dat betwijfel ik, omwisselbiljeten zouden dan op naam uitgegeven moeten worden en bij het omwisselpunt gescand worden ...
Er wordt op een lijst met auto's afgevinkt, maar dat is inderdaad niet waterdicht
Ze moesten elke uitwedstrijd gewoon op 1 punt zetten (afstand maakt niet uit
Degene die de kaarten haalt voor zijn vrienden krijgt 1 punt en de mensen die in de auto zitten hetzelfde aantal.
Nu zijn er mensen die 2 keer naar Eindhoven of een Tilburg afreizen voor 6 punten, waarbij ik 5 uitwedstrijden in de buurt bezoek zij voorrang krijgen boven mij :zucht
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 26, 2017, 10:08:33
Er wordt op een lijst met auto's afgevinkt, maar dat is inderdaad niet waterdicht
En dan vervolgens bij aankomst bij het uitvak nog een controle uitvoeren of ze wel daadwerkelijk door zijn gereden, ofzo?
Volgens mij is het gewoon zo, dat als je online een kaart besteld je automatisch de punten krijgt bijgeschreven. Ze gaan vast niet controles op controles op controles uitvoeren, want dan slaat dat online ticket gedoe ook nergens op.
Nu lees ik ook nog iets over nieuwe pasjes die klaarliggen. Zijn dit pasjes die op naam staan of zijn dit gewoon algemene pasjes?
Mijn huidige uitkaart heeft een houdbaarheidsdatum tot juli van dit jaar. Moet ik dan weer ook weer opnieuw een nieuwe uitkaart aanvragen of kan ik voortaan het nieuwe pasje gaan gebruiken? Weer heerlijk duidelijk allemaal.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 26, 2017, 09:30:14
Volgens mij wordt gecontroleerd bij het omwisselpunt of mensen ook daadwerkelijk er zijn.
Maakt niet uit. Ik heb dan het kaartje toch al betaald. Dus heb ik recht op 3 punten naar Limburg, ook al zit ik thuis.
Citaat van: weestwel op april 26, 2017, 13:52:33
Nu lees ik ook nog iets over nieuwe pasjes die klaarliggen. Zijn dit pasjes die op naam staan of zijn dit gewoon algemene pasjes?
Mijn huidige uitkaart heeft een houdbaarheidsdatum tot juli van dit jaar. Moet ik dan weer ook weer opnieuw een nieuwe uitkaart aanvragen of kan ik voortaan het nieuwe pasje gaan gebruiken? Weer heerlijk duidelijk allemaal.
Heb je een e-mail van gehad. In de e-mail staat duidelijk omschreven wat je moet doen.
Naar de Fanshop gaan. Op vertoon van je id krijg je de nieuwe uitkaart mee.