Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Uitwedstrijden in de Eredivisie

Gestart door Cambuur123, juli 12, 2013, 23:59:57

Vorige topic - Volgende topic

El Ma-kri-niii

Citaat van: siepelsjeu op april 21, 2017, 14:51:35
Vreemd. Maar wat is de bron hiervan, zie cambuur niks melden over het nieuwe systeem?
Uitkaarthouders hebben mail gehad.

Yellow Army

Area 58

El Ma-kri-niii

Citaat van: Yellow Army op april 21, 2017, 16:39:22
Die heb ik niet gehad...
Oh oh, het is weer des Cambuurs hoor. Wel belangrijk want je inloggegevens staan erin. Moet je even contact opnemen dus...

Lore


Yellow Army

Merkwaardig trouwens om dat nu uit te rollen. Voor de PO telt het voorrangsysteem nog niet mee.
Area 58

ChantiSCC

Wel mail gehad, met inlog naam (je eigen e-mailadres) en wachtwoord. Alleen doet ie het niet haha  :_schater Typisch Cambuur natuurlijk!

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Lore op april 21, 2017, 16:41:24
Ik dus ook niet!

Hier ook niet, en dan heb ik al jaaaaren een uitkaart. Zal wel aan m'n woonplaats liggen  :koffie
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

kgscc

Kwam bij mij in de ongewenste mail, dat valt niet zo snel op

Lore

Citaat van: Yellow Army op april 21, 2017, 18:06:19
Merkwaardig trouwens om dat nu uit te rollen. Voor de PO telt het voorrangsysteem nog niet mee.

Even voor de duidelijkheid: bedoel je nu dat er geen voorrangsysteem is voor de play-offs?

Yellow Army

Citaat van: Lore op april 22, 2017, 10:11:26
Even voor de duidelijkheid: bedoel je nu dat er geen voorrangsysteem is voor de play-offs?

Klopt, althans niet op basis van dit nieuwr systeem.
Area 58

nikjeuh

In de play offs misschien nog op dezelfde wijze als AZ-uit...?? Iedereen die min. een x-aantal uitduels bezocht heeft krijgt voorrang...?

SCC-J

Cambuur Culture verbaasd over puntensysteem

Vrijdagavond was een prachtige avond voor alle Cambuursupporters, voor het eerst in 16 jaar wisten we weer eens een periodetitel te pakken. Dat nog wel in ons eigen stadion, wat leidde tot een heuse pitch invasion.  De avond begon al goed met live muziek in de gracht voor de Noordtribune, wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.  We zien de laatste tijd vele verbeteringen op supportersgebied ook de communicatie tussen de BVO en ons gaat steeds beter.

Juist vanwege al deze positieve ontwikkelingen verbaasde het ons enorm dat een aantal uitkaarthouders afgelopen vrijdag de volgende mail hadden ontvangen.



We waren er van op de hoogte dat de BVO met een puntensysteem bezig was , sterker nog dit juichen wij zelfs van harte toe. Wat wij niet begrijpen is dat we bij de inhoud van het puntensysteem op geen enkele manier betrokken zijn en dat we nu al een aantal obstakels tegenkomen.

Zo valt te lezen dat de koper van kaarten voor uitwedstrijden alle loyaliteitspunten krijgt van de gekochte kaarten, waarom dit zo is en hoe dit bijdraagt aan een eerlijk en rechtvaardig puntensysteem is ons niet duidelijk.
Wanneer je een uitwedstrijd tegen MVV bezoekt krijg je meer punten dan een wedstrijd tegen Emmen. Waarom is hier voor gekozen? Is dit niet compleet overbodig?
Is er een scenario mogelijk waarbij je kaarten kan halen, punten kan krijgen maar vervolgens niet de wedstrijd bezoekt? Hiermee worden autocombi plekken voor uitwedstrijden ontnomen en wordt het principe van het puntensysteem ontweken.
Het meest opvallende van dit alles is misschien nog wel de timing. Op dezelfde vrijdag dat de mail verzonden wordt gaat het systeem ook direct in en kan op geen enkel andere manier kaarten worden aangeschaft. Dat allemaal met nog 1 uitwedstrijd te gaan tegen Jong Ajax, die op 5 mei bezocht mag worden met de verplichte buscombi.

Wij voorzien met dit puntensysteem en de naderende de play-offs toch de nodige problemen maar gelukkig wij niet alleen ook bij de BVO zijn ze wat huiverig gelet op de laatste zin in de mail.

"P.s. De verkoopprocedure tijdens de Jupiler Play-Offs kan vanwege de korte "geschiedenis" afwijken."

Waarom moest dit systeem nu direct zonder enige vorm van overleg ingevoerd worden? En kon dit niet wachten op het nieuwe seizoen?  Genoeg vragen waar wij binnenkort een antwoord op verwachten.

Wordt vervolgd..


http://cambuurculture.nl/wordpress/cambuur-culture-verbaasd-over-puntensysteem/

weestwel

Ik heb wel een tientje over voor een (goedkope) autocombikaart naar een verre bestemming, om zo hoger in het systeem te komen. Of ik dan ook daadwerkelijk afreis naar die verre uitwedstrijd is dan min of meer bijzaak.
Hier heeft CC wat mij betreft wel een punt.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: weestwel op april 26, 2017, 08:45:48
Ik heb wel een tientje over voor een (goedkope) autocombikaart naar een verre bestemming, om zo hoger in het systeem te komen. Of ik dan ook daadwerkelijk afreis naar die verre uitwedstrijd is dan min of meer bijzaak.
Hier heeft CC wat mij betreft wel een punt.

Volgens mij wordt gecontroleerd bij het omwisselpunt of mensen ook daadwerkelijk er zijn.
Henk, held, bedankt

SCC-J

Dat betwijfel ik, omwisselbiljeten zouden dan op naam uitgegeven moeten worden en bij het omwisselpunt gescand worden ...