Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Uitwedstrijden in de Eredivisie

Gestart door Cambuur123, juli 12, 2013, 23:59:57

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: SCC-J op augustus 21, 2014, 19:09:11
Az kreeg dezelfde service voor 10€
Maar dat is ook een koopje natuurlijk
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Marc S

Citaat van: SCC-J op augustus 21, 2014, 19:09:11
Az kreeg dezelfde service voor 10€

Heeft Heracles niet deals met bepaalde clubs over de halvering van de prijs voor kaarten? meende dat zoiets vorig jaar hier werd gemeld.

SCC-J

klopt met meer clubs, zou cambuur ook moeten doen.

Montana

Citaat van: SCC-J op augustus 21, 2014, 22:07:11
klopt met meer clubs, zou cambuur ook moeten doen.

Dat zou Cambuur absoluut niet moeten doen.
We kunnen bijvoorbeeld ook naar Az of Groningen voor €3,- op voorwaarde dat Cambuur een half uitvak neemt. Geen optie dus.
Heracles neemt halve uitvakken van clubs af en daardoor betalen ze ook minder.

Don

Citaat van: Montana op augustus 22, 2014, 12:35:37
Dat zou Cambuur absoluut niet moeten doen.
We kunnen bijvoorbeeld ook naar Az of Groningen voor €3,- op voorwaarde dat Cambuur een half uitvak neemt. Geen optie dus.
Heracles neemt halve uitvakken van clubs af en daardoor betalen ze ook minder.
Dus omdat Heracles een half uitvak afneemt van AZ, kan AZ voor 12 euro naar Almelo? Of neemt AZ dan ook een half uitvak af bij Heracles en kunnen ze daarom goedkoper naar Almelo?

Wat kost een kaartje voor uitvak in Leeuwarden? Wellicht kan Cambuur korting geven aan bezoekende clubs inruil voor goedkopere kaarten als Cambuur uit tegen die club speelt.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Montana

Onderling maken clubs een deal idd. Groningen bij Heracles een half uitvak en vice versa. Wilde Groningen ook bij ons maar zou betekenen dat we met 400 erheen gaan ipv 850.
Cambuur zelf heeft niet zoveel mogelijkheden vwb het uitvak.

TopperM

Hoorde dat er dit jaar 6 verplichte buscombi's zijn: ajax,feyenoord,utrecht,dkv,ado en groningen. Betekend dus dat eagles en pec dit jaar autocombi is.

Tukker

Citaat van: TopperM op augustus 24, 2014, 16:41:15
Hoorde dat er dit jaar 6 verplichte buscombi's zijn: ajax,feyenoord,utrecht,dkv,ado en groningen. Betekend dus dat eagles en pec dit jaar autocombi is.
Die 6 wedstrijden kan ik me voorstellen. Zou mooi zijn zoveel auto-combi's. Mooi volle uitvakken.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

TopperM

Citaat van: Tukker op augustus 24, 2014, 16:49:41
Die 6 wedstrijden kan ik me voorstellen. Zou mooi zijn zoveel auto-combi's. Mooi volle uitvakken.

Ja dat zou idd top zijn!, snap nog steeds niet dat wij vorig een van de meeste clubs waren met een verplichte buscombi

SCC-J

Citaat van: Montana op augustus 22, 2014, 17:25:18
Onderling maken clubs een deal idd. Groningen bij Heracles een half uitvak en vice versa. Wilde Groningen ook bij ons maar zou betekenen dat we met 400 erheen gaan ipv 850.
Cambuur zelf heeft niet zoveel mogelijkheden vwb het uitvak.
dat geld niet voor alle clubs. Az heeft afspraak met alle clubs behalve Feyenoord en vitesse. Dat kaartje voor beide uitvakken 10 euro is.

Galdiano

#55
Citaat van: TopperM op augustus 24, 2014, 16:41:15
Hoorde dat er dit jaar 6 verplichte buscombi's zijn: ajax,feyenoord,utrecht,dkv,ado en groningen. Betekend dus dat eagles en pec dit jaar autocombi is.

Pin je er maar niet aan vast. Enkele weken voor de wedstrijd zal dit pas definitief zijn.
Evenementen in gemeente? Incidenten in lopend seizoen? Of bij ontvangende club incidenten?


Vooraf worden wel inschattingen gemaakt, maar definitief, nee.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Citaat van: TopperM op augustus 24, 2014, 16:41:15
Hoorde dat er dit jaar 6 verplichte buscombi's zijn: ajax,feyenoord,utrecht,dkv,ado en groningen. Betekend dus dat eagles en pec dit jaar autocombi is.

Daar zitten geen verassingen bij, de wedstrijd die buscombi zouden zijn.

Kunstgras

Citaat van: Montana op augustus 22, 2014, 17:25:18
Onderling maken clubs een deal idd. Groningen bij Heracles een half uitvak en vice versa. Wilde Groningen ook bij ons maar zou betekenen dat we met 400 erheen gaan ipv 850.
Cambuur zelf heeft niet zoveel mogelijkheden vwb het uitvak.

Dat klopt niet wat je zegt. De meeste clubs geven elkaar ook korting zonder verdere restricties. Zie bijvoorbeeld :

Afgelopen seizoenen gaven bijna alle clubs in de Eredivisie elkaar op basis van wederkerigheid korting. Alleen Feyenoord en Vitesse gaven nog nooit korting. Van Go Ahead Eagles en Cambuur is het onbekend wat zij doen omdat zij een tijd niet in de Eredivisie hebben gespeeld. Excelsior, De Graafschap, VVV en Roda JC gaven in ieder geval wel korting. Sommige clubs doen dit alleen bij een wederzijdse autocombi.
az.nieuwsbreak.nl/az-nieuws/uitwedstrijden-worden-fors-goedkoper/3351279

Ronnie tng

Wij moeten niet zo zeiken. Wij hebben toch al het vlijmscherpe aanbod van 35 euro per uitwedstrijd bij een buscombi. Daar moeten we al zo blij mee zijn want dankzij de bvo en de KVC hebben we deze megakorting gekregen. Hierdoor schiet de bvo en KVC er wel bij in, maar dat hebben ze over voor de supporters.

Verder creatief zijn zit er niet in l0l

Montana

Citaat van: Ronnie tng op september 04, 2014, 15:24:31
Wij moeten niet zo zeiken. Wij hebben toch al het vlijmscherpe aanbod van 35 euro per uitwedstrijd bij een buscombi. Daar moeten we al zo blij mee zijn want dankzij de bvo en de KVC hebben we deze megakorting gekregen. Hierdoor schiet de bvo en KVC er wel bij in, maar dat hebben ze over voor de supporters.

Verder creatief zijn zit er niet in l0l

Wat is jou/jullie oplossing en wat ga je/jullie eraan doen?