Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Uitwedstrijden in de Eredivisie

Gestart door Cambuur123, juli 12, 2013, 23:59:57

Vorige topic - Volgende topic

Utekleitrokken

Citaat van: Unknown op december 23, 2014, 09:04:01
https://twitter.com/AwaydaysNL/status/547084656655753216/photo/1
Daar overzicht van de bezettingsgraad van de eerste seizoenshelft.

en hier nog het aantal uitsupporters per club, en daar staan we gewoon 5de! en dat voor een club die niet centraal ligt.
http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=232683#15

:thumbsup |:)

En met zo'n dunbevolkt verzorgingsgebied is dat meer dan goed!

de Schoot

Keurige lijstjes ondanks de anti-combi mentaliteit van velen.
Kan in 2e helft alleen maar meer worden.  :thumbsup  |:)

pvanbuijtene

gemiddeld 332 uit supporters mee.. volgens mij 1 meer dan vorig seizoen...

bron: awaydays

Dokkumer

Citaat van: pvanbuijtene op mei 18, 2015, 12:11:39
gemiddeld 332 uit supporters mee.. volgens mij 1 meer dan vorig seizoen...

bron: awaydays
Jij? :P
Volgens mij zaten we vorig seizoen rond de 350.

Bernardo


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op mei 18, 2015, 12:16:12
Jij? :P
Volgens mij zaten we vorig seizoen rond de 350.

een aantal, maar niet meer dan vorig jaar haha.. wel paar thuisvakjes.. wou dak meer kon.ik vindt uitwedstrijden toch vaak mooier qua beleving dan thuis.

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op mei 18, 2015, 12:23:54
331 vorig jaar. 1 meer dus.
Bron? Ik kwam namelijk met verzamelde gegevens van vorig seizoen (o.a. clubmededelingen en Awaydays.nl) op 374.
Over dit seizoen beaam ik de 332 :P


Roda   56
Zwolle   150
PSV   300
Eagles   75
Huhuveen   1222
AZ   600
den Haag   50
Vitesse   50
RKC   200
NAC   120
Twente   175
Heracles   225
Groningen   800
Ajax   780
Utrecht   460
NEC   250
Feyenoord   850
Totaal6363
Gemiddeld374


Dokkumer

Gezien thx. Ik zie in tegenstelling tot mijn lijst geen enkele onderbouwing en opbouw van het gemiddelde  :rodekaart

Dokkumer

Denk het al te weten. Wanneer je Ajax van vorig seizoen op 50 aanwezige supporters zet in plaats van de 780 verkochte kaarten, dan kom je op 331. Reken maar na :P

thankyou

Hoe zit het met het Puntensysteem in Uitwedstrijden? Dit met betrekking tot de wedstrijd tegen DKV.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Utekleitrokken

Citaat van: thankyou op augustus 06, 2015, 10:59:02
Hoe zit het met het Puntensysteem in Uitwedstrijden? Dit met betrekking tot de wedstrijd tegen DKV.

Niet, is deze week nagevraagd bij de BVO door iemand die ik ken.

SCC-J

Is de bvo wel mee bezig en moet nog voor Dkv in werking zijn. Zelf nagevraagd.

Utekleitrokken

#89
Citaat van: SCC-J op augustus 06, 2015, 15:32:07
Is de bvo wel mee bezig en moet nog voor Dkv in werking zijn. Zelf nagevraagd.

Is maar net wie je aan de lijn hebt dus  :_schater

Ze waren er mee bezig, klopt. Maar eerder deze week ging men er vanuit dat het pas ergens in de tweede seizoenshelft in werking zou treden. Mooi dat het systeem met de dag vroeger komt ;)