Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Uitwedstrijden in de Eredivisie

Gestart door Cambuur123, juli 12, 2013, 23:59:57

Vorige topic - Volgende topic

brambo3004

Citaat van: feanfan op juli 22, 2013, 00:37:21
Dankjewel voor het antwoord, nou doe ik ook wat jij wil! Ik wens jullie toch maar succes voor het komende seizoen!

w:) :_schater

Treb

Citaat van: feanfan op juli 22, 2013, 00:37:21
Dankjewel voor het antwoord, nou doe ik ook wat jij wil! Ik wens jullie toch maar succes voor het komende seizoen!

Ik wens alles wat ook meer enige sympathie draagt voor dat schijtclubje van jullie echt het aller aller slechtse toe. Dat er maar een bom op jullie stadion moge vallen.

En nou oprotten hier.

666

Citaat van: feanfan op juli 22, 2013, 00:37:21
Dankjewel voor het antwoord, nou doe ik ook wat jij wil! Ik wens jullie toch maar succes voor het komende seizoen!

Ik wist wel dat het iq op het platteland niet zo hoog is, maar zo laag...!
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

John Hiatt


DC

Citaat van: Treb op juli 22, 2013, 03:05:48
Ik wens alles wat ook meer enige sympathie draagt voor dat schijtclubje van jullie echt het aller aller slechtse toe. Dat er maar een bom op jullie stadion moge vallen.

En nou oprotten hier.

Ik heb ook geen sympathie voor dkv maar zolang iemand zijn fatsoen houdt kun je toch normaal antwoord geven, wat is dat nou?
Laat die jongen lekker sien vraag stellen, hij loopt de boel hier toch niet op te jutten ofsu?

pvanbuijtene

Citaat van: DC op juli 22, 2013, 11:48:56
Ik heb ook geen sympathie voor dkv maar zolang iemand zijn fatsoen houdt kun je toch normaal antwoord geven, wat is dat nou?
Laat die jongen lekker sien vraag stellen, hij loopt de boel hier toch niet op te jutten ofsu?
Hij jut de boel wel op door zo'n kutnaam te kiezen.. hij kan ook een neutrale naam kiezen en die vraag stellen zonder er bij te vermelden dat t een dkver is...

DC

Citaat van: pvanbuijtene op juli 22, 2013, 12:19:36
Hij jut de boel wel op door zo'n kutnaam te kiezen.. hij kan ook een neutrale naam kiezen en die vraag stellen zonder er bij te vermelden dat t een dkver is...

Zo kest het ook bekijken maar jim reageren meteen zo agressief terwijl die knakker gewoon een vraag stelt..
As ik op hun forum een vraag zou stellen zou ik ook duidelijk maken waar mijn voorkeur ligt.
Maar ik ga me er niet druk om maken, is het veel te warm voor  :proost

Yellow Army

Citaat van: DC op juli 22, 2013, 13:28:06
Zo kest het ook bekijken maar jim reageren meteen zo agressief terwijl die knakker gewoon een vraag stelt..
As ik op hun forum een vraag zou stellen zou ik ook duidelijk maken waar mijn voorkeur ligt.
Maar ik ga me er niet druk om maken, is het veel te warm voor  :proost

Jim is een cowboy
Area 58

misideoldskool

Kan nog zo fatsoenlijk zijn oprotten met die schapenbeffers gewoon lekker op je eigen forum blijven!En voor de rest krijg lekker de pleuris met je stinkclub!! l0l  :R

Vanuit Helmond

Citaat van: feanfan op juli 21, 2013, 23:58:16
Jullie vragen je vast af wat een 'feanfan' hier doet, maar ik vraag me af hoeveel mensen er in jullie vernieuwde uitvak kunnen. Ik heb wat foto's gezien, en het uitzicht is echt veel beter geworden!!
Wat betreft die prijzen in de Eredivisie voor uitwedstrijden, wij betaalden afgelopen seizoen €2 tot €28 euro, afhankelijk van de samenwerking tussen beide clubs.

Ik hoop een redelijk antwoord te kunnen krijgen, want redelijke Leeuwarders zijn er volgens mij ook genoeg!  ;)
Dat uitzicht is goed, maar je snapt zeker niet dat al die schermen blauw geel geverfd worden als jullie komen.

Cambuur123

Ik zag gister op Twitter, dat wij de enige club zijn in de eredivisie, die overal een 'combi' naartoe heeft... Nou mijn vraag; Kan zo'n combi ook met de auto? Ik geloof van wel want vorig jaar sprak van men ook van een 'autocombi' maar ik vraag het toch maar even voor de zekerheid, want het kan in geld een heel verschil zijn  :proost

denistel

roda is al een buscombi toch...oh oh op vrijdag avond en de verste wedstrijd wat een verstand

Bernardo

Citaat van: denistel op juli 22, 2013, 21:19:31
roda is al een buscombi toch...oh oh op vrijdag avond en de verste wedstrijd wat een verstand

Waar staat dat?

Yellow Army

Citaat van: Cambuur123 op juli 22, 2013, 21:15:45
Ik zag gister op Twitter, dat wij de enige club zijn in de eredivisie, die overal een 'combi' naartoe heeft... Nou mijn vraag; Kan zo'n combi ook met de auto? Ik geloof van wel want vorig jaar sprak van men ook van een 'autocombi' maar ik vraag het toch maar even voor de zekerheid, want het kan in geld een heel verschil zijn  :proost

Er zijn inderdaad autocombi's en buscombi's. Vorig seizoen waren het veelal autocombi's
Area 58

denistel