Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Uitwedstrijden in de Eredivisie

Gestart door Cambuur123, juli 12, 2013, 23:59:57

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo


pvanbuijtene

Citaat van: Cambuur123 op juli 22, 2013, 21:15:45
Ik zag gister op Twitter, dat wij de enige club zijn in de eredivisie, die overal een 'combi' naartoe heeft... Nou mijn vraag; Kan zo'n combi ook met de auto? Ik geloof van wel want vorig jaar sprak van men ook van een 'autocombi' maar ik vraag het toch maar even voor de zekerheid, want het kan in geld een heel verschil zijn  :proost
Groningen is ook alles verplichte combi...

feanfan

Moet hier toch even op antwoorden. Groningen mag met vrij vervoer bij ons komen en dat is andersom ook zo. En Roda uit was zelfs voor ons vorig seizoen al een verplichte autocombi.. :(

Maar mogen jullie dan niet met eigen vervoer naar RKC of zo? Wat een onzin..

Sorry, maar mijn verzoek tot accountsverwijdering werd niet beantwoord..

brambo3004


punkman

#34
Citaat van: brambo3004 op juli 22, 2013, 22:50:50
Nee hoor, niets moet.
Wil er eens over nadenken als hij grote sponsors hier heen haalt en zorgt dat Veenstra en Co. terug keren naar dkv.

feanfan

Citaat van: punkman op juli 22, 2013, 22:56:23
Wil er eens over nadenken als hij grote sponsors hier heen haalt en zorgt dat Veenstra en Co. terug keren naar dkv.
Voor zover ik weet zijn er al enkele sponsoren overgelopen naar jullie, maar ik vrees dat Robert er bij ons niet meer in komt, en hij dat zelf ook niet meer wil :P

Kunstgras

Robert weet wanneer hij niet welkom is

0517

In de online ticketing is een test voor uitwedstrijden zichtbaar. Zou mooi zijn als we vanaf komend seizoen ook kaarten voor uitwedstrijden via internet kunnen bestellen!

Galdiano

Zou mooi zijn!

Heracles een een autocombi ving ik op. :)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

0517

Mooi Vitesse ook hoop ik. Afgelopen seizoen nagenoeg leeg uitvak. Gezien de afstand en timing van de wedstrijd zouden we het uitvak daar dan goed moeten kunnen vullen lijkt me!

EastSide058

Citaat van: 0517 op juli 18, 2014, 15:10:10
Mooi Vitesse ook hoop ik. Afgelopen seizoen nagenoeg leeg uitvak. Gezien de afstand en timing van de wedstrijd zouden we het uitvak daar dan goed moeten kunnen vullen lijkt me!
Inderdaad 300 man mee lijkt me redelijk  |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Eewal

voor een paar wedstrijden zal het nu wel duidelijk zijn dat het buscombi's worden (DKV, Groningen Ajax etc.) . is het niet mogelijk de inschrijving voor deze wedstrijden veel vroeger te laten beginnen? en iets van korting geven bij bezoeken van meer wedstrijden? denk dat je zo uiteindelijk meer mensen mee zult krijgen.

mij lijkt het ook fair dat mensen die vaak uitwedstrijden bezoeken op een bepaalde manier hier voordeel van kunnen ondervinden (voorrang, financieel voordeel o.i.d.).


Local east-side


Tukker

Bij Heracles worden we door Supportersvereniging Hart voor Heracles ontvangen met koffie  :koffie met een broodje. Naast de 3,45 servicekosten die er op het kaartje staat snap ik dan ook de 20 euro. 
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

SCC-J

Az kreeg dezelfde service voor 10€