Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Uitwedstrijden in de Eredivisie

Gestart door Cambuur123, juli 12, 2013, 23:59:57

Vorige topic - Volgende topic

El Ma-kri-niii

Zo ingewikkeld hoeft het niet te zijn toch? Iedereen die een x-aantal uitwedstrijden geweest is, krijgt voorrang bij dkv-uit. Voor de overige 16 wedstrijden zal het niet nodig zijn.

Nightmarelwd

Citaat van: thankyou op augustus 06, 2015, 10:59:02
Hoe zit het met het Puntensysteem in Uitwedstrijden? Dit met betrekking tot de wedstrijd tegen DKV.

Je mag mijn plek wel hebben. Vorig seizoen meegeweest, maar kom er niet weer in het uitvak.
MI-Sider for Life

speculeter

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 07, 2015, 18:53:21
Je mag mijn plek wel hebben. Vorig seizoen meegeweest, maar kom er niet weer in het uitvak.
omdat??

SCC-J

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 07, 2015, 18:53:21
Je mag mijn plek wel hebben. Vorig seizoen meegeweest, maar kom er niet weer in het uitvak.
same here!

pvanbuijtene


Galdiano

Citaat van: speculeter op augustus 07, 2015, 19:12:15
omdat??

Het eerste jaar was het veel beter qua sfeer en personen dan het tweede jaar.
Gemiddelde leeftijd schat ik 15, en een hoop sletjes.

Eerste jaar ging iedereen gek!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Okee....ik moet zeggen dat ik het wel vond meevallen.
Als het zover is praten we wel verder....denk dat het toch weer begint te kriebelen :_schater

666

Citaat van: Galdiano op augustus 07, 2015, 20:23:46
Het eerste jaar was het veel beter qua sfeer en personen dan het tweede jaar.
Gemiddelde leeftijd schat ik 15, en een hoop sletjes.

Eerste jaar ging iedereen gek!

Ach ja.. Vak 14 en 15 zijn ook wel eens anders geweest, ga je dan daar ook niet meer staan? Ik wil alleen maar zeggen dat het de ene keer beter of anders is dan de andere keer. Maar dat moet geen reden zijn om niet te gaan.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Whoestemen

Citaat van: Galdiano op augustus 07, 2015, 20:23:46
Het eerste jaar was het veel beter qua sfeer en personen dan het tweede jaar.
Gemiddelde leeftijd schat ik 15, en een hoop sletjes.

Eerste jaar ging iedereen gek!

Ja, en dat willen ze nu oplossen door trouwe supporters voorrang te geven (al blijft dat een lastig begrip). Dus als je nu niet meer in het uitvak komt ben je meer onderdeel van het probleem dan van de oplossing. Wel komen = betere sfeer.

Al moet iedereen het natuurlijk zelf weten en er zijn misschien nog veel meer zwaarwegende argumenten. Blijft toch de derby.

Verhaal van vorig jaar is ook een beetje eigen leven gaan leiden, tuurlijk was het verschil erg groot, maar 'alleen maar meisjes van 15' is ook niet echt een correcte weergave. Is vorig jaar terecht veel kritiek geweest, maar hoop dus echt dat de sfeermakers er gewoon weer staan.

SCC-J

Dat is voor mij niet de reden, ik vind het gewoon een kinderachtig gedoe allemaal voor een/de wedstrijdvoetbal.

14:30 is de wedstrijd dan moet je om 11:00 al aanwezig zijn bij het fec om daar een half uur te wachten tot je bus gaat, in die half uur hebben de stewards van Cambuur eten en drinken al afgepakt en vergeet ook niet de anti fries spandoeken. (Die na de wedstrijd spoorloos verdwijnen) Vervolgens weten ze het te presenteren om een uur te doen over 30 km. Waarom dit allemaal zo traag moet is mij een raadsel. Bij aankomst nog een stuk schijnveiligheid door iedereen te fouilleren.

Eindelijk in het uitvak, voor de rest niemand in het stadion, wedstrijd begint ook pas over 2 uur. Even drinken halen dan maar, uiteraard geen bier stel je voor! Sta je beneden mag je het drinken weer niet de tribune opnemen.

Al deze kinderachtige overdreven maatregelen kan ik me aan irriteren, en dan heb ik zo iets van laat maar er is genoeg animo voor deze wedstrijd.

(De exacte tijden weet ik niet meer, maar zijn gevoelsmatig.)

moodygrunn

Citaat van: SCC-J op augustus 08, 2015, 12:16:36
Dat is voor mij niet de reden, ik vind het gewoon een kinderachtig gedoe allemaal voor een/de wedstrijdvoetbal.

14:30 is de wedstrijd dan moet je om 11:00 al aanwezig zijn bij het fec om daar een half uur te wachten tot je bus gaat, in die half uur hebben de stewards van Cambuur eten en drinken al afgepakt en vergeet ook niet de anti fries spandoeken. (Die na de wedstrijd spoorloos verdwijnen) Vervolgens weten ze het te presenteren om een uur te doen over 30 km. Waarom dit allemaal zo traag moet is mij een raadsel. Bij aankomst nog een stuk schijnveiligheid door iedereen te fouilleren.

Eindelijk in het uitvak, voor de rest niemand in het stadion, wedstrijd begint ook pas over 2 uur. Even drinken halen dan maar, uiteraard geen bier stel je voor! Sta je beneden mag je het drinken weer niet de tribune opnemen.

Al deze kinderachtige overdreven maatregelen kan ik me aan irriteren, en dan heb ik zo iets van laat maar er is genoeg animo voor deze wedstrijd.

(De exacte tijden weet ik niet meer, maar zijn gevoelsmatig.)

Er is nog een andere oplossing (mits je je een beetje in kan houden bij een goal van Cambuur) : probeer via via een kaartje te ritselen naast het uitvak. Hierdoor geen verplichte combi, bakkie koffie mag mee op de tribune en (vorig jaar althans) gelijk gestemden om je heen. Is mij goed bevallen 
In Henk en Sandor we trust

SCC-J

Ik kan me heel goed voorstellen inderdaad dat Cambuursupporters daar de voorkeur aangeven.

Ronnie tng

En dat is precies waar ik voor ga dit jaar. Al die kansloze overdreven maatregelen werken dus eerder de andere kant op, supporters die opzoek gaan naar alternatieven.  :y

Len Cantello

Citaat van: Ronnie tng op augustus 08, 2015, 13:21:27
En dat is precies waar ik voor ga dit jaar. Al die kansloze overdreven maatregelen werken dus eerder de andere kant op, supporters die opzoek gaan naar alternatieven.  :y
Die zijn er zat weet ik uit ervaring. Je kan overal in Nederland simpel aan kaarten komen. Mits je niet té aanwezig bent, kun je lekker zonder stress op thuisvakken van je cluppie genieten onder het genot van. Zelfs in Hoerenveen....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Whoestemen

Citaat van: SCC-J op augustus 08, 2015, 12:16:36
Dat is voor mij niet de reden, ik vind het gewoon een kinderachtig gedoe allemaal voor een/de wedstrijdvoetbal.

14:30 is de wedstrijd dan moet je om 11:00 al aanwezig zijn bij het fec om daar een half uur te wachten tot je bus gaat, in die half uur hebben de stewards van Cambuur eten en drinken al afgepakt en vergeet ook niet de anti fries spandoeken. (Die na de wedstrijd spoorloos verdwijnen) Vervolgens weten ze het te presenteren om een uur te doen over 30 km. Waarom dit allemaal zo traag moet is mij een raadsel. Bij aankomst nog een stuk schijnveiligheid door iedereen te fouilleren.

Eindelijk in het uitvak, voor de rest niemand in het stadion, wedstrijd begint ook pas over 2 uur. Even drinken halen dan maar, uiteraard geen bier stel je voor! Sta je beneden mag je het drinken weer niet de tribune opnemen.

Al deze kinderachtige overdreven maatregelen kan ik me aan irriteren, en dan heb ik zo iets van laat maar er is genoeg animo voor deze wedstrijd.

(De exacte tijden weet ik niet meer, maar zijn gevoelsmatig.)

Ja, ik begrijp je heel goed. Snap ook dat dit wordt meegenomen in je afweging. Je bent als volwassen kerel gewoon een halve dag de speelbal van 'experts' die niets weten. Meestal heb ik aan het einde van het seizoen ook altijd zo'n moment van: 'die verplichte buscombi's, steek ze maar daar waar de zon niet schijnt', maar als de wedstrijden dan weer naderen zet ik bepaalde principes wel opzij (of dat slim is, is een tweede). Ik ken er genoeg die echt voor geen goud met een buscombi meegaan en in principe hebben ze helemaal gelijk, t is puur de clubliefde die velen doet beslissen om toch te gaan. Hopelijk zet de trend van autocombi's zich door, maar dat zal bij de derby niet gebeuren (helaas).