Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Uitwedstrijden in de Eredivisie

Gestart door Cambuur123, juli 12, 2013, 23:59:57

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

In ieder geval niet zeggen dat er geld bijgelegd word terwijl ik niet weet hoe de prijsopgave is opgemaakt, niet wetende hoeveel ik bij zou moeten leggen.

- vragen naar een prijsopgaaf
- onderzoek naar zogenaamde maatschappijen die al jaren niet voor Cambuur willen rijden
- kutsmoesjes als administratiekosten, gecertificeerde stewards mee naar wedstrijden aan de kaak stellen
- Onderzoek hoe het bij andere clubs zit, met als voorbeeld Almelo

  :O

Maar ja, dit zijn punten waarbij de "officiƫle" supportersclub alleen wat mee kan, maar niets mee doet

SCC-J

Citaat van: Montana op september 04, 2014, 16:44:26
Wat is jou/jullie oplossing en wat ga je/jullie eraan doen?
Wij hadden zoveel punten al afgelopen vergadering al willen inbrengen maar dat was te concreet volgens de andere 3 partijen ( wat samen 1 leek.)

Gaat volgende bijeenkomst door ons op
Agenda worden gezet.

Ohja afgelopen bijeenkomst voorstel ingediend voor versoepeling bussen bij autocombi.



Montana

Citaat van: Ronnie tng op september 04, 2014, 16:50:01
In ieder geval niet zeggen dat er geld bijgelegd word terwijl ik niet weet hoe de prijsopgave is opgemaakt, niet wetende hoeveel ik bij zou moeten leggen.

- vragen naar een prijsopgaaf
- onderzoek naar zogenaamde maatschappijen die al jaren niet voor Cambuur willen rijden
- kutsmoesjes als administratiekosten, gecertificeerde stewards mee naar wedstrijden aan de kaak stellen
- Onderzoek hoe het bij andere clubs zit, met als voorbeeld Almelo

  :O

Maar ja, dit zijn punten waarbij de "officiƫle" supportersclub alleen wat mee kan, maar niets mee doet


Dat hebben we wel degelijk. Maar ivp ons heel negatief te gaan uiten geloven we het bestuur en pleuren we geld er geld bij.
In ieder geval leidt dit gegeven nog tot iets.

Ronnie tng

Citaat van: Montana op september 04, 2014, 17:09:58

Dat hebben we wel degelijk. Maar ivp ons heel negatief te gaan uiten geloven we het bestuur en pleuren we geld er geld bij.
In ieder geval leidt dit gegeven nog tot iets.

Inderdaad dat lijdt nog steeds tot hoge buscombi prijzen. Ik heb geleerd dat je problemen altijd bij de bron moet aanpakken. In dit geval dus door blijven hameren bij de BVO die dan vanzelf met een prijsopgaaf gaat komen. Wanneer je als braaf schooljongetje dan maar plan B inzet en klakkeloos geld geeft (met alle goede bedoelingen) snap je er maar weinig van en vind de BVO het wel prima zo.

Kunstgras

Citaat van: Montana op september 04, 2014, 17:09:58

Dat hebben we wel degelijk. Maar ivp ons heel negatief te gaan uiten geloven we het bestuur en pleuren we geld er geld bij.
In ieder geval leidt dit gegeven nog tot iets.

Heel negatief te uiten?? De KvC zou beter Cambuur Culture kunnen steunen in plaats van de club na te praten dat wij alleen maar te negatief zouden zijn! Wij hebben genoeg oplossingen en zijn echt wel bereid constructief mee te werken.

Maar ja, pleur er maar geld bij en geloof het bestuur maar op haar woord. Lekker makkelijk ook als 'rijke' supportersclub met al jullie horeca-inkomsten.

sccweestwel

Citaat van: Kunstgras op september 04, 2014, 17:53:37
Heel negatief te uiten?? De KvC zou beter Cambuur Culture kunnen steunen in plaats van de club na te praten dat wij alleen maar te negatief zouden zijn! Wij hebben genoeg oplossingen en zijn echt wel bereid constructief mee te werken.

Maar ja, pleur er maar geld bij en geloof het bestuur maar op haar woord. Lekker makkelijk ook als 'rijke' supportersclub met al jullie horeca-inkomsten.

Juist, maar ik blijf erbij, de ene hond bijt de andere niet!..
Misschien is het een mogelijkheid om na een beloftewedstrijd van cambuur/groningen eens te overleggen hoe groningen dit doet. Die kunnen voor 3 euro naar eindhoven, uiteraard kunnen de psv supporters ook goedkoop naar groningen.

SCC-J

De contacten met andere clubs met name supportersgroepen van az en Groningen zijn er. We weten ook hoe zij dit doen. We hopen volgende bijeenkomst ook hier een voorstel over in te dienen.(ook dit hadden we graag afgelopen bijeenkomst willen doen)

Destroyer

Met alle respect, ik snap uberhaupt niet dat er geld achteraan wordt gegooid door de KvC die al afdraagt aan BVO. Wij worden alom geprezen als 12e man en altijd als onverbiddelijke steun opgehemeld en bla bla bla door BVO.

Nou, ik heb in heel afgelopen seizoen niet daar de waardering uit zien spreken. Om de buscombi prijs maar gelijk te trekken naar 35 euro ala, maar ik weet zeker dat bij bepaalde wedstrijden waar vtv niet veel animo was de prijs naar beneden was gedrukt met bijdrage door BVO er veel meer punten waren gepakt in uitwedstrijden. Want dat is door BVO maar wat te vaak benadrukt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

DayDreamer

Ze willen alleen steun en sfeer in thuiswedstrijden, uitwedstrijden is alleen maar lastig en vergt teveel tijd en moeite.

Maar termen als "volksclub" weten ze wel te gebruiken richting media.

Daddy T.

Citaat van: Destroyer op september 04, 2014, 21:32:50
Nou, ik heb in heel afgelopen seizoen niet daar de waardering uit zien spreken. Om de buscombi prijs maar gelijk te trekken naar 35 euro ala, maar ik weet zeker dat bij bepaalde wedstrijden waar vtv niet veel animo was de prijs naar beneden was gedrukt met bijdrage door BVO er veel meer punten waren gepakt in uitwedstrijden. Want dat is door BVO maar wat te vaak benadrukt.

Dat de club graag uitdraagt een volksclub te zijn maar er naar de supporters toe te weinig voor wil betekenen, helemaal eens. Echter, stap je eerder in de bus naar bijvoorbeeld een ADO of Vitesse als deze 5 of 10 euro goedkoper was geweest? Ik geloof daar helemaal niets van. Je kunt ook lid worden van de KvC, scheelt je 5 euro per keer dus dan kan voor de supporters die > 2 buscombi's gaan al uit, betaal je 30 euro. Kaartje 15 euro en bus 15 euro is zo gek nog niet, stap maar es in de auto met 3 of 4 man naar Den Haag, kost je ook 15 man p.p. brandstof. Ik stap niet meer in combi's omdat ik klaar ben met de beperkingen, autocombi prima. Maar ook daar hadden we vorig jaar regelmatig te weinig supporters mee, en dat had niets met de prijs te maken...
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

papier

Beetje transparantie zou wel fijn zijn lijkt mij, gewoon even onderbouwen waar de kosten vandaan komen..... met een gestandaardiseerd bedrag als wat er nu is eventueel op jaarbasis. Daarmee worden veel vraagtekens weggenomen.

Dokkumer

Citaat van: Daddy T. op september 05, 2014, 09:51:35
Dat de club graag uitdraagt een volksclub te zijn maar er naar de supporters toe te weinig voor wil betekenen, helemaal eens. Echter, stap je eerder in de bus naar bijvoorbeeld een ADO of Vitesse als deze 5 of 10 euro goedkoper was geweest? Ik geloof daar helemaal niets van. Je kunt ook lid worden van de KvC, scheelt je 5 euro per keer dus dan kan voor de supporters die > 2 buscombi's gaan al uit, betaal je 30 euro. Kaartje 15 euro en bus 15 euro is zo gek nog niet, stap maar es in de auto met 3 of 4 man naar Den Haag, kost je ook 15 man p.p. brandstof. Ik stap niet meer in combi's omdat ik klaar ben met de beperkingen, autocombi prima. Maar ook daar hadden we vorig jaar regelmatig te weinig supporters mee, en dat had niets met de prijs te maken...
Dan vergeet je voor het gemak nog de prijsverschillen in kaartjes tussen buscombi en autocombi. Buscombi levert 40% goedkopere kaartjes.

Daddy T.

Citaat van: Dokkumer op september 05, 2014, 12:09:26
Dan vergeet je voor het gemak nog de prijsverschillen in kaartjes tussen buscombi en autocombi. Buscombi levert 40% goedkopere kaartjes.

15 euro (incl korting) voor kaartje bij buscombi is aardig gemiddelde lijkt mij, de ene club vraagt 18 euro als standaard prijs, de ander 27,50 per kaart. Maar het is zeker tijd voor transparantie over kosten buscombi.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Ronnie tng

Citaat van: Dokkumer op september 05, 2014, 12:09:26
Dan vergeet je voor het gemak nog de prijsverschillen in kaartjes tussen buscombi en autocombi. Buscombi levert 40% goedkopere kaartjes.

En vergeet niet dat je je als club zijnde ook wel een beetje actief bezig mag zijn voor de supporters. Afspraken die met andere clubs gemaakt worden. Andere busmaatschappijen benaderen (er is immers al tijden niets gebeurd, laatste was een steen door de ruiten bij GAE) seizoenskaarten voor uitwedstrijden. Transperantie is een eerste stap, die de bvo niet durft te zetten omdat men bang is voor kritieken die daar op volgen.

Cambuur een volksclub, voor elkaar met elkaar..... maar wel als het uitkomt! :|

Unknown

https://twitter.com/AwaydaysNL/status/547084656655753216/photo/1
Daar overzicht van de bezettingsgraad van de eerste seizoenshelft.

en hier nog het aantal uitsupporters per club, en daar staan we gewoon 5de! en dat voor een club die niet centraal ligt.
http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=232683#15

:thumbsup |:)