Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Uitwedstrijden in de Eredivisie

Gestart door Cambuur123, juli 12, 2013, 23:59:57

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: moodygrunn op augustus 08, 2015, 12:25:39
(mits je je een beetje in kan houden bij een goal van Cambuur)

Waren afgelopen jaar genoeg die zich totaal niet in konden houden en waar niets verder mee is gebeurd  _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Cambuur LWD

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 09, 2015, 00:44:04
Waren afgelopen jaar genoeg die zich totaal niet in konden houden en waar niets verder mee is gebeurd  _O_ _O_

Zelfs met een paar honderd man (zover ik het kon zien vanuit het thuisvak) springen op het lied: wie niet springt is een boer. Was een leuk sfeertje toen, was helemaal gekkenboel geweest als we hadden gewonnen.  |:)

TopperM

Citaat van: Cambuur LWD op augustus 09, 2015, 11:06:35
Zelfs met een paar honderd man (zover ik het kon zien vanuit het thuisvak) springen op het lied: wie niet springt is een boer. Was een leuk sfeertje toen, was helemaal gekkenboel geweest als we hadden gewonnen.  |:)
Inclusief de zakenclub |:)

TopperM

Feyenoord mag hier heen met de autocombi: minimaal 4 personen in de auto. Kan cambuur nog wat van leren.

Dokkumer

Citaat van: TopperM op augustus 16, 2015, 10:41:53
Feyenoord mag hier heen met de autocombi: minimaal 4 personen in de auto. Kan cambuur nog wat van leren.
Is te veel werk ;) Maar inderdaad een punt van service waar aan gewerkt moet gaan worden.

waldkip

Clubkaart en combiregeling op de schop

In het betaald voetbal komen proeven waarbij mensen zonder clubkaart naar wedstrijden kunnen en zonder combiregeling naar uitwedstrijden kunnen reizen. Minister Van der Steur van Justitie heeft daarover afspraken gemaakt met de KNVB, het OM, de politie en de clubs. Hij wil de veiligheidsmaatregelen aanpassen. 

In een brief aan de Tweede Kamer schrijft de minister dat het doel is om het voetbal weer toegankelijker te maken voor 'gewone' supporters. Die worden nu vaak tegengehouden door de veiligheidsmaatregelen tegen hooligans. Voetbal moet volgens de minister weer een feest worden.

Combiregeling

Bij de combiregeling kunnen supporters niet zelfstandig naar het stadion reizen. Ze kunnen alleen met een groepsreis vanuit de stad van hun club reizen. Ajax-supporters uit Eindhoven moeten dan bijvoorbeeld uit Amsterdam naar Eindhoven reizen als hun club tegen PSV speelt.

Zonder een clubkaart is het op dit moment niet mogelijk om een kaartje te kopen voor een voetbalwedstrijd. Komend jaar worden minstens zes proefprojecten bij clubs gestart. Daarbij wordt ook geëxperimenteerd met een minder strenge toegangscontrole.

Relschoppers

Om het stadion toegankelijker te maken voor 'gewone' supporters moeten probleemsupporters harder worden aangepakt. Notoire relschoppers moeten uit de stadions geweerd worden. De minister kijkt onder meer naar de mogelijkheden om dat via een meldplicht te bereiken. 

Ook de supportersverenigingen worden betrokken bij de plannen. De plannen lijken te zijn versneld en uitgebreid na de eerste competitieronde, waarbij wedstrijden zonder problemen werden gespeeld zonder veel politie-inzet.         

SCC-J

Roepen ze elke vijf jaar weer. Wat er echt gebeurt is dat de voetbalwet wordt aangescherpt want dat klinkt leuk voor de bühne. Opsporingsmogelijkheden doen ze het liefst zo min mogelijk aan want dit kost geld.

ondanks voetbalwet 1/2/3 hebben we meer combi's in Nederland dan voor de invoering ervan.

Len Cantello

Citaat van: waldkip op augustus 27, 2015, 08:49:03
Ajax-supporters uit Eindhoven moeten dan bijvoorbeeld uit Amsterdam naar Eindhoven reizen als hun club tegen PSV speelt.
:_schater :_schater :_schater
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

El Ma-kri-niii

Beste ,

Vanaf vandaag gaat SC Cambuur starten met een nieuw systeem voor het bestellen van kaarten voor uitwedstrijden. Vanaf de wedstrijd tegen Jong Ajax op 5 mei is het uitsluitend mogelijk om je kaarten voor uitwedstrijden online te bestellen. Het nieuwe systeem dat SC Cambuur gaat hanteren gaat uit van een Loyalty punten systeem. Het is vanaf heden mogelijk om punten per uitwedstrijd te verdienen. Je kunt het nieuwe uitkaarten systeem vinden via https://fanshop.cambuur.nl.

Een voorbeeld hiervan is:
MVV Maastricht uit: 3 punten
SC Telstar uit: 2 punten
FC Emmen uit: 1 punt

Groot voordeel van dit systeem is dat vaste uitsupporters bij wedstrijden die erg gewild zijn voorrang krijgen. In dit geval geldt dus: Degene met de meeste punten krijgt als eerste de optie om een kaart aan te schaffen.

El Ma-kri-niii

Wat ik me wel afvraag: Als je met een groepje met de bus mee wil, moet je allemaal tegelijkertijd bestellen om bij elkaar te kunnen zitten? Want je kunt wel voor een ander bestellen, maar de loyaltypunten komen dan bij het saldo van degene die betaalt.

SCC-J

Dat deugt indd niet. Dan heb je als nog geen werkende puntenregeling. of iedereen moet als nog zijn eigen kaartje halen.

papier

En hoe gaat dit lopen voor trouwe uitspporters als kuzmanovic_apeldoorn die regelmatig op eigen vervoer mag....?

siepelsjeu

#117
Lijkt mij dat als je voor andere mensen besteld hun uitkaartnummer moet invullen en hun dan de punten krijgen. Maar cambuur meld zelf niks over het nieuwe systeem?

El Ma-kri-niii

Citaat van: siepelsjeu op april 21, 2017, 14:38:11
Lijkt mij dat als je voor andere mensen besteld hun uitkaartnummer moet invullen en hun dan de punten krijgen. Maar cambuur meld zelf niks over het nieuwe systeem?
Dat is dus niet zo :wall Degene die betaalt krijgt de punten.

siepelsjeu

Citaat van: El Ma-kri-niii op april 21, 2017, 14:47:56
Dat is dus niet zo :wall Degene die betaalt krijgt de punten.

Vreemd. Maar wat is de bron hiervan, zie cambuur niks melden over het nieuwe systeem?