Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Uitwedstrijden in de Eredivisie

Gestart door Cambuur123, juli 12, 2013, 23:59:57

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur123

Hallo,
Vorig jaar ben ik naar redelijk veel uitwedstrijden geweest, ik ben van plan (en hopelijk vele met mij) volgend seizoen ook naar zoveel mogelijk wedstrijden toe te gaan. Alleen heb ik geen idee hoe duur een uitwedstrijd in de Eredivisie ongeveer is? En ga je altijd met de bus of zijn autocombi's ook mogelijk?

Alvast bedankt voor de reactie.  :clint

Galdiano

#1
Prijzen zullen wel aanzienelijk stijgen. Een kaart voor het uitvak van Ajax betaal je 18 euro en als er een buscombi is zal er wel een eurotje of 25 bij opgeteld moeten worden.

PSV kost een losse kaart voor uitvak 23 euro.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Synea

Het zal inderdaad wel rond de 50 euro per wedstrijd worden, helemaal nu er geen a wedstrijden voor cambuur zijn
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Nightmarelwd

Citaat van: Synea op juli 13, 2013, 09:16:59
Het zal inderdaad wel rond de 50 euro per wedstrijd worden, helemaal nu er geen a wedstrijden voor cambuur zijn

Een autocombi (b wedstrijd) kost geen € 50,00
MI-Sider for Life

Synea

Citaat van: Nightmarelwd op juli 13, 2013, 10:57:02
Een autocombi (b wedstrijd) kost geen € 50,00

Ik doelde beetje op buscombi, autocombi kom je afhankelijk van je auto en afstand toch ook wel aardig in de zelfde richting
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

John Hiatt

Heeft die nieuwe veiligheidscoordinator al eens met supporters gesproken?

Len Cantello

Citaat van: John Hiatt op juli 13, 2013, 18:54:06
Heeft die nieuwe veiligheidscoordinator al eens met supporters gesproken?
Waarom? De politie LWD heeft het plaatje voor het komende seizoen vast al weer rond.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

feanfan

Jullie vragen je vast af wat een 'feanfan' hier doet, maar ik vraag me af hoeveel mensen er in jullie vernieuwde uitvak kunnen. Ik heb wat foto's gezien, en het uitzicht is echt veel beter geworden!!
Wat betreft die prijzen in de Eredivisie voor uitwedstrijden, wij betaalden afgelopen seizoen €2 tot €28 euro, afhankelijk van de samenwerking tussen beide clubs.

Ik hoop een redelijk antwoord te kunnen krijgen, want redelijke Leeuwarders zijn er volgens mij ook genoeg!  ;)

pvanbuijtene

 :0= Moderater.....actie!!
Weer een spammer op ons geel blauwe forum l8l

denistel

Citaat van: John Hiatt op juli 13, 2013, 18:54:06
Heeft die nieuwe veiligheidscoordinator al eens met supporters gesproken?

ik hev al sproken ja :proost

brambo3004


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: feanfan op juli 21, 2013, 23:58:16
Jullie vragen je vast af wat een 'feanfan' hier doet, maar ik vraag me af hoeveel mensen er in jullie vernieuwde uitvak kunnen.
Ik hoop een redelijk antwoord te kunnen krijgen, want redelijke Leeuwarders zijn er volgens mij ook genoeg!  ;)

Tsjaa er kunnen vrij veel mensen in dat vak, maar wat heeft dat met jullie te maken?
Henk, held, bedankt

feanfan

Ik ga er vanuit dat wij worden toegelaten in jullie vak, dus in die zin heeft het wel iets met ons te maken  :y
Maar ik vraag het me gewoon af, omdat het uitvak nu veel ruimer lijkt dan voorheen..

brambo3004

Citaat van: feanfan op juli 22, 2013, 00:21:38
Ik ga er vanuit dat wij worden toegelaten in jullie vak, dus in die zin heeft het wel iets met ons te maken  :y
Maar ik vraag het me gewoon af, omdat het uitvak nu veel ruimer lijkt dan voorheen..

6/700 mensen ofzo, 0 boeren...nou...kssjjtt!

feanfan

Dankjewel voor het antwoord, nou doe ik ook wat jij wil! Ik wens jullie toch maar succes voor het komende seizoen!