Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Arno A op februari 21, 2025, 10:33:20

Titel: selectie 25/26
Bericht door: Arno A op februari 21, 2025, 10:33:20
Voor 1 april moet er beslist worden over de aflopende contracten / verhuurperiode van de volgende spelers ( als mijn gegevens juist zijn) ;

Hilterman
Minnema
Reiziger
Schaapman
de Leeuw
Galvez
Ottesen
Alhaft
Afolabi
Kieftenbeld
Balk
van Mullem
Poll
Smand
Caschili

Met welke spelers moeten we door?
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: YellowBlue op februari 21, 2025, 10:42:50
Citaat van: Arno A op februari 21, 2025, 10:33:20
Voor 1 april moet er beslist worden over de aflopende contracten / verhuurperiode van de volgende spelers ( als mijn gegevens juist zijn) ;

Hilterman
Minnema
Reiziger
Schaapman
de Leeuw
Galvez
Ottesen
Alhaft
Afolabi
Kieftenbeld
Balk
van Mullem
Poll
Smand
Caschili

Met welke spelers moeten we door?

Balk
Schaapman
Hilterman (maar die is gehuurd toch?)
Reiziger
Caschili
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: zeewolde op februari 21, 2025, 10:50:58
Galvez wordt komend seizoen toch ook gehuurd?
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Bankzitter op februari 21, 2025, 10:54:29
Het is wel heel afhankelijk of we promoveren of niet.
Bij promotie alleen Reiziger, Balk ,v Mullem en Gabi (allen voor de breedte) en proberen Hilterman.

Voor KKD:
Minnema
Reiziger
Galvez
Alhaft
Kieftenbelt
Balk
van Mullem
Caschili

Weg: Hilterman, Schaapman, Ottesen, de Leeuw, Poll, Smand

We hebben nog een optie to koop op Afolabi... maar daar ga je natuurlijk nooit voor betalen.
Als we die gratis kunnen krijgen, dan kun je er over nadenken. Hilterman is waarschijnlijk niet te betalen qua salaris.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: michello op februari 21, 2025, 10:56:36
Galvez (ligt al vast)
Schaapman
Cashilli
Reiziger
Balk


Verder doorselecteren.  Wel of geen promotie maakt niet uit, er moet sowieso weer een stap gezet worden. Jongens als De Jong zullen ook wel vertrekken, volgend seizoen moet de doorbraak worden van Kooistra. Misschien kunnen we Hilterman nog een jaar huren.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Bankzitter op februari 21, 2025, 16:44:08
Ik had er iig eentje goed.  :_schater
De optie van Balk is vandaag gelicht.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: mark1989 op februari 21, 2025, 18:23:33
Ik zou niet doorgaan met de Leeuw en Alhaft. Vind ze beide te weinig toevoegen en zie ze ook niet echt beter worden.
Dat kun je prima opvullen met jeugd spelers
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Noordcambuur op februari 21, 2025, 19:54:53
Citaat van: mark1989 op februari 21, 2025, 18:23:33
Ik zou niet doorgaan met de Leeuw en Alhaft. Vind ze beide te weinig toevoegen en zie ze ook niet echt beter worden.
Dat kun je prima opvullen met jeugd spelers
klopt helemaal maar ook Kieftenbelt komt ook niet veel aan voetballen toe.
Ook afscheid van nemen doorselecteren.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: richard op februari 22, 2025, 08:18:02
Hilterman houden en rest allemaal weg, kom je niet een stap verder mee. Balk verlengd, kom je ook niet een stap verder mee.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: De Gast op februari 22, 2025, 09:35:23
Ben ik het wel mee eens. Er moeten ander soort spelers komen om thuis de sk houders ook wat waar voor hun geld te geven.

Balk heeft de afgelopen jaren niet overtuigd en kan alleen deze zomer nog wat opbrengen. Maar om nou te zeggen dat hij eruit springt.. En beter wordt het ook niet. Twijfel geval. Wel een best kereltje overigens. Altijd inzetbaar.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Galdiano op februari 22, 2025, 09:38:29
Citaat van: richard op februari 22, 2025, 08:18:02
Hilterman houden en rest allemaal weg, kom je niet een stap verder mee. Balk verlengd, kom je ook niet een stap verder mee.

Op basis van wat? Heeft nog niet gespeeld.
En daarnaast verdiend hij voor kkd begrippen een vermogen.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Galdiano op februari 22, 2025, 09:41:18
Citaat van: De Gast op februari 22, 2025, 09:35:23
Altijd inzetbaar.

Daarom.
Als je ere speelt ideale speler voor erbij. Ere liggen ruimtes daarnaast wel een handenbindertje.
Verstandig besluit hem te behouden.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: PePe op februari 22, 2025, 09:53:24
Spelers selecteren voor een nieuw seizoen is altijd moeilijk, immers behaalde resultaten uit het verleden, geven nog geen garantie voor de toekomst.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Bankzitter op februari 22, 2025, 10:13:11
De namen moet de club maar beoordelen maar je moet een balans vinden tussen doorselecteren en stabiliteit. Stuur je ze allemaal weg, dan moet Henk (verlengen!) weer vanaf 0 opbouwen.

Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: AL op februari 22, 2025, 10:23:20
Er moet echt veel meer voetballend vermogen bij.
Anders krijg je weer een seizoen lang marteling in thuiswedstrijden.
Ik hoop dat de lat in ieder geval veel hoger wordt gelegd dan een Balk.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Galdiano op februari 22, 2025, 10:35:39
Citaat van: AL op februari 22, 2025, 10:23:20
Er moet echt veel meer voetballend vermogen bij.
Anders krijg je weer een seizoen lang marteling in thuiswedstrijden.
Ik hoop dat de lat in ieder geval veel hoger wordt gelegd dan een Balk.

Tuurlijk gaat dat gebeuren. We spelen ten slotte eredivisie!
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: AL op februari 22, 2025, 10:51:15
Citaat van: Galdiano op februari 22, 2025, 10:35:39
Tuurlijk gaat dat gebeuren. We spelen ten slotte eredivisie!

Nou iets meer voetballend vermogen mag je wel verwachten.
Er gaan anders veel supporters afhaken voor volgend seizoen.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Poetser op februari 22, 2025, 11:38:44
Het verwachtingspatroon ligt echt veel en veel te hoog bij veel supporters.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Dreet op februari 22, 2025, 12:06:10
Ottesen is wel een speler die, als je hem laat gaan, bij een andere club kan gaan opbloeien.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Stiens op februari 22, 2025, 12:17:02
Citaat van: Galdiano op februari 22, 2025, 09:38:29
Op basis van wat? Heeft nog niet gespeeld.
En daarnaast verdiend hij voor kkd begrippen een vermogen.

Ik snap die 'Hilterman behouden' teksten ook niet zo goed. Op basis van een half uurtje voetbal bij Cambuur? Laat 'm nou eerst maar eens een serie wedstrijden neerzetten en een paar goals meepikken. Kunnen we daarna kijken of het een match is.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Poetser op februari 22, 2025, 12:23:13
Citaat van: AL op februari 22, 2025, 10:51:15
Er gaan anders veel supporters afhaken voor volgend seizoen.

Mag je jezelf dan supporter noemen?

Praatte laatst met een jongen die een seizoenkaart heeft op Noord, maar tegen top oss niet ging vanwege de kou.

Daar snap ik echt helemaal niks van.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Huizen op februari 22, 2025, 12:30:07
Citaat van: Arno A op februari 21, 2025, 10:33:20
Voor 1 april moet er beslist worden over de aflopende contracten / verhuurperiode van de volgende spelers ( als mijn gegevens juist zijn) ;

Hilterman
Minnema
Reiziger
Schaapman
de Leeuw
Galvez
Ottesen
Alhaft
Afolabi
Kieftenbeld
Balk
van Mullem
Poll
Smand
Caschili

Met welke spelers moeten we door?

Cambuur heeft spelers nodig waarvoor mensen naar het stadion komen. Daar hebben wij er momenteel te weinig van.

Hilterman moet zich bewijzen, maar zal lastig worden met salaris / andere club
Minnema / Reiziger blijven mochten ze zelf niet meer willen of verwachten
Schaapman, talent?
Caschili zeker behouden, alleen blijft een risico na zijn blessure

Twijfel:
Alhaft
Kieftenbeld

Weg:
de Leeuw
Ottesen
Afolabi
van Mullem
Poll
Smand
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2025, 23:10:01
Citaat van: Arno A op februari 21, 2025, 10:33:20
Voor 1 april moet er beslist worden over de aflopende contracten / verhuurperiode van de volgende spelers ( als mijn gegevens juist zijn) ;

Hilterman
Minnema
Reiziger
Schaapman
de Leeuw
Galvez
Ottesen
Alhaft
Afolabi
Kieftenbeld
Balk
van Mullem
Poll
Smand
Caschili

Met welke spelers moeten we door?

Caschili
Hilterman ook als dat lukt.

Galvez heeft nog 10-15 wedstrijden om zich te laten zien.

Ottesen twijfel.

De rest van die lijst is wel klaar hier denk ik.

Voor de rest nog graag F De Jong slijten; Mercera verkopen?
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: okkele op februari 25, 2025, 00:47:21
Citaat van: Poetser op februari 22, 2025, 12:23:13
Mag je jezelf dan supporter noemen?

Praatte laatst met een jongen die een seizoenkaart heeft op Noord, maar tegen top oss niet ging vanwege de kou.

Daar snap ik echt helemaal niks van.
ik zou ook niet kunnen bedenken waarom ik zou afhaken, al werden we dit seizoen 18e dan had ik weer een sk op noord.
ik was trouwens ook niet bij een paar wedstrijden,die luxe gun ik mezelf als vaste waarde van de aanhang.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: beam op februari 25, 2025, 08:33:15
Citaat van: Poetser op februari 22, 2025, 11:38:44
Het verwachtingspatroon ligt echt veel en veel te hoog bij veel supporters.
Dat vindt ik ook. Waar komt het vandaan dat wij mee kunnen doen om de rechtstreekse promovatie? Wij hebben toch niet een selectie die boven gemiddeld is dan de andere ploegen in de top 6. Met Diemers en Jansen als uitzondering. Ik lees veel teleurstelling in de berichten. Ik snap dat wij maar een aantal punten verwijderd staan van de 2 plek. Maar zegt dat wat over ons of over de andere ploegen. We hebben na de giga slechte start waar een hoop ook tegen zat een erg goede fase gehad waar wij ook veel geluk hebben gehad. De wedstrijden die je nu speelt en de uitslagen die je nu behaald is denk ik ons plafond. Dus we winnen tegen goede ploegen en verliezen punten tegen de mindere goden. Al met al halen wij de play offs en dan met wat geluk promoveer je net als NAC.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: diekhuzen op februari 25, 2025, 08:35:24
Citaat van: beam op februari 25, 2025, 08:33:15
Dat vindt ik ook. Waar komt het vandaan dat wij mee kunnen doen om de rechtstreekse promovatie? Wij hebben toch niet een selectie die boven gemiddeld is dan de andere ploegen in de top 6. Met Diemers en Jansen als uitzondering. Ik lees veel teleurstelling in de berichten. Ik snap dat wij maar een aantal punten verwijderd staan van de 2 plek. Maar zegt dat wat over ons of over de andere ploegen. We hebben na de giga slechte start waar een hoop ook tegen zat een erg goede fase gehad waar wij ook veel geluk hebben gehad. De wedstrijden die je nu speelt en de uitslagen die je nu behaald is denk ik ons plafond. Dus we winnen tegen goede ploegen en verliezen punten tegen de mindere goden. Al met al halen wij de play offs en dan met wat geluk promoveer je net als NAC.

Omdat het op Volendam en Excelsior na het een matige competitie is.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: richard op februari 25, 2025, 09:37:05
Citaat van: Galdiano op februari 22, 2025, 09:38:29
Op basis van wat? Heeft nog niet gespeeld.
En daarnaast verdiend hij voor kkd begrippen een vermogen.

Beter een vermogen verdienen dan andere slappen daar voorin man man man wannneer gaan de ogen eens open dat we echt zo'n beperkt team hebben. Met een technische staf die het ook niet voorelkaar krijgt!
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: mark1989 op februari 25, 2025, 23:36:58
Citaat van: diekhuzen op februari 25, 2025, 08:35:24
Omdat het op Volendam en Excelsior na het een matige competitie is.

Dat is gewoon het niveau van de KKD. Dat is al jaren zo, heel af toe steekt er een team echt bovenuit. Zoals Cambuur in die Coronajaren, maar dat zijn uitzonderingen. Dan moet alles goed vallen.
En inderdaad het verwachtingspatroon van de meeste hier ligt veel te hoog. Dan is alles slecht en blijft het ook slecht het hele seizoen. En zal het volgend jaar weer slecht zijn.
En is er niet meer uit te halen uit deze selectie. Ja op termijn, maar dat heeft wel tijd nodig. En Cambuur heeft ook niet slecht ingekocht. Maar voor de toekomst en niet om dit seizoen om plek 2 mee te doen. Maar om nu zo in paniek te raken en steeds op alles af te geven voegt weinig toe. We gaan echt nog wel een keer een leuke wedstrijd zien, waarin ze vaak scoren.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: denistel op februari 26, 2025, 04:00:38
Citaat van: mark1989 op februari 25, 2025, 23:36:58
Dat is gewoon het niveau van de KKD. Dat is al jaren zo, heel af toe steekt er een team echt bovenuit. Zoals Cambuur in die Coronajaren, maar dat zijn uitzonderingen. Dan moet alles goed vallen.
En inderdaad het verwachtingspatroon van de meeste hier ligt veel te hoog. Dan is alles slecht en blijft het ook slecht het hele seizoen. En zal het volgend jaar weer slecht zijn.
En is er niet meer uit te halen uit deze selectie. Ja op termijn, maar dat heeft wel tijd nodig. En Cambuur heeft ook niet slecht ingekocht. Maar voor de toekomst en niet om dit seizoen om plek 2 mee te doen. Maar om nu zo in paniek te raken en steeds op alles af te geven voegt weinig toe. We gaan echt nog wel een keer een leuke wedstrijd zien, waarin ze vaak scoren.

plaats op de ranglijst maakt mij verder weinig uit ik wil leuk voetbal zien
en naar voren gericht ik vind het allemaal plichtmatig en niet volle bak/
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: diekhuzen op februari 26, 2025, 04:02:15
Citaat van: mark1989 op februari 25, 2025, 23:36:58
Dat is gewoon het niveau van de KKD. Dat is al jaren zo, heel af toe steekt er een team echt bovenuit. Zoals Cambuur in die Coronajaren, maar dat zijn uitzonderingen. Dan moet alles goed vallen.
En inderdaad het verwachtingspatroon van de meeste hier ligt veel te hoog. Dan is alles slecht en blijft het ook slecht het hele seizoen. En zal het volgend jaar weer slecht zijn.
En is er niet meer uit te halen uit deze selectie. Ja op termijn, maar dat heeft wel tijd nodig. En Cambuur heeft ook niet slecht ingekocht. Maar voor de toekomst en niet om dit seizoen om plek 2 mee te doen. Maar om nu zo in paniek te raken en steeds op alles af te geven voegt weinig toe. We gaan echt nog wel een keer een leuke wedstrijd zien, waarin ze vaak scoren.

Met teams als Willen ll, Fc Groningen, NEC, Sparta, Heracles en Go Ahead, heb je een veel sterkere competitie gehad.
Ik denk dat niemand op dit forum verwacht dat wij de corona-jaren evenaren. Dat is niet realistisch.
Tijden zijn veranderd en vrijwel elke club is genoodzaakt om elk jaar opnieuw te beginnen wat betreft samenstelling selectie en ik ben daardoor minder gevoelig voor langetermijn denken. Sterker nog het gros van de spelers, met echt potentieel, blijft hier maximaal 2 jaar of langer mits we promoveren. Uiteindelijke is het vaak een kwestie vsn weer opnieuw beginnen.

Ik denk dat Cambuur op lange termijn vooral wil zorgen dat we spelers beter maken en met transfersommen meer inkomsten genereren en op die manier groeien. Dan is Eredivisie het beste podium en niet KKD.

Vorig jaar in de KKD was Cambuur dramatisch en het huidige seizoen met meer punten verbloemd de situaties. Op een gegeven moment wordt het tijd dat we weer een keer kunnen genieten van aanvallend voetbal. Blijkbaar is dat te veel gevraagd.






Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: janou op februari 26, 2025, 08:24:45
Citaat van: diekhuzen op februari 26, 2025, 04:02:15
Met teams als Willen ll, Fc Groningen, NEC, Sparta, Heracles en Go Ahead, heb je een veel sterkere competitie gehad.
Ik denk dat niemand op dit forum verwacht dat wij de corona-jaren evenaren. Dat is niet realistisch.
Tijden zijn veranderd en vrijwel elke club is genoodzaakt om elk jaar opnieuw te beginnen wat betreft samenstelling selectie en ik ben daardoor minder gevoelig voor langetermijn denken. Sterker nog het gros van de spelers, met echt potentieel, blijft hier maximaal 2 jaar of langer mits we promoveren. Uiteindelijke is het vaak een kwestie vsn weer opnieuw beginnen.

Ik denk dat Cambuur op lange termijn vooral wil zorgen dat we spelers beter maken en met transfersommen meer inkomsten genereren en op die manier groeien. Dan is Eredivisie het beste podium en niet KKD.

Vorig jaar in de KKD was Cambuur dramatisch en het huidige seizoen met meer punten verbloemd de situaties. Op een gegeven moment wordt het tijd dat we weer een keer kunnen genieten van aanvallend voetbal. Blijkbaar is dat te veel gevraagd.

Je zegt niet de corona jaren te verwachten, maar wat kan je meer verwachten dan nu dan? Hebben met een compleet nieuw elftal 4 punten achter op directe promotie. Doelstelling is top 5/8. En de punten verbloemen helemaal niets. Het enige wat gewoon niet goed genoeg is, is dat wij wedstrijden te moeilijk winnen. We scoren gewoon te moeilijk over het algemeen. Wij hadden echt nog wel hoger kunnen/moeten staan als je ziet hoe wij punten verloren hebben.

En v.w.b. lange termijn denken. De selectie wordt vaak vernieuwd inderdaad, maar het budget bepaald wat voor spelers er elke keer komen. Dus als je betere financi?n hebt, haal je betere spelers en ga je over het algemeen beter presteren. Dus lange termijn doel moet je daar op focussen icm de voetbalvisie die je als organisatie hebt.

En we spelen gewoon aanvallend voetbal, maar het lukt simpelweg niet altijd om wedstrijden overtuigend te winnen. Noem mij ??n wedstrijd waar het tactische plan was om alleen maar te verdedigen?

Ik ben het wel met je eens dat de wedstrijden thuis vaak aan de saaie kant waren. Maar dat komt ook wel omdat we gewoon een spits misten die een bal kan vasthouden, waardoor alles laag of diep gespeeld moest worden. En we net niet goed genoeg zijn om tegenstanders echt kapot te spelen.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: diekhuzen op februari 26, 2025, 08:37:59
Ik heb zo'n twee jaar, op enkele uitzondering na, geen leuke thuiswedstrijd gezien. Vorig seizoen hadden we met Drikus en Smit voor KKD aardige spitsen en toen kwam het er ook niet echt uit.
De positie waar we nu staan is niet echt bijzonder en dat is inherent een zwakkere competitie, omdat vanaf Volendam een aantal teams elkaar nauwelijks ontlopen.
Nogmaals een beetje vermaak in vooral thuiswedstrijden is blijkbaar te veel gevraagd? Er wordt dagelijks getraind en ik zie veel te weinig automatismen en stroperig voetbal. 

Je hebt het over voetbalvisie en Cambuur staat voor aanvallend voetbal of "mouwen omhoog" en dat zie ik nauwelijks meer.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: janou op februari 26, 2025, 08:58:30
Citaat van: diekhuzen op februari 26, 2025, 08:37:59
Ik heb zo'n twee jaar, op enkele uitzondering na, geen leuke thuiswedstrijd gezien. Vorig seizoen hadden we met Drikus en Smit voor KKD aardige spitsen en toen kwam het er ook niet echt uit.
De positie waar we nu staan is niet echt bijzonder en dat is inherent een zwakkere competitie, omdat vanaf Volendam een aantal teams elkaar nauwelijks ontlopen.
Nogmaals een beetje vermaak in vooral thuiswedstrijden is blijkbaar te veel gevraagd? Er wordt dagelijks getraind en ik zie veel te weinig automatismen en stroperig voetbal. 

Je hebt het over voetbalvisie en Cambuur staat voor aanvallend voetbal of "mouwen omhoog" en dat zie ik nauwelijks meer.

Misschien ook even objectief proberen te kijken weer: los van de uitslagen en het voetbal vorig seizoen gewoon veel mooie thuiswedstrijden gehad hoor. Waren vaak spannende potjes met heel veel doelpunten. Resultaten waren uiteindelijk vaak slecht, maar dat betekend niet dat we saaie wedstrijden gezien hebben. De vraag is dan: Wat zie jij als vermaak? Alleen als we 5-0 winnen en iedereen wegspelen?

Ik vind de INTENTIE van het aanvallende voetbal heel makkelijk terug te zien. Wij proberen tegen iedereen druk te zetten en initiatief te nemen aan de bal. Dat dat niet altijd goed gaat is wat anders.

V.w.b. mouwen omhoog zie ik dat ook wel terug. Er wordt mannelijk verdedigd over het algemeen en in de duels zijn we niet bang. Ik begrijp dat het soms kan ogen dat er geen ''mouwen omhoog'' mentaliteit is. Maar dat is dan omdat wij geen druk op de tegenstander krijgen, dan kom je overal een stap te laat en lijkt het laks, maar vaak zijn dat de wedstrijden waar het meest gelopen wordt. Voorbeeld van zo'n pot is Emmen thuis. Spelers rennen zich kapot, maar komen simpelweg niet in de duels.


Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: PePe op februari 26, 2025, 10:32:45
De frustratie zit volgens mij in:

Op het moment dat we denken aan te haken in de  top van de competitie, laten we het afweten.
(of zijn onze verwachtingen te hoog)
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Bernardo op maart 06, 2025, 12:08:21
Verandering op stapel in Leeuwarden: SC Cambuur neemt afscheid van assistent-trainer Jeroen Burghout
2025-03-06 11:37


Jeroen Burghout (40) vertrekt na dit seizoen bij SC Cambuur. Het aflopende contract van de assistent-trainer wordt niet verlengd.

LEEUWARDEN
Jeroen Burghout (40) vertrekt na dit seizoen bij SC Cambuur. Het aflopende contract van de assistent-trainer wordt niet verlengd.

Dat hebben de beleidsbepalers bij Cambuur deze week aan Jeroen Burghout laten weten. Naar aanleiding daarvan werden woensdag de spelers en stafleden ge?nformeerd. Daarmee komt na vijf jaar een einde aan de samenwerking tussen de club en de trainer.

Burghout werd in 2020 hoofdtrainer van de Onder 21 en schoof vorig seizoen na het vertrek van Pascal Bosschaart door naar de rol van assistent bij het eerste. Daarvoor was hij werkzaam als trainer in het amateurvoetbal en was hij korte tijd wedstrijdanalist voor Jong Ajax.

De Apeldoorner kreeg begin december nog van de KNVB te horen dat hij na tien jaar lang proberen eindelijk was toegelaten tot de UEFA Pro-opleiding, de hoogste opleiding van het land die trainers moet klaarstomen voor het hoofdtrainerschap in het betaalde voetbal.

Begin februari, in eigen huis tegen Telstar, mocht Burghout al eens ruiken aan de functie die hij zo hartstochtelijk ambieert. Bij afwezigheid van een grieperige Henk de Jong had Burghout de eindverantwoordelijkheid. Onder zijn leiding boekte Cambuur een overwinning (2-1).


Technisch manager Lars Lambooij was donderdagochtend vooralsnog niet bereikbaar voor commentaar. Wel duidelijk is in ieder geval dat hij de komende maanden op zoek moet naar een vervanger. De andere assistent-trainer, Rik Reinsma, beschikt over een doorlopend contract.

Ondertussen is Lambooij in onderhandeling met Henk de Jong, die net als Burghout over een aflopend contract beschikt. Naar verluidt staan beide partijen positief tegenover een verlenging.

Lambooij lijkt wat dat betreft een drukke periode tegemoet te gaan. Clubs in het Nederlandse betaalde voetbal moeten namelijk jaarlijks voor 1 april duidelijkheid geven aan spelers met een aflopende verbintenis. Dat geldt onder anderen voor Thomas Poll, Floris Smand en Marcel Schaapman.

Gehuurde spelers en spelers die in hun eerste contract zitten, vallen buiten deze regeling. Desondanks moet er te zijner tijd ook een oordeel worden geveld over Gabi Caschili, Jeremy van Mullem, Sturla Ottesen, Ilias Alhaft, Tomas Galvez, Maikel Kieftenbeld en Michael de Leeuw.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Poetser op maart 06, 2025, 12:17:48
Dat zegt dan ook wel weer genoeg..

Assistenten vullen Henk niet aan.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: denistel op maart 06, 2025, 12:29:24
Citaat van: Poetser op maart 06, 2025, 12:17:48
Dat zegt dan ook wel weer genoeg..

Assistenten vullen Henk niet aan.

blijft toch vreemd want die weg waren ze ingeslagen.je wist van te voren
dat het geen vd heide enz zijn.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: michello op maart 06, 2025, 12:56:43
Citaat van: denistel op maart 06, 2025, 12:29:24
blijft toch vreemd want die weg waren ze ingeslagen.je wist van te voren
dat het geen vd heide enz zijn.

Hoeft niet perse vreemd te zijn. Als je als driehoek elkaar niet genoeg aanvult ga je opzoek naar iemand die dat wel kan. Contract loopt af, dan is de keuze snel gemaakt.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Specuveter op maart 06, 2025, 13:38:55
Welkom Dennis van Ree
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: fred op maart 06, 2025, 15:01:11
Citaat van: Specuveter op maart 06, 2025, 13:38:55
Welkom Dennis van Ree

Denk je dat hij een eredivisie club inruilt voor een kkd club ?
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Bankzitter op maart 06, 2025, 15:07:09
Aanbod zal zijn zware takenpakket als assistent waarbij hij langdurig kan tekenen en over 2 jaar hoofdtrainer kan worden.
Wie wil er nou niet in de voetsporen van Slot, Sipke en Boschaart treden?
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: mario op maart 06, 2025, 15:12:28
Citaat van: Specuveter op maart 06, 2025, 13:38:55
Welkom Dennis van Ree
Speculetertje?  :fant
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: sunderland op maart 06, 2025, 15:19:06
Citaat van: denistel op maart 06, 2025, 12:29:24
blijft toch vreemd want die weg waren ze ingeslagen.je wist van te voren
dat het geen vd heide enz zijn.
ik vond het juist vreemd dat deze assistenten naast Henk werden gezet. Je hebt ook kunnen zien dat dat niet werkte en dan vooral tactisch
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Bankzitter op maart 06, 2025, 15:24:13
Nou ja, bij Ultee eigenlijk.
Op zich ook niet slecht dat je trainers een kans geeft als ze goed bij O21 presteren.
En doorselecteren als de combi niet werkt.

Lambooij is niet van pappen en nathouden. Dat is mooi.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Arno A op maart 06, 2025, 16:05:13
Citaat van: fred op maart 06, 2025, 15:01:11
Denk je dat hij een eredivisie club inruilt voor een kkd club ?

Nee dus
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Zuid1991 op maart 06, 2025, 16:06:36
Citaat van: sunderland op maart 06, 2025, 15:19:06
ik vond het juist vreemd dat deze assistenten naast Henk werden gezet. Je hebt ook kunnen zien dat dat niet werkte en dan vooral tactisch
Was het niet zo dat ze vorig seizoen formeel vergeten waren om zijn contract op te zeggen zodat hij automatisch nog een jaarcontract kreeg voor dit seizoen?
Dan is het nu logisch dat hij weg moet.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: richard op maart 06, 2025, 16:43:02
Citaat van: Zuid1991 op maart 06, 2025, 16:06:36
Was het niet zo dat ze vorig seizoen formeel vergeten waren om zijn contract op te zeggen zodat hij automatisch nog een jaarcontract kreeg voor dit seizoen?
Dan is het nu logisch dat hij weg moet.

Klopt.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: PePe op maart 06, 2025, 17:25:05
Dennis van der Ree komt niet meld Andor Faber op X
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: sk13 op maart 06, 2025, 17:27:27
Ivar van dinteren denk ik. Komt vrij, jonge trainer. Nu trainer jong utreg. Gaat einde seizoen fut
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: De Gast op maart 06, 2025, 17:34:42
Citaat van: PePe op maart 06, 2025, 17:25:05
Dennis van der Ree komt niet meld Andor Faber op X

Moeten we daar rouwig om zijn. Sandor is wel enthousiast maar die jongen heeft toch geen uitstraling van een hoofdtrainer.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Benniepos op maart 06, 2025, 18:52:08
Ren? v.d. Weij??
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Galdiano op maart 06, 2025, 19:39:47
Citaat van: De Gast op maart 06, 2025, 17:34:42
Moeten we daar rouwig om zijn. Sandor is wel enthousiast maar die jongen heeft toch geen uitstraling van een hoofdtrainer.

Hij hoeft ook geen hoofdtrainer te worden. Wel een sterke assistent als je het mij vraagt.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 06, 2025, 19:48:02
Citaat van: Bernardo op maart 06, 2025, 12:08:21
SC Cambuur neemt afscheid van assistent-trainer Jeroen Burghout

Wel vaak positieve verhalen over hem bij de SportCast. Regelde veel (leuke) dingen enzo? Reinsma hoor je nooit wat over.

Maar goed, het draait ook om voetbal knowhow natuurlijk. Dat zullen ze wel goed besproken hebben.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: michello op maart 06, 2025, 20:16:27
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 06, 2025, 19:48:02
Wel vaak positieve verhalen over hem bij de SportCast. Regelde veel (leuke) dingen enzo? Reinsma hoor je nooit wat over.

Maar goed, het draait ook om voetbal knowhow natuurlijk. Dat zullen ze wel goed besproken hebben.

Leuke dingen regelen, hoor dat nou vaker maar daar wordt een trainer toch niet op beoordeeld? Die leuke dingen regelen is wat mij betreft meer iets voor een teammanager.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: PePe op maart 06, 2025, 22:14:16
Citaat van: michello op maart 06, 2025, 20:16:27
Leuke dingen regelen, hoor dat nou vaker maar daar wordt een trainer toch niet op beoordeeld? Die leuke dingen regelen is wat mij betreft meer iets voor een teammanager.

Eventmanager.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: mark1989 op maart 06, 2025, 22:44:29
Thieme Klompe is een goede assistent. Die is vrij.
Ligt gevoelig, maar wel iemand met voetbal know how.

Ik zou het liefste sandor van der Heide zien, maar die wil niet denk ik.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: mark1989 op maart 06, 2025, 22:56:51
Citaat van: diekhuzen op februari 26, 2025, 08:37:59
Ik heb zo'n twee jaar, op enkele uitzondering na, geen leuke thuiswedstrijd gezien. Vorig seizoen hadden we met Drikus en Smit voor KKD aardige spitsen en toen kwam het er ook niet echt uit.
De positie waar we nu staan is niet echt bijzonder en dat is inherent een zwakkere competitie, omdat vanaf Volendam een aantal teams elkaar nauwelijks ontlopen.
Nogmaals een beetje vermaak in vooral thuiswedstrijden is blijkbaar te veel gevraagd? Er wordt dagelijks getraind en ik zie veel te weinig automatismen en stroperig voetbal. 

Je hebt het over voetbalvisie en Cambuur staat voor aanvallend voetbal of "mouwen omhoog" en dat zie ik nauwelijks meer.

Hou er rekening mee dat je de komende twee jaar dan ook geen leuke thuiswedstrijden gaat zien. Dat komt omdat je verwachtingen veel te hoog zijn. En de mouwen worden echt wel opgestroopt. Als je goed kijkt zie je dat er keihard gewerkt wordt. En dat is de reden dat we staan waar we nu staan. We spelen eigenlijk al het hele seizoen zonder fitte spits. Logisch zou dan zijn dat we ergens rond de 8e , 9e plek zouden staan. Maar door slimme keuzes en omdat het team hard werkt staan we veel hoger. Op dit moment zijn we niet beter en net niet goed genoeg om wedstrijden zo te domineren dat we makkelijk winnen. Maar ik zie wel vooruitgang in het spel. We spelen nu veel makkelijker dan in het begin. Er zit meer lijn en dynamiek in. En een aantal spelers zijn echt beter geworden. Zoals Souren. Nartey wordt ook steeds beter vind ik. En kijk naar Balk. Die begint nu ook echt te scoren. En op te vallen.  Dus progressie volop.
Dus het hele negatieve beeld dat er niks aan is en geen automatismen zijn klopt niet. Bij vlagen zie je best mooie dingen. Maar het kan zeker nog veel beter.

Cambuur is op de goede weg. Henk heeft het op de rit. En we staan er nog steeds goed voor. We maken kans op directe promotie. En anders spelen we nacompetitie. Ook dan zijn we niet kansloos.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: denistel op maart 06, 2025, 23:43:30
Citaat van: mark1989 op maart 06, 2025, 22:56:51
Hou er rekening mee dat je de komende twee jaar dan ook geen leuke thuiswedstrijden gaat zien. Dat komt omdat je verwachtingen veel te hoog zijn. En de mouwen worden echt wel opgestroopt. Als je goed kijkt zie je dat er keihard gewerkt wordt. En dat is de reden dat we staan waar we nu staan. We spelen eigenlijk al het hele seizoen zonder fitte spits. Logisch zou dan zijn dat we ergens rond de 8e , 9e plek zouden staan. Maar door slimme keuzes en omdat het team hard werkt staan we veel hoger. Op dit moment zijn we niet beter en net niet goed genoeg om wedstrijden zo te domineren dat we makkelijk winnen. Maar ik zie wel vooruitgang in het spel. We spelen nu veel makkelijker dan in het begin. Er zit meer lijn en dynamiek in. En een aantal spelers zijn echt beter geworden. Zoals Souren. Nartey wordt ook steeds beter vind ik. En kijk naar Balk. Die begint nu ook echt te scoren. En op te vallen.  Dus progressie volop.
Dus het hele negatieve beeld dat er niks aan is en geen automatismen zijn klopt niet. Bij vlagen zie je best mooie dingen. Maar het kan zeker nog veel beter.

Cambuur is op de goede weg. Henk heeft het op de rit. En we staan er nog steeds goed voor. We maken kans op directe promotie. En anders spelen we nacompetitie. Ook dan zijn we niet kansloos.

sommige spelers zijn beter geworden en sommigen slechter, werklust ligt het ook niet aan
wat ik mis is eens een wedstrijd 15 min vol gas geven de boel afjagen en de tegenstander
laten merken dat er niks te halen valt.dat kan geen 90 min lang maar nu is het eerst steeds
rond spelen en kijken hoe de tegenstander staat dan ist 1e kwartier alweer voor bij,
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Noordcambuur op maart 07, 2025, 08:28:34
Citaat van: mark1989 op maart 06, 2025, 22:44:29
Thieme Klompe is een goede assistent. Die is vrij.
Ligt gevoelig, maar wel iemand met voetbal know how.

Ik zou het liefste sandor van der Heide zien, maar die wil niet denk ik.
nooit doen.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: diekhuzen op maart 07, 2025, 08:29:48
Citaat van: mark1989 op maart 06, 2025, 22:56:51
Hou er rekening mee dat je de komende twee jaar dan ook geen leuke thuiswedstrijden gaat zien. Dat komt omdat je verwachtingen veel te hoog zijn. En de mouwen worden echt wel opgestroopt. Als je goed kijkt zie je dat er keihard gewerkt wordt. En dat is de reden dat we staan waar we nu staan. We spelen eigenlijk al het hele seizoen zonder fitte spits. Logisch zou dan zijn dat we ergens rond de 8e , 9e plek zouden staan. Maar door slimme keuzes en omdat het team hard werkt staan we veel hoger. Op dit moment zijn we niet beter en net niet goed genoeg om wedstrijden zo te domineren dat we makkelijk winnen. Maar ik zie wel vooruitgang in het spel. We spelen nu veel makkelijker dan in het begin. Er zit meer lijn en dynamiek in. En een aantal spelers zijn echt beter geworden. Zoals Souren. Nartey wordt ook steeds beter vind ik. En kijk naar Balk. Die begint nu ook echt te scoren. En op te vallen.  Dus progressie volop.
Dus het hele negatieve beeld dat er niks aan is en geen automatismen zijn klopt niet. Bij vlagen zie je best mooie dingen. Maar het kan zeker nog veel beter.

Cambuur is op de goede weg. Henk heeft het op de rit. En we staan er nog steeds goed voor. We maken kans op directe promotie. En anders spelen we nacompetitie. Ook dan zijn we niet kansloos.

Vreemd verhaal, Cambuur is op de goede weg maar de komende 2 jaar moeten we er rekening mee houden dat we geen leuk voetbal krijgen te zien in thuiswedstrijden? Over twee jaar staat er wellicht een heel ander team en hedendaags voetbal is meer orde van de dag. 
Dat er weinig automatismen zijn is geen negatief beeld, maar gewoon een feit ?n de oorzaak dat we vooral op de counter, met meer ruimtes, goed spelen.
Jij geeft aan dat we ergens rond 8e of 9e moeten staan? Wij hebben op Volendam en Excelsior na, misschien wel de breedste selectie. Kijk wat wij op de bank hebben. We hebben nu een spits en geen tijd voor excuus en we moeten nu volop voor promotie gaan.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Gasgeve op maart 07, 2025, 10:10:24
Citaat van: Zuid1991 op maart 06, 2025, 16:06:36
Was het niet zo dat ze vorig seizoen formeel vergeten waren om zijn contract op te zeggen zodat hij automatisch nog een jaarcontract kreeg voor dit seizoen?
Dan is het nu logisch dat hij weg moet.
Wat is dit voor amateurisme.  :_schater
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: mark1989 op maart 07, 2025, 21:26:04
Citaat van: diekhuzen op maart 07, 2025, 08:29:48
Vreemd verhaal, Cambuur is op de goede weg maar de komende 2 jaar moeten we er rekening mee houden dat we geen leuk voetbal krijgen te zien in thuiswedstrijden? Over twee jaar staat er wellicht een heel ander team en hedendaags voetbal is meer orde van de dag. 
Dat er weinig automatismen zijn is geen negatief beeld, maar gewoon een feit ?n de oorzaak dat we vooral op de counter, met meer ruimtes, goed spelen.
Jij geeft aan dat we ergens rond 8e of 9e moeten staan? Wij hebben op Volendam en Excelsior na, misschien wel de breedste selectie. Kijk wat wij op de bank hebben. We hebben nu een spits en geen tijd voor excuus en we moeten nu volop voor promotie gaan.

Ik bedoel dat jij geen leuke wedstrijden krijgt te zien. De meeste mensen wel. Het is namelijk maar wat je verwacht. Ik denk dat jouw verwachtingen steeds te hoog zijn, waardoor het steeds niet goed genoeg is. Kijkend naar alle omstandigheden doet Csmbuur het bovenverwachting goed. En speelt naar zijn mogelijkheden. Er wordt voor 100% gestreden ook al zien sommige dat hier niet. En kijkend naar het niveau van de spelers spelen ze best goed bij vlagen. Meer zit er gewoon even niet in. Maar ik zie zeker een stijgende lijn. Aan de breedste selectie heb je niks als je te weinig scorend vermogen hebt en geen goede spits die fit is. En Cambuur speelt al het hele seizoen zonder fitte spits. Ook nu zijn de spitsen nog steeds niet 100% fit dus dat is wel cruciaal en moet je meenemen in wat je kan verwachten. Ik vind het knap hoe Cambuur het doet ondanks alles wat er is gebeurd. Dus eigenlijk verdiend het een heel groot compliment met waar we staan.
En ja volop voor promotie gaan. Alsof de spelers daar niet voor willen gaan. Het is verstandig van Henk om de verwachtingen en de druk te temperen. Zo maak je meer kans. Henk begrijpt dat, sommige hier niet.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: diekhuzen op maart 08, 2025, 16:03:13
Citaat van: mark1989 op maart 07, 2025, 21:26:04
Ik bedoel dat jij geen leuke wedstrijden krijgt te zien. De meeste mensen wel. Het is namelijk maar wat je verwacht. Ik denk dat jouw verwachtingen steeds te hoog zijn, waardoor het steeds niet goed genoeg is. Kijkend naar alle omstandigheden doet Csmbuur het bovenverwachting goed. En speelt naar zijn mogelijkheden. Er wordt voor 100% gestreden ook al zien sommige dat hier niet. En kijkend naar het niveau van de spelers spelen ze best goed bij vlagen. Meer zit er gewoon even niet in. Maar ik zie zeker een stijgende lijn. Aan de breedste selectie heb je niks als je te weinig scorend vermogen hebt en geen goede spits die fit is. En Cambuur speelt al het hele seizoen zonder fitte spits. Ook nu zijn de spitsen nog steeds niet 100% fit dus dat is wel cruciaal en moet je meenemen in wat je kan verwachten. Ik vind het knap hoe Cambuur het doet ondanks alles wat er is gebeurd. Dus eigenlijk verdiend het een heel groot compliment met waar we staan.
En ja volop voor promotie gaan. Alsof de spelers daar niet voor willen gaan. Het is verstandig van Henk om de verwachtingen en de druk te temperen. Zo maak je meer kans. Henk begrijpt dat, sommige hier niet.

Dat mag jij denken. Juist met een brede selectie kun je het ver schoppen en is allesbepalend voor promotie, omdat een competitie uit 38 wedstijden bestaat. En het is nu wel klaar met dat we geen spits hadden, niet fit of wat dan ook. We kunnen nu elke week een centrumspits opstellen en geen excuses.  Ik denk dat Henk vooral de verachtingen tempert om de spelers niet onder druk te willen zetten.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Arno A op maart 18, 2025, 12:43:56
Stel je mag van de huidige selectie ( maximaal) ZES spelers opnoemen die van jou volgende seizoen een basisplaats moeten krijgen. Wie zijn dat dan? Ik noem zelf de volgende ; Jansen/Nieling/Galvez/ Kooistra/Souren en  Diemers.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: SCC op maart 18, 2025, 12:49:42
Jansen, Nieling, Souren, Diemers, Nartey en Pauwels.
Daarnaast hoop ik, na een jaar acclimatiseren, op Casas. Al is dat vooralsnog ijdele hoop.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Specuveter op maart 18, 2025, 13:04:41
Jansen
Nieling
Galvez
Souren
Diemers
Pauwels
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: rody rules op maart 18, 2025, 15:07:01
Citaat van: Arno A op maart 18, 2025, 12:43:56
Stel je mag van de huidige selectie ( maximaal) ZES spelers opnoemen die van jou volgende seizoen een basisplaats moeten krijgen. Wie zijn dat dan? Ik noem zelf de volgende ; Jansen/Nieling/Galvez/ Kooistra/Souren en  Diemers.

Kooistra?  :_schater Op basis waarvan? Of ben je zelf Wiebe Kooistra misschien?  :devil
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Oebieman op maart 18, 2025, 17:15:11
Citaat van: Arno A op maart 18, 2025, 12:43:56
Stel je mag van de huidige selectie ( maximaal) ZES spelers opnoemen die van jou volgende seizoen een basisplaats moeten krijgen. Wie zijn dat dan? Ik noem zelf de volgende ; Jansen/Nieling/Galvez/ Kooistra/Souren en  Diemers.

Jansen
Caschili (als die ooit fit word) (anders Galvez, maar gehuurd dus liever 1 op contract)
Nieling
Souren
Diemers
Pauwels
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Lowieke op maart 18, 2025, 20:42:31
Pauwels begrijp ik echt niet, wat heeft die tot nu toe gepresteerd?
Jassen, Nieling, Diemers, Souren, Balk en Galvez.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: papier op maart 18, 2025, 21:59:14
Citaat van: Lowieke op maart 18, 2025, 20:42:31
Pauwels begrijp ik echt niet, wat heeft die tot nu toe gepresteerd?
Jassen, Nieling, Diemers, Souren, Balk en Galvez.

Lol
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: denistel op maart 19, 2025, 04:01:49
ere divisie of 1e div hangt veel van af welke 6 je neemt voor de eredivisie
blijven er weinig over volgens mij.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: YellowBlue op maart 19, 2025, 11:39:37
Citaat van: Lowieke op maart 18, 2025, 20:42:31
Pauwels begrijp ik echt niet, wat heeft die tot nu toe gepresteerd?  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Jassen, Nieling, Diemers, Souren, Balk en Galvez.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Gasgeve op maart 19, 2025, 11:46:37
Citaat van: Lowieke op maart 18, 2025, 20:42:31
Pauwels begrijp ik echt niet, wat heeft die tot nu toe gepresteerd?
Jassen, Nieling, Diemers, Souren, Balk en Galvez.
Je volgt Cambuur wel?
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: De Gast op maart 19, 2025, 11:50:24
Nou ja ik snap Lowieke wel. Pauwels was een tijdje blikvanger maar als je hem dit jaar ziet worstelen dan heb je er voornamelijk medelijden mee. De club hoopt nu op een Issa Kallon effect maar dat moet allemaal nog maar.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: SCC op maart 19, 2025, 12:09:51
Verbaas mij erover dat de potentie van Nartey niet op waarde wordt geschat (of ik overschat hem, dat moet blijken).

Maar eigen jeugd, Leeuwarder, 20 jaar, fysiek goede voorwaarden, nog volop rek....
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 19, 2025, 12:20:08
Citaat van: SCC op maart 19, 2025, 12:09:51
Verbaas mij erover dat de potentie van Nartey niet op waarde wordt geschat (of ik overschat hem, dat moet blijken).

Maar eigen jeugd, Leeuwarder, 20 jaar, fysiek goede voorwaarden, nog volop rek....

Eens en Mercera ook
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Noordcambuur op maart 19, 2025, 12:30:03
Diemers
Souren
Jansen
Nieling
Pauwels
Nartey
Balk
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: sunderland op maart 19, 2025, 13:22:49
Het is ook wat je ziet. Als je deze vraag stelde in november had Souren er bij velen niet bij gestaan. Rond die tijd was Mercera erg goed.
Het is heel menselijk maar de meesten onthouden het laatste wat ze hebben gezien.
Ook in wedstrijden zelf. Iemand die 70 minuten heel goed speelt en in de 85 ste minuut een domme fout maakt is dan gelijk niet meer goed. Je weet vooral bij jonge jongens dat ze een terugval krijgen. Pauwels had die ook.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Gasgeve op maart 19, 2025, 13:35:02
Citaat van: sunderland op maart 19, 2025, 13:22:49
Het is ook wat je ziet. Als je deze vraag stelde in november had Souren er bij velen niet bij gestaan. Rond die tijd was Mercera erg goed.
Het is heel menselijk maar de meesten onthouden het laatste wat ze hebben gezien.
Ook in wedstrijden zelf. Iemand die 70 minuten heel goed speelt en in de 85 ste minuut een domme fout maakt is dan gelijk niet meer goed. Je weet vooral bij jonge jongens dat ze een terugval krijgen. Pauwels had die ook.
Helemaal mee eens!
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: SCC op maart 19, 2025, 13:40:43
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 19, 2025, 12:20:08
Eens en Mercera ook
Eens. Die zie ik ook nog wel vertrekken komende zomer. Dat omdat hij ?n een interessant profiel heeft (krachtmens met loopvermogen) en in tegenstelling tot Nartey voor een club als Cambuur makkelijker te vervangen is en een lagere transferwaarde heeft.
Dus bij 450.000,- is Mercera denk ik weg (22 jaar oud, zo uit mijn hoofd). Zou voor hem natuurlijk fantastisch zijn en voor ons als (opleidings)club ook.
Mag van mij ook zeker blijven hoor. Zit ook nog rek in en hij oogt als een hele sympathieke en prettige jongen om erbij te hebben.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: sunderland op maart 19, 2025, 15:47:32
Citaat van: SCC op maart 19, 2025, 13:40:43
Eens. Die zie ik ook nog wel vertrekken komende zomer. Dat omdat hij ?n een interessant profiel heeft (krachtmens met loopvermogen) en in tegenstelling tot Nartey voor een club als Cambuur makkelijker te vervangen is en een lagere transferwaarde heeft.
Dus bij 450.000,- is Mercera denk ik weg (22 jaar oud, zo uit mijn hoofd). Zou voor hem natuurlijk fantastisch zijn en voor ons als (opleidings)club ook.
Mag van mij ook zeker blijven hoor. Zit ook nog rek in en hij oogt als een hele sympathieke en prettige jongen om erbij te hebben.
die loopt al tijden op zijn tenen om het nivo bij te houden. Duels fysiek wint ie alles. De rest kan nu een stuk beter.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: denistel op maart 19, 2025, 18:29:34
Citaat van: SCC op maart 19, 2025, 13:40:43
Eens. Die zie ik ook nog wel vertrekken komende zomer. Dat omdat hij ?n een interessant profiel heeft (krachtmens met loopvermogen) en in tegenstelling tot Nartey voor een club als Cambuur makkelijker te vervangen is en een lagere transferwaarde heeft.
Dus bij 450.000,- is Mercera denk ik weg (22 jaar oud, zo uit mijn hoofd). Zou voor hem natuurlijk fantastisch zijn en voor ons als (opleidings)club ook.
Mag van mij ook zeker blijven hoor. Zit ook nog rek in en hij oogt als een hele sympathieke en prettige jongen om erbij te hebben.

in de huidige voetbalwereld zullen ze idd eerder voor Mercera betalen dan voor Narty
toch zie ik meer potentie in Narty maar we gaan het zien.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Lowieke op maart 20, 2025, 09:33:37
Citaat van: Lowieke op maart 18, 2025, 20:42:31
Pauwels begrijp ik echt niet, wat heeft die tot nu toe gepresteerd?
Jassen, Nieling, Diemers, Souren, Balk en Galvez.

Citaat van: Gasgeve op maart 19, 2025, 11:46:37
Je volgt Cambuur wel?
Citaat van: YellowBlue op maart 19, 2025, 11:39:37

Jazeker, elke thuiswedstrijd aanwezig en elke uitwedstrijd gezien. Pauwels is technisch een (veel) betere voetballer dan Balk. Maar gaat het niet om rendement? Balk vijftien goals, Pauwels vier? Wie zou jij als trainer eerder opstellen? Pauwels wordt er ook veel vaker afgehaald.
Als de hier verguisde Milan Smit, omdat hij geen geweldige technische voetballer is, hier nog speelde had ik nog wel eens willen zien of Volendam ook bovenaan had gestaan.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: SCC op maart 20, 2025, 09:38:56
Citaat van: sunderland op maart 19, 2025, 15:47:32
die loopt al tijden op zijn tenen om het nivo bij te houden. Duels fysiek wint ie alles. De rest kan nu een stuk beter.
Ja inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in. Maar ook inherent aan leeftijd en relatief beperkte ervaring voorgaande jaren. Mooi dat Henk hem desondanks blijft opstellen, ondanks mogelijkheid om Sturla erin te zetten.
Overigens ben ik het zoals genoemd ook met Denistel eens dat ik Nartey hoger inschat qua potentie, toekomstige waarde en zodoende ook moeilijker te vervangen. Ergens wel wat een type Bellingham (op ons niveau). Sterk en atletisch, technisch prima onderlegd, steeds sterker/feller in de duels, kan versnellen met de bal aan de voeten. Alleen het schieten mag nog wel beter.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: sunderland op maart 20, 2025, 12:21:07
Narthy is een goede speler maar maakt heel vaak de verkeerde keuzes. Zit nog veel meer in. Hij kan veel vaker vooruit of steekbal geven maar speelt dan op save.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: denistel op maart 20, 2025, 14:16:28
Citaat van: SCC op maart 20, 2025, 09:38:56
Ja inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in. Maar ook inherent aan leeftijd en relatief beperkte ervaring voorgaande jaren. Mooi dat Henk hem desondanks blijft opstellen, ondanks mogelijkheid om Sturla erin te zetten.
Overigens ben ik het zoals genoemd ook met Denistel eens dat ik Nartey hoger inschat qua potentie, toekomstige waarde en zodoende ook moeilijker te vervangen. Ergens wel wat een type Bellingham (op ons niveau). Sterk en atletisch, technisch prima onderlegd, steeds sterker/feller in de duels, kan versnellen met de bal aan de voeten. Alleen het schieten mag nog wel beter.

toch als Mercera al weken minder is zou ik en gewoon eens er naast zetten en zeggen
deze is voor Sturla en volgende sta jij er weer.Vind het ook raar ten opzichte van Poll
die ineens op het 3e plan terecht is gekomen terwijl hij het niet echt slecht deed is
mijn mening.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 20, 2025, 17:39:07
Citaat van: Lowieke op maart 20, 2025, 09:33:37
Jazeker, elke thuiswedstrijd aanwezig en elke uitwedstrijd gezien. Pauwels is technisch een (veel) betere voetballer dan Balk. Maar gaat het niet om rendement? Balk vijftien goals, Pauwels vier? Wie zou jij als trainer eerder opstellen? Pauwels wordt er ook veel vaker afgehaald.
Als de hier verguisde Milan Smit, omdat hij geen geweldige technische voetballer is, hier nog speelde had ik nog wel eens willen zien of Volendam ook bovenaan had gestaan.

Tsja, Pauwels 5 assists; Balk 1. Dat is toch ook rendement? Daarbij heeft Pauwels voor mijn gevoel ook al wat penalty's opgeleverd. Toch ook een soort assist! Maar daar heb ik geen cijfers van ;)
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: denistel op maart 20, 2025, 18:03:05
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 20, 2025, 17:39:07
Tsja, Pauwels 5 assists; Balk 1. Dat is toch ook rendement? Daarbij heeft Pauwels voor mijn gevoel ook al wat penalty's opgeleverd. Toch ook een soort assist! Maar daar heb ik geen cijfers van ;)

2 buienspelers met in totaal 6 assists dat zegt genoeg ook een smit had de ballen niet
gekregen,90% van alles voorzetten die ze geven komen nergens terecht of ze geven
de bal simpel weg niet af helaas.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Noordcambuur op maart 26, 2025, 13:11:04
Van Mullem,Caschili,Reiziger,Smand,Schaapman en Minnema worden voorlopig niet
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Noordcambuur op maart 26, 2025, 13:19:51
Van deze 6 spelers kunnen misschien nog een kontrakt aangeboden krijgen van de club.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: zeewolde op maart 26, 2025, 13:27:57
Caschili, Schaapman en Minnema verlengen hoop ik. Rest snap ik.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Arno A op maart 26, 2025, 15:19:11
niet verlengd: Minnema/Reiziger/Caschili/van Mullem/Schaapman en Smand

dus twee keepers vertrekken, zou Renkel er volgend seizoen bijkomen?
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: sunderland op maart 26, 2025, 16:34:57
Citaat van: zeewolde op maart 26, 2025, 13:27:57
Caschili, Schaapman en Minnema verlengen hoop ik. Rest snap ik.
denk niet dat Schaapman zijn nivo weer kan halen. Snap het allemaal wel. Ze moeten dit voor 1 april bekendmaken.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Galdiano op maart 26, 2025, 17:40:17
Schaapman willen ze fysiek eerst testen lijkt mij. Dan is formeel opzeggen de meest verstandig besluit.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Andy King op maart 26, 2025, 17:54:33
Citaat van: zeewolde op maart 26, 2025, 13:27:57
Caschili, Schaapman en Minnema verlengen hoop ik. Rest snap ik.

Alleen Caschili.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Bankzitter op maart 26, 2025, 18:22:04
Citaat van: Arno A op maart 26, 2025, 15:19:11
niet verlengd: Minnema/Reiziger/Caschili/van Mullem/Schaapman en Smand

dus twee keepers vertrekken, zou Renkel er volgend seizoen bijkomen?

Jansen raak je ook kwijt, daarom had ik er toch maar eentje verlengd.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: denistel op maart 26, 2025, 20:47:39
is gewoon formeel kunnen altijd nog weer een contract krijgen dus rustig
afwachten.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Trainert! op maart 26, 2025, 21:38:20
Citaat van: Bankzitter op maart 26, 2025, 18:22:04
Jansen raak je ook kwijt, daarom had ik er toch maar eentje verlengd.


Jansen is 1e keeper. Die andere 2 komen zwaar tw kort. lekker afscheid nemen
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: sunderland op maart 26, 2025, 22:26:31
Citaat van: Trainert! op maart 26, 2025, 21:38:20

Jansen is 1e keeper. Die andere 2 komen zwaar tw kort. lekker afscheid nemen
helemaal eens
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Lore op maart 26, 2025, 22:27:45
Citaat van: Andy King op maart 26, 2025, 17:54:33
Alleen Caschili.

Ik zou Caschili ook niet verlengen. Tenminste, misschien voor een prestatiecontract. Maar cambuur kan gewoon het risico niet lopen. Heel sneu, maar te veel risico op blessures
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Noordcambuur op maart 27, 2025, 09:02:22
Citaat van: Lore op maart 26, 2025, 22:27:45
Ik zou Caschili ook niet verlengen. Tenminste, misschien voor een prestatiecontract. Maar cambuur kan gewoon het risico niet lopen. Heel sneu, maar te veel risico op blessures
nou laat hem eerst maar weer eens fit worden en dan kijken is hij goed genoeg.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Lore op maart 27, 2025, 11:34:32
Citaat van: Noordcambuur op maart 27, 2025, 09:02:22
nou laat hem eerst maar weer eens fit worden en dan kijken is hij goed genoeg.

Dat zeker, ik heb er eigenlijk geen twijfel over dat hij goed genoeg is. Maar het risico om te investeren in een speler met zijn blessureverleden vind ik te groot.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Arno A op april 01, 2025, 13:57:11
https://rkav-volendam.nl/nieuws/jan-kluessien-uitgenodigd-voor-stage-bij-sc-cambuur/

Hoe zou deze stage zijn afgelopen? Oftewel wordt hij volgend seizoen ??n van de keepers bij ons?

Iemand die dit weet?
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Noordcambuur op april 04, 2025, 21:30:01
Nou Bert kom er maar in?.. :y
Doorselecteren met deze selectie afscheid waar geen verbetering in zit ?..
Afgelopen weken is er teveel gebeurd buiten het veld.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 05, 2025, 12:05:43
Duels / Goals

1    Balk   32   16
2   Diemers   27   5
   de Leeuw   25   5
4   Mercera   32   3
   Pauwels   30   3
   Nartey   28   3
    R?lke   25   3
8   T Poll   26   2
    de Jong   24   2
    Afolabi   14   2
    Hilterman   8   2
12   V Mullem   32   1
    Nieling   28   1
    Alhaft   22   1
   M Smit   3   1

Duels / Assists

1    Pauwels   30   6
2   Diemers   27   4
3    Nieling   28   3
4    V Mullem   32   2
    Mercera   32   2
    Souren   31   2
7    Balk   32   1
    Nartey   28   1
    Ottesen   28   1
    R?lke   25   1
    Alhaft   22   1
    Kieftenbe   20   1
    Galvez   10   1
    Hilterman   8   1
    vd Water   4   1

Bron = ESPN

Wat opvalt is natuurlijk dat de eerste na Balk pas 5 goals heeft gemaakt.
Maar vooral het feit dat Vd Water dit seizoen evenveel assists heeft gegeven als Balk en Nartey zegt behoorlijk wat  ;(
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Arno A op april 05, 2025, 14:05:59
Weet je,  het aantal gescoorde doelpunten is gewoon te laag om aanspraak te kunnen maken op de tweede plaats. In de afgelopen jaren ( van de ploegen die in de top twee eindigden) maakte Go Ahead er de minste namelijk 62. Ze speelden dan ook ultradefensief. En maar liefst 25 x een clean sheet. En de Graafschap liet het gigantisch liggen ( ook door o.a. een ongekende felheid van Jong Ajax - die verdediger haalde toch een bal van de lijn - zou het te maken hebben die 1=1 eerder waardoor Ajax 1 de titel miste?)

Eigenlijk heb je het in wedstrijd 2 tm 6 al laten liggen. Geen enkel doelpunt gemaakt. Paar penalties gemist dat weer wel.
En tot nu toe 7 x 1=0 gewonnen en 7 x niet gescoord. Hiervan dus wel maar twee x ( AZ en Emmen) in de laatste 27 wedstrijden.

Dus vanaf wedstrijd 2 al in de achtervolging . Maar ja Volendam verloor ook de eerste drie wedstrijden en ADO startte ook niet denderend.

Maar zij hebben wel meer verschillende spelers die kunnen scoren.En ADO haalde Rottier ( terug) en die heeft er ook al weer een paar gemaakt.  Een Jacobs bij Volendam scoorde ( als invaller) toch ook in alle drie laatste wedstrijden?

Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: De Gast op april 06, 2025, 12:51:11
Ik zeg Michael Breij terughalen.
4 goals en 4 assists in 12 wedstrijden. Deze jongen levert altijd.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Noordcambuur op april 06, 2025, 13:04:34
Citaat van: De Gast op april 06, 2025, 12:51:11
Ik zeg Michael Breij terughalen.
4 goals en 4 assists in 12 wedstrijden. Deze jongen levert altijd.
gaat niet gebeuren?.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Arno A op april 15, 2025, 09:49:03
 Stel je bent Lars Lambooij. Wie van de volgende verdedigers zitten volgend seizoen bij de selectie?

Nieling
Casas
Jonker *
Nap *
Zorgdrager *
Marsman
Mercera
Bakkatti *

en contract kan nog worden verlengd van;

Galvez ( huur)
Smand
van Mullem
Poll
Ottesen

* jeugdspelers met de meeste speeltijd in Jong Cambuur

Kies je favoriete spelers....

Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 15, 2025, 10:09:19
Citaat van: Arno A op april 15, 2025, 09:49:03
Stel je bent Lars Lambooij. Wie van de volgende verdedigers zitten volgend seizoen bij de selectie?

Nieling
Casas
Jonker *
Nap *
Zorgdrager *
Marsman
Mercera
Bakkatti *

en contract kan nog worden verlengd van;

Galvez ( huur)
Smand
van Mullem
Poll
Ottesen

* jeugdspelers met de meeste speeltijd in Jong Cambuur

Kies je favoriete spelers....

Mercera verkopen als er nog interesse is
Nieling en Galvez houden.

Poll/ Ottesen als reserve-backs is tot daaraantoe, maar niet voor het basisteam.

Dit voor de KKD. Dan kan de jeugd wel aanhaken denk ik? Als we per ongeluk toch promoveren, zal er veel moeten veranderen.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Arno A op april 15, 2025, 10:45:37
Klopt,  ik zou ( met een grote stapel geld ) ook wel Valente of Zagr? of Leliendal ( voor in de eredivisie) willen halen. Maar Mercera is dan toch in de kkd toch wel te vervangen door een jeugdspeler?

Maar Lambooij zal ook wel z'n contacten hebben,  en een Leliendal ( gratis?) kunnen vinden?



Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: YellowBlue op april 16, 2025, 08:27:20
Citaat van: Arno A op april 15, 2025, 10:45:37
Klopt,  ik zou ( met een grote stapel geld ) ook wel Valente of Zagr? of Leliendal ( voor in de eredivisie) willen halen. Maar Mercera is dan toch in de kkd toch wel te vervangen door een jeugdspeler?

Maar Lambooij zal ook wel z'n contacten hebben,  en een Leliendal ( gratis?) kunnen vinden?
Hoe groot je zak met geld ook is, Valente is natuurlijk volledig onhaalbaar...
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Arno A op april 16, 2025, 09:15:16
Dromen mag toch wel?


Lambooij heeft het volgende lijstje wie zitten er volgend seizoen bij de selectie?

middenvelders:

Priem
Visser
Dijkstra
Potma
Schaapman

R?lke
Diemers
Souren
Nartey
Kieftenbeld

aanvallers:

Henstra
Veldhuis
Croqu?
van der Veen
Kooistra

Balk
Pauwels
Hilterman
de Leeuw
Alhaft

Ik denk dat er sowieso wel zeven versterkingen bij mogen komen.
Stel je zit op de stoel van Lars. Hoe ziet jouw selectie er uit?

De transfercarrousel is al weer begonnen;

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1292653/transfersommen-cathline-en-rodriguez-fc-utrecht-bekend.html


Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: mark1989 op april 16, 2025, 15:47:18
Ik zou als Cambuur vooral focussen op spelers waarvan de contracten aflopen. En daar de parels uitzoeken.
Grote transfersommen betalen is zonde.

Afscheid nemen van:
De Leeuw, Hilterman, Van Mullem en Alhaft

Op zoek naar:
- een fysieke sterke centrale verdediger
- Een middenvelder die ook op 6 kan spelen
- een echte goede vleugelspeler die een goede voorzet heeft
- En niet vergeten om een spits te halen, maar dat lijkt me inkoppertje
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Arno A op april 27, 2025, 08:03:45
Dit zijn mijn blijvers / toevoeging jeugd;

Nieling
Jonker
Galvez
Casas
Bakkati
Visser
Souren
R?lke
Priem
Potma
Kieftenbeld
Renkel
Jansen
Henstra
de Leeuw
Balk
Zorgdrager
Kooistra

18 totaal / 8 eigen jeugd / rest (tien?) halen

6 tussen 23 en 30
4 30 +

Je moet een voorhoede hebben die minstens 50 goals gaat ( in potentie) gaat maken
Middenvelders die bijeen 20 goals gaan maken
Verdedigers die ongeveer 5 tot 10 goals scoren. Het liefst niet in het eigen doel  8P

Kan mooi tien spelers in tien weken tot de opening seizoen.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Specuveter op april 27, 2025, 08:24:50
Citaat van: Arno A op april 27, 2025, 08:03:45
Dit zijn mijn blijvers / toevoeging jeugd;

Nieling
Jonker
Galvez
Casas
Bakkati
Visser
Souren
R?lke
Priem
Potma
Kieftenbeld
Renkel
Jansen
Henstra
de Leeuw
Balk
Zorgdrager
Kooistra

18 totaal / 8 eigen jeugd / rest (tien?) halen

6 tussen 23 en 30
4 30 +

Je moet een voorhoede hebben die minstens 50 goals gaat ( in potentie) gaat maken
Middenvelders die bijeen 20 goals gaan maken
Verdedigers die ongeveer 5 tot 10 goals scoren. Het liefst niet in het eigen doel  8P

Kan mooi tien spelers in tien weken tot de opening seizoen.
Diemers??  Pauwels??
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Noordcambuur op april 27, 2025, 11:45:06
Citaat van: Arno A op april 27, 2025, 08:03:45
Dit zijn mijn blijvers / toevoeging jeugd;

Nieling
Jonker
Galvez
Casas
Bakkati
Visser
Souren
R?lke
Priem
Potma
Kieftenbeld
Renkel
Jansen
Henstra
de Leeuw
Balk
Zorgdrager
Kooistra

18 totaal / 8 eigen jeugd / rest (tien?) halen

6 tussen 23 en 30
4 30 +

Je moet een voorhoede hebben die minstens 50 goals gaat ( in potentie) gaat maken
Middenvelders die bijeen 20 goals gaan maken
Verdedigers die ongeveer 5 tot 10 goals scoren. Het liefst niet in het eigen doel  8P

Kan mooi tien spelers in tien weken tot de opening seizoen.
de Leeuw en Kieftenbelt komen zwaar tekort?.
Afscheid van nemen niet meer doen.
De jeugd de kans geven deze 2 spelers kost handen vol geld?.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Johan-12 op april 27, 2025, 11:51:17
In mijn ogen is de jeugd nog niet zover als sommigen denken. Ik verwacht niet zomaar ff 2 of 3 in de basis.
Schaapman zit er wel weer aan te komen.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Noordcambuur op mei 04, 2025, 11:30:17
Met wat voor begroting gaan we werken in de KKD weet iemand dat.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: okkele op mei 04, 2025, 17:10:33
Citaat van: Noordcambuur op mei 04, 2025, 11:30:17
Met wat voor begroting gaan we werken in de KKD weet iemand dat.
je wilt de verschillende scenarios uitgelegd hebben?
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Arno A op mei 04, 2025, 17:30:20
Citaat van: Noordcambuur op mei 04, 2025, 11:30:17
Met wat voor begroting gaan we werken in de KKD weet iemand dat.

https://cambuur.nl/nieuws/nieuw-beleidsplan-t-is-ons-ideaal/

Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Noordcambuur op mei 04, 2025, 18:57:41
Citaat van: okkele op mei 04, 2025, 17:10:33
je wilt de verschillende scenarios uitgelegd hebben?
:y
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: okkele op mei 04, 2025, 19:30:49
1 : promotie
2 : geen promotie
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: mark1989 op mei 04, 2025, 19:34:39
Citaat van: Noordcambuur op mei 04, 2025, 11:30:17
Met wat voor begroting gaan we werken in de KKD weet iemand dat.

Tussen de 9 en 10 miljoen verwacht ik. Maar het gaat vooral om welk spelersbudget er is. Cambuur is operationeel gezond alleen ze hebben nauwelijks eigen vermogen en dat is iets waar de komende jaren aan gebouwd moet worden. Met EV kun je makkelijker transferwaarde opbouwen. Zonder EV moet je het vooral hebben van transfervrije spelers en die markt is veel moeilijker.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Noordcambuur op mei 04, 2025, 22:06:48
Citaat van: okkele op mei 04, 2025, 19:30:49
1 : promotie
2 : geen promotie
bij promotie ???
KKD ??..
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Lore op mei 04, 2025, 23:55:39
Citaat van: mark1989 op mei 04, 2025, 19:34:39
Tussen de 9 en 10 miljoen verwacht ik. Maar het gaat vooral om welk spelersbudget er is. Cambuur is operationeel gezond alleen ze hebben nauwelijks eigen vermogen en dat is iets waar de komende jaren aan gebouwd moet worden. Met EV kun je makkelijker transferwaarde opbouwen. Zonder EV moet je het vooral hebben van transfervrije spelers en die markt is veel moeilijker.

Dit is wel gebaseerd op de oude situatie. Ik ben heel benieuwd naar de cijfers over dit seizoen. In de begroting van dit seizoen moeten heel veel aannames hebben gezeten. Dat kan de cijfers omtrent EV en VV erg be?nvloeden.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Arno A op mei 05, 2025, 10:02:33
https://www.transfermarkt.nl/keuken-kampioen-divisie/marktwertspruenge/wettbewerb/NL2

Leuk lijstje Balkie 30 % meer waard geworden.... 650.000 nu ? Nog een paar in de nc en wie weet...
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Arno A op mei 05, 2025, 10:10:16
https://news.bet365.nl/nl-nl/article/tv-gelden-eredivisie-hoe-het-werkt-en-verdeling-per-club/2024091709185431691

Dit zou ook meer kunnen opleveren. Een (paar) miljoen zo maar...  t.o.v. de kkd.

Let op de verschillen tussen de promovendi Gron 4.1 / W2  3.1 en NAC 2.7

Ze kijken naar de afgelopen vijf jaar denk ik, of je dan ook al eredivisionist was en hoeveel jaar.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Daniel_Karlsbakk

Is ook nog altijd een belofte. 8 ton ... evenveel als Sylvester... maar ( veel) beter qua mentaliteit.. en rechtsbuiten
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: denistel op mei 05, 2025, 11:17:07
Citaat van: Arno A op mei 05, 2025, 10:02:33
https://www.transfermarkt.nl/keuken-kampioen-divisie/marktwertspruenge/wettbewerb/NL2

Leuk lijstje Balkie 30 % meer waard geworden.... 650.000 nu ? Nog een paar in de nc en wie weet...

ja maar wie gaat het er voor betalen ?
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: EdsjeSCC op mei 05, 2025, 11:38:09
Citaat van: denistel op mei 05, 2025, 11:17:07
ja maar wie gaat het er voor betalen ?

Martijn Kaars achterna?
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: PePe op mei 05, 2025, 11:45:04
Citaat van: denistel op mei 05, 2025, 11:17:07
ja maar wie gaat het er voor betalen ?

Zonder kaarten was hij misschien nog meer waard.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Arno A op mei 05, 2025, 14:01:58
Citaat van: EdsjeSCC op mei 05, 2025, 11:38:09
Martijn Kaars achterna?

Valt dus reuze mee die spitsen uit de kkd!

Wat dacht je van Dallinga.

https://www.youtube.com/watch?v=_HxSN-ted5Y
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: denistel op mei 06, 2025, 22:07:03
Kostorz van Pogon huren zit nu bij NAC vaak op bank
zal dus wel willen spelen. maakte het seizoen ervoor
16 namens D Bosch in de KKD,Sterke vent in de 16 meter.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Specuveter op mei 06, 2025, 22:34:36
Citaat van: denistel op mei 06, 2025, 22:07:03
Kostorz van Pogon huren zit nu bij NAC vaak op bank
zal dus wel willen spelen. maakte het seizoen ervoor
16 namens D Bosch in de KKD,Sterke vent in de 16 meter.
Is het ook een beetje een "afjager"Otto?
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: mark1989 op mei 06, 2025, 23:48:00
Citaat van: denistel op mei 06, 2025, 22:07:03
Kostorz van Pogon huren zit nu bij NAC vaak op bank
zal dus wel willen spelen. maakte het seizoen ervoor
16 namens D Bosch in de KKD,Sterke vent in de 16 meter.

Lijkt me niet handig voor Cambuur om de spitspositie te gaan huren. Je wil juist nu als Cambuur zijnde transferwaarde opbouwen.
Een spits is ook het makkelijkste te verkopen qua positie. Of je moet zo iemand als 2e spits of concurrentie er naast willen hebben.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: sunderland op mei 07, 2025, 10:19:18
Citaat van: mark1989 op mei 06, 2025, 23:48:00
Lijkt me niet handig voor Cambuur om de spitspositie te gaan huren. Je wil juist nu als Cambuur zijnde transferwaarde opbouwen.
Een spits is ook het makkelijkste te verkopen qua positie. Of je moet zo iemand als 2e spits of concurrentie er naast willen hebben.
je moet ook niet willen dat het zoals nu gaat met de spitsen toch?
Beter huren dan een halve en misschien kun je zelfs afkopen of iets dergelijks. Beste speler mi . Wel eens om een spits voor ons zelf te hebben.. maar alles beter dan nu dit seizoen wat ons promotie heeft gekost
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Specuveter op mei 07, 2025, 10:23:04
Waarom zit deze jongen al ??n jaar op de bank bij NAC??
Had prima cijfers bij Den Bosch.
Liep daar bijna ??n op twee!
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Galdiano op mei 07, 2025, 10:39:40
Citaat van: Specuveter op mei 07, 2025, 10:23:04
Waarom zit deze jongen al ??n jaar op de bank bij NAC??
Had prima cijfers bij Den Bosch.
Liep daar bijna ??n op twee!

Nac is nou eenmaal goed in het verprutsen van goede spitsen.
M?hren is ??n van de vele voorbeelden.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Noordcambuur op mei 07, 2025, 11:00:08
Er moet niet ??n spits komen maar twee.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Johan-12 op mei 07, 2025, 13:02:55
Qua spits zou ik niet "gokken" op iemand die door kan groeien, maar vooral iemand die een zekerheidje is.
Ik weet dat je dat nooit voor 100% hebt, maar je wil/moet eerst promoveren. Daarna kan je pas echt doorgroeien.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Specuveter op mei 07, 2025, 13:51:48
Steenvoorden mag transfervrij weg uit Kroati?
Zou een koppel Nieling/Steenvoorden kunnen?
Wel garantie voor kopdoelpunten uit Corners
Als we in het nieuwe seizoen tenminste iemand hebben die corners kan nemen :_schater
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: sunderland op mei 07, 2025, 14:20:02
Citaat van: Specuveter op mei 07, 2025, 13:51:48
Steenvoorden mag transfervrij weg uit Kroati?
Zou een koppel Nieling/Steenvoorden kunnen?
Wel garantie voor kopdoelpunten uit Corners
Als we in het nieuwe seizoen tenminste iemand hebben die corners kan nemen :_schater
Steenvoorden hebben ze niet voor niks laten gaan toen. Beste kopper aanvallend maar verdedigend was het matig. Weet niet hoe dat nu is
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: sunderland op mei 07, 2025, 14:23:18
Citaat van: Galdiano op mei 07, 2025, 10:39:40
Nac is nou eenmaal goed in het verprutsen van goede spitsen.
M?hren is ??n van de vele voorbeelden.
omarson mocht eerst nog weg maar heeft ze achteraf wel 8 punten bezorgd. Nu speelt ie weer zo nu en dan.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Arno A op mei 08, 2025, 16:37:28
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17457719/cambuur-vindt-nieuwe-keeper-bij-fc-groningen
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Bankzitter op mei 08, 2025, 16:53:05
Mooi, de eerste aanwinst voor volgend seizoen is alweer binnen.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Noordcambuur op mei 08, 2025, 17:04:37
Niet te lang wachten om ??n spits te halen?
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Poetser op mei 08, 2025, 17:46:48
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17457893/cambuur-praat-met-johnny-jansen-in-zoektocht-naar-nieuwe-assistent-trainer

Tja.. sentimenten daar gelaten.. moeten we dit willen?
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: sunderland op mei 08, 2025, 18:31:39
Citaat van: Poetser op mei 08, 2025, 17:46:48
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17457893/cambuur-praat-met-johnny-jansen-in-zoektocht-naar-nieuwe-assistent-trainer

Tja.. sentimenten daar gelaten.. moeten we dit willen?
tja sentimenten. Denk dat het een hele goede keuze zou zijn
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Vlampiep op mei 08, 2025, 18:51:11
Citaat van: sunderland op mei 08, 2025, 18:31:39
tja sentimenten. Denk dat het een hele goede keuze zou zijn
Wat mij betreft prima keuze.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: fred op mei 08, 2025, 19:12:47
Johnny Jansen prima (assistent)-trainer !
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 08, 2025, 19:33:50
 :zucht

22 jaar in dienst van dkv..
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/16324368/johnny-jansen-komt-thuis-heerenveen-is-mijn-club (https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/16324368/johnny-jansen-komt-thuis-heerenveen-is-mijn-club)
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Bernardo op mei 08, 2025, 19:43:08
Heb met zijn verleden ook niet zo probleem, denk zelfs dat hij hier wel goed zou passen.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Noordcambuur op mei 08, 2025, 19:59:12
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 08, 2025, 19:33:50
:zucht

22 jaar in dienst van dkv..
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/16324368/johnny-jansen-komt-thuis-heerenveen-is-mijn-club (https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/16324368/johnny-jansen-komt-thuis-heerenveen-is-mijn-club)
dkv is mijn club  8P


Dus niet doen wie dat zegt moet niet naar Cambuur?.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: mark1989 op mei 08, 2025, 20:04:14
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 08, 2025, 19:33:50
:zucht

22 jaar in dienst van dkv..
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/16324368/johnny-jansen-komt-thuis-heerenveen-is-mijn-club (https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/16324368/johnny-jansen-komt-thuis-heerenveen-is-mijn-club)

Ik hoop dat dit niet door gaat. Lijkt me geen goede keuze. Los van het verleden. Hij is altijd hoofdtrainer geweest en zonder echt veel bijzondere resultaten. Bij Heerenveen in zijn tijd was het voetbal zeer matig. Ik heb dan ook grote twijfels over het tactisch vermogen. Terwijl we daar juist naar op zoek zijn.
Een matige hoofdtrainer die weinig aan Cambuur kan toevoegen. We zouden toch ook op zoek naar jong en talentvol. Dan past Johnny toch totaal niet in dat profiel.

Ik zie liever een meer onbekende jonge talentvolle assistent met minder ervaring.

En tot slot wil ik hem ook in de toekomst absoluut niet als hoofdtrainer van onze mooie club hebben. Dan lever ik mijn seizoenkaart in.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: NRG op mei 08, 2025, 20:57:45
Citaat van: Poetser op mei 08, 2025, 17:46:48
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17457893/cambuur-praat-met-johnny-jansen-in-zoektocht-naar-nieuwe-assistent-trainer

Tja.. sentimenten daar gelaten.. moeten we dit willen?


Klinkt als een hele slechte grap..
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Galdiano op mei 08, 2025, 21:05:32
Dit kan toch helemaal niet...
Die boer van een Reinsma had hier al niet aangesteld moeten worden, en nu in gesprek met Jansen. Dan snap je er als technische man echt niets van.  :R
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: mark1989 op mei 08, 2025, 21:54:08
Citaat van: Galdiano op mei 08, 2025, 21:05:32
Dit kan toch helemaal niet...
Die boer van een Reinsma had hier al niet aangesteld moeten worden, en nu in gesprek met Jansen. Dan snap je er als technische man echt niets van.  :R

Moeten wij als supporters ook niet even onze stem en mening laten horen. Een petitie of spandoek misschien. Wij willen gewoon geen trainer die tig jaar bij Heerenveen heeft gezeten. En belangrijker nog niks gespresteerd heeft en totaal niet heeft laten zien over enig talent te beschikken. Een paar jaar hoofdtrainer zijn van Heerenveen en in de middenmoot eindigen is totaal geen prestatie. Elke onbenul lukt dat met een miljoenen budget dat ze daar hebben. Ze zouden bij de top 6 moeten horen. Maar presteren ver onder de maat. En daarom is Jansen ook weggestuurd destijds ondanks dat het een kind van de club is.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Specuveter op mei 08, 2025, 22:06:01
Man man...wat een sentimenteel gedoe hier weer
Paar keer met hem gesproken
Prima vent
En heeft het de afgelopen twee jaar prima gedaan bij Zwolle
Is bovendien een vriend van Henk
Die vroeger trouwens ook bij Heerenveen heeft gezeten
Net als onze vriend Doke :y
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Arno A op mei 08, 2025, 22:08:26
er staat praat met Heeft ie een x "nieuws" onze Andor is het weer niet goed  :_schater

Ik denk dat Lambooij heel veel mogelijke assistenten heeft gesproken. Maar een aantal willen niet of zijn niet goed genoeg.

In de Tweede Divisie zijn ook genoeg talentvolle trainers toch. En de trainers van Excelsior en Telstar zijn ook veelbelovend. En de trainer van Go Ahead ( oeps ook assistent geweest bij .... en daarvoor ook Eagles?)

Dus nog genoeg keus voor Lambooij. In de 2. Bundesliga zijn bijvoorbeeld ook weer een behoorlijk aantal trainers vertrokken.

Of Ruben de J. ....
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Arno A op mei 08, 2025, 22:15:45
is Karlsbakk niks voor ons als aanvullende versterking als aanvaller 7 ton.... nu nog  Balk zou 6 waard zijn. Pauwels gaat misschien ook weg. Hebben we Wiebe en Iwan ook nog! Dus bijna een gloednieuwe voorhoede . Is ook heel hard nodig.

Collega Geert van Tuinen grapt: "Ik heb het altijd al gezegd, dat is een beste spits." De Boer: "Inderdaad een hele goede spits. Ik heb wel vaker gezegd: 'misschien was hij wel wat voor Cambuur in de winterstop'. Dan hadden ze hem kunnen huren van Heerenveen", aldus Arjen de Boer. Karlsbakk werd uiteindelijk voor zo'n 700.000 euro verkocht. Begin 2023 betaalden de Friezen nog twee miljoen euro voor de spits...

Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 08, 2025, 22:16:55
Snap ook niet dat zo'n man hierheen zou willen. Heeft hier toch 0,0 te winnen? Voor zich persoonlijk niet en voor zijn carri?re ook niet.

Ga lekker naar Bali en hark mooi wat centen binnen :proost
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: NRG op mei 08, 2025, 22:21:57
Citaat van: Specuveter op mei 08, 2025, 22:06:01
Man man...wat een sentimenteel gedoe hier weer
Paar keer met hem gesproken
Prima vent
En heeft het de afgelopen twee jaar prima gedaan bij Zwolle
Is bovendien een vriend van Henk
Die vroeger trouwens ook bij Heerenveen heeft gezeten
Net als onze vriend Doke :y


Vriend van Henk. Kloon van Henk. Gaat ons niet verder helpen ben ik bang..
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: mark1989 op mei 08, 2025, 23:04:57
Citaat van: Specuveter op mei 08, 2025, 22:06:01
Man man...wat een sentimenteel gedoe hier weer
Paar keer met hem gesproken
Prima vent
En heeft het de afgelopen twee jaar prima gedaan bij Zwolle
Is bovendien een vriend van Henk
Die vroeger trouwens ook bij Heerenveen heeft gezeten
Net als onze vriend Doke :y

Niemand zegt toch ook dat het geen goede vent is. Het lijkt mij inderdaad een hele aardige kerel. Maar ik vind hem qua profiel totaal niet bij cambuur passen. En dat is niet sentimenteel.
Wat mij betreft mag er best iemand met een Heerenveen verleden bij Cambuur trainer ofzo worden. Maar dan moet degene wel aantoonbaar kwaliteit toevoegen. En deze man is vooral hoofdtrainer geweest. En ik vond het vrij matig qua voetbal. Ik zie er geen moderne talentvolle trainer in. En ook geen tactisch wonderkind. Meer een people manager. Dus daarom zou ik het een zeer slechte keuze vinden. Ik zie liever geen bekende naam, maar iemand uit de 2e divisie bijvoorbeeld een type rene vd weij. En hij hoeft ook niet het diploma te hebben.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Bankzitter op mei 08, 2025, 23:56:12
Het enige dat telt is dat we steeds beter presteren. Als hij complementair aan Henk is en kwaliteit toevoegd dan moet je daarvoor kiezen.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: De Gast op mei 09, 2025, 08:05:30
We hebben jong en talentvol nodig ja met de nodige km?s als betaald voetballer. Kom op zeg en dan kom je uit bij Johnny Jansen.

Dat hij een dkv verleden heeft maakt me niks uit. Iedereen is welkom. Maar we snakken juist nu naar weer een Pascal of een Sandor. Niet dit.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Dreet op mei 09, 2025, 08:41:10
Straks worden we een soort banenpool voor uitgekotste dkv-ers: Johnny Jansen, Daniel Karlsbakk, Gert-Jan Verbeek, Tieme Klompe en, hou je vast, Maarten de Jong.  :devil
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: beam op mei 09, 2025, 09:03:30
Citaat van: mark1989 op mei 08, 2025, 23:04:57
Niemand zegt toch ook dat het geen goede vent is. Het lijkt mij inderdaad een hele aardige kerel. Maar ik vind hem qua profiel totaal niet bij cambuur passen. En dat is niet sentimenteel.
Wat mij betreft mag er best iemand met een Heerenveen verleden bij Cambuur trainer ofzo worden. Maar dan moet degene wel aantoonbaar kwaliteit toevoegen. En deze man is vooral hoofdtrainer geweest. En ik vond het vrij matig qua voetbal. Ik zie er geen moderne talentvolle trainer in. En ook geen tactisch wonderkind. Meer een people manager. Dus daarom zou ik het een zeer slechte keuze vinden. Ik zie liever geen bekende naam, maar iemand uit de 2e divisie bijvoorbeeld een type rene vd weij. En hij hoeft ook niet het diploma te hebben.
De trainer die je hier omschrijft komt echt niet bij Cambuur assistent zijn. Deze jongens gaan voor de Eredivisie. Simpelweg omdat wij een te kleine club zijn. We hebben het hier om een assistent h?. Niet een toptrainer voor erbij. Het weg sturen van Bosbaard is een mega dikke fout geweest van Cambuur. Die man die paste hier zo goed. Die zag ik hier graag als opvolger van Henk.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: YellowBlue op mei 09, 2025, 09:33:25
Citaat van: Specuveter op mei 08, 2025, 22:06:01
Man man...wat een sentimenteel gedoe hier weer
Paar keer met hem gesproken
Prima vent
En heeft het de afgelopen twee jaar prima gedaan bij Zwolle
Is bovendien een vriend van Henk
Die vroeger trouwens ook bij Heerenveen heeft gezeten
Net als onze vriend Doke :y

En Henny Meijer
En Sandor van der Heide
en Rene vd Wey
en Martijn Barto
en Frits Korbach
en echt nog veel meer
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: mark1989 op mei 09, 2025, 10:43:05
Citaat van: beam op mei 09, 2025, 09:03:30
De trainer die je hier omschrijft komt echt niet bij Cambuur assistent zijn. Deze jongens gaan voor de Eredivisie. Simpelweg omdat wij een te kleine club zijn. We hebben het hier om een assistent h?. Niet een toptrainer voor erbij. Het weg sturen van Bosbaard is een mega dikke fout geweest van Cambuur. Die man die paste hier zo goed. Die zag ik hier graag als opvolger van Henk.

Ik beschrijf een trainer of assistent die nog niet het diploma coach betaald voetbal heeft. Ik dacht dat je dat in de 2e divisie niet nodig hebt. Dus die kunnen Cambuur misschien als opstap zien. Anders kun je kijken naar assistent trainers van andere KKD clubs. En anders gewoon naar de hele amateur afdeling.
Het hoeft toch geen gerenommeerde trainer te zijn. We zoeken toch iemand die goed trainingen kan leiden en een moderne kijk op voetbal heeft. Desnoods neem je er twee en kijk je na een jaar hoe het gaat.
In de eredivisie zijn maar 18 plekken. En eigenlijk is het steeds stuivertje wisselen met bekende namen. Nieuwe trainers komen daar bijna niet tussen.
Alleen FC zwolle kiest nu voor een nieuwe naam... Henry vd Vegt. Kennelijk verlangen ze in Zwolle weer terug naar de KKD.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: CambuurArnhem op mei 10, 2025, 10:59:47
Van welke spelers precies is gisteren afscheid genomen? En Gabi Cashili wel of niet? Ik kan niet ergens een opsomming vinden. En ging na de wedstrijd meteen op weg naar huis.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Noordcambuur op mei 10, 2025, 13:24:02
Citaat van: CambuurArnhem op mei 10, 2025, 10:59:47
Van welke spelers precies is gisteren afscheid genomen? En Gabi Cashili wel of niet? Ik kan niet ergens een opsomming vinden. En ging na de wedstrijd meteen op weg naar huis.
Gabi kan in het nieuwe seizoen laten zien dat hij weer fit kan worden.
En een kontrakt kan krijgen na dat hij fit is.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: PePe op mei 10, 2025, 22:01:40
Citaat van: Noordcambuur op mei 10, 2025, 13:24:02
Gabi kan in het nieuwe seizoen laten zien dat hij weer fit kan worden.
En een kontrakt kan krijgen na dat hij fit is.

Is hem dit gemeld?
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Noordcambuur op mei 10, 2025, 22:20:21
Citaat van: PePe op mei 10, 2025, 22:01:40
Is hem dit gemeld?
hoorde het van de week op de training?.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 10, 2025, 22:30:08
Citaat van: beam op mei 09, 2025, 09:03:30
De trainer die je hier omschrijft komt echt niet bij Cambuur assistent zijn. Deze jongens gaan voor de Eredivisie. Simpelweg omdat wij een te kleine club zijn. We hebben het hier om een assistent h?. Niet een toptrainer voor erbij. Het weg sturen van Bosbaard is een mega dikke fout geweest van Cambuur. Die man die paste hier zo goed. Die zag ik hier graag als opvolger van Henk.
Volledig mee eens, zou hij niet nog willen? Met de belofte van het hoofdtrainerschap na Henk?
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: denistel op mei 11, 2025, 12:38:46
Citaat van: De Gast op mei 09, 2025, 08:05:30
We hebben jong en talentvol nodig ja met de nodige km?s als betaald voetballer. Kom op zeg en dan kom je uit bij Johnny Jansen.

Dat hij een dkv verleden heeft maakt me niks uit. Iedereen is welkom. Maar we snakken juist nu naar weer een Pascal of een Sandor. Niet dit.

de vraag is wie gaat dat doen en voor hoeveel poen.je moet 2 jaar investeren als assistent.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Arno A op mei 11, 2025, 13:49:13
T gaat gewoon weer niet lukken. Het is toch ongekend dat we het afleggen tegen de talenten van Cambuur O21??!
Het geeft me ook geen vertrouwen in het mogelijk doorstoten naar het eerste van Feyenoord voor deze ?talenten? want als je niet eens de betere bent tegen Cambuur wat gaan die jongens dan voor ons betekenen bij het eerste? Dan kunnen we beter die van Cambuur halen

Wat moeten onze jongens in RT met die huizenprijzen van vandaag de dag?  :y

Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Noordcambuur op mei 11, 2025, 14:06:26
Citaat van: Arno A link=topic=2747.msg383936# : date=1746964153
T gaat gewoon weer niet lukken. Het is toch ongekend dat we het afleggen tegen de talenten van Cambuur O21??!
Het geeft me ook geen vertrouwen in het mogelijk doorstoten naar het eerste van Feyenoord voor deze ?talenten? want als je niet eens de betere bent tegen Cambuur wat gaan die jongens dan voor ons betekenen bij het eerste? Dan kunnen we beter die van Cambuur halen

Wat moeten onze jongens in RT met die huizenprijzen van vandaag de dag?  :y
in Rotterdam moeten van onze spelers afblijven?. :thumbsup
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Andy King op mei 12, 2025, 14:03:28
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 10, 2025, 22:30:08
Volledig mee eens, zou hij niet nog willen? Met de belofte van het hoofdtrainerschap na Henk?

Precies, Bosschaart als assistent. Kan hij mooi zijn papieren halen en het daarna van Henk overnemen.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Oebieman op mei 12, 2025, 15:48:14
Citaat van: Andy King op mei 12, 2025, 14:03:28
Precies, Bosschaart als assistent. Kan hij mooi zijn papieren halen en het daarna van Henk overnemen.

Die toezegging is natuurlijk niet te geven.  Henk is voor twee jaar verlengd toch?

Bosschaart is niet toegelaten tot de cursus en een nieuwe ronde start pas over twee jaar. (Elke 2 jaar een cyclus). Dat zou betekenen dat wanneer Henk zijn contract af loopt Bosschaart nog moet beginnen.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: papier op mei 13, 2025, 11:50:11
Met Nartey, Mercera, Jansen, Nieling, R?lke en Souren heb je wel wat spelers die zich door kunnen ontwikkelen en niet onderscheidend genoeg zijn geweest om te vertrekken. Als je van het rijtje Diemers/Balk/Pauwel er 2 weet te behouden kun je denk ik wel doorgroeien naar een stabiel elftal wat bovenin kan meedraaien volgend seizoen. Op voorwaarde dat we een fatsoenlijke spits krijgen die ook daadwerkelijk kan spelen.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Galdiano op mei 14, 2025, 12:56:44
Ik las zojuist een oproep van Steyn Potma op Linkedin dat hij opzoek is naar een andere club.
Aantal keren dit seizoen ingevallen, maar kan zijn niveau lastig inschatten.

Gaat dus vertrekken.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Gasgeve op mei 14, 2025, 13:14:30
Citaat van: Galdiano op mei 14, 2025, 12:56:44
Ik las zojuist een oproep van Steyn Potma op Linkedin dat hij opzoek is naar een andere club.
Aantal keren dit seizoen ingevallen, maar kan zijn niveau lastig inschatten.

Gaat dus vertrekken.
Veel energie, maar niet goed genoeg voor het niveau wat wij nastreven.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Bankzitter op mei 14, 2025, 17:40:48
Potma is naar mijn idee vooral gehaald om te voorkomen dat de O21 selectie niet te jong/licht/onervaren zou worden en het risico te beperken dat O21 degradeert. Dat is goed gelukt.  Hij zal ook bij de oudsten gehoord hebben daar.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: DeBruyne op mei 17, 2025, 09:53:52
Wanneer is de eerste training voor komend seizoen. Kunnen we weer aftellen...
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Noordcambuur op mei 17, 2025, 10:31:17
 Deze spelers gaan weg.

Doel: Minnema en Reiziger

Verd: Poll,van Mullem,Ottesen en Smand

Midv: Kieftenbelt,de Jong

Aanv: Afolabi,de Leeuw,Hilterman en Alhaft

Misschien mis ik er ??n  :?

En wat gaat er nog verkocht worden aan spelers Nieling,Balk of Pauwels misschien Mercera nog wel.
En wat gaat Diemers doen het worden drukke weken van Lars.
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 17, 2025, 10:33:02
Waar is Casas gebleven :?
Titel: Re: selectie 25/26
Bericht door: Noordcambuur op mei 17, 2025, 10:36:44
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 17, 2025, 10:33:02
Waar is Casas gebleven :?
jaaa klopt heeft nog kontrakt maar zat al een tijdje niet bij de wisselspelers?