Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

selectie 25/26

Gestart door Arno A, februari 21, 2025, 10:33:20

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCC op maart 19, 2025, 12:09:51
Verbaas mij erover dat de potentie van Nartey niet op waarde wordt geschat (of ik overschat hem, dat moet blijken).

Maar eigen jeugd, Leeuwarder, 20 jaar, fysiek goede voorwaarden, nog volop rek....

Eens en Mercera ook
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Diemers
Souren
Jansen
Nieling
Pauwels
Nartey
Balk

sunderland

#77
Het is ook wat je ziet. Als je deze vraag stelde in november had Souren er bij velen niet bij gestaan. Rond die tijd was Mercera erg goed.
Het is heel menselijk maar de meesten onthouden het laatste wat ze hebben gezien.
Ook in wedstrijden zelf. Iemand die 70 minuten heel goed speelt en in de 85 ste minuut een domme fout maakt is dan gelijk niet meer goed. Je weet vooral bij jonge jongens dat ze een terugval krijgen. Pauwels had die ook.

Gasgeve

Citaat van: sunderland op maart 19, 2025, 13:22:49
Het is ook wat je ziet. Als je deze vraag stelde in november had Souren er bij velen niet bij gestaan. Rond die tijd was Mercera erg goed.
Het is heel menselijk maar de meesten onthouden het laatste wat ze hebben gezien.
Ook in wedstrijden zelf. Iemand die 70 minuten heel goed speelt en in de 85 ste minuut een domme fout maakt is dan gelijk niet meer goed. Je weet vooral bij jonge jongens dat ze een terugval krijgen. Pauwels had die ook.
Helemaal mee eens!

SCC

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 19, 2025, 12:20:08
Eens en Mercera ook
Eens. Die zie ik ook nog wel vertrekken komende zomer. Dat omdat hij ?n een interessant profiel heeft (krachtmens met loopvermogen) en in tegenstelling tot Nartey voor een club als Cambuur makkelijker te vervangen is en een lagere transferwaarde heeft.
Dus bij 450.000,- is Mercera denk ik weg (22 jaar oud, zo uit mijn hoofd). Zou voor hem natuurlijk fantastisch zijn en voor ons als (opleidings)club ook.
Mag van mij ook zeker blijven hoor. Zit ook nog rek in en hij oogt als een hele sympathieke en prettige jongen om erbij te hebben.

sunderland

Citaat van: SCC op maart 19, 2025, 13:40:43
Eens. Die zie ik ook nog wel vertrekken komende zomer. Dat omdat hij ?n een interessant profiel heeft (krachtmens met loopvermogen) en in tegenstelling tot Nartey voor een club als Cambuur makkelijker te vervangen is en een lagere transferwaarde heeft.
Dus bij 450.000,- is Mercera denk ik weg (22 jaar oud, zo uit mijn hoofd). Zou voor hem natuurlijk fantastisch zijn en voor ons als (opleidings)club ook.
Mag van mij ook zeker blijven hoor. Zit ook nog rek in en hij oogt als een hele sympathieke en prettige jongen om erbij te hebben.
die loopt al tijden op zijn tenen om het nivo bij te houden. Duels fysiek wint ie alles. De rest kan nu een stuk beter.

denistel

Citaat van: SCC op maart 19, 2025, 13:40:43
Eens. Die zie ik ook nog wel vertrekken komende zomer. Dat omdat hij ?n een interessant profiel heeft (krachtmens met loopvermogen) en in tegenstelling tot Nartey voor een club als Cambuur makkelijker te vervangen is en een lagere transferwaarde heeft.
Dus bij 450.000,- is Mercera denk ik weg (22 jaar oud, zo uit mijn hoofd). Zou voor hem natuurlijk fantastisch zijn en voor ons als (opleidings)club ook.
Mag van mij ook zeker blijven hoor. Zit ook nog rek in en hij oogt als een hele sympathieke en prettige jongen om erbij te hebben.

in de huidige voetbalwereld zullen ze idd eerder voor Mercera betalen dan voor Narty
toch zie ik meer potentie in Narty maar we gaan het zien.

Lowieke

Citaat van: Lowieke op maart 18, 2025, 20:42:31
Pauwels begrijp ik echt niet, wat heeft die tot nu toe gepresteerd?
Jassen, Nieling, Diemers, Souren, Balk en Galvez.

Citaat van: Gasgeve op maart 19, 2025, 11:46:37
Je volgt Cambuur wel?
Citaat van: YellowBlue op maart 19, 2025, 11:39:37

Jazeker, elke thuiswedstrijd aanwezig en elke uitwedstrijd gezien. Pauwels is technisch een (veel) betere voetballer dan Balk. Maar gaat het niet om rendement? Balk vijftien goals, Pauwels vier? Wie zou jij als trainer eerder opstellen? Pauwels wordt er ook veel vaker afgehaald.
Als de hier verguisde Milan Smit, omdat hij geen geweldige technische voetballer is, hier nog speelde had ik nog wel eens willen zien of Volendam ook bovenaan had gestaan.

SCC

Citaat van: sunderland op maart 19, 2025, 15:47:32
die loopt al tijden op zijn tenen om het nivo bij te houden. Duels fysiek wint ie alles. De rest kan nu een stuk beter.
Ja inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in. Maar ook inherent aan leeftijd en relatief beperkte ervaring voorgaande jaren. Mooi dat Henk hem desondanks blijft opstellen, ondanks mogelijkheid om Sturla erin te zetten.
Overigens ben ik het zoals genoemd ook met Denistel eens dat ik Nartey hoger inschat qua potentie, toekomstige waarde en zodoende ook moeilijker te vervangen. Ergens wel wat een type Bellingham (op ons niveau). Sterk en atletisch, technisch prima onderlegd, steeds sterker/feller in de duels, kan versnellen met de bal aan de voeten. Alleen het schieten mag nog wel beter.

sunderland

Narthy is een goede speler maar maakt heel vaak de verkeerde keuzes. Zit nog veel meer in. Hij kan veel vaker vooruit of steekbal geven maar speelt dan op save.

denistel

Citaat van: SCC op maart 20, 2025, 09:38:56
Ja inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in. Maar ook inherent aan leeftijd en relatief beperkte ervaring voorgaande jaren. Mooi dat Henk hem desondanks blijft opstellen, ondanks mogelijkheid om Sturla erin te zetten.
Overigens ben ik het zoals genoemd ook met Denistel eens dat ik Nartey hoger inschat qua potentie, toekomstige waarde en zodoende ook moeilijker te vervangen. Ergens wel wat een type Bellingham (op ons niveau). Sterk en atletisch, technisch prima onderlegd, steeds sterker/feller in de duels, kan versnellen met de bal aan de voeten. Alleen het schieten mag nog wel beter.

toch als Mercera al weken minder is zou ik en gewoon eens er naast zetten en zeggen
deze is voor Sturla en volgende sta jij er weer.Vind het ook raar ten opzichte van Poll
die ineens op het 3e plan terecht is gekomen terwijl hij het niet echt slecht deed is
mijn mening.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Lowieke op maart 20, 2025, 09:33:37
Jazeker, elke thuiswedstrijd aanwezig en elke uitwedstrijd gezien. Pauwels is technisch een (veel) betere voetballer dan Balk. Maar gaat het niet om rendement? Balk vijftien goals, Pauwels vier? Wie zou jij als trainer eerder opstellen? Pauwels wordt er ook veel vaker afgehaald.
Als de hier verguisde Milan Smit, omdat hij geen geweldige technische voetballer is, hier nog speelde had ik nog wel eens willen zien of Volendam ook bovenaan had gestaan.

Tsja, Pauwels 5 assists; Balk 1. Dat is toch ook rendement? Daarbij heeft Pauwels voor mijn gevoel ook al wat penalty's opgeleverd. Toch ook een soort assist! Maar daar heb ik geen cijfers van ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 20, 2025, 17:39:07
Tsja, Pauwels 5 assists; Balk 1. Dat is toch ook rendement? Daarbij heeft Pauwels voor mijn gevoel ook al wat penalty's opgeleverd. Toch ook een soort assist! Maar daar heb ik geen cijfers van ;)

2 buienspelers met in totaal 6 assists dat zegt genoeg ook een smit had de ballen niet
gekregen,90% van alles voorzetten die ze geven komen nergens terecht of ze geven
de bal simpel weg niet af helaas.

Noordcambuur

Van Mullem,Caschili,Reiziger,Smand,Schaapman en Minnema worden voorlopig niet

Noordcambuur

Van deze 6 spelers kunnen misschien nog een kontrakt aangeboden krijgen van de club.